ترلان پروانه | ازدواج ترلان پروانه | همسر ترلان پروانه

سلفی آسانسوری ترلان پروانه غوغا کرد | ترلان پروانه با تیپ محرمی نیومد بیرون

سلفی آسانسوری ترلان پروانه غوغا کرد | ترلان پروانه با تیپ محرمی نیومد بیرون
کدخبر : 562742

ترلان پروانه این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد

ترلان پروانه بازیگر جنجالی و پر حاشیه کشورمان است که از سن 3 سالگی در عرصه هنر حظور دارد و با تبلیغات شامپو به جلوی دوربین رفته است. ترلان پروانه یکی از استعداد های جوان بازیگری کشورمان است. وی به تازگی با بهرام رادان سوپر استار خوب ایرانی یک فیلم سینمایی بازی کرده. ترلان پروانه در فیلم علفزار که آن هم ساخته بهرام رادان با هنرنمایی پژمان جمشیدی بود ایفای نقش کرده است.

ترلان پروانه

 بیوگرافی مختصر ترلان پروانه

ترلان پروانه در سن 3 سالگی از طرف یک شرکت آگهی جهت ساخت یک تیزر تبلیغاتی دعوت شد .این سر آغاز ورود ترلان پروانه به عرصه نمایش بود.پس از آن وی در برنامه های آموزشی شبکه یک و شبکه جام جم سیما به ایفای نقش پرداخت.ترلان بعد از این فعالیت های هنری در فیلم و سریال هایی همچونفیلم رویای آخر ساخته مهرداد خوشبخت سریال بچه های خیابان ساخته همایون اسعدیان و … بازی کرد.

او پس از نشان دادن استعداد هایش به طور جدی وارد عرصه نمایش و بازیگری شد و تاکنون بیش از 60 کار تلویزیونی و سینمایی انجام داده است. ترلان پروانه در جشنواره فیلم کودک و نوجوان سال 1390به خاطر بازی در فیلم “آهوی پیشونی سفید” برنده “پروانه زرین” به عنوان بهترین بازیگر دختر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: