قیمت گوشت | قیمت گوشت قرمز | نوسان قیمت گوشت | قیمت مرغ | قیمت مرغ امروز | قیمت تخم مرغ

جهش قیمت گوشت | قیمت مرغ | قیمت تخم مرغ | قیمت گوشت امروز ۷ شهریور ۱۴۰۱

جهش قیمت گوشت | قیمت مرغ | قیمت تخم مرغ | قیمت گوشت امروز 7 شهریور 1401
کدخبر : 564528

قیمت گوشت، قیمت مرغ و قیمت تخم مرغ امروز دوشنبه، 7 شهریور 1401 در بازار چند شده اند؟

قیمت گوشت، مرغ و تخم مرغ امروز دوشنبه، 7 شهریور مردادماه 1401 اعلام شد. قیمت گوشت، مرغ و تخم مرغ در بازار امروز چند؟ قیمت گوشت، مرغ و تخم مرغ در میادین تره بار چند شد؟ قیمت گوشت، مرغ و تخم مرغ به صورت روزانه منتشر می شود. قیمت گوشت گوسفندی و گوساله امروز چند شد؟

بر اساس مشاهدات میدانی از خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو شقه گوسفندی ۱۷۰ تا ۱۸۰ هزار تومان، سردست و گردن گوسفندی ۱۷۵ تا ۱۸۰ هزار تومان، ران گوسفندی بیش از ۲۰۰ هزار تومان، قلوه‌گاه گوسفندی ۱۴۰ و ران گوساله  ۲۰۰ تا ۲۳۰ هزار تومان است.

بر اساس مشاهدات میدانی از خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران قیمت گوشت گرم گوسفندی و گوساله امروز دوشنبه ۷ شهریور ماه ۱۴۰۱ به شرح زیر اعلام می‌شود.

قیمت گوشت گوسفندی

قیمت گوشت گوسفندی

قیمت گوشت گوساله

قیمت گوشت گوساله

قیمت مرغ امروز دوشنبه، ۷ شهریور ۱۴۰۱

نوسان قیمت مرغ از دیگر اقلام پروتئینی بیشتر بوده است. این کالا که دولت برای هر کیلو گرم آن قیمت ۶۰ هزار تومان تعیین کرده تا مدت‌ها بعد از اعلام این نرخ، زیر قیمت مصوب در بازار به فروش می‌رسید و کاهش تقاضا اجازه رشد قیمت را به آن نمی‌داد، در نتیجه تولیدکنندگان با اتخاذ سیاست کاهش جوجه‌ریزی تلاش کردند از افت بیشتر قیمت در بازار جلوگیری کنند. در خرداد ماه در میادین میوه وتره‌بار نیز هر روز قیمت جدیدی برای مرغ اعلام می‌شد که از ۴۰ تا ۴۸ هزار تومان متغیر بود. مشاهدات میدانی نشان می دهد در حال حاضر آخرین قیمت هر کیلوگرم مرغ در بازار حدود قیمت مصوب یعنی ۶۰ هزار تومان است و در صورت قطعه بندی قیمت تا ۷۵ هزار تومان نیز بالا می‌رود. هر کیلو ران مرغ بدون پوست در حال حاضر بین ۶۳ تا ۶۵ هزار تومان و هر کیلو سینه مرغ کامل ۷۶ تا ۷۸ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت گوشت و قیمت مرغ

قیمت تخم مرغ امروز دوشنبه، ۷ شهریور ۱۴۰۱

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران گفت: قیمت مصوب تخم‌مرغ در مرغداری‌های افزایش نیافته و فروش تخم مرغ با قیمت‌های بالا گرانفروشی است.

حمید کاشانی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به چرایی افزایش قیمت تخم‌مرغ در روزهای اخیر گفت: قیمت مصوب هر کیلو تخم‌مرغ در مرغداری‌ها ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان است که در حال حاضر نیز واحدهای مرغداری با قیمت ۳۴ تا ۳۵ هزار تومان تخم مرغ های خود را تحویل می دهند؛ بنابراین قیمت تخم مرغ در مرغداری‌ها به هیچ عنوان افزایشی نداشته است.

وی ادامه داد: البته قیمت مصوب ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومانی مورد تایید مرغداری‌ها نیست، زیرا برای آنها هر کیلو تخم‌مرغ ۴۸ هزار تومان تمام می‌شود؛ هرچند که مسئولان مربوطه وعده داده‌اند این قیمت اصلاح و قیمت‌های واقعی اعلام می‌شود.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران افزود: در حال حاضر باید هر شانه تخم‌مرغ دو کیلویی با قیمت ۸۰ هزار تومان به دست مصرف‌کننده برسد و فروش آن با قیمت‌های بالاتر (۱۰۰ هزار تومان) گرانفروشی است.

جدیدترین قیمت تخم مرغ | قیمت تخم مرغ 24 مرداد 1401 | قیمت تخم مرغ امروز چند؟

کاشانی ادعا کرد: در چهار ماه گذشته صنعت مرغ تخم گذار بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد تومان ضرر کرده‌ و میانگین فروش تخم‌مرغ بعد از آزادسازی یارانه‌ها ۲۵ درصد زیر قیمت اعلامی دولت بوده‌ است.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران در پاسخ به این سوال که آیا افزایش قیمت تخم مرغ منجر به حذف آن از سفره‌های مردم نخواهد شد؟ گفت: ما نگران مصرف‌کننده نیز هستیم، ولی تولیدکننده هم نمی‌تواند متضرر شود. معتقدیم تخم مرغ باید حتماً به صورت کالابرگ به دست مصرف کننده برسد. 

قیمت ارائه شده در این جدول مربوط به نرخ مصوب تخم مرغ در میادین میوه و تره بار تهران بوده و در سطح بازار و سوپرمارکتها به مراتب بیشتر است.

قیمت گوشت و قیمت تخم مرغ

منبع: صفحه اقتصاد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: