سریال ستایش

شوهر بازیگر ستایش دار فانی را وداع گفت | ضجه زدن بازیگر ستایش در خاکسپاری همسرش اشک همه را در آورد

شوهر بازیگر ستایش دار فانی را وداع گفت | ضجه زدن بازیگر ستایش در خاکسپاری همسرش اشک همه را در آورد
کدخبر : 563247

فریبا نادری بازیگر ستایش سالهای گذشته با مسعود رسام ازدواج کرد متاسفانه همسرش در سال 1388 به علت بیماری سرطان جان خود را از دست داد به بهانه پخش سریال ستایش گذری بر زندگی این بازیگر زدیم.

این روز ها سریال ستایش از شبکه آی فیلم دوباره باز پخش می شود. سریال ستایش در سه فصل ساخته شد کارگردان سریال ستایش سعید سلطانی است. فصل اول سریال ستایش در سال ۱۳۸۹ و فصل دوم در سال ۱۳۹۳ و فصل سوم نیز در سال ۱۳۹۸ از شبکه سه پخش شد. از بازیگران مطرح این سریال داریوش ارجمند و سیما تیر انداز و فریبا نادری است.

سریال ستایش

شوهر بازیگر ستایش درگذشت 

فریبا نادری بازیگر  ستایش سالهای گذشته با مسعود رسام ازدواج کرد متاسفانه همسرش در سال 1388 به علت بیماری سرطان جان خود را از دست داد.

سریال ستایش

فوت مسعود رسام همسر بازیگر ستایش

فوت همسر فریبا نادری مسعود رسام به راستی واقعیت تلخ برای جامعه هنری بود اما انتشار عکس های ۶ سال پیش درگذشت این کارگردان و تهیه کننده موجب ناراحتی عده کثیری از مردم شده است اما این خبر مربوط به سالها پیش بوده است که شاید خیلی از ماها در آن دوران بدلیل نبود شبکه ها اجتماعی بی خبر بودیمفوت مسعود رسام

فوت همسر فریبا نادری مسعود رسام به راستی واقعیت تلخ برای جامعه هنری بود اما انتشار عکس های سال پیش درگذشت این کارگردان و تهیه کننده موجب ناراحتی عده کثیری از مردم شده است اما این خبر مربوط به سالها پیش بوده است که شاید خیلی از ماها در آن دوران بدلیل نبود شبکه ها اجتماعی بی خبر بودیم

سریال ستایش

فریبا نادری در مصاحبه ای در مورد مسعود رسام گفته بود :

در کنار مرحوم مسعود رسام زندگی عاشقانه ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خللی حس نکردم… حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره ام از اوست که هنوز هم حرف های پرمحتوایش در خاطرم هست.

 

 

سریال ستایش

ازدواج فریبا نادری

فریبا نادری یکی از هنرمندانی است که ازدواج او به یکی از خبرسازترین ازدواج ها میان هنرمندان تبدیل شد.

خانم بازیگر ۱۹ سال بیشتر نداشت که اولین بار به همراه دوستش به یک دفتر بازیگری رفت و به صورت اتفاقی با مسعود رسام کارگردان سینما آشنا شد و این آشنایی چند سال بعد منجر به ازدواج آنها شد

ازدواج فریبا نادری با مسعود رسام

فریبا نادری و مسعود رسام سال ۸۳ با هم آشنا شدند و دو سال بعد در سال ۸۵ با هم ازدواج کردند.

عمر زندگی مشترک فریبا نادری و همسرش چند سال بیشتر نبود و سال ۸۸ مسعود رسام بعد از تحمل چند سال بیماری درگذشت.

فریبا نادری با وجود ۲۷ سال اختلاف سن با مسعود رسام و آگاه بودن به بیماری او و مخالفت پدرش تن به این ازدواج داد و زندگی عاشقانه ای در کنار همسرش داشت.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره زندگی با مسعود رسام میگوید:من و مسعود بعد از مدتی آشنایی احساس کردیم که به هم علاقه مندیم و همین علاقه ما را متقاعد کرد که ازدواج کنیم و من در آن زمان من از بیماری مسعود خبر داشتم و سال ۸۵ پزشکان گفتند که شش ماه بیشتر زنده نیست اما عشق نیرویی دوباره به او بخشید تا سه سال بعد هم با سرطان مبارزه کرد.

پدر فریبا نادری مخالف سرسخت ازدواج دخترش با مسعود رسام بود و تا بعد از فوت مسعود رسام حاضر نشد تا دخترش را ببیند اما نیروی عشق در فریبا نادری و چیزهای که از مسعود رسام آموخته بود او را محکم تر و استوارتر کرده بود و حاضر بود بخاطر او خیلی چیزها را تحمل کند.

سریال ستایش

در این ویدیو از فصل سوم سریال ستایش حشمت فردوس در نقد فرزندآوری یکی از کارگرانش دیالوگ هایی به کار می برد که در پخش این سریال سانسور می شود.

بیوگرافی نرگس محمدی

نام:نرگس

نام خانوادگی :محمدی

تاریخ تولد : زادهٔ فروردین ۱۳۶۲

محل تولد :تهران

تحصیلات :تحصیلکرده رشته پرستاری

سریال ستایش

زندگی شخصی نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد ۹ فروردین ۱۳۶۴ در تهران و فارغ التحصیل رشته پرستاری میباشد.

سریال ستایش

کودکی نرگس محمدی

نرگس فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد. خانواده او نسبت به بازیگری گارد منفی نداشتند و از حضورش در عرصه هنر استقبال هم می کردند.

نرگس محمدی می گوید مادرم کارمند صدا و سیما بود و با محیط های هنری آشنایی داشت، از طرفی تمام اعضای خانواده ام به فیلم علاقه مند بودند. اما موضوعی که وجود داشت این بود که خانواده ام اصرار داشتند اول درسم تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

نرگس محمدی همانند ستایش در سریال ستایش مهربان و صبور است او عاشق مادرش و بهترین دوست اوست. 

سریال ستایش

فعالیت بازیگری نرگس محمدی

همزمان با تحصیل در رشته پرستاری دانشگاه در کلاس های بازیگری «کارنامه» هم شرکت می کرد و از آنجا بود که برای بازی در فیلم «مرگ یک پینوکیو» معرفی شد،نرگس محمدی پس از بازی در این فیلم حدود یک سال در تئاتر به فعالیت خود ادامه داد که در همین مدت موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره «ماه» حوزه هنری دریافت کند.

نرگس محمدی پس از تجربه ای که در تئاتر کسب کرد به سینما بازگشت و در فیلم هایی چون ریسمان باز، آناهیتا، سوپراستار و اخراجی های ۲ بازی کرد. وی با بازی در فیلم سینمایی آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش سریال ستایش نیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد.

نرگس محمدی در سریال ستایش

محمدی در این سریال نقش میانسالی ستایش را بازی می کند. او درباره سختی های این نقش می گوید:خب اگر قرار بود که در سریال دیگری نقشی با این سن و سال را بازی کنم هرگز نمی پذیرفتم اما ستایش نقش مورد علاقه من است و خودم آن را بازی کردم و با آن آشنا هستم اما قطعا بازی کردن در چنین نقشی سخت است.

نرگس محمدی در ستایش 2 

آخر چهل ساله بودن نه پیری است و نه جوانی. نه می توانی مثل پیرزن ها حرف بزنی نه آنقدر جوانی که پرانرژی باشی. این کار را برای من سخت می کرد و برای همین تصمیم گرفتم در فیزیکم تغییر ایجاد کنم و اضافه وزن داشته باشم.

نرگس محمدی در فیلم در حال ساخت نیمکت به کارگردانی فلورا سام با گریمی شبیه دختران قجری ظاهر میشود.

سریال ستایش

فیلم شناسی نرگس محمدی

فیلم های سینمایی نرگس محمدی

عملیات مهد کودک (۱۳۹۱)

ساعت شلوغی (فیلم ۱۳۹۰) (۱۳۹۰)

آناهیتا (فیلم) (۱۳۸۷)

سوپر استار (فیلم) (۱۳۸۷)

اخراجی ها ۲ (۱۳۸۷)

ریسمان باز (۱۳۸۶)

نرگس محمدی در تلویزیون

۱۳۹۴ زعفرانی

۱۳۹۳ معمای شاه

۱۳۹۳ ما فرشته نیستیم (مجموعه تلویزیونی)

۱۳۹۲ ستایش (مجموعه تلویزیونی) (سری دوم)

۱۳۹۱ میلیاردر

۱۳۹۰ شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

۱۳۹۰ ششمین نفر

۱۳۹۰ ستایش

سریال ستایش

بیوگرافی علی اوجی همسر نرگس محمدی

علی اوجی زاده (۱۷ اسفند ۱۳۶۲)، بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده ایرانی است.

علی اوجی متولد ۱۷ اسفند ۱۳۶۲ در تهران بازیگر ،کارگردان و تهیه کننده سینما است. فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد که فعالیت خود را، از ساخت فیلم کوتاه شروع کرد سپس وارد، تهیه کنندگی موسیقی شد و حالا کمدین هم است. اصالتا اهل شیراز و فرزند مرحوم حسن اوجی خطاط، و هنرمند معروف می باشد که پدرش بخاطر ارادت ، به حضرت علی (ع) نام علی را برای پسرش انتخاب کرد.

سریال ستایش

اولین تجربه ساخت فیلم

در ۱۴ سالگی ساخت فیلم کوتاه را شروع کرد و یکی از، فیلم هایش را به مسعود کیمیایی تقدیم کرد که، با تشویق این کارگردان تصمیم گرفت راه هنری را برود.

از سکته پدر تا سرطان مادر

در ایام ۱۴ – ۱۵ سالگی ، سکته پدر و فلج کامل او، همه چیز را بهم ریخت و علی که در آرزوهای بزرگی بود، تمام زندگی اش را وقت رسیدگی کامل به پدر کرد. بعد از ۱/۵ سال پدرش از دست رفت و شش ماه بعد هم ،مادرش مبتلا به سرطان شد و باز هم زندگی اش، تا مدت ها وقف مادر شد تا او سلامتی خود را بدست آورد. بعد از بهتر شدن اوضاع بیماری مادر و زندگی اش، اینبار برادرش عرق شد و فوت کرد و بازهم زندگی اش، تا مدت ها بهم ریخت تا اینکه با توکل به زندگی برگشت.

ورود به موسیقی علی اوجی

بعد از آشنایی با رضا یزدانی (خواننده) برنامه ریز فعالیت های او را، برعهده گرفت سپس در قامت تهیه کننده در ساخت، قطعات و آلبوم با وی همکاری کرد.

سریال ستایش

شروع بازیگری علی اوجی

آشنایی اش با مهران مدیری در پشت صحنه یکی از سریال ها، سبب دعوت او به عرصه بازیگری و حضور در قهوه تلخ سال ۸۹ شد. بازی او اما بخاطر توقف پخش سریال قهوه تلخ دیده نشد، تا اینکه سال ۱۳۹۱ در دو قسمت بعنوان بازیگری مهمان، با سریال پژمان جلوی دوربین رفت. بازی حرفه ای او با سریال شوخی کردم مهران مدیری، از سال ۱۳۹۲ بود ، سپس در سریال حاشیه سال ۹۴ به شهرت رسید.

از تهیه آلبوم تا ویدیو

بجز همکاری و دوستی عمیق با رضا یزدانی، مدیر برنامه، گروه موسیقی دنگ شو می باشد و تهیه کننده آلبوم های، مانی رهنما، کاوه آفاق، هومن جاوید و خیلی از، خوانندگان صاحب نام دیگر می باشد.

کارگردان حافظ و سفیر

اوجی به مدت ۶ سال به درخواست مرحوم علی معلم، کارگردانی جشن سینمایی و تلویزیونی دنیای هنری،

معروف به جشنواره حافظ را بر عهده شد او حالا کنار فعالیت های هنری خود سفیر کودکان اوتیسم نیز می باشد.

سریال ستایش

موسیقی در زندگی

موسیقی یک بخش جدانشدنی از من است.

موسیقی یک تفکر است، یک جایی است که من بهش معتقدم ،

و فکر می کنم که باید در زندگی من باشد از کار موسیقی کردن،

لذت می برم و حتما ادامه خواهم داد.

ازدواج با نرگس محمدی​

علی اوجی اردیبهشت ۹۶ وقتی ۳۴ ساله بود با نرگس محمدی ازدواج کرد ،

مراسم خواستگاری آنها با هماهنگی لاله اسکندری ،

در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد.

خانم محمدی ۱۱ ماه از علی اوجی بزرگتر می باشد.

شوهر بازیگر ستایش دار فانی را وداع گفت | ضجه زدن بازیگر ستایش در خاکسپاری همسرش اشک همه را در آورد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۹ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: