قیمت بیت‌کوین | وضعیت قیمت بیت‌کوین | روند قیمت بیت‌کوین | قیمت اتریوم | قیمت ارزهای دیجیتال

به روزترین قیمت بیت‌کوین | قیمت اتریوم | قیمت بیت‌کوین امروز ۳ شهریور ۱۴۰۱

به روزترین قیمت بیت‌کوین | قیمت اتریوم | قیمت بیت‌کوین امروز 3 شهریور 1401
کدخبر : 564213

قیمت بیت‌کوین، اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال امروز پنجشنبه، 3 شهریور 1401 اعلام شد.

قیمت بیت‌کوین امروز پنجشنبه، 3 شهریور 1401 اعلام شد. قیمت بیت‌کوین امروز روند نزولی داشته است. نمودارهای قیمت بیت‌کوین نشان می دهد قیمت بیت‌کوین امروز چگونه است؟. جزئیات قیمت بیت‌کوین امروز را در ادامه بخوانید.

بیت‌کوین یک روز آرام دیگر را تجربه کرد. ارزش رهبر بازار با رشد یک درصدی به نیمه کانال ۲۱ هزار دلار رسید.

فرارو- بیت‌کوین کماکان در کانال ۲۱ هزار دلار معامله می‌شود. بعد از سقوط اخیر قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال که باعث شد ارزش رهبر بازار از محدوده ۲۴ هزار دلار به کف کانال ۲۱ هزار دلار سقوط کند، بیت‌کوین آرام گرفته است. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز با رشد ۲۳۰ دلاری به ۲۱ هزار و ۵۴۰ دلار رسید. در روزی که بیت‌کوین نوسان محدودی را تجربه کرد، قیمت اتریوم رشد ۳.۵ درصدی را به‌ثبت رساند و بازدهی کاردانو، دوج‌کوین، شیبا و ترون بین صفر تا یک درصد بود. ارزش کل بازار ارز دیجیتال صبح امروز یک تریلیون و ۸۳ میلیارد دلار برآورد می‌شد که حدود نیم‌درصد بیشتر از دیروز بود.

قیمت بیت کوین

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۱ هزار و ۵۴۰ دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز پنجشنبه سوم شهریور ۲۱ هزار و ۵۴۰ دلار به‌ثبت رسید. صبح امروز قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین نسبت به دیروز ۲۳۰ دلار افزایش پیدا کرد و این رقم رشد یک درصدی ارزش رهبر بازار طی شبانه‌روز گذشته را نشان می‌داد. قیمت بیت‌کوین در این مدت بین دو بازه ۲۱ هزار و ۳۰۰ دلار تا ۲۱ هزار و ۷۷۰ دلار نوسان محدوی داشته است. البته درقیاس با هفته قبل قیمت بیت‌کوین حدود هشت درصد ریزش ریخته. پنجشنبه ۲۷ مرداد هر واحد بیت‌کوین ۲۳ هزار و ۳۹۵ دلار معامله می‌شد. بیت‌کوین درحال حاضر با دراختیار داشتن ۳۸.۱ درصد از سهم بازار، مهمترین توکن دنیا به‌شمار می‌رود و قیمت آن با قله تاریخی خود یعنی محدوده ۶۸ هزار دلار، نزدیک ۶۸ درصد فاصله دارد.

بیت کوین

قیمت اتریوم؛ هزار و ۶۷۵ دلار

قیمت اتریوم امروز پنجشنبه سوم شهریور با رشد ۳.۵ درصدی به هزار و ۶۷۵ دلار افزایش پیدا کرد. صبح امروز خرید هر واحد اتریوم درحالی هزار و ۶۷۵ دلار تمام می‌شد که دیروز این ارز دیجیتال هزار و ۶۲۰ دلار ارزش داشت. در شبانه‌روز گذشته بیشترین قیمت اتریوم هزار و ۶۸۵ دلار بوده و رقم هزار و ۶۲۰ دلار، کمترین سطح آن در این مدت محسوب می‌شود. باوجود رشد ۳.۵ درصدی قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته، بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال هنوز منفی و حدود ۱۰ درصد برآورد می‌شود. پنجشنبه ۲۷ مرداد اتریوم هزار ۸۵۰ دلار معامله می‌شد. حالا اتریوم با بیشترین قیمت تاریخی خود که رقم چهار هزار و ۸۵۱ دلار است، ۶۵ درصد فاصله دارد. همچنین حجم معاملات این ارز دیجیتال ۲۰۴ میلیارد دلار است که این رقم سهم ۱۸.۸ درصدی اتریوم از کل بازار ارز دیجیتال را نشان می‌دهد.

قیمت بیت‌کوین

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت دوج‌کوین و کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته یک درصد افزایش پیدا کرد و بازدهی شیبا و ترون در این مدت صفر بوده است. قیمت دوج‌کوین صبح امروز پنجشنبه سوم شهریور ۰.۰۶۸ دلار به‌ثبت رسید و خرید این ارز دیجیتال دیروز ۰.۰۶۷ دلار تمام می‌شد. دوج‌کوین که با دراختیار داشتن ۰.۰۸ درصد از سهم بازار دهمین ارز دیجیتال مهم دنیا به‌شمار می‌رود، نسبت به هفته قبل منفی ۱۴ درصد بازدهی داشته است. قیمت کاردانو در شبانه‌روز گذشته مثل دوج‌کوین یک درصد بالا آمد و از ۰.۴۵۵ دلار به ۰.۴۶۲ دلار ارتقا پیدا کرد. قیمت کاردانو هم نسبت به هفته قبل حدود ۱۴ درصد ریخته. قیمت شیبا و ترون صبح امروز تفاوتی با دیروز نداشت. شیبا ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار و ترون ۰.۰۶۵ دلار معامله شدند و این عدد تفاوتی با دیروز نداشت.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت بیت‌کوین

منبع: فرارو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: