پیش بینی بورس | پیش بینی بورس امروز | پیش بینی بورس هرروز

پیش بینی بورس | پیش بینی بورس ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

پیش بینی بورس | پیش بینی بورس 24 مرداد 1401
کدخبر : 563272

پیش بینی بورس امروز دوشنبه، 24 مرداد 1401 چگونه خواهد بود؟

پیش بینی بورس امروز دوشنبه، 24 مردادماه 1401 منتشر شد. پیش بینی بورس هرروز منتشر می شود. پیش بینی بورس امروز چگونه است؟ پیش بینی بورس از بازار بورس منتشر شد.

شاخص کل بورس دیروز افت کمتر از یک درصدی داشت. امروز چند سیگنال برای سهامداران وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند، بورس روند متعادلی خواهد داشت.

بورس دیروز رشد ۱٫۳ درصدی داشت و به سطح یک میلیون و ۴۶۷ هزار واحد رسید. امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که تالار شیشه‌ای، روند متعادل را تجربه می‌کند. بر همین اساس این انتظار وجود دارد که شاخص کل در این روز تا حدودی مثبت می‌شود.

پیش بینی بورس

بورس کالا در اطلاعیه ای زمان ثبت سفارش خودرو را ابلاغ کرد. بر همین اساس ثبت سفارش خودرو عرضه ۲۶ مرداد ماه تا ساعت ۱۷ روز قبل از معامله (سه‌شنبه ۲۵ مرداد) امکان پذیر است. (کالاخبر)

عرضه خودرو در بورس کالا می‌تواند رانت این حوزه را کاهش و خودرو را به تعادل قیمتی برساند.

سمیه محمدی، مدیر محصول پروژه توثیق الکترونیک سمات درباره شرایط توثیق سهام گفت: سهامداران نباید محدودیت ناظر به اصطلاح سهام فریز داشته باشند. همچنین دارایی قابل معامله و سپرده باشد و دارایی توقیف و توثیق شده از قبل نداشته باشند. (تجارت‌نیوز)

ضمانت وام بانکی توسط سهام بورسی می‌تواند اعتماد سهامداران را نسبت به بورس افزایش دهد.

پیش بینی بورس

افزایش اعتماد سهامداران به بورس

از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا امروز، ۱۰۴ شرکت بورسی، مبلغ ۱۳۰۰میلیارد تومان از مطالبات سهامداران را به حساب ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار و ۲۴۷ نفر از طریق سجام واریز کرده‌اند.(سمات)

این دریافت سود اعتماد سهامداران را نسبت به بازار سرمایه افزایش می‌دهد.

میثم فدایی، مدیرعامل فرابورس گفت: برای شفاف شدن قیمت اوراق تسهیلات مسکن، تصمیم گرفتیم که معاملات روزانه این اوراق ممنوع شود. اکنون به دنبال تصویب ضوابط پذیرش استارتاپ‌ها در بازار سرمایه، به دنبال عرضه استارتاپ‌ها هستیم که تعدادی از استارتاپ‌ها اکنون در مرحله تاییدیه سهامداری قرار گرفته‌اند و ما از این به بعد باید به دنبال ارزش‌گذار باشیم. (سنا)

ممنوعیت معاملات روزانه اعتماد سهامداران را نسبت به بورس افزایش می‌دهد. از دیگر با اعلام ضوابط استارتاپ‌ها، میزان عرضه اولیه این شرکت‌ها افزایش می‌یابد و در نهایت نقدینگی جدید وارد بازار سرمایه می‌شود.

پیش بینی بورس

منبع: تجارت نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: