فال روزانه | فال روزانه هرروز | فال روزانه دقیق

فال روزانه | فال روزانه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۱ | فال روزانه خود را اینجا ببینید

فال روزانه | فال روزانه 31 مردادماه 1401 | فال روزانه خود را اینجا ببینید
کدخبر : 563872

فال روزانه امروز دوشنبه، 31 مردادماه 1401 را در شماواقتصاد بخوانید.

ضرب المثلی هست با این مضمون که به فال روزانه اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس ماه تولد و سیاره ی مربوط به شخص که همان سیاره ماه تولد می باشد پیش بینی می شود. در ادامه شما در حال خواندن فال روزانه دوشنبه، 31 مردادماه 1401 هستید.

فال روزانه فردا فروردین ( دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱)

اجازه نباید داد که دیگران در امور خصوصی تو دخالت کنند. روابط خود را با دیگران طوری تنظیم کن که به استقلال تو یا دیگری آسیب نرسد. مشکلاتی را که داشتی رفته رفته از بین خواهد رفت.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

اندکی از فشارهای مادی کم کن. یک استراحت یا مرخصی کوتاه مفید خواهد بود. پیشنهاد تجاری به تو می‌شود که باید خوب آن را سبک و سنگین کنی و بسنجی.

متولدین فروردین

رنگ شانس : قرمزملایم

اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه

همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روزانه

امروز مواظب باشید توصیه های چه کسانی را گوش می کنید. ببینید آیا از نظر شما خود آنها زندگی موفقی دارند؟ آیا قابلیت این را دارند که به شما بگویند چکار کنید؟ بهتر است امروز خودتان تصمیم گیرنده باشید. اگر به تازگی خیلی زیاد ورزش می کنید امروز پا درد و کمر درد ناشی از ورزش خواهید داشت. کفش های ورزشی بپوشید و تا جایی که می توانید سر پا نایستید تا این درد از بین برود. حتی بد نیست کمی در وان آب گرم دراز بکشید و ریلکس کنید؛ وان ندارید؟ خوب ناراحتی ندارد، دوش آب گرم نیز کفایت می کند. حالا که فرصت مناسبی به دست آورده اید خودتان را برای همسرتان لوس کنید و بگذارید به شما محبت کرده و از شما پرستاری کند.

امروز بودن در کنار یک نفر ممکن است احساسات قوی و صمیمانه ای بین شما ایجاد کند. اگر احساستان یک حس عاشقانه باشد بهتر است فعلا زیاد به آن اهمیت ندهید. شاید این احساسات چندان واقعی نباشند و فقط تحت شرایط موجود پیش آمده باشند. به احتمال زیاد این احساسات تا فردا از بین خواهند رفت و یا حداقل شکل دیگری به خود خواهند گرفت. بهر حال حداقل شما یک نفر را پیدا خواهید کرد که می توانید با او همکاری هماهنگ و مفیدی داشته باشید. بعداز ظهرتان را با مرتب کردن خانه و رسیدگی به کارهایی که به شما کمک خواهند کرد در طول هفته وقت بیشتری برای استراحت داشته باشید بگذرانید. حیف است که لحظات عمرتان را به تلخی بگذرانید. نگران نباشید آنچه که از آن می ترسید اتفاق نخواهد افتاد. بیشتر مواظب حرف هایتان باشید و نیتتان را با عشق و علاقه بیشتری دنبال کنید. با آن چیزی که شما را نگران می کند روبرو شوید به جای آنکه تمام مدت با آن زندگی کنید، هدیه ای دریافت می کنید و قهری طولانی مدت به آشتی بدل می شود.

حرف زدن کاملا رایگان است و شما می توانید هر چه دوست دارید را به هر کسی می خواهید بگویید. اما این را در نظر بگیرید که نباید بی‌گدار به آب بزنید و همه احوالات درونی خود را روی دایره بریزید. مراقب کلمات خود باشید و با افرادی که ارتباط نزدیک ندارید، مکالمه های شخصی نداشته باشید. فردا در مسایل عاطفی باید زمانی را به برنامه های مالی خود اختصاص دهید. بهترین فرصت برای استراحت و تجدید انرژی در کنار عشقتان، فردا است. البته اگر مجرد هستید، برای قرار ملاقات با فرد جدید زمان خوبی نیست.

فال روزانه فردا اردیبهشت (دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱)

به محض دیدن یک رویکرد عاطفی یا یک برخورد از طرف دوستت که مخالف با تصورات تو باشد، مثل برق از جا می‌پری و عکس‌العمل‌های نامناسب نشان می‌دهی. باید در برابر حوادث انعطاف داشت و خود را با زمانه هماهنگ کرد.

پیشنهاد یک سفر بسیار عالی به تو می‌شود پس موقعیت را از دست نده و با این سفر روحیه‌ات را تقویت کن.

احساس خستگی و افسردگی می‌کنی. باید یک مرخصی کوتاه گرفت و در کنار خانواده بود.

این روزها آنچنان اوضاع مالی‌ات روبراه است که آرزو می‌کنی هیچ تغییری به وجود نیاید. اما تغییرات لازمه زندگی و پیشرفت است و خود را باید برای آن آماده کرد.

متولدین اردیبهشت

رنگ شانس : صورتی وآبی روشن

اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه

همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

دیگران موافق شما هستند و حتی ممکن است از روش جدیدی که برای انجام کارهایتان در پیش گرفته اید حمایت کنند اما باید روش متفاوتی کشف کنید که بتواند همه چیز را تغییر دهد. ممکن است شما توان حل همه مشکلات را نداشته باشید با این حال آنچه که فردا انجام می‌دهید می‌تواند یک نقطه شروع بسیار خوب باشد. برای هر سئوالی که از شما پرسیده می‌شود جواب “نه” تحویل ندهید؛ آنچنان عمل کنید که انگار زندگیتان بستگی به کاری که می‌کنید دارد.

امروز شما برای رسیدن به اهداف خود حاضرید هر کاری انجام دهید و حتی شاید در این راه زیاده روی هم بکنید. شما آنقدر روی به دست آوردن آنچه می خواهید متمرکز شده اید که حاضر نیستید در برابر هیچ ممانعت و مخالفتی تسلیم شوید. شاید این مصمم بودن به نظر خودتان خوب باشد، اما دیگران بیشتر آن را به چشم کله شقی و یک دندگی می بینند و فکر می کنند که شما باید در رفتارهایتان تجدید نظر کنید. شاید حتی با هم متحد شوند تا شما را سر جایتان بنشانند! خوشبختانه شما دیر یا زود دست از تلاش برای تحت کنترل داشتن همه چیز برخواهید داشت و پیش از آن که مشکلی برایتان ایجاد شود نگاهتان به شرایط منطقی تر خواهد شد. نیتی که در دل دارید موجب سرگردانی و دل نگرانی تان شده، با فردی مشورت کنید اما بهتر است از آن چشم پوشی کنید. سعی کنید بیشتر با عقل خود زندگی کنید تا با احساستان. به اطراف خود درست نگاه کنید فردی به کمک شما نیازمند است او را کمک کنید. چیزی را که چند وقت پیش گم کرده بودید پیدا می کنید. به زودی ملاقاتی خواهید داشت و پیشنهادهای خوبی می شنوید.

امروز دیگران را سرمشق خود قرار دادن روش خوبی برای شما نیست، زیرا آنها می‌خواهند شما را از سرشان باز کنند. الان می‌توانیم بهتان توصیه کنیم که کاری را که فکر می‌کنید مهم تر است انجام دهید. وقتی برای تجزیه و تحلیل کردن و برنامه ریزی کردن باقی نمانده است. پس از بازی کردن دست بردارید و همین الان اقدام کنید. شما باید روحیه شوخ طبعی خود را حفظ کرده و در عین حال کارهایتان را انجام دهید.

فال روزانه فردا خرداد (دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱)

حوادثی در روابط تو با یک دوست پیش می‌آید که اثر منفی بر تو خواهد گذاشت. باید دوباره روحیه و افکار خود را بازسازی کنی و خودت را با موقعیت بوجود آمده تطبیق دهی. نگران حرف‌های اطرافیان و دوستانت نباش.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

راه‌های زیادی برای رسیدن به پول پیش روی توست. باید سعی کنی بهترین راه‌حل را انتخاب و به آن عمل کنی. نباید بگذاری یاس و ناامیدی در تو اثر کند و فرصت‌های طلایی را از دست تو بگیرد.

متولدین خرداد

رنگ شانس : نارنجی

اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه

همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

با شخصی آشنا خواهید شد که ایده هایش راجع به زندگی خیلی به شما شبیه هستند و می توانید دوست های خیلی خوبی برای هم باشید، پس این رابطه را حفظ کرده و ادامه دهید. بین عقل و احساستان دوگانگی به وجود آمده است و نمی دانید باید به حرف کدام یک گوش بدهید. با وجود این جدال درونی به زودی خواهید توانست این دو را با هم ترکیب کرده و بین آنها تعادل ایجاد کنید. حالا دیگر متوجه شده اید از زندگی چه می خواهید. در حال حاضر زندگی شخصیتان برایتان در اولویت نیست و می دانید که باید برای رسیدن به موفقیت در زمینه کاری و ایجاد تغییرات مورد نیاز باید توجهتان را به این مسائل منعکس کنید، هرچند همسرتان زیاد از این کار شما خوشش نخواهد آمد، اما او نیز از نتایجی که خواهید گرفت خوشحال خواهد شد.

با وجود این که شما معمولا ترجیح م یدهید پیشرفتتان آرام و حساب شده باشد، امروز کمی بی صبر و قرار شده اید و دلتان می خواهد همه چیز را به هم بریزید تا زودتر به خواسته تان برسید. انگار داشتن یک روش و برنامه ریزی دقیق اهمیت خود را برای شما از دست داده و فقط می خواهید در یک چشم به هم زدن تغییراتی بزرگ ایجاد کنید. حداقل سعی کنید این کار را به تنهایی انجام ندهید و از چند نفر کمک بگیرید. شاید این همراهانتان بتوانند جلوی شما را بگیرند تا از گرفتن تصمیمات عجولانه خودداری کنید. امروز شما نسبت به احساسات و افکار عزیزان و اعضای خانواده تان بسیار حساس شده اید و همین باعث می شود درک بهتری نسبت به آنها داشته باشید. سعی کنید در اطراف خود از رنگ سبز استفاده کنید. یک سفر کاری پیش رو دارید. در کار خود مصمم و با اراده هستید، فقط بدانید که برای هر کاری مقدماتی لازم است، به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید. در مورد مشاجره پیش آمده نگاهتان را به موضوع تغییر دهید. از غرورتان کم کنید اما راز دل خودتان را به کسی نگویید پشیمانتان می کنند.

شما مدتی است که سست شده اید و توان ادامه زندگی برایتان سخت شده است. اما باید به خاطر اطرافیان تان هم که شده است به فعالیت‌هایتان ادامه دهید زیرا آنها با دیدن شما نیرو و انرژی کار کردن دوباره را می‌یابند. سعی کنید مسئولیت‌هایتان را به خوبی انجام دهید نه این که در گوشه‌ای نشسته باشید و تنها نظاره گر باشید. زیرا با پشت سر گذاشتن این مرحله، زندگی روی خوبیش را به شما نشان خواهد داد.

فال روزانه

فال روزانه فردا تیر (دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱)

روابط عاطفی تو دچار وسوسه و تردیدهایی شده است که باید آنها را برطرف کرد. برای کسب اطمینان از طرف مقابل، راه‌حل‌های ساده‌ای وجود دارد که باید آنها را آزمود و به نتیجه رسید.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

متولدین تیر

رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی

اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

مطمئناً شما می‌توانید برنامه‌ریزی کنید که به مدرسه برگردید یا برای تعطیلات بعدی‌تان رویاپردازی کنید، اما اگر واقعاً می‌خواهید که اینها اتفاق بیفتند، نیاز دارید که جدی باشید. اکنون صحبت کردن برای شما راحت است و کلمه‌ها خیلی راحت به کمکتان می‌آیند. به جای آسمان ریسمان به هم بافتن یکی از اهداف مهمتان را بنویسید و به خودتان تعهد بدهید که هرکاری که شما را به این هدف می‌رساند انجام دهید.

امروز شما ایده های خیلی جالبی در سر دارید که دلتان می خواهد هر چه سریعتر آنها را با اطرافیانتان در میان بگذارید. واکنش ها در برابر حرف های شما کاملا متفاوت هستند؛ بعضی از آنها فکر می کنند که شما نابغه هستید و بعضی دیگر هم معتقدند که شما عقلتان را از دست داده اید. به هر حال مهم نیست، شما موظف نیستید نظرات دیگران را عوض کنید. پیش از آن که نظرات دیگران را در مورد ایده هایتان جویا شوید به اندازه ی کافی برای فکر کردن به آنها وقت بدهید. امروز شما احساس می کنید شخصی که دوستش دارید نسبت به شما بی تفاوت نیست و او هم دوستتان دارد، اجازه ندهید منفی بافی هایتان شما را دچار تردید کنند. به دلیل فشارهای کاری این اواخر عزیزی را با بداخلاقی تان رنجانیده اید هرچه زودتر دلش را بدست آورید. با شخصی ملاقات خواهید کرد که بیش از شما به نفع او خواهد بود. پیغام خوشحال کننده ای به دستتان می رسد. شخصی سعی دارد به شما کمک کند به حرف او گوش کنید. مشکلی با پادرمیانی شخصی حل خواهد شد شما هم اگر دنبال دردسر نمی گردید دیگر پی اش را نگیرید.

بازگشت ماه به نشان شما امروز باعث می‌شود تا بتوانید در رابطه تان با دوست نزدیک تان تجدید نظر کنید. زمانیکه شما مجبورید تا به مسائل حیاتی واکنش نشان دهید دوست ندارید که حتی درباره آنها بیندیشید. درخواست کمک نشانه خوبی است؛ اما شما دوست دارید خودتان به تنهایی و یک تنه از پس مشکلات برآیید. کمی‌تامل کنید تا فرصت‌هایی که در راهند برسند و آن وقت براحتی می‌توانید از میان آنها بهترین شان را انتخاب کنید.

فال روزانه فردا مرداد (دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱)

اینهمه عجله و شتابزدگی برای چیست؟ باید با صبر و حوصله اجازه بدهی تا گذر زمان خود بخود فاصله‌ها و مشکلات بین شما را حل کند.

امروز شانس با تو خواهد بود پس دست به کاری بزن که برایت سود و صرفه اقتصادی داشته باشد.

متولدین مرداد

رنگ شانس : زرد ، طلایی

اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه

همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شما در این اواخر به این مساله فکر می‌کنید که زندگی برای شما ارزشی قائل نشده است ارزش وجودی شما به پیشرفت های هر روزه شما نیست بلکه کارهایی است که در مجموع انجام می‌دهید مهم هستند نه فقط یک کار .شما انسانی کاملا نوع دوست هستید و به همنوعان خودتان بسیار کمک می‌کنید و این درجه ی فوق العاده بلند است که نصیب هر شخصی نمی‌شود.مقایسه خود با دیگری و کارهایی که دیگران انجام می‌دهند کاری کاملا زشت و ناپسند است.سرنوشت را هر کسی در زندگی شخصی‌اش خودش با تلاش و کوشش می‌سازد.خود را با دیگران مقایسه نکنید زیرا باعث افسرده شدن شما می‌شود.

امروز این طور احساس می کنید که انگار یک نفر دارد کارهایی بر علیه شما انجام می دهد، سعی کنید در خلوت در مورد این موضوع با او حرف بزنید. امروز مهربانی ها و خوش رفتاری های شما نتیجه ای را برای شما به همراه خواهند داشت که شاید حتی انتظارش را نداشته اید. یک نفر که برای شما احترام ویژه ای قائل است پیشنهاد ویژه ای برای شما دارد که بدون شک به پیشرفت و افزایش درآمد شما کمک خواهد کرد. شما احتمالا این شخص را برای مدتی طولانی می شناخته اید و خیلی خوب با او کنار می آیید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و هیچ گونه نگرانی به دل راه ندهید. اگر قدر این موقعیت را بدانید آینده ای فوق العاده در انتظارتان خواهد بود. عجولانه و بدون فکر اسرار و رازهای خود را فاش می کنید، این کار به سودتان نیست. در مورد نیتی که در سر دارید اگر کمی صبر کنید بهتر است، هرچیز زمانی دارد. در انتخاب دوستان خود بی دقت هستید. برنامه ریزی کنید و هدفهای مشخصی برای خودتان تعریف کنید، از همین امروز به چیزهای نو بیندیشید و شاکر نعمت هایی که دارید باشید.

زمان جشن و پایکوبی است. خوشبختانه همه چیز بر وفق مراد است. روحیه تان حسابی خوب خواهد بود و خوش‌بینی نیز مزید بر علت می شود تا از همه لحظه های امروز استفاده کنید. اگر پروژه ای را از قبل آغاز کرده اید و هنوز به انجام نرسیده، امروز زمان آن است که آن را تمام کنید. یا اینکه حتی امروز می توانید یک پروژه کاری عالی را آغاز کنید. امروز قدم های مثبتی در زمینه پیشرفت خود می توانید بردارید. هر چه بیشتر بی خیال جزئیات شوید، سریع تر به اهداف و خواسته های خود خواهید رسید.

فال روزانه فردا شهریور (دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱)

داشتن یک ارتباط خوب، یک سرمایه ارزنده و به نوعی هنر است. کسی که توانایی برقراری روابطی صحیح و موفق داشته باشد، در برنامه‌های خود موفق‌تر خواهد بود.

اگر مشکلات مالی وجود دارد مطمئن باش قدرت برخورد با آنها نیز به تو داده شده است. پس باید از این توانمندی استفاده کرد و به جنگ موانع رفت تا هر روز قوی‌تر از گذشته شد.

متولدین شهریور

رنگ شانس : قهوه ای وکرم

اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه

همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

تغییراتی در زندگی شما اتفاق افتاده است و شما کاملاً آن را حس می‌کنید. شما با یک نفر روابط خیلی خوبی برقرار کرده‌اید که او نیز صادقانه شما را درک می‌کند. این دوستی دگرگونی خیلی مهمی در زندگی‌تان پدید آورده است، اما نباید انتظار هیجان داشته باشید. درعوض قبول کنید که فهم و بصیرت شما از بی‌ثبات بودن شرایطی که در آن قرار گرفته‌اید صدمه خواهد خورد، اما نباید کاری کنید که اوضاع بدتر شود.

امروز شما می توانید آینده ی دور را هم به خوبی ببینید، با این حال برای حفاظت از افکار و ایده هایتان رفتارهایی از خودتان نشان می دهید که چندان از روی آینده نگری نیستند. کمی بیشتر احتیاط کنید! امروز عشق و روابط عاطفی به طور معجزه آسایی دارند به بهترین نحو ممکن پیش می روند. اگر شریک راهتان را پیش از این پیدا کرده اید امروز عشقی که بین شماست عمیق تر از قبل خواهد شد و این احساس اتحاد و همدلی بین شما ممکن است باعث شود تصمیم بگیرید تعهدات خود را نسبت به هم جدی تر کنید. اگر هنوز تنها هستید، در صورت دیدن توجه ناگهانی یکی از آشنایان قدیمی به خودتان اصلا تعجب نکنید. عشق بازوهای خود را به سوی شما می گشاید اما شما همچنان تردید دارید و یک قدم به جلو و دو قدم پس می کشید، عشق می تواند شما را از خامی به پختگی برساند. رویداد های هفته های اخیر را به دقت بررسی و تجزیه و تحلیل کنید، راه حل بیرون رفت از این بحران را می توانید از این طریق پیدا کنید. نگاه خود را نسبت به مسائل تغییر دهید. خودتان را برای شنیدن یک خبر خوش آماده کنید.

امروز ماه در دوازدهیمن خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد و بعضی چیزها را از دید شما مخفی نگه می‌دارد، بنابراین شما نمی‌توانید منشأ ناراحتی های خود را پیدا کنید. برای شما خیلی مهم است که بفهمید چه چیزهایی را از دست داده اید، اما اطلاعات حیاتی جلوی چشم‌های هوشیار شما ظاهر نمی‌شوند. به جای اینکه برای یافتن حقیقت خوتان را عذاب دهید، در حالیکه شکیبایی را پیشه خود می‌سازید، سعی کنید به اطلاعاتی که دارید قناعت کنید.

فال روزانه

فال روزانه فردا مهر (دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱)

قلب خود را باید به روی دوست گشود و او را به خانه دل دعوت کرد. اگر جز این محبت از تو چیز دیگری می‌خواهد حتما اشتباه آمده و راه را گم کرده است. این مساله را باید به او تفهیم کرد.

نباید تسلیم تنبلی و سستی شوی. حیف است که اراده‌ات با ویروسهای تنبلی مسموم شده و از بین برود. باید برای رسیدن به آرزوهایت تلاش کنی و از آینده نترسی.

متولدین مهر

رنگ شانس : بنفش وقهوه ای

اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه

همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

جزئیات را فراموش کنید و به تصویر کلی توجه کنید و خواهید دید که هیچ مرزی برای ما وجود نخواهد داشت. درس فردا شما این است: ابتدا کار اصلی را انجام دهید، سپس به جزئیات رسیدگی کنید. به دنبال آوای قلبتان بروید و خواسته هایتان را دنبال کنید. اکنون زمانی فوق العاده برای رفتن به سفری کوتاه مدت یا هرکاری که روح شما را تغذیه می کند است. دلتان می خواهد همراه با عشقتان به ماجراجویی بپردازید و کارهای جدیدی انجام دهید. آنچه اهمیت دارد این است که از روزمرگی فرار کرده و کاری تازه را تجربه کنید. موسیقی، هنر، نوشتن، فردا شما را به شور خواهند آورد. انجام این کار به شما کمک خواهد کرد با ذهنی تازه و انرژی مضاعف در کارهای خود پیشروی کنید.

امروز شما آماده اید تا در برابر یک نفر که که فکر می کند با ترساندن دیگران و رفتار ریاست مآبانه اش می تواند تمام مخالفان را در برابر خود مجبور به سکوت کند بایستید. شما حاضر به پذیرفتن سلطه ی هیچ کسی نیستید و در برابر هر کسی که بخواهد قلدربازی در بیاورد می ایستید. مسلما خیلی های دیگر هم مثل شما فکر می کنند، اما شما تنها کسی هستید که در برابر این شخص حرفی برای گفتن دارید. این کار شما باعث خواهد شد دیگران هم سکوت را شکسته و با شما همراه شوند. امروز حس ششم و قدرت تخیل شما در نهایت قدرت کار می کنند. اگر قصد آغاز پروژه ی جدیدی را داشته اید امروز همان روزی است که در انتظارش بوده اید. نیتی که در دل دارید به واقع گری بیشتری احتیاج دارد با دور اندیشی اقدام کنید. از هر روزتان انتظارهای شگفت آور نداشته باشید. قدری خوددار و زیرک باشید. تغییر شغل یا مقام اداری برایتان پیش می آید. به سفری شاد می روید روی پای خود بایستید اوضاع مالی تان روبراه می شود دنیا را هر جور بگیرید همون جور می گذرد.

حال که دارید مسیر زندگی تان را به سمت نوک قله پیش می برید، ممکن است فکر کنید که موانع زیادی مقابل تان وجود دارد. حتی ممکن است از شدت خستگی دیگران را مقصر بدانید و با کلام خود آنها را ناراحت کنید. اما مراقب باشید، رفتارهای شما می تواند این راه را از آنچه هست، سخت تر کند. بهتر است امروز تعادل را به زندگی خود راه دهید تا با کنترل احساسات تان، مشکلات را به راحتی کنار زده و به مسیر خود با آسودگی خاطر ادامه دهید. شما در حال برنامه ریزی برای آخر هفته هستید. می خواهید کمی به روزهای خود تنوع دهید. بهتر است وقت تان را صرف استراحت خود کنید. حتی اگر برای بیرون از خانه برنامه ریزی می کنید، به جاهای آرام و بی سر و صدا بروید.

فال روزانه فردا آبان (دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱)

فردا آرام گرفتن تبدیل به چالش شده است، چراکه عطارد در نشانه شما با بهرام نگران در یک دام گرفتاره شده اند. به جز اینکه شما در طول روز به تمام افکارتان با دقت گوش فرا می‌دهید، ممکن است از برخوردهای زبانی افراد دیگر خشمگین شوید، چراکه فکر می‌کنید مورد تهدید قرار گرفته اید. به هرجهت اکنون صحبت‌هایی که بدون فکر قبلی به زبان می‌آیند مفید نخواهند بود. برای کسب کردن دیدگاه‌های متفاوت به جای صحبت کردن سعی کنید بیشتر گوش دهید.

امروز تمرکز کردن برایتان سخت شده، ذهن تان پر از موضوعاتی است که در گذشته اتفاق افتاده و نسبت به آینده آنها نگرانید. بنابراین به نفع تان است که خیلی خودتان را درگیر موضوعات مهم نکرده و از گرفتن تصمیمات جدی خودداری کنید. به جای نگرانی همه چیز را رها کنید تا دوباره ذهن تان به حالت عادی خود بازگردد. رابطه عاطفی شما کمی دچار تلاطم شده است اما جای نگرانی وجود ندارد. تا زمانی که شما صادقانه حرف های دلتان را با شریک زندگی تان مطرح می کنید، اتفاق بدی نخواهد افتاد. تا چند روز آینده این مشکل از جلو پای شما کنار می روند. مدتهاست که به چیزی علاقمند شده اید و می خواهید آن را بدست بیاورید، باید بیشتر تلاش کنید موفقیت در چند قدمی شماست. ارزش واقعی خود را نمی شناسید. تغییر شغل و مکان فعلا برایتان مقدور نیست. هدیه ای در یافت می کنید. پیامی به شما داده می شود که برایتان هیجان فراوانی با خودش به همراه دارد. کمی استراحت کنید و بیشتر به فکر سلامتی خود باشید.

فکر کردن به اینکه می‌توانید قدرت کنترل خود را از دست بدهید شما را ناراحت می‌کند، اما شما به حد کافی صبور هستید. نگرانی شما علامت خطری برایتان است، زیرا حتی اگر فکر کنید که همه کارها را درست انجام داده‌اید، می‌توانید ناخواسته زندگی‌تان را پیچیده کنید. به یاد داشته باشید مسأله اصلی برای شما نوع کاری که انجام می‌دهید نیست، بلکه بیشتر مربوط به شور و هیجانی است که در حین انجام این کار دارید. اگر شما زیاد اغراق نکرده و در مسیر خود به جلو پیش بروید احساس خیلی خوبی پیدا خواهید کرد.

فال روزانه فردا آذر (دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱)

به کسی دلبسته‌ای که سطحی ناپخته و زودگذر است. شیرینی، جذابیت و دلربایی خاصی دارد اما پایدار و ارزشمند نیست. باید زمان بیشتری به خودت بدهی تا با بررسی عمیق‌تر به دنبال خواسته کاملتر بگردی. احساس تو ارزشمند است فقط تصمیم عجولانه نگیر.

اتفاق مبارک و شادی‌آفرینی رخ می‌دهد که تو را هم خوشحال می‌کند. باید برای دوستی‌ها ارزش قائل شد و برای تداوم آنها تلاش کرد. یک هدیه کوچک دارای یک پیام مهم است.

تو به یک برنامه درست غذایی نیاز داری. باید بیشتر مراقب سلامتی خود باشی. همه چیز کار و پول نیست. با یک برنامه‌ریزی درست، شادابی و سلامتی‌ات را دوباره بدست می‌آوری.

به موفقیت چشمگیری دست می‌یابی و به دنبالش پاداشی به تو تعلق می‌گیرد. زحمات تو بی‌نتیجه نمانده به تو به هدفت رسیدی اما باید مراقب خرج و دخل خود باشی.

متولدین آذر

رنگ شانس : آبی وسفید

اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فال روزانه

شما فردا آماده یک جهش بزرگ هستید،‌ حتی اگر حس کنید که قبلا در مسیر قرار گرفته‌اید. موشک تقویت یافته انرژی شما آماده آتش است، اما بهتر است که اول مسیر خود را مشخص کنید. متاسفانه، شما ممکن است در نهایت به طور همزمان به فرصت‌های مختلفی و بسیار متفاوتی دست یابید که ندانید از میان آنها کدام را انتخاب کنید. با وجود این، انتخاب یک مسیر درست الان زودتر از ان که فکرش را بکنید نتیجه خواهد داد و شما را هدف تان خواهد رساند.

امروز ممکن است فکرهای جالبی برای پیشرفت حرفه ای و افزایش درآمدتان به ذهنتان برسند. تنها سؤالی که باقی می ماند این است که آیا می توانید این راه را تا آخر ادامه داده و به نتیجه ی مورد نظرتان دست پیدا کنید. برخی از این ایده ها عملی هستند و برخی دیگر هم نیستند. اگر واقعا مصمم هستید که ایده هایتان را عملی کنید برای اطمینان حاصل کردن در این مورد تحقیقات لازم را انجام دهید. اگر قدم های صحیح را برای عملی کردن ایده هایتان بردارید آینده ی خوبی در انتظارتان خواهد بود. اگر کسی را سراغ دارید که فکر می کنید می تواند در این راه به شما کمک کند ایده هایتان را با او در میان بگذارید، شاید دوست داشته باشد با شما همراه شود. از نظر مالی شرایط تان بهتر می شود. در کاری مهم حتما با دیگری مشورت کنید او با تجربیاتش به شما کمک خواهد کرد، ریسک کنید و آماده ی مقابله باشید، اگر طالب کسی یا چیزی هستید باید صبر و تحمل از خودتان نشان دهید، یادتان باشد که از روی ظاهر در مورد افراد قضاوت نکنید. فکرهایی که در سر دارید خوب هستند، به شرط آنکه عجله نکنید.

امروز راه های زیادی برای گشایش کارها جلوی پای شما قرار می گیرد. از انرژی امروز می توانید برای افزایش اعتماد به نفس خود استفاده کنید. باید خلاقیت های خود را بیشتر کنید تا به واسطه آنها پروژه های کاری بیشتری بگیرید و موفقیت بیشتری را برای خود رقم بزنید. از جریان مثبت زندگی استفاده کنید. این را در نظر داشته باشید که با نشستن و دست روی دست گذاشتن هیچ کاری پیش نمی رود. باید از نقطه امن و راحتی بیرون بیایید و کمی ریسک کنید.

فال روزانه فردا دی (دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱)

موانعی به چشم می‌خورد که نمی‌توان راه‌حل سریع و ساده‌ای برای آنها پیدا کرد. باید بسیار حوصله داشت و بسیار صبور بود تا بتوان به تدریج این موانع را برطرف کرد.

باید شرایط تازه‌ای فراهم کنی تا بتوانی روحیه‌ای شاداب داشته باشی. یک تفریح یا سفر مناسب خواهد بود.

حالت ثابت و یکنواخت فعلی تو را دل‌زده کرده. روح انسان به تنوع و تغییر نیاز دارد.

باید کاری کنی که مورد توجه مقامات قرار گیرد تا بتوانند بر روی تو حساب باز کنند و اوضاع اقتصادیت بهبود یابد. گاهی وقت‌ها باید کاری را تبلیغ کرد و دیگران را متوجه آن ساخت تا ارزش آن را دریابند.

متولدین دی

رنگ شانس : سفید و قهوه ای

اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه

همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

پیشرفت های خوبی در زمینه مالی دارید و دیدگاه بهتری پیدا می کنید. شرایطی را که فکر می کردید رو به رو شدن با آن ها مشکل است به خوبی درک می کنید و به راحتی به اهدافتان دست می یابید.در حال حاضر شخصی مایل است که ازشما مراقبت کند و از شما حمایت کند.حتی ممکن است آنها به دنبال شغل بهتری برای شما باشند و یا به طریقی بخواهند که اعتماد به نفس شما را بالاتر ببرند.شما نیز می خواهید که این کارها را جبران کنید.گرچه ممکن است در این زمینه نتوانید ولی فراموش نکنید که راه های زیادی برای قدردانی از آنها وجود دارد.

امروز شما در دور دست ها آینده ی خود را می بینید و دلتان می خواهد بی هیچ فکری هر چه سریعتر خودتان را به آن تصویری که از آینده تان در ذهن دارید برسانید. با وجود این که افکارتان و کارهایی که در حال حاضر می کنید به شدت تحت تأثیر احساسات شما قرار دارند، خودتان فکر می کنید که توانایی یک تصمیم گیری منطقی بر اساس واقعیت ها را دارید. شما احساس می کنید که اطرافیانتان علیه شما با هم دست به یکی کرده اند و می خواهند شما را شکست بدهند؛ همین موضوع هم باعث شده است که دچار تردید شوید و در کارهایتان درنگ کنید. یادتان باشد که بزرگ ترین دشمن شما در درونتان قرار دارد و با غلبه بر آن به هر دشمن خارجی هم پیروز خواهید شد. به مسائل مادی بیش از حد توجه می کنید، در دنیا مسائل دیگری هم وجود دارد. برای حل مشکلات تان از دوستی کمک بگیرید، شما بهتر از هر کس می دانید که به تنهایی از پس آن برنمی آیید. تلفن مهمی که مربوط به کار است باعث خوشحالی تان می شود. آرامش را هیچ کس نمی تواند به شما هدیه دهد، خودتان باید آن را در وجودتان پیدا کنید.

امروز شما می‌خواهید همه اطرافیانتان بفهمند که شما چقدر هوشیار بوده و حواستان جمع است، شما حسابی خودتان را به زحمت انداخته و هر کاری می‌کنید تا آنها عمل شما را ببینند. سهیم کردن افرادی که بهتان نزدیکند در روند و پیشرفت کاریتان نشاط آور و روح افزا می‌باشد، اما اگر در مورد کارهایی که انجام می‌دهید ناممطئن باشید، به تدریج کارهایتان پیچیده تر می‌شود. نگران عکس العمل افراد دیگر نسبت به رفتار متناقض خود نباشید. فقط به حس خود اطمینان کنید و بدانید که شما را به مسیر درستی هدایت می‌کند.

فال روزانه فردا بهمن (دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱)

فقط یک دوست یا یک شریک برای تو کافی است. اگر یک شریک سالم یا یک دوست واقعی پیدا شود، بقیه مسائل حل خواهد شد. به آینده باید امیدوار بود.

حوادث و اتفاقات مهم و تعیین کننده‌ای در راه است. به زودی خبری به تو می‌رسد که برایت اهمیت خاصی دارد. در منزل یکی از دوستان یا اقوام نزدیک خبرهای خوشی در جریان است که همین روزها مطلع می‌شوی.

برای حفظ سلامتی‌ات توصیه می‌کنم هر روز دست کم ۵ تا ۹ وعده از سبزیجات، انواع سالاد و میوه‌جات مصرف کنی. با انجام این کار مواد مغذی و ویتامین‌دار را به بدنت می‌رسانی.

قول و قرار کاری مهمی به دلایلی بهم می‌خورد و تو از این بابت حسابی دلخور می‌شوی. بدقولی و یا سهل‌انگاری یکی از نزدیکان ضررهایی را متوجه تو خواهد کرد.

متولدین بهمن

رنگ شانس : آبی تیره

اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه

همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

فال روزانه

فردا اصلا به جزئیات توجه نمی کنید و خیلی حواستان جمع نیست، مواظب باشید این بی توجهی آسیبی به شما وارد نکند. از لحاظ جسمی و روحی نیاز به استراحت دارید. استراحت دادن به ذهنتان پیشرفت شما را کند نخواهد کرد و زمانی که صرف ریلکسیشن می کنید تنها باعث تقویت شما و پروژه هایتان خواهد شد. مطمئن باشید که شریک زندگیتان هنوز هم شما را دوست دارد، هر چند که اوضاع خیلی یکنواخت به نظر می رسد. فردا تلفنتان کمتر زنگ می خورد، ایمیل های کمتری خواهید گرفت و حتی پیام های کمتری در رسانه های اجتماعی دریافت خواهید کرد. بهتر است از این موقعیت نهایت استفاده را کرده و استراحت کنید.

امروز شما خبرهای خوبی در رابطه با پولی که مدت ها در انتظارش بوده اید و به همین زودی ها به دستتان خواهد رسید دریافت می کنید. این خبر برایتان بسیار خوشحال کننده است و شاید حتی نتوانید آن را باور کنید. باور کنید! انتظار طولانی مدت شما بالاخره به پایان رسیده است. حتی می توانید از همین حالا به فکر راه انداختن یک مهمانی به همین مناسبت باشید. فقط مواظب باشید به وسوسه ی خرج کردن تمام این پول آن هم برای چیزهای غیر ضروری غلبه کنید. شما می توانید از این پول برای دنبال کردن اهداف بزرگی که برای مدتی قصد دنبال کردن آنها را داشته اید اما با کمبود منابع مالی مواجه بوده اید، استفاده کنید. کمی در روابط با دوستانتان تجدید نظر کنید. از کسی که برای شما خبرهای ناراحت کننده می آورد دوری کنید. برای رسیدن به نیتتان تلاشتان را بیشتر کنید. در کار یا تحصیل موفقیتی به دست خواهید آورد. شما دوست ندارید از شما انتقاد شود اما این دلیل نمی شود که دیگران حق نداشته باشند از شما انتقاد کنند، کمی آرام تر با مردم برخورد کنید.

امروز ممکن است شما از فردی که نظر شما را به خود جلب کرده و واقعاً برای مدتی توجه شما را معطوف به خود کرده، الهام بگیرید. این کار بسیار مؤثر است برای اینکه اکنون که ماه به نشانه شما بازگشته است شما نسبت به همیشه سر حال‌تر هستید. اما اخیراً توانایی شما برای تشخیص دادن کیفیت هرچیزی قوی شده است. با دریافتهای خودتان صادق باشید و ببینید که جذابیتهای شما به کجا منتهی می‌شوند.

فال روزانه فردا اسفند (دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱)

با فردی برخورد می‌کنی که می‌تواند مسیر زندگیت را تغییر دهد. این به تو و انتخابت وابسته است که این تغییر زندگیت مثبت است یا منفی.

به زودی در یک آزمون و یا رقابت شرکت می‌کنی که در آن موفق می‌شوی. همین روزها باید از یک و یا چند میهمان پذیرایی کنی.

انواع روابط بر سلامتی افراد تاثیر می‌گذارد. روابط خوب تو را خوشحال می‌کند و احتمال افسردگی را کاهش می‌دهد و برعکس روابط نامطلوب تنش‌زا بوده و می‌تواند به اختلالات ناشی از استرس منتهی شود. به ایجاد رابطه سالم با اطرافیت فکر کن.

از وارد شدن به محدوده‌هایی که در آن تجربه نداری، خودداری کن. یک معامله به نفع تو تمام خواهد شد. به زودی نتیجه برنامه یا کاری که برایش زحمت کشیده بودی را می‌بینی. باید نگرانیهارا از خود دور کنی، آن وقت چهره آینده را صاف و روشن می‌بینی.

متولدین اسفند

رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن

اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 صحبت کردن در مورد گذشته شاید ایده خوبی به نظر بیاید ، اما احتمالا نتیجه ای را که شما انتظار دارید به همراه نخواهد داشت. رک گویی بدون منظور شما ظاهرا می تواند تأثیری در برداشته باشد که در حقیقت این تأثیر دقیقا با نیات شما مغایرت پیدا می کند. وقتی که اتفاقی می افتد شما یکی دو روز تغییر رویه می دهید ، بنابراین اگر اتفاق بدی افتاد نگرانی به خودتان راه ندهید. اجازه بدهید که پیش آمدهای غیر منتظره دوره خود را طی کنند و سپس به این فکر کنید که در آینده انجام دادن چه کارهایی برایتان سودمند است.

سعی دارید با کشیدن حصار به دورتان، از خود محافظت کنید اما آیا می دانید که آن قسمت از شخصیت تان که از دیگران دریغ می کنید، چقدر جذاب است؟ احتیاط در برقراری ارتباط لازم است اما شما می توانید با توانایی های خود بهترین ارتباطات را هم در زمینه شغلی و هم عاطفی با دیگران داشته باشید. پس در کنار حفاظت از آرامش و تنهایی های خود، کمی مسائل را ساده تر بگیرید. خوش بین باشید تا اتفاقات خوب برایتان رخ دهد. اگر حرفی در دل دارید، آن را صادقانه بیان کنید، حتی اگر موجب ناراحتی دیگران شود. اگر در بیان احساسی که در قلب تان است به فردی که دوستش دارید، هراس دارید، بدانید که این رفتار شما را از هدف تان دور خواهد کرد. خودتان را بی جهت وارد مسائلی که به شما مربوط نیست نکنید. در مورد تصمیمی که در زمینه کاری گرفته اید شاید بهتر باشد تجدید نظر کنید. حالا شرایط فرق کرده، بهتر است هوشیار باشید و از این شرایط بهترین استفاده را ببرید. خواسته ای که در دل دارید با کمی دردسر همراه است اما بالاخره عملی می شود. بیشتر کتاب بخوانید و مهارت های خودتان را بالا ببرید.

قدرت شما در منابع درونیتان نهفته است و امروز درهای این قدرت درونی به سوی شما باز است. خواهید یافت که در مواقع آشوب احساسات شما آرام و تحت کنترل خواهد بود. شما اکنون در زمان آغازهایی نو هستید که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بر شما واجب است که پیش از هرچیز مشکلات درونیتان را حل کنید تا مبادا شما را در آینده به دردسر بیندازند. هر شخصی برای حفظ سلامت خود روش های خاص خودش را دارد، شما مجبور نیستید برای این کار مربی شخصی گرفته و یا خودتان را در باشگاه حبس کنید، کمی پیاده روی و نوشیدن آب فراوان به مرور زمان نتایج بسیاری خواهد داشت. امروز تنبلی را کنار گذاشته و حسابی کار کنید، اما در پایان روز حتما برای عشقتان وقت بگذارید.

منبع: رصد روز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: