احسان کرمی | اخبار احسان کرمی | حواشی احسان کرمی | جنجال احسان کرمی

ببینید | چهره جدید و اعجاب‌انگیز مجری مشهور غوغا کرد | وقتی احسان کرمی، دکتر حسابی می شود!

ببینید | چهره جدید و اعجاب‌انگیز مجری مشهور غوغا کرد | وقتی احسان کرمی، دکتر حسابی می شود!
کدخبر : 563181

گریم متفاوت و تخصصی احسان کرمی در فیلم "شبکه مخفی زنان" و در نقش دکتر حسابی در فضای مجازی وایرال شد.

احسان کرمی متولد ۲۰ تیر ۱۳۵۹ در تهران بازیگر، خواننده و صداپیشه ایرانی است. احسان کرمی که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ در رادیو آغاز کرده‌است، مدرک کاردانی تشریفات دارد و دوره‌های فیلمسازی را نیز گذرانده‌است. احسان کرمی به عنوان نویسنده، گوینده و بازیگر آیتم‌ها در رادیو فعالیت داشته‌است. از جمله شبکه‌های رادیویی که احسان کرمی با آن‌ها همکاری داشته‌است می‌توان به رادیو ایران، صدای آشنا، رادیو تهران، رادیو پیام و رادیو گوشه اشاره کرد.

تصاویری از گریم تخصصی و جذاب احسان کرمی، مجری و بازیگر معروف برای نقش دکتر حسابی در سریال شبکه مخفی زنان در فضای مجازی منتشر شده است.

اولین تصاویر لو رفته احسان کرمی و برزو ارجمند در عروسی خواننده لس‌آنجلسی

احسان کرمی و برزو ارجمند

«احسان کرمی» یکی از هنرپیشه‌های سینما پس از برگزاری همایش «سلام فرمانده» پستی در اینستاگرام خود علیه این اجتماع مردمی منتشر کرد. در بخشی از این متن نوشت: « این اجتماع خانوادگى حتما بیانگر جهت گیرى بخشى از جامعه ایران است اما یک سوال بنیادین ذهن مرا مشغول کرده! کدام بخش و کدام جهت؟ برگزار کنندگان و شرکت کنندگان محترم در این همایش اگر از معتقدان به دین مبین اسلام و مذهب تشیع هستند چرا در شب شهادت امام جعفر صادق(ع) رییس مذهب جعفرى این گردهمایى را ترتیب دادند و مرد و زن در کنار هم ایستادند و سرود خواندند؟ اگر هم داراى عرق ملى و تعصب میهنى هستند چرا در روزهایى که مردم آبادان و به تبع آن بسیارى از مردم ایران عزا دارند این همایش را سامان دادند؟»

اکنون تصویری در فضای مجازی منتشر شده است که همین بازیگر در مراسم عروسی منتسب به یکی از خوانندگان لس آنجلسی شرکت کرده است. آن هم در روزهایى که به تعبیر خود مردم آبادان و به تبع آن بسیارى از مردم ایران عزا دارند.

راضیه جباری خبرنگار رادیو و تلویزیون با انتشار مطلبی در این باره نوشت: « برزو ارجمند و احسان کرمی از طرفی در صفحه شخصی خود اعلام می‌کنند که تبلیغات نمایشِ در حال اجراشون رو به‌خاطر همدردی با مردم آبادان به خاطر فضای شاد آن متوقف کرد‌ه‌اند! و از طرفی به همراه همسران خود در مراسم عروسی #ساسی_مانکن شرکت می‌کنند...

اینکه چطور می‌توانند این‌گونه دروغ‌ بگویند به کنار!  جالب اینجاست احسان کرمی معترضِ همیشه در صحنه چندروز پیش به اجرای سرود #سلام_فرمانده در ورزشگاه آزادی انتقاد کرد و نوشت: ""چطور میتوانیم خود را ملت ایران بدانیم وقتى غم هایمان را مشترک ندانیم و در شادى ها شریک نباشیم؟... چرا عده‌اى می‌خواهند ما همدل نباشیم؟

احسان کرمی و برزو ارجمند

آقای کرمی چطور خود را از ملت ایران می‌دانی وقتى غم هموطنت پشیزی برای شما ارزش ندارد؟

خسته نشده‌اید از این همه تناقض و دورویی!»

احسان کرمی

بیوگرافی احسان کرمی

احسان کرمی (زادهٔ تیر ۱۳۵۹ در تهران) مجری، بازیگر، صداپیشه و خواننده ایرانی است. وی که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ در رادیو آغاز کرده‌است، مدرک کاردانی تشریفات دارد و دوره‌های فیلمسازی نیز گذرانده‌ است.

احسان کرمی

همسر احسان کرمی

کرمی : من در این سال‌ها حدود ۴۰ شغل عوض کردم؛ یکی از شغل‌های من تور لیدر بود؛ مثلا هوس می‌کردم که به اصفهان بروم و تور یک روزه به اصفهان می‌بردم. در یکی از این سفرها با همسرم آشنا شدم؛

البته من و همسرم با یکدیگر بزرگ شدیم چون من از ۱۹ سالگی با او آشنا شدم و با یکدیگر ازدواج کردیم و حالا یک پسر داریم و همه چیز خوب و نرمال است. همسرم همیشه می‌گفت که هیچ وقت دلم نمی‌خواهد با شخص معروفی ازدواج کنم؛ اما من همیشه به او می‌گفتم که روزی مشهور خواهم شد. طبیعی است که وقتی تا ۲۵ الی ۲۶ سالگی مشهور نشده‌اید طرف مقابل‌تان باور نخواهد کرد که ممکن است روزی مشهور شوید. این اتفاق عملا اتفاق افتاد.

اگر ازدواج نمی‌کردم دیگر نمی‌توانستم ازدواج کنم. ما از ۱۹ سالگی با یکدیگر آشنا شدیم و به خوبی یکدیگر را می‌شناختیم و به نظرم دلیلی برای ازدواج نکردن نداشتیم. قبل از ۱۹ سالگی به درس و شیطنت‌های نوجوانانه می‌گذرد و چیزی نیست که شما نگران آن باشید؛ مثلا همسر من چه گذشته‌ای داشته است. به قول انگلیسی‌ها «اگر آینده را می‌خواهید گذشته را کنار بگذارید.» ولی من این‌گونه نیستم و به نظرم اینها به یکدیگر متصل هستند. ما در شرایط زیر صفر ازدواج کردیم و پای زندگی‌مان ایستادیم و آن را جمع و جور کردیم و خدا را شکر شرایط‌مان بد نیست و پشیمان نیستم.

این زوج دارای یک فرزند به نام نیکمهر می باشند.

احسان کرمی

فعالیتهای هنری احسان کرمی

احسان کرمی در رادیو

احسان کرمی  به عنوان نویسنده، گوینده و بازیگر آیتم‌ها در رادیو فعالیت داشته‌است. از جمله شبکه‌های رادیویی که وی با آن‌ها همکاری داشته‌است می‌توان به رادیو ایران، صدای آشنا، رادیو تهران و رادیو پیام اشاره کرد.

احسان کرمی  در مقطعی از گویندگان برنامهٔ جمعه ایرانی نیز بود.

اجرای احسان کرمی

احسان کرمی تاکنون مجری بسیاری از مراسم و برنامه‌های تلویزیونی بوده‌است که برخی از آن‌ها در زیر آمده‌است:

برنامه نقره به کارگردانی منصور ضابطیان (شبکه یک)

برنامه وقت خواب (برنامه اینترنتی-سایت آپارات)

برنامه طلوع (شبکه چهار)

برنامه زنده‌رود (مرکز اصفهان)

برنامه خوشا شیراز (مرکز فارس)

برنامه امضا (شبکه سه)

برنامه رادیو هفت (شبکه آموزش)

چارگوش (برنامه اینترنتی)

ویژه برنامه تحویل سال ۹۵ شبکه دو (و اینک فردا)

افتتاحیه جشنواره فیلم فجر ۹۴

افتتاحیه شبکه تهران اچ دی

خندوانه (مجری برنامه خنداننده شو)

احسان کرمی

بازیگری احسان کرمی

احسان کرمی که دوره‌های بدن و بیان را نزد میکائیل شهرستانی گذرانده‌است، هرساله تعداد زیادی تئاتر را روی صحنه می‌برد و علاوه برآن آثار تصویری متعددی نیز ارائه کرده‌است:

دربست (به کارگردانی علی خامه‌پرست‌فرد)

۳۶۰ درجه (به کارگردانی سام قریبیان)

عالیجناب (به کارگردانی سام قریبیان)

اژدهای سرخ ۱ (به کارگردانی احمد راستگو)

هیئت مدیره (به کارگردانی مازیار میری)

سریال سالهای دور از خانه (به کارگردانی مجید صالحی)

خوانندگی احسان کرمی

احسان کرمی که تاکنون چند قطعه موسیقی را منتشر کرده‌است، در تابستان ۹۵ کنسرتی را با همراهی گروه موسیقی نوشه برگزار کرد.

صداپیشگی احسان کرمی

احسان کرمی صداپیشهٔ شخصیت عروسکی عزیزم ببخشید در مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی می‌باشد.

همچنین به عنوان راوی مجموعه عروسکی شکرستان بوده است؛ کاری که پیش از او توسط مرتضی احمدی در مجموعه انیمیشنی آن انجام می‌شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: