فال روزانه | فال روزانه هرروز | فال روزانه دقیق

فال روزانه | فال روزانه فردا ۵ شهریور ۱۴۰۱ | فال روزانه خود را اینجا ببینید

فال روزانه | فال روزانه فردا 5 شهریور 1401 | فال روزانه خود را اینجا ببینید
کدخبر : 564274

فال روزانه فردا شنبه، 5 شهریور 1401 را در شماواقتصاد بخوانید.

ضرب المثلی هست با این مضمون که به فال روزانه اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس ماه تولد و سیاره ی مربوط به شخص که همان سیاره ماه تولد می باشد پیش بینی می شود. در ادامه شما در حال خواندن فال روزانه شنبه، 5 شهریور 1401 هستید.

فال روزانه فردا فروردین ( شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ )

روابط خوب و مستحکم خود را با دوستان و خویشان نباید متزلزل کرد. چون برای تجدید روابط یا برقراری دوباره آنها فرصتی نخواهد بود. خوش‌بینی خود را تقویت کن.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

خود را با کارهای حاشیه‌ای فرسوده نکن. یک راست به سراغ هدف اصلی‌ات برو تا به سود برسی. با افراد با تجربه مشورت کن و از آنها کمک بگیر.

فال روزانه | فال روزانه فردا 2 شهریور 1401 | فال روزانه خود را اینجا ببینید

متولدین فروردین

رنگ شانس : قرمزملایم

اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه

همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ و اضطراب ذهنتان را فلج کرده و قادر به فکرکردن به امور مهم زندگی نیستید. قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد و سلامتتان را به‌خطر بیندازد، به هر قیمتی که شده اضطراب و نگرانی را از ذهن و جسم خود دور کنید و دغدغه‌ها را کنار بگذارید.  گره‌ای در کار شما افتاده است. این گره به دست شما باز نمی‌شود. برای حل این مشکل از افراد با تجربه کمک بگیرید و روی کمک دوستان و آشنایان حساب باز کنید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. در این شرایط بهتر است دور معامله و عقدقراردادهای تجاری مهم را خط بکشید و هرگونه سرمایه‌گذاری را به آینده موکول کنید.  چشمتان را به روی زیبایی‌های دنیا بسته‌اید و فقط تاریکی‌ها را می‌بینید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، زیبایی‌های دنیا را ببینید و زندگی را با تمامی فراز و فرودهایش بپذیرید. روز خوبی را برای شراکت آغاز نکرده‌اید. به صلاح شماست که از هر گونه معامله دوری بگیرید و انجام کارهای مالی مهم را به آینده واگذار کنید. فرصتی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای خیر و مذهبی، به لحاظ روحی آرامش پیدا کنید. همسریا عشق زندگیتان امروز اشتباه بزرگی مرتکب می‌شود و شما را حسابی به دردسر میندازید. برای انجام این کار نادرست بیش‌از‌حد با عشق زندگیتان مشاجره نکنید و با چشم‌پوشی از خطای ایشان، بزرگواری خود را ثابت کنید.

امروز احساس می کنید شرایط شما مانند بندبازی است که برداشتن حتی یک قدم اشتباه می تواند باعث سقوط او شود. راستش را بخواهید این خود شما هستید که شرایط را برای خودتان اینقدر دشوار کرده اید. اینقدر به خودتان فشار وارد نکنید و همه چیز را برای خودتان به موضوع مرگ و زندگی تبدیل نکنید. اگر همه چیز را اینقدر پیچیده ببینید و کارها را برای خودتان سخت کنید دیگران هم از کمک کردن به شما دلسرد خواهند شد. امروز اختلافاتی بین شما و عشقتان پیش آمده است و هیچ کدام از شما هم حاضر نیست کوتاه بیاید و تسلیم شود. اگر بخواهید همین قدر سرسخت بمانید هیچ راه حلی برایتان وجود نخواهد داشت. دل به کسی بسته اید و فکر می کنید او از همه بهتر است، همه چیز را برای او می خواهید و برای رسیدن به خواسته‌هایش از هیچ خطری هراس ندارید، به نفعتان است که از راه درست و منطقی خارج نشوید. تصمیمتان برای گفتن حرفی عجولانه است، فریب ظواهر را خورده اید کمی صبور باشید تا حقایق بیشتری برای شما روشن شود.

فال روزانه فردا اردیبهشت ( شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ )

دست به ماجرایی زده‌ای که آخرش معلوم نیست. تنها شانس و اقبال می‌تواند تو را در این کار یاری دهد. به هر حال کسی که خود را درگیر مسائل عاطفی می‌کند باید عواقب آن را هم بپذیرد.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

فرصت‌های اقتصادی خوبی پیش می‌آید که باید از آنها استفاده کرد. کسی که این فرصت‌ها را از دست بدهد جز پشیمانی حاصلی نخواهد داشت. خو کردن به یک زندگی یکنواخت و بی‌تحرک جذابیتی ندارد.

متولدین اردیبهشت

رنگ شانس : صورتی وآبی روشن

اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه

همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

با انرژی و نشاط از رختخواب بلند شده‌اید و این انرژی را تا انتهای روز حفظ خواهید کرد. روز خوبی برای سرمایه‌گذاری نیست و اگر شش‌دانگ حواستان را جمع نکنید، ضرر هنگفتی را متحمل خواهید شد. خبر بسیار خوشایندی به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه شادی و خوشی شما و دیگر افراد منزل را فراهم می‌کند. امروز قرار است برای انجام کاری بیرون بروید. در بیرون از منزل چشم‌تان به جمال محبوبی خوش‌ قدوبالا روشن می‌شود و در اولین نگاه دل می‌بازید. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین طرف هستید. اوضاع بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. از این شرایط به نفع خود استفاده کنید و کار دشواری که مدت‌هاست انجام آن را به تعویق انداخته‌اید به پایان برسانید. مسافرتی را در پیش‌رو دارید، در این مسافرت تجربه‌های زیادی بدست می‌آورید و دید بهتری نسبت به زندگی پیدا خواهید کرد.

امروز شما سعی در انجام کاری دارید ولی یک نفر می خواهد با حرف ها و کارهایش شما را دلسرد و نا امید و وادار به عقب نشینی کند. شاید تعجب کنید، اما این شخص دقیقا همان چیزی است که شما برای انجام کاری که در سر داشته اید لازم دارید. اگر شما به اندازه ی کافی مصمم باشید این شخص می تواند با رفتار خود به شما انگیزه ای بیشتر برای رسیدن به هدف هایتان بدهد. به اینکه برای برداشتن قدم بعدی به سوی خواسته هایتان آمادگی کافی را دارید ایمان داشته باشید و به هر چیزی که می خواهد سد راهتان شود دهن کجی کنید. برعکس آنچه در ظاهر به نظر می رسد امروز برای شما با فرصت های زیادی همراه است. دوری تان سر خواهد آمد. برای انجام کاری خودتان را به آب و آتش می زنید. شنیدن خبری تلفنی شاد و امیدوارتان خواهد کرد، یک تنوع تازه در زندگی تان به بهتر شدن حال روحی تان کمک می کند. شخصی که نگرانش هستید سلامتی اش را به دست می آورد. حرفی که روی دلتان سنگینی می کند خواهید گفت.

فال روزانه فردا خرداد ( شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ )

پیشنهادی مطرح می‌شود که فریبنده است. دراین‌باره باید خوب اندیشید و سپس تصمیم گرفت. از ریسک کردن در زندگی نباید ترسید فقط باید احتیاط لازم را رعایت کنی و به شناخت کامل از او برسی.

در خودت انرژی زیادی احساس می‌کنی که تازگی دارد. بهتر است در اینگونه مواقع کاری بکن که از انجام دادنش لذت می‌بری. به اینصورت روز خوب و شادی خواهی داشت.

بعضی از آرزوهای مادی تو در حال تحقق است. دراین‌باره نباید شتاب‌زده بود. سعی کن با استفاده از استعدادها و توانایی‌هایت خودت آرزوهایت را برآورده سازی.

متولدین خرداد

رنگ شانس : نارنجی

اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه

همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

ترس و هراس را کنار بگذارید و هدف‌هایتان را با جسارت بیشتری دنبال کنید. از سلامت خود غافل نشوید و با خوردن غذای سالم و ورزش، طول عمر خود را افزایش دهید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حسابهای بانکیتان خواهد شد.  امروز غرق خاطره روزهای اول عاشقیتان می‌شوید و خاطره‌های خوش این روزها ذهن شما را کاملا مشغول می‌کند. قدر دوستان خود را بدانید ورابطه‌ دوستانه‌تان با اطرافیان را تقویت کنید.  خوددرمانی را کنار بگذارید و در اولین زمان ممکن با مراجعه به پزشک، بیماری که از آن رنج می‌برید را درمان کنید. کارها را زودتر از همیشه به پایان برسانید و فرصتی را برای استراحت کنار بگذارید. امروزوفردا کردن را کنار بگذارید و کارهای مهم را پشت‌گوش نیاندازید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز کاری می‌کند تا تمام غصه‌ها و نگرانیهایتان را فراموش کنید.

امروز بین شما و اطرافیانتان، به ویزه اعضای خانواده تان نبردی مخفی بر سر قدرت شکل خواهد گرفت. هر یک از طرفین می خواهد حرف خودش را به کرسی نشانده و کارها را همان طوری که خودش می خواهد پیش ببرد. شاید واکنش اولیه ی شما شدید باشد و خیلی از طرف مقابلتان ناراحت شوید و با لجبازی بیشتری روی حرف هایتان پافشاری کنید، اما درست بر عکس تصور شما، بهترین راه برای حل این مشکل این است که سخت گیری نکنید و بپذیرید که هرکسی می تواند نظر خودش را داشته باشد. به جای اینکه بر علیه آنها باشید، همراه و همگام با آنها پیش بروید و اگر دیدید رفتارشان باز هم غیرمنطقی است از آنها فاصله بگیرید. کارهای مهم زندگی را فراموش کرده اید و تنها به دنیال یک مقصود خود راه افتاده اید، شما کمی مردد هستید ولی حاضرید کمی دست به سوی هر خطری دراز کنید. برای تغییر در اوضاع زندگی کمی تلاش مضاعف کنید، به زودی نتایج خوبی خواهید گرفت. با شخصی روبرو می شوید که به نظرتان شبیه هیچ کسی که می شناسید نیست.

فال روزانه فردا تیر ( شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ )

ناگهان در دام عشقی می‌افتی که تصورش را هم نمی‌کردی. خوبی عشق به همین است که چون یک حادثه ناگهان فرا می‌رسد و آدمی را از راهی که می‌رفت به راهی که باید برود پرتاب می‌کند.

تمایل به گوشه‌گیری و انزوا داری. شاید این موضوع بخاطر حالت‌های روحی تو طبیعی باشد اما مشکلی را از تو حل نخواهد کرد. باید با تجدید نظر در این کار دوباره خود را با جمع و جماعت هماهنگ کرد.

مراقب سلامتی خود باش. برای آنکه وزن خود را کم کنی، تن به رژیم‌هایی می‌سپاری که ضرر آنها کمتر از سودشان نیست. باید در برنامه غذایی خود دقت کنی تا با تغییراتی جزئی به هدف خود برسی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است :

متولدین تیر

رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی

اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

رویکردی مثبت و آینده‌نگرانه به زندگی در پیش بگیرید. به تلاش‌هایتان ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت ندارید. یکی از آشنایان به کمک شما نیاز دارد، اما ممکن است کمکی که به ایشان می‌کنید، شما را به دردسر بیندازد.  انسان حق‌به‌جانبی هستید و فکر می‌کنید که همیشه حق با شما است،‌ قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد مستبد و زورگویی تبدیل کند، تغییر روحیه دهید و به نظرات دیگران احترام بیشتری بگذارید.   امروز فردی در محل کار یا همسایه‌ها نقشه شومی برای شما کشیده و می‌خواهد آبرو و اعتبار‌تان را زیر سوال ببرد، اجازه چنین کاری را به این فرد ندهید و به ایشان ثابت کنید که آبروی‌تان را از سر راه گیر نیاورده‌اید. اهمیت زیادی به همسر یا عشق ‌زندگیتان می‌دهید و لحظه‌ای از ایشان غافل نمی‌شوید، امروز عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که قدردان عشق بی‌پایان شما است و روزی سرشار از عشق و محبت را پشت‌سر خواهید گذاشت.

امروز در میانه های روز ناگهان به این نتیجه خواهید رسید که تمام مدت در حال دویدن از این طرف به آن طرف بوده اید و مدام مسیرتان را تغییر داده اید. شما امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، اما به جای اینکه روی انجام یک کار تمرکز کرده و کارهایتان را مرحله به مرحله پیش ببرید، با از این شاخه به آن شاخه پریدن وقت زیادی را هدر می دهید. درست است که شما می توانید چند کار را به طور همزمان پیش ببرید، اما قوی ترین افراد هم محدودیت هایی دارند و نمی شود همه کار را همزمان انجام داد. حواستان را جمع کنید، دیگران کارهای شما را زیر نظر دارند و عملکرد امروزتان ممکن است باعث شود قضاوت اشتباهی در مورد شما پیدا کنند. برای کسی بمیرید که اقلا برای شما تب کند. در رابطه عاطفی تان کاری که دلتان با آن نیست انجام ندهید. از یک موقعیت کاری استفاده کنید. شاهد اتفاقی خواهید بود چشمتان را روی حقیقت نبندید. کاری را از روی عادت انجام می دهید ترکش کنید. هدیه ای دریافت می کنید که برایتان بسیار با ارزش است.

فال روزانه فردا مرداد ( شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ )

خودت را دست کم می‌گیری و فکر می‌کنی او دور از دسترس توست به همین دلیل با یاس و سرخوردگی خودت را مخفی می‌کنی و کناره می‌گیری، در صورتی که اینطور نیست و می‌توانی با یک گفتگوی صمیمانه و جدی او را از احساست مطلع کنی و نتیجه مثبتش را ببینی.

به زودی ابرهای تیره از آسمان زندگی‌ات بیرون می‌رود و همه چیز روبراه می‌شود. هفته ای شاد و پر از موفقیت در انتظار توست. برای بهتر شدن روحیه‌ات پیشنهاد می‌کنم اواخر هفته به سفر کوتاهی بروی.

تو به دنبال موقعیتی هستی تا تغییری در روند مالی خود ایجاد کنی ولی بهتر است قبل از شروع هر کاری، جوانب آن را بسنجی و به دقت بررسی کنی.

فال روزانه

متولدین مرداد

رنگ شانس : زرد ، طلایی

اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه

همراهان مناسب : فروردین ، آذر

سردرگم هستید و احساس می‌کنید اختیار زندگی از دست شما خارج شده است. کمی به خودتان استراحت دهید و با کسب انرژی لازم، سکان زندگی را به دست بگیرید. روحیه زودرنجی دارید و از اتفاق‌های پیش‌پاافتاده بیش‌از‌حد عصبانی می‌شوید. قبل از اینکه این روحیه کار دستتان بدهد، زودرنجی را کنار بگذارید و به جای ناراحتی، چاره‌ای برای اتفاقهای ناخوشایند پیدا کنید. رفتار سخاوتمندانه‌‌ای با اطرافیان دارید و در دست‌و‌دلبازی برای دوستان و آشنایان کم نمی‌گذارید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید اطرافیان سخاوتمندی‌های شما را نادیده نخواهند گرفت.  روحیه پر حرفی دارید و وقت خود را با صحبت‌های بی‌فایده، تلف می‌کنید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید.  به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید و در اولین فرصت دمی در کنار اهل منزل بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید. اهل شوخی و خنده هستید و با این رفتار زمینه نشاط و سرگرمی همسر یا عشق ‌زندگیتان را فراهم می‌کنید. امروز عشق‌ زندگیتان دلتنگ شوخی‌های شما است و دلش هوای شما را کرده، در نتیجه فرصتی از روز را به بودن در کنار عشق ‌زندگیتان اختصاص دهید و با شوخی و خنده، شادابی و نشاط را به وی هدیه دهید. با افراد مهمی ملاقات خواهید کرد، در این ملاقات چشم و گوش خود را بیشتر از همیشه باز کنید و نکته‌هایی که این افراد با شما در میان می‌گذارند را برای پیشرفت و موفقیت‌ بیشتر به خدمت بگیرید.

امروز شما بسیار احساساتی شده اید و این وضعیت می تواند نقطه ی قوت و یا نقطه ی ضعف شما باشد، همه چیز به رفتار و عملکرد خود شما بستگی دارد. در مکالماتی که با اطرافیان خود دارید دقت بیشتری به خرج دهید، زیرا امروز دیگران تمایل شدیدی به جمع آوری اطلاعات و کسب دانش پیدا کرده اند، به همین دلیل هم بهتر است پیش از به زبان آوردن هر حرفی از صحت آن اطمینان کامل پیدا کنید تا به آبرو و اعتبارتان لطمه ای وارد نشود. اگر مشکلات موجود در رابطه ی عاطفیتان شما را ناراحت و نگران کرده اند به این فکر کنید که اگر همیشه همه چیز در رابطه تان خوب و بی عیب و نقص بود چه رابطه ی خسته کننده ای داشتید! دست به کاری زده اید که نیمه کاره رهایش کرده اید، بهانه نیاورید به سراغش بروید و به اتمام برسانیدش. در مورد مشکلات عاطفی تان مژده که این شب تار به زودی تمام می شود و دلتان آرام می‌گیرید. یک خبر در مورد دوستی به گوشتان می رسد که به نظرتان واقعیت ندارد، شما وارد این بازی نشوید.

فال روزانه فردا شهریور ( شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ )

فرصت‌های تازه‌ای به وجود آمده که می‌توانی خطاهای گذشته را جبران کنی. باید با خود عهد کنی که دیگر خطاهای گذشته را تکرار نکنی تا راههای تازه‌ای پیش پای تو گشوده شود.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

موقعیت مالیت نسبتا روبراه خواهد شد. حالا وقت به اندازه کافی برای کارهای عقب‌مانده داری. باید از وقت‌ها استفاده کنی و مراقب باشی تا با سهل انگاری و ولخرجی بی‌رویه این موقعیت خوب را از دست ندهی.

متولدین شهریور

رنگ شانس : قهوه ای وکرم

اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه

همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

روز بسیار فرخنده‌ای را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. یکی از آشنایان امروز نیازمند پول است و برای حل مشکلات مالی‌ که با آنها دست به گریبان شده از شما درخواست کمک دارد، اما ایشان فرد بدحسابی است و اگر پولی به وی بدهید، بعید به‌نظر می‌رسد که روی پولتان را ببینید. در نتیجه اگر قصد کمک به این فرد دارید، حتما تضمین کافی را در قبال پرداخت پول از ایشان دریافت کنید. حرف‌ها و نظرات خود را دائم تغییر می‌دهید و کسی روی حرف شما حساب باز نمی‌کند. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و اهمیتی برای نظرهایتان قائل نشوند، در نتیجه از امروز به گونه‌ای صحبت کنید که تغییری در حرف‌هایتان ایجاد نشود و به اطرافیان ثابت کنید که در هر شرایطی سر حرف‌هایتان هستید.  از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید. همسر یا عشق زندگیتان از شما دلخور است و حوصله‌تان را ندارد. کاری به کار ایشان نداشته باشید و بگذارید زمان بگذرد. در چند روز آینده دوباره محبت عشق زندگیتان گل می‌کند و همه‌چیز روبه‌راه‌ می‌شود. مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این مشاجره زمینه دلخوری بین شما و این فرد را فراهم کند. به هر قیمتی که شده دلخوری را از دل این فرد بیرون آورید و رفتاری دوستانه در پیش بگیرید.

امروز نسبت به دیگران و حساسیتی که نسبت به برخی مسائل خاص دارند بی تفاوت نباشید و مواظب باشید با حرف ها و کارهایتان مایه ی آزردگی خاطر آنها نشوید. شاید حتی بتوان گفت عاقلانه تر این است که در چنین روزی فاصله ی ایمنی بین خودتان و دیگران ایجاد کنید تا بدون آنکه خودتان را به دردسر انداخته و یا کسی را ناراحت کرده باشید از روز تعطیلتان لذت ببرید. به نظر می رسد که دیگران خیلی حساس تر از همیشه هستند و همه ی حرف هایتان را به خودشان می گیرند. برخی از این افراد بزرگترین سرمایه ی شما و عزیزترین افرادی هستند که در زندگیتان دارید، پس به احساسات آنها توجه کنید. یادتان باشد تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها، به آنچه که می شنوید دقت کنید. مدتی است از موضوعی رنج می برید که باعث ناراحتی شدید شماست، نگران نباشید به زودی این ناراحتی پایان می یابد. به شما یا یکی از بستگان نزدیکتان موقعیت کاری مهمی پیشنهاد می شود.

فال روزانه مهر (شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱)

سوء تفاهمی پیش می‌آید که به زودی رفع خواهد شد. گاه در آسمان دوستی نیز تکه ابری می‌آید و برای مدتی کوتاه چهره خورشید را می‌پوشاند. اما این امر وقتی و گذرا است.

به زودی رکود اقتصادی در پیش داری. بعضی وقتها شرایط برعکس آن چیزی است که تو انتظارش را داری. در چنین مواقعی نباید عاصی شد چون با کمی فکر و حوصله می‌توان راه حلی مناسب پیدا کرد.

متولدین مهر

رنگ شانس : بنفش وقهوه ای

اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه

همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

حواستان به حرف‌هایی که می‌زنید نیست و با صحبت‌های خود اطرافیان را دلخور می‌کنید. امروز به خودتان قول بدهید این روحیه را کنار بگذارید و حرفی نزنید که کسی از شما ناراحت شود.    اجازه دخالت اطرافیان در امور شخصی خود را ندهید. در غیر این صورت اختیار زندگی را از دست خواهید داد و آشنایان بر زندگی شما تسلط پیدا خواهند کرد. به لحاظ کاری روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای مهم مالی را امروز انجام دهید. علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید.  روزی سرشار از عشق و محبت انتظار شما را می‌کشد.

افکار شما در حال حاضر کمی با احساساتتان گره خورده اند و همین مانع دیدن حقیقت به همان شکلی که واقعا هست می شود. تمام سعی خود را به کار بگیرید که احساسات خود را تا جای ممکن تحت کنترل در آورده و در نتیجه بتوانید به افکاری منطقی تر دست پیدا کنید. لزومی ندارد که احساسات خود را به طور کامل نادیده بگیرید، کافی است آنها را به طور مستقل مورد توجه قرار دهید. اگر امروز کسی شما را به خاطر کارهایتان مورد انتقاد قرار دهد به شدت عصبانی شده و واکنش نشان خواهید داد، تا جایی که ممکن است تصمیم بگیرید خودتان را از تمام فعالیت های گروهی کنار بکشید، اما تسلیم شدن در حال حاضر اصلا بهترین راه حل محسوب نمی شود. با شخص فرهیخته ای برخورد می کنید، نصیحت های او را حتما به کار بگیرید که بسیار خیرخواهانه است. اراده و علاقه عوامل موفقیت شما هستند پس دست به عمل بزنید و به جلو پیش بروید، در انتظار چیزی هستید ولی تردید دارید. با برنامه ریزی برای انجام کارهای عقب افتاده از استرستان کم کنید.

فال روزانه فردا آبان ( شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ )

با زیاد حرف زدن، آتش عشق خاموش می‌شود. به جای آن باید از احساس خود پیروی کنی و راهی را انتخاب کنی که این مشعل فروزان‌تر شود. اگر عشق نباشد زندگی در کام تاریکی خواهد رفت.

بعضی کارها سیستم تو را بهم می‌زند. باید از آنها پرهیز کنی. تعادل خود را در زندگی و کار باید حفظ کرد و از ماجراجویی دوری نمود.

به وضعیتی خواهی رسید که اگر ادامه پیدا کند، تو را دلگیر خواهد ساخت. از نظر جسمی باید مراقب باشی که دچار بیماری یا عوارضی نشوی. در این رابطه باید از کسی کمک بگیری که تجربه و تخصص داشته باشد.

اوضاع مادی و مالی تو خوب است و جایی برای نگرانی نیست فقط باید سهل‌انگاری را کنار بگذاری.

متولدین آبان

رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه

اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه

همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه

کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. پولی روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. بهتر است قسمتی از این پول را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. بین شما و یکی از اعضای خانواده امروز مشاجره‌ای در می‌گیرد. اجازه ندهید این مشاجره به دلخوری عمیقی تبدیل شود. همسر یا عشق ‌زندگیتان حرف‌های ناگفته‌ای را در سینه دارد و مدت‌های زیادی است که این حرف‌ها را از شما پنهان کرده. قبل از اینکه ادامه این وضعیت تاثیر منفی در رابطه شما بگذارد، پای صحبت عشق ‌زندگیتان بنشینید و سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای حرف‌‌های ناگفته ایشان باشید. روز خوبی برای انجام کارهای مالی و اتخاذ تصمیم‌های مهم نیست. اتفاق ناخوشایندی در محل‌‌کار یا منزل انتظار شما را می‌کشد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب اطراف خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا آب در دل کسی تکان نخورد. تمایلی به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا خواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید با خودتان خلوت کنید. دوستی که علاقه ‌زیادی به ایشان دارید، مدتی است به شما کم‌محلی می‌کند و رفتار وی با شما مانند سابق نیست، از این رفتار دلخور نشوید و مطمئن باشید که گرفتاری‌های زندگی باعث شده تا این دوست، رابطه کمتری با شما داشته باشد.

امروز از روز تعطیلتان بیشترین بهره ی ممکن را ببرید و سعی کنید وقتتان را تا جای ممکن در کنار دوستانی بگذرانی که افکار و علایقی شبیه به شما دارند. با هم به تماشای جدیدترین فیلم ها بروید، در کافه ی مورد علاقه تان به صحبت بپردازید و یا هر فعالیت فرهنگی دیگری که امکان انجامش برایتان فراهم است را در برنامه تان جای دهید. با این کار علاوه بر اینکه از روز تعطیلتان به بهترین نحو ممکن لذت برده اید، ایده ها و افکار جدیدی نیز به ذهنتان خواهند رسید که می توانند چه در زمینه ی حرفه ای، چه در زندگی شخصیتان به کارتان بیایند. فقط یادتان باشد که تحت هیچ شرایطی غیبت نکنید! در مورد مسئله ای که فکرتان را مشغول کرده، بهترین راه این است که با طرف مقابلتان رو در رو بنشینید و صادقانه صحبت کنید، این موش و گربه بازی شما را به جایی نمی رساند. با غم دم ساز نشوید، کاری برای خودتان بکنید حتی شده برای خودتان موسیقی بگذارید و در خانه برقصید، در خودتان فرو نروید.

فال روزانه فردا آذر ( شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱)

خبرهای تازه‌ای می‌رسد که بسیار خوشحال و مسرور خواهی شد. کسی تو را کمک می‌کند که اصلا انتظارش را نداشتی. اینها همه نویدبخش یک دوران تازه در زندگی توست که باید قدر آن را بدانی.

ممکن است تنهایی برایت وحشتناک و دلهره‌آور باشد اما در عین حال تنهایی بهترین زمان برای تامل و اندیشیدن است. گاهی اوقات همین موقعیت به تو آرامش و نشاط باورنکردنی‌ای ارزانی کند. پس امتحان کن.

همه چیز در مورد سلامتی جسمی‌ات روبراه است اما باید برای روحیه‌ات کاری کنی. کسل و بی‌حوصله بودن می‌تواند درنهایت تو را دچار عارضه‌ای جسمی کند پس مراقب سلامتی‌ات باش و روحیه‌ات را تقویت کن.

قراردادهای و توافقات تازه‌ای امضاء می‌شود که کمی اوضاع را دگرگون خواهد کرد. سعی کن با خوش‌بینی نسبت به آینده از موقعیت پیش آمده بیشترین بهره‌برداری را کرده باشی.

متولدین آذر

رنگ شانس : آبی وسفید

اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

دغدغه‌های زیادی در زندگی دارید و اجازه داده‌اید که این دغدغه‌ها آرام و قرار شما را از بین ببرد، ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و رویکردی همراه با آرامش به زندگی داشته باشید.  به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید.  خودتان را غرق کار کرده‌اید و حالی از اعضای خانواده نمی‌پرسید، از امروز وقت بیشتری برای اهل منزل کنار بگذارید و بیشتر از گذشته احوال‌پرس اعضای خانواده باشید. زندگی را بدون هدف و برنامه ادامه می‌دهید. این رویکرد نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده. در اولین فرصت‌ هدفهای خود را در زندگی مشخص کنید و با برنامه‌ریزی و نظم، روز‌به‌روز به این هدفها نزدیک‌تر شوید. روزگار بر وفق مراد شما است و کارهای امروز راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام می‌شود. تصمیم‌‌های مهم زندگی را بدون مشورت با همسر یا عشق ‌زندگیتان اتخاذ می‌کنید و این رویکرد شرایط دلخوری عشق ‌زندگیتان را فراهم کرده‌است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما و عشق ‌زندگیتان نیست. از امروز در تصمیم‌های مهم زندگی نظر عشق‌ زندگیتان را جویا شوید و به ایشان ثابت کنید که نظر وی از هر کس دیگری برای شما اهمیت بیشتری دارد.

امروز شما احساس می کنید که دیگران درکتان نمی کنند. حتی اگر در مورد افکار و احساسات خود به مفصل ترین شکل ممکن صحبت کنید و همه ی جزئیات را هم توضیح دهید، باز هم به نظر می رسد که آنها بیشتر نگران خودشان و مسائل شخصی شان هستند تا شما! راستش را بخواهید این اصلا چیز عجیبی نیست و حتی اگر در سایر مواقع طور دیگری هم به نظر می رسد، در واقع بیشتر وقت ها دیگران به خودشان بیشتر از بقیه اهمیت می دهند! فقط شما می توانید به طوز تمام و کمال خودتان را درک کنید و به حل مشکلات خود کمک کنید. شاید بهتر باشد خیلی چیزها را از دیگران پنهان نگه دارید! روزهای سختی را می گذرانید، آینده در دستان توانای شما و موفقیت در چند قدمی تان است، بر اعصاب خود بیشتر مسلط باشید. در محیط کارتان موفق و با اراده بالا هستید اما متاسفانه این محاسن موجب غرور شما شده، یادتان باشد شاخه درخت هرچه پربارتر باشد افتاده تر است.

فال روزانه فردا دی ( شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ )

رقیبان چند پله از تو جلوترند. بنابراین امکان موفقیت تو در این رابطه بسیار کم است. از خیرش بگذر تا دچار شکست و ضعف نشوی. به فکر برنامه دیگری باش.

آماده باش چون یکی از آرزوهای قدیمی‌ات برآورده خواهد شد. به زودی دوستی را که مدتها از او دور بودی خواهی دید و لحظات خوش گذشته را با هم مرور می‌کنید.

به ساعتی ساکت و آرام برای رسیدن به آرامش نیاز داری. این به تو کمک می‌کند تا خاطرات ارزشمند را در ذهنت تثبیت کنی و همچنین راهکارهایی برای مشکلات و تکاپوهایت بیابی.

یک مشکل مالی که مدتی است فکرت را به خود مشغول کرده مجددأ مطرح میشود و نگرانی‌هایی را برایت به وجود می‌آورد. اما نباید نگران بود چون فرصتهایی فراهم می‌شود و در نتیجه آن موقعیت مالی‌ات تقویت خواهد شد.

متولدین دی

رنگ شانس : سفید و قهوه ای

اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه

همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

شرایطی برای استراحت و انجام کارهای دلخواه فراهم می‌شود. قرار است تغییراتی در منزل انجام دهید اما مواظب باشید این تغییرات هزینه هنگفتی روی دست شما قرار ندهد.  روز را با انرژی زیادی آغاز کرده‌اید. از این انرژی برای انجام کارهای دشوار کمک بگیرید و روز را با دستاوردهای چشمگیری به پایان برسانید. امروز فکری برای افزایش درآمد به ذهن شما می‌رسد، این فکر را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز شرایطی دست می‌دهد تا حسابی با خودتان خلوت کنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز با جادوی عشق تمام خستگیهای شما را از تنتان بیرون می‌کند.

در حال حاضر همه چیز در زندگی شما منظم و مرتب است، از کمد لباستان گرفته تا میز کارتان همه چیز تمیز است و در حالی که دیگران نگران این هستند که چطور نظم را به زندگی خود بازگردانند، شما به این وضعیت خود افتخار می کنید. البته هنوز نمی توان گفت که به طور کامل راضی هستید، زیرا شما فردی کاملا ایده آل گرا هستید و برای تمام آنچه انجام داده اید به اندازه ی کافی احساس رضایت نمی کنید؛ کمی بیشتر قدر خودتان را بدانید. امروز شما آنقدر آرام هستید که دیگران نمی توانند به آنچه دارد در درونتان می گذرد پی ببرند. در واقع شما ترجیح می دهی به جای این که وقتتان را با توضیح خواسته هایتان به دیگران تلف کنید خودتان برای به دست آوردن آنها دست به کار شوید. به دیگران کمک کنید حالتان بهتر می شود. از دوستان ناباب دوری کنید، شخصی قصد فریب شما را دارد. در راهی که قدم گذاشته اید پیروز می شوید و به چیزی که می خواهید می رسید. این روزها از همسایه تان غافل نشوید. در فعالیت های اجتماعی حضوری فعال دارید که در پی آن به نتایج مثبت و مطلوبی دست خواهید یافت.

فال روزانه فردا بهمن ( شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ )

اول تکلیفت را با خودت روشن کن و ببین دقیقا چه می‌خواهی. اگر با خودت روراست و صادق باشی بقیه مسائل حل می‌شود.

همه آدم‌ها یک صندوقچه توی ذهنشون و قلبشون دارند پر از خاطرات، عروسک‌ها، اسباب‌بازی‌ها و … که از دوران کودکی‌شان به جا مانده. یه سر به دوران بچگی زدن و یادآوری خاطرات و بازی‌های کودکانه می‌تونه روحیه آدم رو عوض کنه. همه ما یک کودک در وجودمان داریم و بعضی وقت‌ها باید بهش توجه کنیم.

کنترل میزان کار، درس خواندن، زمان و نحوه استراحت از لحاظ جسمانی و عاطفی اثر فوق‌العاده‌ای بر سلامتی‌ات خواهد داشت.

اگر مطمئنی که در این راه به سود خوبی می‌رسی به حرف‌های دیگران اهمیت نده و برای رسیدن به هدفت تمرکز و تلاش کن. در آینده نزدیک پولی به دست می‌آوری که نتیجه تلاش‌های خودت است.

فال روزانه

متولدین بهمن

رنگ شانس : آبی تیره

اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه

همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

از انجام کارهای مهم هراس دارید. قبل از اینکه این روحیه بیشتر از این جلوی پیشرفت شما را بگیرد، جای دلهره و ترس را با شجاعت و جسارت پر کنید. به لحاظ مالی روز حساسی انتظار شما را می‌کشد و بهتر است از هرگونه معامله و سرمایه‌گذاری برحذر باشید. انسان سخاوتمندی هستید اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. انسان حساس و زودرنجی هستید و از رفتار و گفتار اطرافیان بی‌دلیل ناراحت می‌شوید. ادامه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل می‌کند که کسی علاقه‌ای به رابطه با شما ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که این رفتار را کنار بگذارید و به راحتی از برخورد اطرافیان آزرده‌خاطر نشوید. اتفاق فرخنده‌ای در محل‌ کار یا منزل رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید. دامنه دوستی خود با افراد سرشناس را گسترش دهید و با رفاقت با افراد باتجربه، کوله‌بار زندگیتان را پربارتر کنید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان بنشینید و از عشق و محبت سخن بگویید.

امروز احساس می کنید که انگار در یک دام گرفتار شده اید. از طرفی دوستانتان سعی دارند شما را تحت تأثیر قرار داده و به سمتی که خودشان می خواهند بکشانند، از طرفی هم خانواده تان شما را با باورهای دیگری پرورش داده اند و انتظار دارند که به آنها وفادار باشید. شما در برابر هر یک از این دو سعی دارید نقابی را به چهره بزنید که از شما انتظار می رود، اما این کار در نهایت باعث خواهد شد که خود واقعیتان را فراموش کنید. اکنون زمان آن رسیده که تصمیم خودتان را در این مورد بگیرید، یادتان باشد که واقعیت تنها راه فرار شما خواهد بود. شما فکر می کنید که برخی از نیازهایتان را نمی توانید به راحتی برآورده کنید، اما سکوت کردن در مورد آنها راه حل خوبی نخواهد بود. پذیرای مسافری خواهید بود که با خود خیر و برکت به همراه می آورد. با شخصی آشنا خواهید شد که داستان های تازه ای برایتان رقم می زند. کاری را پذیرفته اید که فشارش کمرتان را خم کرده، بهتر است تا دیر نشده کمک بگیرید. شخصی که برایتان مهم است پشیمان است او را ببخشید و عذرخواهی اش را بپذیرید.

فال روزانه فردا اسفند ( شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ )

بهتر است کینه و کدورت‌ها را از بین ببری چون روحت را تیره می‌کند. سعی کن با یک راه‌حل مشکل را حل کنی و دل او را بدست آوری.

بزودی همای شانس و اقبال روی دوشت می‌نشیند و یک سری خوشبیاری‌های شیرین برایت اتفاق می‌افتد.

تغذیه درمانی به افزایش کیفیت سلامتی در مقابل بیماری‌ها کمک می‌کند. این بهترین روش حفظ سلامتی بدن است.

داشتن روابط خوب و دوستانه بهتر از کوهی از ثروت است!! اوضاع اقتصادی تو خوب است اما به یاد داشته باش که چیزهای مهمتر است پول و ثروت هم وجود دارد.

متولدین اسفند

رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن

اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که به لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید. فرصتی دست می‌دهد تا در کنار دوستان و رفقای قدیمی بنشینید و از خاطره‌های خوش گذشته بگویید.  گرفتاری‌های زیادی در زندگی دارید، اما همیشه از زیر بار این مشکلات شانه خالی کرده‌اید. زمان آن فرا رسیده که با این گرفتاری‌ها روبه‌رو شوید و مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنید.  امروز از خواب که بلند شده‌اید، دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این احساس را پیش خودتان نگذارید و در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان شب‌و‌روزی عاشقانه را سپری نمایید. کارهای روزانه همان‌گونه که انتظارش را دارید انجام می‌شود. قبل از اینکه مشکلی که به آن برخورد کرده‌اید دردسرهای زیادی برای شما درست کند، این مشکل را امروز حل کنید. اعضای خانواده شما را حسابی تحویل می‌گیرند و برنامه‌های خاصی برای شما در نظر گرفته‌اند. لطف اهل منزل را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت محبتهای ایشان را جبران کنید

امروز شما در چنان موقعیت های سختی قرار می گیرید که انگار شیطان روی یک شانه تان نشسته و می خواهد با پیشنهادهای وسوسه انگیزش شما را گول بزند و روی شانه ی دیگرتان هم فرشته ای نشسته و می خواهد به راه راست هدایتتان کند. بی شک باید به صدای فرشته گوش کنید. همان کاری را انجام دهید که می دانید درست است. شما در حال حاضر علاقه ی چندانی ندارید که در مورد مسائل حرفه ای خود با کسی صحبت کنید، نه اینکه از کار خودتان خجالت بکشید و یا چیزی وجود داشته باشد که بخواهید از دیگران مخفی کنید، فقط دوست دارید زندگی شخصی و حرفه ایتان از هم جدا باشند و چه خوب یا چه بد، شخصیتتان از روی کارتان مورد قضاوت قرار نگیرد. سری را که درد نمی کند دستمال نبندید، خودتان را با ادعایی بیجا به دردسر نیندازید، شما برای عزیز شدن لزومی ندارد این همه خودتان را تحت فشار بگذارید. برای انجام کاری احتیاج به اجازه و مساعدت شخصی دارید. به سراغ دوستی قدیمی می روید، بهتر است گله و شکایت نکنید.

فال روزانه

منبع: رصد روز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: