قیمت مسکن | قیمت مسکن امروز | قیمت مسکن تهران

قیمت مسکن | قیمت مسکن ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | قیمت مسکن در تهران امروز چقدر شده است؟

قیمت مسکن | قیمت مسکن 20 مرداد 1401 | قیمت مسکن در تهران امروز چقدر شده است؟
کدخبر : 562989

قیمت مسکن در تهران امروز پنجشنبه، 20 مرداد 1401 اعلام شد.

قیمت مسکن در تهران با عمر بنای بین یک تا ۳۰ سال را می‌توانید در این گزارش مشاهده کنید. براساس مشاهدات میدانی در مناطق مختلف تهران با توجه به امکانات اطراف منزل و موقعیت آن قیمت‌ مسکن های مختلفی را می‌بینیم در این گزارش سعی کردیم ازمهم ترین و پرتقاضاترین مناطق تهران یک مورد قیمت مسکن را گردآوری کنیم قیمت مسکن این روزها روزهای پرفراز و نشیبی را می گذارند و با آنکه قیمت مسکن مدت هاست دررکود به سرمی برد اما هنوز هم خریدارانی هستند که به دنبال خرید باشند. 

راساس مشاهدات میدانی در مناطق مختلف تهران با توجه به امکانات اطراف منزل و موقعیت آن قیمت‌های مختلفی را می‌بینیم.

نهضت ملی مسکن

در این گزارش از مناطق ۲۲ گانه تهران یک مورد قیمت مسکن را با عمر بنای بین یک تا ۳۰ سال و متراژ بین ۴۰ تا ۲۰۰ متر گردآوری کردیم.

توجه کنید که قیمت‌ها بر حسب مترمربع به تومان بوده و تقریبی است، چراکه قیمت مسکن در تهران با توجه به نوع ساختمان، امکانات، خیابان و یا نظر مالک تغییر می‌کند.

قیمت مسکن

آینده مسکن در صورت امضای برجام

در سال‌های اخیر شاهد رشد قیمت مسکن در کشور بوده‌ایم. برخی از آمارها نشان می‌دهد نسبت قیمت یک متر مربع مسکن تهران نسبت به اجاره سالانه آن از ۱۵.۷ در تابستان ۹۶ به ۳۹.۴ در زمستان ۹۹ رسید و در پاییز ۱۴۰۰ هم در حدود ۳۲ قرار گرفت.(فردای اقتصاد)

حق‌شناس، کارشناس بازارهای مالی در ادامه گفتگو با تجارت‌نیوز افزود: وضعیت بازار مسکن در صورت توافق تابع چند عامل است. در حال حاضر بازار مسکن کشور با مشکل عرضه مواجه است. اگر طرح یک میلیون مسکن دولت به مرحله اجرا نرسد، بازار با مشکل جدی در بحث عدم تعادل عرضه و تقاضا مواجه می‌شود.

مسکن

او ادامه داد: اما نکته دیگر در بازار مسکن این است که این بازار به تبع سایر بازارها رشد کرده است. این پدیده باعث شده است که بازدهی این بازار نسبت به سایر بازارها بازدهی بیشتری داشته باشد و در صورت توافق بازار مسکن مانند بازارهای دیگر، حرکت چندانی نکند.

منبع: تجارت نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: