مازیار لرستانی

ازدواج مازیار لرستانی با بازیگر معروف | مازیار لرستانی اردواج کرد

ازدواج مازیار لرستانی با بازیگر معروف | مازیار لرستانی اردواج کرد
کدخبر : 562758

شهره لرستانی روز چهارشنبه 22 تیر 1401 در نهایت با انتشار یک متن خاص و انتخاب نام «مازیار» تلویحا خبر تغییر جنسیت خود را تایید کرد.

شهره لرستانی متولد سال ۱۳۴۵ در تهران است. شهره لرستانی با فیلم لیلی  با من است شناخته شد شهره لرستانی در ۵۶ سالگی تغییر  ججنسیت داد. شهره لرستانی بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با فیلم «نیاز» به کارگردانی علیرضا داوودنژاد آغاز کرد.

 

 

اولین فیلم شهره لرستانی بعد تغییر جنسیتش

چند روز پیش ، نقش جدیدی در فیلمی تازه بهم پیشنهاد شد ....

ممنونم از کارگردان ها و تهیه کننده های

پیشرو و ممتازی که من رو در قامت امروزم

می پسندند ...

اگر خدا بخواد...

با هم خاطره های جدید می سازیم

 

 

شهره لرستانی

 

عکسی جنجالی از شهره لرستانی با نام جدید مازیار در کنار فرزاد حسینی در پشت صحنه نمایش کافه لکانطه با چهره ای که به صورت کامل مردانه شده است به اشتراک گذاشت.

رابعه اسکویی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویر و یادداشتی برای شهره لرستانی (مازیار) به موجی از انتقاد روبرو شده است.

مریم سلطانی و رابعه اسکویی در کنار مازیار لرستانی ایستاده اند، اما رابعه اسکویی دست های شان را روی شانه مازیار لرستانی انداخته است.

 

جنجال یادداشت و عکس رابعه اسکویی برای شهره لرستانی

این اقدام او حالا با انتقادهایی مواجه شده است، اما رابعه اسکویی به این انتقادها واکنشی نشان نداده است.

او پس از انتقادها، یادداشتی هم منتشر کرد و نوشت:

مازیار عزیزم!

بارها در این چند دهه تو را خوانده ام و گویی گاهی نوشته ام 

من شهد شیرین رفاقتمان را جرعه جرعه گوارا سر کشیده ام 

تو در نظرم تجسم جسارت و صداقتی

تو انسانِ شعر “درآستانه” شاملویی

و از آن بیشتر رفیق گرمابه و گلستانم

شهره لرستانی یا مازیار لرستانی با بازیگران زن نظیر مریم سلطانی، سحر ولدبیگی، رابعه اسکویی، افسر اسدی، فاطمه گودرزی و مرجانه گلچین در آغوش او عکس یادگاری گرفته اند.

پدر شهره لرستانی ( مازیار) قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است و یک خواهر و برادر دارد. پدر این هنرمند در سال ۱۴۰۰ فوت کرده است.

 

 

شهره لرستانی

 

تصویری از شهره لرستانی یا مازیار لرستانی منتشر شده که دارای ریش و محاسن بلدی است این تصویر مربوط به گریم اخرین فیلمش است.

خواهر مازیار (شهره) لرستانی به خبر تطبیق جنسیت او در استوری اینستاگرام واکنش نشان داد.

شراره صالحی لرستانی در صفحه اینستاگرامش تطبیق جنسیت مازیار لرستانی را تبریک گفت. او نوشت: «با شهره بودن ۵۶ سال ساختی و سوختی. شاهد رنج تو بودن آسون نبود. اما حاصل همون رنج سوزنده و ققنوس‌وار مازیاریه که متولد شد. تولدت مبارک.» 

 

 

شهره لرستانی

 

حسین قناعت در سال ۱۳۴۴ در آمل زاده شد. وی فعالیت سینمایی را سال ۱۳۷۲ به عنوان دستیار کارگردانی با فیلم «تیک تاک» به کارگردانی محمدعلی طالبی آغاز کرد.

پس از اعلام تغییر جنسیت شهره لرستانی برخی صفحات اینستاگرام مدعی شدند این بازیگر ایرانی پیش از عمل آشکارسازی جنسی شوهر داشته و با معرفی فردی به نام «حسین قناعت» مدعی شدند این زوج چندی پیش طلاق گرفته اند.

این در حالی است که بررسی ها نشان می دهد شهره (مازیار) لرستانی پیش از تغییر جنسیت ازدواج نکرده و فرد معرفی شده به عنوان همسر وی، شخصیتی فرضی دارد.

گفتنی است، شایعات پیرامون شهره لرستانی پس از آشکارسازی جنسیتی به سرعت در فضای مجازی افزایش یافته و لازم است کاربران صحت و سقم برخی اخباری که می بینند و می شنوند را بررسی کنند.

 

حسین قناعت ، شهره لرستانی

برخی رسانه‌های داخلی مدعی اند که شهره لرستانی (مازیار لرستانی) سال‌ها قبل با حسین قناعت کارگردان سینما و تلویزیون ازدواج کرده و حاصل اش هم سه فرزند بوده است. اما بررسی ما نشان می‌دهد که در طول سال‌های گذشته این دو چنین موضوعی را تایید نکرده اند و بعید هم به نظر می‌رسد که این ادعا درست باشد.

نعیمه نظام دوست نیز برای مازیار لرستانی نوشته است: مازیار عزیزم تو بهترینی مهم تویی با هر نام و نشانی خوشحالم که از او مهربانی و انسانیت را آموختم دوست هنرمند من

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: