نیکی کریمی | اخبار نیکی کریمی | حواشی نیکی کریمی | فیلم های نیکی کریمی | نیکی کریمی در یاغی

سوپراستاری که قاتل زنجیره ای شد! | همه زندگی هایی که نیکی کریمی به واسطه یاغی به هم ریخته است

سوپراستاری که قاتل زنجیره ای شد! | همه زندگی هایی که نیکی کریمی به واسطه یاغی به هم ریخته است
کدخبر : 562754

نیکی کریمی با انتشار تصویری از شیما در سریال یاغی، این فرد را یک انسان دو قطبی دانست که بازگشته تا چند زندگی را به هم بریزد.

نیکی کریمی در یاغی بازی می کند. بازی متفاوت نیکی کریمی در فیلم یاغی را ببینید. نیکی کریمی خبر تصادف جاوید را برای خانواده اش آورد. نیکی کریمی در قسمت دوازدهم سریال یاغی کتک می خورد.

 قسمت دوازدهم سریال «یاغی» این هفته پنجشنبه ۱۳ مرداد منتشر شد و نیکی کریمی به عنوان یکی از افرادی که نقش نسبتا تاثیری گذاری دارد با انتشار عکسی در اینستاگرام درباره شخصیت شیما نوشت: «عکس اول شیما، یاغی، مجنون، شخصیت مانیاک، دپرسیو، شخصیت شیدا، دوقطبی، ولی معصوم، زنی که بازگشت تا تکلیف خیلی چیزها مشخص کند و دروغ یک زندگی را رو کند، ممنونم از همه گروه خوب یاغی، رفقای عزیزم محمد کارت، سامان لطفیان، مازیار هاشمی، مجید پیموده و همه دوستان بازیگر عزیز و خوب و درجه یک.»

نیکی کریمی

ویدئوی کتک خوردن نیکی کریمی در قسمت دوازدهم سریال یاغی را ببینید.


ببینید | بازیگر مشهور کشته شد | کینه شتری بازیگر مشهور نیکی کریمی را در یاغی به کام مرگ کشاند

قسمت دوازدهم سریال یاغی صبح امروز منتشر شد. در این قسمت بهمن خان شیما را پیدا می کند و از او می خواد که خواهر جاوید را آزاد کند، شیما درباره گذشته با بهمن صحبت می کند و از او گلایه می کند که چرا به خاطر موقعیت پدر طلا او را رها کرده است در همین حین طلا با شلیک گلوله شیما را می کشد و...


سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است.

این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی است. در سریال یاغی بازیگر نقش اول سریال پارسا پیروز فر است که مدت هاست به دلیلی نامعلوم تصمیم گرفته که کمتر جلوی دوربین برود اما محمد کارت توانسته پیروزفر را قانع نماید که در سریال خود به ایفای نقش بپردازد. شاید اما در سریال یاغی پیروزفر تنها ستاره این سریال نیست و طناز طباطبایی هم مانند پیروز فر کم کار تر از همیشه اینبار در این سریال ایفای نقش کرده اند. آخرین سریالی که طباطبایی در شبکه نمایش خانگی در آن جلوی دوربین رفته است شاهگوش بود؛ اما پس از چند سال حال، دوباره به عرصه نمایش خانگی بازگشته است.

داستان این سریال در قالب ۲۰ قسمت است که هر پنجشنبه ساعت ۸ صبح منتشر می‌شود. هر قسمت از سریال یاغی به اندازه یک فیلم سینمایی بلند تایم دارد و تماشاگر باید یک ساعت و ۳۵ دقیقه برای دیدن آن وقت بگذارد.

نیکی کریمی

بازیگران سریال یاغی به همراه معرفی نقش آنها

پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی، الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن‌لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری‌پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام‌فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه‌وند، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی، نیلوفر شهفری بازیگران این سریال هستند.

بیوگرافی پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۱ در تهران است. وی در کودکی و از سال ۱۳۶۳ در عرصه گرافیک فعالیت می کرده و علاقه زیادی هم به کارهای گرافیکی داشته و دارد. پارسا پیروزفر تا سال ۱۳۶۹ فعالیتش در این حرفه را ادامه داد و آثار مختلفی را نیز دارد؛ اما به علل شخصی هیچ یک از آن ها را در معرض دید عموم قرار نداده است. رشته تحصیلی پیروزفر ریاضی فیزیک بوده و در سال ۱۳۷۰ در رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران قبول شد. به همین خاطر فعالیت های هنری پارسا پیروز فر فقط در بازیگری فیلم و سریال ایرانی خلاصه نمی شود و می توان او را یک نقاش نیز نامید.

نیکی کریمی

پارسا پیروزفر با ترکیب متفاوتی از بازیگران دیگر در سریال یاغی ایفای نقش می‌کند. او پیش از این در مست عشق، بی حسی موضعی و فیلم های دیگر به ایفای نقش پرداخته است.
پارسا پیروزفر در نقش (بهمن) در سریال یاغی به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی علی شادمان

محمدعلی شادمان متولد سال ۱۳۷۵ در ایلام است. علی، کار بازیگری را در نوجوانی از سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم میم مثل مادر آغاز کرد و همچنین در فیلم های سینمایی صد سال به این سال‌ها، زمانی برای دوست داشتن و کلانتری غیرانتفاعی و سریال سرزمین کهن به ایفای نقش پرداخته‌است.

علی شادمان در نقش (جاوید) در یاغی به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی طناز طباطبایی

طناز طباطبایی متولد 1362 در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر است. او فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال 1383 با فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا آغاز کرد.

طناز طباطبایی در نقش (طلا) در این سریال به ایفای نقش پرداخته است.

نیکی کریمی

بیوگرافی فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی در سال ۱۳۴۵ در بیجار متولد شد. وی فارغ التحصیل دوره دو ساله کارگردانی و بازیگری خود را در زمینه تئاتر از فرهنگسرای نیاوران از سال ۱۳۷۰ گذراند. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۵۷ همزمان با تحصیل خود و همچنین بازی در نمایش های رادیویی از سال ۱۳۷۱ تجربه کرد. حضور در جلوی دوربین را سال ۱۳۷۳ با فیلم روسری آبی کاری از رخشان بنی اعتماد آغاز کرد.

بیوگرافی نیکی کریمی

نیکی کریمی متولد ۱۳۵۰ تهران، دارای مدرک دیپلم است. وی فعالیت سینمایی را سال ۱۳۶۸ با بازی در فیلم وسوسه به کارگردانی جمشید حیدری آغاز کرد. فیلم کوتاه داشتن و نداشتن نخستین تجربه کارگردانی اوست. کریمی یکی از محبوبترین و موفق ترین چهره های سینمای ایران است.

بیوگرافی امیر جعفری

امیر جعفری متولد ۱۳۵۳ تهران، لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی دارد و همچنین دوره دو ساله بازیگری را در کلاس های آزاد سال ۱۳۷۱ گذراند. وی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۷۵ با فیلم راز مینا آغاز کرد. او همچنین بازی در سریال‌های چک برگشتی، شیدایی، توطئه فامیلی، زیر هشت، چاردیواری، میوه ممنوعه، برای آخرین بار، کمربندها را ببندیم، من یک مستاجرم و بدون شرح را در کارنامه خود دارد.

امیر جعفری در نقش (اسی قلک) در این سریال جذاب به ایفای نقش پرداخته است.

پس از استقبال مخاطبان از سریال یاغی، سریال پدر گواردیولا به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت‌الله و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در ژانر اجتماعی، در حال ساخت است. سریال پدر گواردیولا نیز از سریال های پربازیگر نمایش خانگی است که پیش بینی می شود با استقبال خوبی از سوی مخاطبان رو به رو شود. این سریال و سریال های مورد نظر دیگر را می توانید از سایت هکس دانلود، دریافت و تماشا نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: