سهام عدالت | اخبار سهام عدالت | سود سهام عدالت | وضعیت سهام عدالت | جاماندگان سهام عدالت

ارزش سهام عدالت | ارزش سهام عدالت ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | سهام عدالت امروز چقدر می ارزد؟

ارزش سهام عدالت | ارزش سهام عدالت 23 مرداد 1401 | سهام عدالت امروز چقدر می ارزد؟
کدخبر : 563187

ارزش سهام عدالت امروز یکشنبه، 23 مرداد 1401 چند شده است؟

سهام عدالت از زمان آزادسازی، تاکنون، با نوسان زیادی روبرو بوده است. بیش از نیمی از جمعیت کشور دارای برگه های سهام عدالت هستند و به همین دلیل، اخبار سهام عدالت برای مردم حائز اهمیت است. سود سهام عدالت امسال 100 افزایش پیدا کرده است.  ارزش سهام عدالت امروز چند شده است؟

امروز ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه های شرکت های بورسی در این سهام به ۸ میلیون و۹۹۴ هزار و ۲۹۰ تومان رسید.

شاخص کل بازار بورس نیز با ۱۸۶۳۵ واحد افزایش در ارتفاع ۱.۴۶۷.۱۰۰ و شاخص هم  وزن در ارتفاع ۳۹۵.۸۸۴ واحدی قرار گرفته است.

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی دارندگان این سهام به ۹ میلیون و۶۶۱ هزار و۷۴ تومان رسید.

سهام عدالت | وام سهام عدالت | اخبار سهام عدالت

شهریور امسال موعد آغاز به کار سامانه انتقال سهام عدالت متوفیان

محمد باغستانی، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، در زمینه سهام عدالت متوفیان می‌گوید: پیش‌بینی‌ها و هماهنگی‌ها نشان می‌دهد که بتوانیم سامانه انتقال سهام عدالت به وراث را تا شهریور ۱۴۰۱ کلید بزنیم.

پیش از این اعلام شده بود که وراث این افراد باید امور مربوط به انحصار ورثه را انجام دهند و پس از آن در انتظار راه‌اندازی سامانه الکترونیکی برای تقسیم سود سهام متوفی به وراث منتظر بمانند. پس از راه‌اندازی این سامانه سود سهام عدالت فرد متوفی، بر اساس انحصار ورثه، به حساب وراث واریز خواهد شد.

سهام عدالت

سهام عدالت چقدر می‌ارزد؟

سبد سهام عدالت از تعدادی سهام ارزنده و نمادهای بزرگ بازار سرمایه تشکیل شده است که در هفته‌ های گذشته با نوسان در میزان ارزش همراه بوده است. این سهام در بهمن ماه با کاهش ارزش مواجه شد و در اسفندماه نیز روند نوسانی داشت.

ارزش این سهام در هفته اول فروردین ماه برخلاف رشد شاخص‌های عملکردی بازار سرمایه، با کاهش ارزش مواجه شد، اما در هفته دوم فروردین ماه و با رشد شاخص کل، ارزش سهام عدالت نیز رشد قابل قبولی داشته است. البته ارزش این سهام در هفته سوم فروردین ماه با افت مواجه شد. ارزش این سهام در هفته چهارم فروردین ماه با رشد ۴ درصدی که داشت افزایش قابل توجهی پیدا کرد.

سهام عدالت در تمام هفته های اردیبهشت ماه با افزایش ارزش روبرو شد. ارزش سهام عدالت در هفته اول اردیبهشت ماه با رشد ۰.۸۵ درصدی مواجه شده است. ارزش این سهام در هفته دوم اردیبهشت ماه کاهش ۰.۴۲ درصدی یافت. ارزش این سبد دارایی در هفته سوم اردیبهشت ماه رشد ۰.۶۸ درصدی را تجربه کرد. ارزش سهام عدالت در هفته پایانی اردیبهشت ماه با رشد ۱.۷ درصدی روبرو شد.

سهام عدالت

بسیاری از کارشناسان معتقدند، نمادهای حاضر در سبد سهام عدالت از ارزنده‌ترین سهم‌های بازار سرمایه هستند. با این حال، ارزش برگه‌های سهام عدالت در برگه‌های مختلف به ترتیب برابر است با ۷ میلیون و ۳۷۸ هزار تومان، ۸ میلیون و ۸۷۵ هزار تومان، ۹ میلیون و ۵۹۷ هزار تومان و ۱۸ میلیون و ۴۰ هزار تومان.برگه‌های سهام عدالت در قیمت‌های اسمی ۴۰۹ هزار تومانی، ۴۹۲ هزار تومانی، ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی در هفته سوم اردیبهشت ماه به ترتیب با کاهش  ۱۱۶ هزار تومانی، ۱۴۰ هزار تومانی، ۱۵۱ هزار تومانی و ۲۸۴ هزار تومانی نسبت به هفته دوم خردادماه مواجه شده‌اند.

بنابراین گزارش، ارزش سهام عدالت نسبت به اول مرداد سال گذشته به ترتیب با کاهش قیمت ۸ میلیون و ۲۰۱ هزار تومانی، ۹ میلیون و ۸۶۵ هزار تومانی، ۱۰ میلیون و ۶۶۷ هزار تومانی و ۲۰ میلیون و ۵۱ هزار تومانی روبرو شده است.

سهام عدالت

استعلام آنلاین وضعیت پرداخت سود سهام عدالت

 سهامداران سهام عدالت برای استعلام وضعیت پرداخت سود سهام خود می‌توانند با ورود به سامانه سهام عدالت در تارنمای «www.Sahamedalat.ir» نسبت به مشاهده زمان و مبلغ واریز سود سهام عدالت اقدام کنند.

همچنین سهامدارانی که تاکنون سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده اند، باید هر چه سریعتر در سامانه سجام ثبت کنند تا در فهرست پرداخت سود جامانده های سهام عدالت قرار گیرند.

جاماندگان سهام عدالت بخوانند | جاماندگان سهام عدالت تا کی می توانند در سجام ثبت نام کنند؟

منبع: صفحه اقتصاد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: