مهدی طارمی | مهدی طارمی و عادل فردوسی پور | عروسی مهدی طارمی

فحش کرمانی عادل فردوسی پور به مهدی طارمی | تیکه سنگین مادر مهدی طارمی به عادل فردوسی پور

فحش کرمانی عادل فردوسی پور به مهدی طارمی | تیکه سنگین مادر مهدی طارمی به عادل فردوسی پور
کدخبر : 562649

فحـش کرمانی عادل به درخواست مهدی طارمی در برنامه فوتبال 360 حاشیه ساز شد.

مهدی طارمی متولد۲۷ تیر ۱۳۷۱ در بوشهر است. مهدی طارمی بازیکن فوتبال اهل ایران در پست مهاجم است که برای باشگاه پورتو در لیگ برتر پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند. مهدی طارمی سابقه بازی در باشگاه‌های الغرافه قطر و ریو آوه را هم دارد. سرمربی تیم فوتبال پورتو در خصوص روزه داری مهدی طارمی و یک مسلمان دیگر تیم حمایت کرد.

فحش کرمانی عادل فردوسی پور به مهدی طارمی

مادر مهدی طارمی از عروس خود رونمایی کرد

صحبت های مادر مهدی طارمی با عادل فردوسی پور از ماجرای ازدواج پسرش را در می توانید ببینید:

مهدی طارمی

پدر مهدی طارمی که به نوعی پرورش‌دهنده اصلی مهدی محسوب می‌شود و استعداد ناب فوتبالی او را به نوعی شناسایی کرد و حق مهمی بر گردن مهدی به لحاظ فوتبالی دارد از این موضوع خیلی خوشحال است اما از انعکاس خبری بعضی از سایت‌های خبری که خبر عقد مهدی را خیلی در بوق و کرنا کرده و اخبار غیرواقعی در رابطه با مراسم عقد پسرش نوشته‌اند دل پردردی دارد و به ایران ورزشی می‌گوید که واقعاً توقع نداشته که یک مراسم ساده را به شکلی منعکس سازند که به هیچ وجه صحت نداشته و دلخوری خودش را به‌شدت از این مسأله به خبرنگار ایران ورزشی اطلاع می‌دهد و بر این نکته صحه می‌گذارد که عقد مهدی با حضور ۱۰-۱۵ نفر برگزار شد و همسر مهدی را که به عقد مهدی در آمده خوزستانی می‌داند.

عادل فردوسی پور که این روزها با باه راه اندازی برنامه جدید خود خبرساز شده است، این بار برای ضبط یک برنامه در خصوص مهدی طارمی به بوشهرسفر کرده است.

مراسم فوق لاکچری از مراسم عروسی مهدی طارمی و همسر اروپایی اش

مهدی طارمی

مهدی طارمی با یکی از ایرانی‌هایی که در لندن زندگی می‌کند، نامزد کرد. همسر طارمی در لندن بزرگ شده و پدرش تاجر است. مهدی طارمی سال گذشته بعد از گلزنی حرف p را نشان می‌دهد و ظاهرا این حرف، اول اسم همسرش است.

مهدی طارمی

طارمی بعد از پایان دادن به فصل سنگین فوتبالی خود در پورتو، قصد دارد مراسم عروسی خود را در بوشهر یا اصفهان برگزار کند. او و همسرش مشغول تدارک در این زمینه هستند و به زودی مراسم عروسی خود را برگزار می‌کنند.

مهدی طارمی تبدیل به ستاره این روز‌های پورتو و محبوب هواداران این باشگاه شده، باشگاه پورتو پرتغال در جشن قهرمانی اش و هنگام ورود مهدی طارمی، آهنگ بوشهری پخش کرد.

مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان در این فصل از لیگ برتر پرتغال به همراه پورتو آماری خیرکننده از خود به جای گذاشته است.

طارمی تا اینجای فصل در ۲۸ بازی در لیگ پرتغال برای پورتو ۱۸ گل به ثمر رسانده و ۱۲ پاس گل داده است. این آمار خارق العاده ستاره ایرانی باعث شده تا او در میان بهترین مهاجم این فصل لیگ های معتبر دنیا قرار بگیرد.

سایت «Matchday۳۶۵» با ارائه آماری به معرفی ماشین گلزنی های این فصل ۷ لیگ معتبر فوتبال جهان پرداخت است.

مهدی طارمی

این رسانه گلزنی و ساخت گل هر بازیکن در هر بازی را ارزیابی کرده و میانگین تاثیرگذاری‌اش را اعلام کرده است. مهدی طارمی با میانگین ۱.۰۹ در هر بازی در رده هشتم بهترین مهاجمان این فصل ۷ لیگ معتبر جهان قرار گرفت.ش۸ ماشین گلزنی برتر این فصل در ۷ لیگ معتبر دنیا به ترتیب زیر است:

۱-ارلینگ هالند(نروژ)= ۱.۳۳

۲-داروین نونز(یونان)= ۱.۳۲

۳-فابیو ویرا(پرتغال)= ۱.۲۳

۴-کیلیان امباپه(فرانسه)= ۱.۱۹

۵-کودی گاکپو(هلند)= ۱.۱۷

۶- کریم بنزما(فرانسه)= ۱.۹

۷-کریستوفر انکونکو(فرانسه)= ۱.۰۹

۸-مهدی طارمی(ایران)= ۱.۰۹

مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان در این فصل از لیگ برتر پرتغال به همراه پورتو آماری خیرکننده از خود به جای گذاشته است.

طارمی تا اینجای فصل در ۲۸ بازی در لیگ پرتغال برای پورتو ۱۸ گل به ثمر رسانده و ۱۲ پاس گل داده است. این آمار خارق العاده ستاره ایرانی باعث شده تا او در میان بهترین مهاجم این فصل لیگ های معتبر دنیا قرار بگیرد.

سایت «Matchday۳۶۵» با ارائه آماری به معرفی ماشین گلزنی های این فصل ۷ لیگ معتبر فوتبال جهان پرداخت است.

این رسانه گلزنی و ساخت گل هر بازیکن در هر بازی را ارزیابی کرده و میانگین تاثیرگذاری‌اش را اعلام کرده است. مهدی طارمی با میانگین ۱.۰۹ در هر بازی در رده هشتم بهترین مهاجمان این فصل ۷ لیگ معتبر جهان قرار گرفت.

مهدی طارمی

مهدی طارمی عکسی در کنار یک ماشین میلیاردی از خودش منتشر کرده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است.مهدی طارمیبیوگرافی و زندگینامه مهدی طارمی

نام:مهدی

نام خانوادگی:طارمی

تاریخ تولد:1371/4/27

محل تولد:بوشهر

تاهل:متاهل

پای تخصصی :راست 

بازیکن تیم :پورتو

شماره پیراهن :9 

مهدی طارمی در27 تیر ماه سال 1371 در بوشهر متولد شد.

مهدی طارمی (زادهٔ ۲۷ تیر ۱۳۷۱) بازیکن فوتبال اهل ایران در پست مهاجم است که برای باشگاه پورتو در لیگ برتر پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند. او در زمان حضور در باشگاه پرسپولیس دو بار در فصل‌های ۹۵–۱۳۹۴ و ۹۶–۱۳۹۵ آقای گل لیگ برتر ایران شد. طارمی سابقه بازی در باشگاه‌های الغرافه قطر و ریو آوه را هم دارد. او در جام جهانی ۲۰۱۸ به عنوان یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی ایران به میدان رفت.

وی در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ و در حضور بیش از صد هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران با به ثمر رساندن چیپ از روی نقطهٔ پنالتی مقابل النصر عربستان در مرحلهٔ گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ زمینه‌ساز پیروزی ۱–۰ پرسپولیس شد.

مهدی طارمی سابقه گلزنی در شهرآورد تهران را دارد؛ او در شهرآورد هشتاد و سوم که با نتیجه ۴–۲ به سود پرسپولیس تمام شد، دو بار دروازه استقلال را باز کرد.

مهدی طارمیطارمی در فصل نقل و انتقالات ۹۵–۹۶ فوتبال ایران در حالی که با تیم پرسپولیس تهران به توافق رسیده بود به ناگهان با سفر به ترکیه به تیم ریزه اسپور ترکیه پیوست.

اما پس از حدود سه هفته از تصمیم خود نسبت به حضور در ترکیه منصرف شد و مجدداً به پرسپولیس بازگشت.

مهدی طارمی در لیگ برتر ۹۶–۱۳۹۵ به عنوان بازیکن سال فوتبال ایران انتخاب شد. او جایزه برترین بازیکن فصل ۹۵–۹۶ خود را به حرم امام رضا تقدیم کرد. طارمی به غیر از این جایزه، به عنوان برترین گلزن لیگ شانزدهم و بهترین مهاجم این رقابت‌ها نیز انتخاب شد.

مهدی طارمی پس از ماجرای ریزه اسپور ترکیه، دچار محرومیت چهارماهه شد و باشگاه پرسپولیس نیز به همین خاطر مبلغی جریمه و از نقل و انتقالات محروم شد. یک برنامه تلویزیونی در سوم مهرماه سال ۹۶ اسناد عکس‌ها و مدارکی را مبنی بر گرفتن یک میلیارد و صد و پنجاه میلیون تومان پول از حسین هدایتی برای دادن به باشگاه ریزه اسپور توسط طارمی را رونمایی کرد، که او مبلغ مذکور را صرف خرید یک دستگاه خودرو پورشه کرده‌است.

مهدی طارمی در تاریخ ۱۷ دی ماه ۱۳۹۶ عضو باشگاه الغرافه قطر شد.

مهدی طارمی در سال ۱۳۹۸به باشگاه فوتبال ریو آوه پرتغال پیوست. طارمی توانست در دومین بازی برای این تیم و در اولین حضورش به عنوان بازیکن ثابت، هت‌تریک کند. او در بازی بعدی نیز توانست با درخشش خود دو پنالتی را برای ریو آوه کسب کند. او در این بازی‌ها عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورد و همچنین نمرات ۱۰ از ۱۰ و ۸٫۱ از ۱۰ را از نگاه هواسکورد گرفت.

او علاوه بر انعطاف بدنی و سرعت بالا، دارای توانایی در کسب پنالتی‌های متعدد از حریف است. در پرتغال نیز این توانایی او مورد توجه قرار گرفته و به «پنالتی‌گیر» معروف شده‌است.

در انتهای فصل نیز طارمی با به ثمر رساندن ۱۸ گل مشترکاً به همراه کارلوس وینیسیوس و پیزی به آقای گلی لیگ برتر پرتغال رسید.

مهدی طارمی

مهدی طارمی بازیکن تاثیرگذار در ترکیب پورتو

مهدی طارمی علیرغم ناکامی در گلزنی برای چندمین هفته متوالی، کماکان یک بازیکن تاثیرگذار در ترکیب پورتو محسوب می‌شود.

طارمی چهار هفته متوالی است که موفق به گلزنی در لیگ پرتغال نشده منتهی او در این چهار هفته، آمار بسیار خوبی در گلسازی داشته و توانسته ۴ پاس گل به همبازیانش بدهد.

مهدی در پیروزی ۰-۳ پورتو مقابل پورتیموننزه پاس گل داد تا با ۵ پاس گل، بهترین بازیکن لیگ پرتغال از این حیث باشد.

نکته قابل توجه درباره طارمی، کامنتهایی است که زیر پست اینستاگرامی پورتو درباره آمار مهدی منتشر شده است. باشگاه پرتغالی با اشاره به پاس گل مهاجم ایرانی‌اش در بازی دیشب، نوشته که مهدی با ۹ گل و ۶ پاس گل، روی ۱۵ گل این فصل پورتو، به صورت مستقیم تاثیرگذار بوده است.

برخی از کاربران ایرانی صفحه پورتو در واکنش به این پست، مدعی شده‌‌اند که اگر همبازیان طارمی، او را در موقعیت گلزنی قرار می‌دادند، آمار مهدی می‌توانست به مراتب بهتر از این باشد و سرمربی پورتو به جای انتقاد از مهاجم ایرانی – کونسیسائو ۵ روز قبل گفته بود طارمی زمانی که باید فداکار باشد، خودخواه است و زمانی که باید خودخواه باشد، فداکار است – باید از سایر بازیکنانش گلایه کند که چرا مهدی را صاحب موقعیت گلزنی نمی‌کنند.

این وسط برخی فالوئرهای ایرانی صفحه پورتو گفته‌اند که تغییر پست طارمی و متمایل شدن او به میانه میدان باعث شده که او مثل سابق نتواند گل بزند. ادعایی که عجیب به نظر می‌رسد چرا که مهدی طارمی حداقل در بازی دیشب، به عنوان یکی از دو مهاجم تیمش به میدان رفته بود.

فحش کرمانی عادل فردوسی پور به مهدی طارمی | تیکه سنگین مادر مهدی طارمی به عادل فردوسی پور

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: