پیش بینی بورس | پیش بینی بورس امروز | پیش بینی بورس هرروز

پیش بینی بورس | پیش بینی بورس ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

پیش بینی بورس | پیش بینی بورس 26 مرداد 1401
کدخبر : 563497

پیش بینی بورس امروز چهارشنبه، 26 مرداد 1401 چگونه خواهد بود؟

پیش بینی بورس امروز چهارشنبه، 26 مردادماه 1401 منتشر شد. پیش بینی بورس هرروز منتشر می شود. پیش بینی بورس امروز چگونه است؟ پیش بینی بورس از بازار بورس منتشر شد.

اخص کل بورس روز گذشته با افت چهار هزار واحدی همراه داشت. امروز چند سیگنال برای سهامداران وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند، بورس روند متعادلی خواهد داشت.

بورس دیروز افت چهار هزار و ۱۹۶ واحدی داشت و به سطح یک میلیون و ۴۵۹ هزار واحد رسید. امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که تالار شیشه‌ای، روند متعادل را تجربه می‌کند. بر همین اساس این انتظار وجود دارد که شاخص کل در این روز تا حدودی منفی می‌شود.

پیش بینی بورس

قالیباف سخنگوی وزارت صمت گفت: ایران‌خودرو در گام نخست دو خودروی هایما و تارا را برای کشف قیمت پایه در بورس کالا عرضه خواهد کرد. در گام بعدی، خودروهای پژو پارس و پژو ۲۰۶ تیپ دو وارد بورس خواهد شد که در این صورت دست این خودروساز برای تامین نقدینگی در راستای رشد تولید و خروج خودروها از قرعه‌کشی بازتر می‌شود.(بیداربورس)

عرضه خودروهای جدید در بورس کالا می‌تواند گردش نقدینگی در این بازار را افزایش و خودروها به تعادل قیمتی برساند.

بر اساس نامه احمد رحیمی، مدیر عملیات عرضه بورس کالای ایران فرمول محاسبه قیمت پایه سیمان از روز یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ تغییر می‌کند.(کالاخبر)

برخی از کارشناسان عقیده دارند که این تغییر قیمت می‌تواند به نفع سرمایه‌گذاران باشد و ورود نقدینگی به بازار سرمایه را افزایش دهد.

پیش بینی بورس

ورود خودروهای جدید به بورس

مدیریت پذیرش بورس کالای ایران اطلاعیه‌ای در خصوص پذیرش کالای خودرو وانت کاپرا، تولید شرکت بهمن موتور صادر کرد و این خودرو در بازار سهام پذیرفته شد.(سنا)

کارشناسان عقیده دارند که با ورود خودروهای جدید به بورس، اقتصاد کشور به شفافیت می‌رسد.

پس از آنکه داده‌های اقتصادی چین، بزرگترین واردکننده نفت خام جهان، نگرانی‌های جدیدی درباره رکود بالقوه جهانی که می‌تواند تقاضای انرژی را تحت تأثیر قرار دهد را آشکار کرد، قیمت نفت در آغاز معاملات دیروز سه‌شنبه کاهش یافت که به افزایش زیان‌های جلسه قبل دامن زد.(بازار سرمایه)

برخی از تحلیلگران عقیده دارند که کاهش قیمت نفت می‌تواند روی معاملات بازار سهام تهران نیز اثرگذار باشد.

انتقاد فعالان از سازمان بورس

تمامى فعالان بازارسرمایه نسبت به عملکرد رئیس سازمان بورس انتقادهایى دارند و باید عملکرد یک ساله شخص رئیس سازمان بررسى شود. همچنین تصمیمات بدون پشتوانه علمى، عدم حمایت از سهامدار حقیقى در شرایط حساس و نداشتن توانایى جهت احقاق حق سهامدار در یک سال فعالیت مدیران تالار شیشه‌اى سعادت آباد کاملا مشهود است.

پیش بینی بورس

این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: باید به یک مولفه دیگر هم پرداخت و آن چالش بازار بورس با برجام یا بدون برجام است. امروز در بازار بورس با یک خیر از سهامدار زیان دیده نوسان گرفته شد. باید دید چه کسانى از طولانى شدن روند مذاکرات در بازار سرمایه نفع مى برند.

مرید سادات با انتقاد از بلاتکلیفی در مذاکرات برجام، گفت: پرتفوی سهامداران غرق که در باتلاق شده است. اما باید به این سوال پاسخ داد که طولانی شدن مذاکرات به نفع چه کسانی است؟

وی در پایان اظهار کرد: بازار بورس در مرداد سال ١۴٠١ مملو از فرصت ها و چالش‌هاى جذاب است. امیدواریم این چالش ها تبدیل به پاییز رویایى این بازار شود.

منبع: تجارت نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: