فال روزانه | فال روزانه هرروز | فال روزانه دقیق

فال روزانه | فال روزانه فردا ۹ شهریور ۱۴۰۱ | فال روزانه خود را اینجا ببینید

فال روزانه | فال روزانه فردا 9 شهریور 1401 | فال روزانه خود را اینجا ببینید
کدخبر : 564670

فال روزانه فردا چهارشنبه، 9 شهریور 1401 را در شماواقتصاد بخوانید.

ضرب المثلی هست با این مضمون که به فال روزانه اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس ماه تولد و سیاره ی مربوط به شخص که همان سیاره ماه تولد می باشد پیش بینی می شود. در ادامه شما در حال خواندن فال روزانه چهارشنبه، 9 شهریور 1401 هستید.

فال روزانه فردا فروردین ( چهار شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ )

به مسائل حاشیه‌ای توجه می‌کنی و جزئیات را بزرگ می‌کنی که حتما به ضررت تمام می‌شود. با وجودی که این موضوع چند بار در زندگی تو تجربه شده بازهم آن را تکرار کرده و درس نمی‌گیری!

با افراد مهمی برخورد می‌کنی که افکارشان بر تو تاثیر خواهد گذاشت و این شروع یک تحول اقتصادی است. باید با حواس جمع و هوشیاری از این موقعیت استفاده کنی.

فال روزانه | فال روزانه فردا 5 شهریور 1401 | فال روزانه خود را اینجا ببینید

متولدین فروردین

رنگ شانس : قرمزملایم

اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه

همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز از خواب که بلند شده‌اید، احساس می‌کنید کودک درونتان زنده شده و حس و حال بسیار خوب و با نشاطی دارید. این روحیه را به فال نیک بگیرید و روز را با شادی و نشاط مضاعفی به پایان برسانید. مدت‌ها پیش اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ داده است. به رغم اینکه زمان زیادی از این اتفاق می‌گذرد، هنوز هم ناراحت و دلخور هستید. اجازه ندهید این ناراحتی ادامه پیدا کند و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته‌ است.    روز خوبی برای آشنایی با افراد جدید و پیدا کردن دوستان تازه است. فردی که بدخواه شما است از هر فرصتی برای فاصله انداختن میان شما و یکی از عزیزانتان بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این فرد به نقشه‌های شوم‌ خود برسد. امروز دست ایشان را رو کنید و وی را به سزای عملش برسانید. امروز بیشتر از همیشه کار کنید و مطمئن باشید که مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد.  امروز حوصله کسی را ندارید و ترجیح می‌دهید تنها باشید. از این تنهایی حسابی بهره بگیرید و حسابی با خودتان خلوت کنید. اگر امروز مواظب حرف‌هایتان نباشید، مشاجره‌ای سخت میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان ایجاد خواهد شد.

امروز به سلامت جسمانی خود توجه و رسیدگی بیشتری بکنید. اگر احساس خستگی و ضعف جسمانی دارید به خودتان فشار نیاورید. تا جایی که برایتان امکان دارد سعی کنید هیچ کاری که شامل فعالیت های فیزیکی بشود انجام ندهید و به بدنتان استراحت کافی بدهید. اگر به وضعیت جسمانی خود رسیدگی نکنید ممکن است تا آخر روز احساس بیماری کنید. یکی از اعضای خانواده تان افسرده و ناراحت به نظر می رسد و علاقه ای هم به صحبت کردن در مورد موضوعی که باعث ناراحتی او شده است نشان نمی دهد. این حالت او دارد روی همه تأثیر می گذارد و حتی حال شما را هم بهم می ریزد. این موضوع را به او بگویید و از او بخواهید مشکلش را با شما در میان بگذارد. اضطراب تان نابجا و بیهوده است. از دوری کسی رنج می برید که بزودی او را در آغوش خواهید گرفت. گمشده تان را پیدا می کنید. فقط کافیست کمی جدیت به خرج داده و تحقیق کنید. این روزها شما قادر خواهید بود تا ارتباطات تان را با شخصی که بسیار برایتان مهم است مستحکم تر سازید. کمی بیشتر به فکر پس انداز درآمدتان باشید تا زندگی مادی تان را سر و سامان ببخشید.

فال روزانه فردا اردیبهشت ( چهار شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ )

به محض ایجاد یک رابطه جدید، روابط قدیمی و دوستانت را فراموش می‌کنی. این بدترین رفتار است و تو را از بهترین دوستانت جدا می‌کند. بهتر است کمی در رفتارت تجدید نظر کنی.

احساس می‌کنی، همه از دست و دلبازی تو سوء استفاده می‌کنند و کارهایی که می‌کنی به نتیجه مطلوب نمی‌رسد. شاید این موضوع به خاطر زیاده‌طلبی‌های تو باشد. گاهی اوقات باید قناعت کرد و به آنچه روزی ماست بسنده کرد.

متولدین اردیبهشت

رنگ شانس : صورتی وآبی روشن

اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه

همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

به اطرافیان قول‌هایی ندهید که بعدا از انجام این قول‌ها ناتوان باشید. قبل از انجام هر نقشه‌ای، جوانب کار را بسنجید و هیچ‌ کاری را بدون فکر و مشورت با افراد باتجربه انجام ندهید. درغیراین‌صورت نقشه‌های شما نقش بر آب می‌شود. خبری از اعضای خانواده نمی‌گیرید و کاری به مشکلات آنها ندارید، ادامه این وضعیت زمینه دلخوری و بی‌توجهی اعضای خانواده نسبت به شما را فراهم خواهد کرد. در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که اهمیت بیشتری به مشکلات اهل منزل بدهید و از هر فرصتی برای حل مشکلات آنها بهره بگیرید. امروز دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید، این احساس را مغتنم بدانید و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان تجربه کنید. سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و با اتفاق فرخنده‌ای در منزل یا محل‌کار روبه‌رو خواهید شد. شادی‌های خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های خاطره‌انگیزی را در کنار اطرافیان تجربه کنید.

امروز سعی کنید تا جای ممکن خونسردی خود را حفظ کنید و مواظب باشید بدون داشتن مدارک و اطلاعات کافی کسی را به چیزی محکوم نکنید. خشم خود را تحت کنترل داشته باشید. اگر الان رفتار تندی نشان دهید، آن هم وقتی دلیل کافی برای این کار ندارید، این احتمال وجود دارد که احترام طرف مقابلتان را برای همیشه از دست بدهید. در روزهایی مثل امروز برای هیچ چیزی هیچ تضمینی وجود ندارد. اگر درگیری و مشکلی وجود دارد که باید حل کنید، سعی کنید حداقل آن را در خلوت خودتان حل نمایید و دیگران را درگیر آن نکنید. این کار هم به نفع خودتان است هم طرف مقابلتان و احترام هر دویتان هم حفظ می شود. شما نیازمند تغییر محیط یا تغییر آب و هوا هستید، به سفر بروید. در رابطه با یک موقعیت احساس نارضایتی و ناخشنودی دارید. تحمل و سکوت بیهوده نکنید، یک گفتگوی ساده مشکلات را به سرعت رفع می کند. این روزها از به چالش کشیدن فردی لذت فراوان می برید، دلتان می خواهد که توان خود را در برابر او به رخ بکشید. حواستان باشد که زیاده روی نکنید.

فال روزانه فردا خرداد ( چهار شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ )

 باید اجازه بدهی تا او با تو صحبت کند و عقاید و حرفهایش را آزادانه به تو بگوید تا بتوانی بفهمی چه خواسته‌ها و نیازهایی دارد.

ممکن است در روزهای آینده احساس خستگی و افسردگی داشته باشی. باید سعی کنی فکرت را آزاد کنی و برای مسائل کوچک و کم اهمیت وقت و ذهنت را مشغول نکنی. بدون مراجعه به پزشک می‌توانی به سلامتی‌ات کمک کنی.

با مشکل مالی روبرو می‌شوی که حتما راه‌حلی دارد. اما تو همچنان سردرگم و مردد هستی و انتظار می‌کشی دستی از غیب مشکلاتت را حل کند. این انتظار بیهوده است و باید خود دست به کار شوی و با استفاده از توانایی و استعدادهایت این مشکل را برای همیشه حل کنی.

متولدین خرداد

رنگ شانس : نارنجی

اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه

همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

عادت‌های ناپسندی دارید. اگر این عادت‌ها را کنار نگذارید دیر یا زود گریبان شما را می‌گیرد و در کنار اینکه سلامت وجود نازنین‌تان به خطر می‌افتد، به لحاظ مالی نیز با مشکل روبه‌رو خواهید شد. رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید. خبری خوش از یکی از رفقای قدیمی به دست شما می‌رسد. یکی از دوستان که مدتی است خبری از ایشان ندارید امروز با شما تماس می‌گیرد، پاسخگوی این دوست باشید و با هم‌صحبتی با وی، خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید.  بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید، در غیر این‌ صورت حرف یا رفتار ناپسندی انجام می‌دهید که این رفتار زمینه شرمساری شما را در نزد دوستان و آشنایان فراهم خواهد کرد. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق ‌زندگیتان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌ زندگیتان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند.

امروز ممکن است در جمعی حضور پیدا کنید ولی زیاد مایل به صحبت کردن با دیگران نباشید و بخواهید در کمال آرامش به صحبت های دیگران گوش کنید یا به گوشه ای تکیه دهید و از موسیقی و صمیمیتی که بر آن جمع حاکم است، لذت ببرید. مدت زیادی است که به خاطر کارهایتان نتوانسته اید زیاد از منزلتان برای تفریح و گردش بیرون بروید. حجم کارهایتان بسیار زیاد بوده است. تنهاییتان وضعیت روحی شما را بدتر کرده و مدت زیادی است که از اجتماع و خانواده تان دور هستید. شما به یک استراحت کوتاه برای تجدید قوا نیاز دارید. وقت بیشتری را برای خانواده تان کنار بگذارید و با انرژی کارهایتان را ادامه دهید. به شدت مشغول بررسی و کندوکاو روی وضعیت مالی تان هستید و درصددید به نحوی به آن سر و سامان بدهید. به رازی پی می برید که بسیار شگفت زده تان می کند. وقت آن رسیده که پاهایتان را روی زمین محکم کنید و اهداف بلند پروانه خود را کنار گذاشته و واقع گرا باشید. حواس تان باشد معامله ای که امروز می کنید در آینده ارزشی مضاعف پیدا می کند.

فال روزانه فردا تیر ( چهار شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ )

 شکست یا پشیمانی نیست. گاه برای یک هدف بزرگتر، از یک موضوع پیش پا افتاده صرفنظر می‌کنیم و این عین خردمندی و عقلانیت است.

بهتر است که دایره زندگی و روابط خود را توسعه دهی. در این راه آشنایی با افراد جدید می‌تواند تو را وارد مرحله تازه‌ای کند. کشف یک رابطه جدید به معنای کشف یک دنیای تازه است.

 مراقب سلامتی خود باش و از توان خود به اندازه استفاده کن. خود را آنچنان فرسوده نکن که از پای درآیی زیرا هنوز راه درازی در پیش است و تو کارهای زیادی برای انجام دادن داری.

دست به کاری باید زد که سود خوبی داشته باشد. چون از نظر اقتصادی، تو در وضعیت نامطلوب هستی و باید پس‌اندازی داشته باشی. با درایت و هوشیاری می‌توانی سود خوبی بدست آوری.

متولدین تیر

رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی

اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فال روزانه

برای رسیدن به موفقیت باید زندگی را جدی بگیرید و با اراده محکم مشکلات را پشت‌سر بگذارید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. آگاهی و دانشی که دارید امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. فرصتی را برای حضور بیشتر در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و لحظه‌های شادی را پیش اهل منزل سپری کنید. دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید.  فکرهای نگران ‌کننده‌ای امروز به ذهنتان خطور می‌کند، اما اجازه ندهید این افکار روزتان را خراب کند.

امروز جنبه ی جنگجوی وجود شما از جنبه ی احساسیتان قویتر شده است. این موضوع شما را در وضعیتی قرار خواهد داد که مجبور به دست و پنجه نرم کردن با تنش ها و چالش های غیر منتظره ای خواهید شد. مواظب باشید با افرادی که تنها قصدشان کمک کردن به شماست طوری رفتار نکنید که باعث دلخوریشان شوید و بیش از اندازه حالت تهاجمی به خود نگیرید. اگر حواستان را خوب جمع نکنید درست همان هایی را از خود رنجیده خاطر خواهید کرد که برایتان از همه عزیزتر هستند. امروز حتما هر طور که شده یک فعالیت مفرح را در برنامه ی روزانه تان جای دهید تا شما را از این جو پرتنش دور کند و حال و هوایتان را تغییر دهد. او به خوبی می داند که دلبسته اش هستید. در راه عشق باید کمی صبور و شکیبا باشید. خرید برای تان سودمند است اما الان فروش به صلاحتان نیست. سعی کنید از فردی چاپلوس و دو رو فاصله بگیرید. تشخیص او از دیگران کار سختی نیست. اگر دچار ناراحتی جسمی هستید، هر چه زودتر به درمان آن بپردازید. از مشکلات ریز و درشت نترسید و بیهوده عقب ننشینید.

فال روزانه فردا مرداد ( چهار شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ )

چند نفر همزمان فکر تو را به خودشان مشغول کرده‌اند و این مساله قدرت تصمیم‌گیری را از تو سلب کرده است. باید بدون در نظر گرفتن احساسات و با منطق، از بین آنها یکی را انتخاب کنی

 مناسبتی پیش می‌آید که طی آن با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. ارتباط با یک فرد جدید پاگذاشتن به یک دنیای تازه و ناشناخته است.

احساس اندوه و افسردگی می‌کنی و این موضوع روی سلامتی روح و جسمت به مرور تاثیر خواهد گذاشت. بهتر است بجای مراجعه به پزشک به فکر تغییر روحیه‌ات باشی. در این صورت به سلامتی‌ات لطمه‌ای وارد نخواهد شد.

 موانعی سر راه تو پیش می‌آید که باید با خونسردی و فکر، راهی برای بیرون آمدن از آن بیابی. در حال حاضر وضعیت اقتصادی تو با اطرافیانت چندان تفاوتی ندارد فقط حساسیت تو بیشتر است.

متولدین مرداد

رنگ شانس : زرد ، طلایی

اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه

همراهان مناسب : فروردین ، آذر

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. امروز بخت با شما یار است و گشایشی در کارها ایجاد می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و گره‌ از مشکلات باز کنید. علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. اهل شوخی و خنده هستید و با این رفتار زمینه نشاط و سرگرمی همسر یا عشق ‌زندگیتان را فراهم می‌کنید. امروز عشق‌ زندگیتان دلتنگ شوخی‌های شما است و دلش هوای شما را کرده، در نتیجه فرصتی از روز را به بودن در کنار عشق ‌زندگیتان اختصاص دهید و با شوخی و خنده، شادابی و نشاط را به وی هدیه دهید.  با فرد مهمی قرار ملاقات دارید و باید حتما به دیدار این فرد بروید، اما مشکلی برایتان پیش می‌آید و نقشه‌هایتان نقش بر آب خواهد شد. در نتیجه از این فرد عذرخواهی کنید و این قرار مهم را به آینده موکول نمایید.

امروز درک شما از همه چیز در بالاترین سطح خود قرار دارد. شما به افراد موثری که در تاریخ جهان، بسیار نام آشنا و مشهور هستند علاقه زیادی دارید و در مورد این افراد تحقیقات زیادی انجام می دهید. کتاب هایی که در مورد افراد تاثیر گذار در زندگی بشریت هستند علاوه بر اینکه برای شما جذاب هستند، محتوای ارزشمندی دارند که می توانید از آن اطلاعات زیادی را به دست آورید. بینش و فراستی که از مطالعه کردن این کتاب ها به دست می آورید به شما در درک اتفاقاتی که امروزه در حال رخ دادن هستند کمک می کند. همچنین مطالعه کردن به بازتر کردن ذهنتان نسبت به مسائل اجتماعی کمک شایانی می کند. مطالعه را جزء برنامه های روزانه خود قرار دهید. فعالیت هایتان کمی محدود شده است. ناراحتی های فکری برای شما مسئله ساز خواهد شد. بنیه جسمی تان کمی ضعیف شده، آن را تقویت کنید. پیشنهاد تازه ای به شما می شود که به نفعتان است. مشکلات را به حال خود نگذارید. از تجربه گذشته استفاده کنید و سدها را به عقب برانید. خوب زندگی کنید که زندگی تان دوباره تکرار نخواهد شد. ناامیدی زهر کشنده زندگی است.

فال روزانه فردا شهریور ( چهار شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ )

 امروز شانس با تو خواهد بود اما آیا تو هم با آن همراهی؟ گاهی اوقات خوشبختی در خانه‌ای را می‌زند و چون جوابی نمی‌شنود، به ناچار آنجا را ترک می‌کند. پس حواست را جمع کن و از موقعیت بدست آمده استفاده کن.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

با بحران مالی روبرو می‌شوی. اگر با شکست روبرو شدی، به این معنا نیست که همیشه و همه جا شکست خواهی خورد. هر شکست برای خود تجربه‌ای است که با کمک آن می‌توان موفقیت خود را در آینده تضمین کرد.

متولدین شهریور

رنگ شانس : قهوه ای وکرم

اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه

همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

قبل از اینکه دیر شود، فکری به حال افزایش مهارت‌ها و دانش خود بردارید.   علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل کند، گوشه‌گیری را کنار بگذارید و با حضور در میان جمع، روحیه‌ای مردمی و اجتماعی پیدا کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز برای جلب رضایت شما خودش را به آب‌و‌آتش خواهد زد تا لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. فکری ناب در سر دارید، اما این فکر را با کسی در میان نگذاشته‌اید و از شکست ایده‌هایتان هراس دارید. امروز زمان مناسبی است که به ایده خود جامه عمل بپوشانید. روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا تفریح و سرگرمی جدیدی را امتحان کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید.

از نظر روحی و احساسی امروز وضعیت خوبی دارید. اما وقتی نوبت به تصمیم گرفتن برای انجام کارهایتان می رسد دو دل می شوید. همه ی گزینه های موجود برای شما جذاب به نظر می رسند و شما نمی خواهید هیچ کدام از این گزینه ها را از دست بدهید. به احتمال زیاد هیچ کدام از این گزینه ها را از دست نخواهید داد. برای شما بهتر است که هر کدام از این کارها را، هر چند هم که کم باشد، امتحان کنید. کار های مختلفی هستند که شما توانایی انجام دادن آنها را دارید. پس وقت خود را تلف نکنید و هر کدام از این کارها را یک بار امتحان کنید و ببینید که کدامیک از آنها را بهتر می توانید انجام دهید و به کدامیک علاقه بیشتری دارید. انتخاب خود را عاقلانه انجام دهید! به جای آنکه دست به دامن این و آن شوید، تصمیمی که باید بگیرید و به آن عمل کنید. جابجایی ای خواهید داشت. موقعیتی برایتان پیش می آید که بوسیله آن به مسائل مهمی پی خواهید برد. افراد بسیاری به زندگی شما حسادت می کنند، سعی کنید از آن ها دوری کنید تا از شرشان در امان باشید. کارهای شما را وسواس و نگرانی به عقب می اندازد. بهتر است تا حدودی انعطاف از خودتان به خرج دهید.

فال روزانه مهر

 تحولاتی در زندگی عاطفیت ایجاد میشود که باب میل تو نیست. گرچه سخت خواهد بود اما تو می‌توانی خودت را با شرایط تازه هماهنگ سازی. پس از این دوران سخت، زمان خوشحالی و شادی فرامی‌رسد.

به زودی به سود مالی قابل توجهی می‌رسی. باید همگام با پیشرفت مالی، شرایط معنوی و فرهنگی خود را هم ارتقاء دهی تا روزگار بهتری را تجربه کنی.

متولدین مهر

رنگ شانس : بنفش وقهوه ای

اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه

همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

فال روزانه

افکار ناراحت‌کننده را از سر خود بیرون کنید و به کارهای نشاط‌آور و هیجان‌انگیز مشغول شوید. فردی از شما تقاضای پول دارد، هر چقدر که در توان دارید به این فرد کمک کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا پولی که به وی قرض می‌دهید به شما بازپرداخت می‌شود.   امروز یک لحظه از هم فکر به همسر یا عشق ‌زندگیتان غافل نخواهید شد. لحظه‌های شادی را در کنار وی تجربه کنید و روز را با عشق و صفا به پایان برسانید. کار مهمی را پشت‌گوش انداخته‌اید و اگر این کار را امروز به پایان نرسانید، به دردسر بزرگی می‌افتید. امروز فرصتی برای انجام کار دلخواه پیدا می‌کنید تا به لحاظ روحی به آرامش برسید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. مهمان‌ ناخوانده‌ای به دیدارتان می‌آید. به رغم اینکه انتظار مهمان را نداشته‌اید، از این مهمان حسابی پذیرایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که انسان مهمان‌نوازی هستید. میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای ایجاد شده و از ایشان دلخور هستید. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند. در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و دلخوری که از ایشان به دل گرفته‌اید را به باد فراموشی بسپارید.

تأخیرهایی که در رسیدن شما به اهدافی که برای خود تعیین کرده بودید پیش آمده اند باعث شده اند که امروز احساس ناراحتی و افسردگی کنید. شما در این فکر هستید که نکند کار اشتباهی انجام داده باشید، اما خوشبختانه احتمال اینکه خطایی از جانب شما سر زده باشد بسیار کم است. به احتمال زیاد تأخیرهای پیش آمده به دلیل نواقص موجود در ارتباطات هستند. خونسردی خود را حفظ کنید و ایمانی که به خودتان دارید را از دست ندهید و منتظر رسیدن به اهداف و خواسته هایتان بمانید. به احتمال زیاد تا نیمه های هفته ی آینده کارها روبراه خواهند شد و شما می توانید با خیال راحت اهدافتان را دنبال کنید. این تنها وظیفه شما نیست که همیشه راه حل پیدا کنید و مشکلات را حل کنید. ایام به کام شماست. با مردم مدارا کنید، حتی با دشمنانتان. مغرور نباشید و قدر نعمت هایتان را بدانید. افراد خانواده تان بیش از اینها به شما نیاز دارند. مواظب ریا کاری شخصی باشید. نذر خود را هر چه سریعتر ادا کنید. خود را اسیر یک جنبه از زندگی نکنید. پس انداز را جدی بگیرید.

فال روزانه فردا آبان ( چهار شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ )

انتخاب کنید. بین بودن یا نبودن زندگی پرهیجان و زندگی مرفه با عشق و یا زندگی در رفاه این تنها راهی است که به شما می آموزد که باید نرمش داشته باشید و یا خشونت و همه اینها بسته به انتخاب شماست.

هنوز تنهایی بهترین راه نجات است. از دست هیاهوی پوچ دیگران فرار کن و به خود تکیه کن. بزودی شاد خواهی شد، واقعا شاد!

سلامتیم و نمی دانیم که اگر نباشیم چه خواهیم بود! سپس برای اینکه هیچ وقت تجربه نکنیم از افراد ناسالم پرهیز کنید.

 فعلا اوضاع خوب است. قرار نیست چیزی را از دست بدهید و این خبر خوبی برای همه ماست. چون به چیزهایی که داریم دل بسته ایم و برای چیزهایی که نداریم آرزو …

متولدین آبان

رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه

اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه

همراهان مناسب : تیر و اسفند

در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و دائم به مریضی و ناخوشی فکر می‌کنید، این رویکرد نه تنها بیماری شما را وخیم‌تر خواهد کرد، بلکه زمینه افسردگی و بیماری‌های دیگر را فراهم می‌کند. در نتیجه به جای فکر به بیماری و مریضی، به فکر بهبود و سلامت خود باشید و سعی کنید هر چه سریع‌تر از بستر بیماری بلند شوید.   خرج غیرمنتظره‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید برای حل این مشکل از پس‌انداز‌تان کمک بگیرید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. حرف‌های نیشداری می‌زنید و اطرافیان را با زبان خود آزار می‌دهید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود اطرافیان شما را کنار بگذارند، لحن کلام خود را تغییر دهید و با دیگران مهربان باشید.

وقت خود را با انجام کارهای بیهوده تلف می‌کنید. ادامه این روحیه چیزی به غیر از اتلاف عمر برای شما به دنبال ندارد. از امروز زندگی را جدی بگیرید و به یاد داشته باشید که وقت طلاست. به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید و در اولین فرصت دمی در کنار اهل منزل بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید.  انسان هنرمندی هستید اما تاکنون کسی به هنر شما پی‌نبرده است، امروز شرایط تغییر می‌کند و فرصتی پیدا می‌‌کنید تا هنر خود را به رخ دیگران بکشید. فرد انسان‌دوستی هستید و همیشه به دیگران کمک می‌کنید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید محبتهای شما بدون پاسخ باقی نمی‌ماند. همسر یا عشق ‌زندگیتان خاطره‌ای از عشقی قدیمی را در ذهن شما تداعی می‌کند.

وضعیت زندگی شما در حال تغییر است و تغییر هدف شغلیتان یکی از بزرگترین تغییرات خواهد بود. مدت هاست که به فکر یک تغییر اساسی در زندگیتان هستید ولی ترس از ایجاد این تغییر مانع شما شده است. امروز شخصی را به تصادف ملاقات خواهید کرد که انگیزه و جرأت لازم برای این تغییر را به شما القا می کند. این تغییر الزاما نتیجه یک دگرگونی بیرونی نیست بلکه از درون خود شما سرچشمه می گیرد و شما عامل اصلی این تغییر بزرگ هستید. شخصیت شما با زمانی که شغل خود را انتخاب کرده اید تفاوت های بسیار زیادی دارد. از متفاوت بودن وحشت نداشته باشید و بدانید تغییر کلید موفقیت است. استعداد شما در زمینه ای خاص بروز می کند و سرچشمه پیشرفتتان می گردد. فریب فردی که خود را غمخوار شما نشان می دهد نخورید، خیلی از رفتارهایش نمایشی و ساختگی‌ست. افکار پریشان را از خود دور کنید. هیچکس نمی تواند برای آینده شما تصمیم بگیرد. با فکری باز به جنگ مشکلات بروید که هیچ دردی بی درمان نیست. به موقعیت خوبی دست پیدا خواهید کرد.

فال روزانه فردا آذر ( چهار شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ )

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می گوید : باید بتوانی حرفت را رک و روراست بزنی. شرایط طوری است که می‌توانی یک موفقیت خوب را به چنگ آوری. به شرط آنکه جسارت و سرعت کافی داشته باشی و زودتر از رقیبان وارد عمل شوی.

نظرت در مورد طبیعت و فضای آزاد چیه؟ فکر کنم یک مسافرت کوتاه یا حتی کوهنوردی بتواند روحیه نشاط و شادابی را به تو بازگرداند.

باید برای رفع بعضی از مشکلات جسمی به متخصص مراجعه کنی. سلامتی تو احتیاج به مراقبت بیشتری دارد.

پس از یک دوره تلاش و کوشش به موفقیت خوبی دست خواهی یافت. همین مساله تو را در جایگاه برتری می‌نشاند که مورد تحسین و پاداش از سوی دیگران قرار خواهی گرفت. باید دستاوردهای خود را حفظ و تکمیل کرد.

متولدین آذر

رنگ شانس : آبی وسفید

اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. نظر خود را به اطرافیان اعمال می‌کنید و با زورگویی حرف خود را به کرسی می‌نشانید. این رویکرد شما را به فرد منفوری تبدیل کرده و کسی از شما دل خوشی ندارد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز زورگویی را کنار بگذارید و پذیرای نظر اطرافیان باشید. روحیه خودرایی دارید و با اطرافیان همکاری نمی‌کنید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد مستبدی تبدیل کند. از درِ همکاری با آشنایان وارد شوید و اهمیت بیشتری به حرف بقیه بدهید.    کار مهمی انجام داده‌‌اید و امروز پاداش این کار مهم را دریافت خواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌های خود را پربارتر کنید. معامله‌ای وسوسه‌برانگیز در پیش دارید. این معامله را با خیال‌ راحت انجام دهید و مطمئن باشید سود چشمگیری به جیب می‌زنید. عازم سفری هستید، اما بهتر است که عطای سفر را به لقایش ببخشید چرا که در این سفر به شما خوش نمی‌گذرد. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز را به روزی عاشقانه و خاطره‌انگیز تبدیل خواهد کرد.

شما مهارت زیادی در به کار گرفتن اصول معنوی و روحانی خود در شیوه زندگی کردنتان دارید! از قضا امروز بهتر از روزهای دیگر می توانید از این مهارت استفاده کنید مخصوصا وقتی که پای درک کردن عقاید و نظرات دیگران و دادن بازخورد مناسب به آنها در میان باشد. هر نوع رابطه ای با افراد پیشرفت چشمگیری خواهد داشت. روابطی که برای شما اهمیت زیادی دارند به وضع غیر قابل باوری بهتر خواهند شد. روابطی هم که برای شما ارزشی ندارند و به ادامه دادن این روابط اهمیت چندانی نمی دهید، از بین خواهند رفت. فرصت بسیار مناسبی برای تغییرات در روابطتان و همچنین شخصیت درونیتان به وجود آمده است. این فرصت را از دست ندهید! انتظارتان پایان می یابد. موقعیتی برایتان پیش می آید که به راز مهمی پی خواهید برد. اجازه ندهید افراد منفی گرا فکر و ذهنتان را آلوده کنند. روی توانایی های خود تمرکز کرده و برای شغلتان ارزش بیشتری قائل شوید. او که باید به ذات نیکوی شما پی خواهد برد. شما باید در قبال مسئولیت های خود پاسخگو باشید، بهتر است خود را برای اتفاقات آینده آماده کنید.

فال روزانه فردا دی ( چهار شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ )

به زودی حقایقی برایت آشکار خواهد شد که قضاوت تو را کاملا دگرگون می‌کند. حقایقی که از چشم تو پنهان مانده بود و حالا می‌توانی آنها را همان طوری که هست ببینی و متعجب شوی.

منتظر پیشنهاد رفتن به مسافرت از طرف یکی از نزدیکانت باش. این سفر میتونه از نظر روحی و عاطفی تو را تحت تاثیر قرار بده. بهتره از موقعیتی که بدست اومده نهایت استفاده رو ببری و از لحظاتت لذت ببری.

مراقب سلامتی خود باش و ورزش را فراموش نکن. تو اهداف و آرزوهای مهمی داری که برای رسیدن به آنها باید بسیار تلاش کرد. قبل از هر چیز باید بدنی سالم و تندرست داشته باشی تا به اهداف خود برسی.

باید ثبات و استمرار در کار را تجربه کنی. از این شاخه به آن شاخه پریدن برای تو مناسب نیست. به زودی از جایی پولی می‌رسه که انتظارش رو نداشتی.

فال روزانه

متولدین دی

رنگ شانس : سفید و قهوه ای

اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه

همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

عینک بدبینی را کنار بگذارید و با نگاهی مثبت زندگی را در پیش بگیرید. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگیتان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. احتمال دارد که امروز کالایی با ارزش یا پولی را گم کنید. به صلاح شماست که شش‌دانگ حواستان را حسابی جمع کنید و چشم از اموال و دارایی‌های خود بر ندارید. به رغم اینکه اطرافیان اهمیت زیادی به شما می‌دهند، آن‌گونه که باید و شاید به دوستان و‌ آشنایان توجه نمی‌کنید و این رویکرد، زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده است. از امروز این رفتار را تغییر دهید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که همیشه به فکر آنها هستید.  با موفقیت فاصله چندانی ندارید و اگر بیشتر تلاش کنید، در آینده‌ای نزدیک مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد.   به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارتهای جدید،‌ درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به ‌روی خود باز کنید. امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما ثابت می‌کند که فرشته‌ای تمام‌عیار است.

شما معمولا در اجتماع نقش فعالتری دارید، اما امروز ترجیح می دهید وقتتان را در خلوت و تنهایی خود و با فکر کردن به چیزهای مختلف، از فلسفه گرفته تا پول و آینده ی حرفه ایتان بگذراید. نگرش شما به زندگی در حال حاضر مثبت است، اما در وضعیتی بحرانی قرار دارید که تصمیمات سرنوشت سازی را باید بگیرید. کمی به خودتان وقت بدهید و زیاد عجله نکنید. اگر در طول روز تماس هایی با شما گرفته می شود که احساس می کنید آرامش شما را بهم خواهند زد تا جای ممکن تلفن را جواب ندهید! اگر کار خیلی واجبی باشد حتما از طریق پیام شما را در جریان آن خواهند گذاشت! روزهای جاری برایتان اهمیت فراوان دارد. روی هدف و برنامه خود بیشتر تمرکز کنید و احساس خستگی و کسالت را از خود دور کنید. فردی که انتظارش را داشتید با دستی پر به دیدنتان می آید، به جای آن که شاخه های گل را در دست او بشمارید، سعی کنید کمی واقع بین باشید. بهتر است برای شناخت بیشتر شخصی بیشتر تلاش کنید. تندی و عصبانیت را کنار بگذارید تا کارتان درست پیش برود.

فال روزانه فردا بهمن ( چهار شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ )

باید کمی صبور باشی و منتظر لحظات شیرینی که به زودی برایت اتفاق می‌افتد. به یک مسافرت دعوت می‌شوی.

 یکی از راههای ایجاد آرامش و حفظ سلامتی، خوب خوابیدن است. برای بهتر خوابیدن باید از لحاظ محیطی شرایط را فراهم کنی.

تحولات اقتصادی برای تو ایجاد می‌شود که در مجموع به سود تو تمام خواهد شد. راه برای تحقق آرزوها و خواسته‌های مادی تو فراهم شده است پس بجنب!!

متولدین بهمن

رنگ شانس : آبی تیره

اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه

همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

روز حساسی را در پیش دارید و اگر مواظب سلامتیتان نباشید، سر از بستر بیماری در می‌آورید.  فردی از شما درخواست پول دارد، اما به صلاحتان است که دست رد به سینه او بزنید. در غیر این صورت پولی که به ایشان قرض می‌دهید را هرگز باز پس نخواهید گرفت. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. روز خوبی برای عاشقی نیست و همسر یا عشق ‌زندگیتان حوصله شما را ندارد. در این شرایط به نفع شما است که بیش از حد به دست و پای عشق‌زندگی‌تان نپیچید و اجازه دهید ایشان کمی به حال خودش باشد. فرصتی برای افزایش درآمد و موفقیت در پیش ‌روی شما است، امروز بهترین زمان برای استفاده از این فرصت است و تمام تلاش خود را برای بهره‌گیری از این فرصت به کار ببندید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید.

خودتان را گول نزنید و واقعیت را همان طوری که هست ببینید، نه آن طوری که دلتان می خواهد باشد. این کار می تواند ضررهای جبران ناپذیری برای شما به همراه داشته باشد. شما نمی توانید برای همیشه در عالم رویا زندگی کنید و دیر یا زود مجبور خواهید شد با حقیقت روبرو شوید. ذهن شما سرشار از ایده ها و افکار مختلف است و تصاویر با سرعت تمام دارند از جلوی چشمتان رد می شوند. اگر کاری نکنید این وضعیت شما را هیجان زده و استرسی خواهد کرد. ایده هایی که به نظرتان جالب می آیند را یادداشت کرده و بلافاصله به سراغ کارهایی بروید که باعث آرامش شما خواهند شد. کمی پیاده روی یا ورزش کنید تا انرژی و هیجان درونیتان تخلیه و ذهنتان کمی آرام شود. رودربایستی را کنار بگذارید و تصمیمی را که مدتهاست گرفته اید، رک و راست به زبان بیاورید. اجازه ندهید رقابت دنیای شما را تنگ کند. با کمی تغییر در سرو وضعتان احساس سرزندگی را در خود پدید آورید. به یک میهمانی یا جلسه اداری دعوت می شوید، گرچه از شما انتقاد خواهد شد اما نهایتا شما برنده میدان هستید. کمی بیشتر دل به کار داده و موقعیت شغلی تان را به مخاطره نیندازید.

فال روزانه فردا اسفند ( چهار شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ )

حسن نیست داری اما این به تنهایی کافی نیست. باید در روابط خود علاوه بر این، هوشمندی و دقت هم داشته باشی و اجازه ندهی که دیگران از تو سوء استفاده کنند.

ماجرای جالبی این روزها باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود. موضوعی که تو را نگران کرده به زودی برطرف می‌شود. خبر خوشی در راه است که با شنیدن آن می‌توانی تصمیم نهایی‌ات را بگیری که برای اطرافیانت بسیار خوشحال کننده خواهد بود.

 باید به خورد و خوراکت توجه کنی. باید چند بار در هفته از مقداری حبوبات، نخود فرنگی و یا غذاهای دارای هورمونهای گیاهی استفاده کنی. خوردن سه وعده ماهی در هفته هم می‌تواند برایت مفید باشد.

بحران مالی پیش می‌آید که خطرناک خواهد بود. کمک و همیاری دوستان می‌تواند بخش بزرگی از آن را برطرف کند.

متولدین اسفند

رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن

اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

انسان پرکاری هستید و لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نمی‌دارید، اما کار زیاد برای شما نگرانی‌های بیشتری به دنبال دارد و امروز بیشتر از همیشه مضطرب و نگران هستید. قبل از اینکه این رویکرد کار دست‌تان بدهد، تعادل بیشتری میان کار و تفریح برقرار کنید و به خودتان کمی استراحت بدهید. امروز خرجی غیرمنتظره روی دستتان قرار می‌گیرد. یکی از آشنایان واقعیتی را از شما پنهان کرده و این وضعیت شما را دلخور و ناراحت خواهد کرد. روحیه مهربانی دارید و اطرافیان را همیشه از محبت خود بی‌نصیب نگذاشته‌اید. امروز شرایطی برای ابراز محبت به اعضای خانواده پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و محبت بی‌پایان خود را به اهل منزل ثابت کنید. فردی که دشمن شما است نقشه‌های شومی برای شما کشیده‌. اجازه ندهید این فرد نقشه‌های شوم خود را عملی کنید و در اولین فرصت حسابش را کف دستش بگذارید. مواظب گذر زمان باشید و اجازه ندهید روزتان هدر رود.  رابطه‌ای که با همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید را سرشار از عشق و صفا کنید.

فال روزانه

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید انرژی بسیار زیادی در وجود خود احساس می کنید. اما زیاد روی این احساس خود حساب باز نکنید، چون به احتمال زیاد خیلی زود احساس خستگی به سراغتان خواهد آمد، پس باری بیش از حد توانتان به عهده نگیرید. البته که دوستان و همکارانتان می توانند به شما کمک کنند، اما بیش از هرکس دیگری روی خودتان حساب کنید. امروز شما نگران حال کسی که دوست دارید و یا یکی از دوستان نزدیکتان هستید، او خیلی افسرده و غمگین به نظر می رسد و شما احساس می کنید که هیچ کاری برای بهتر کردن حال او از دستتان بر نمی آید. به همین دلیل هم ترجیح می دهید از او فاصله بگیرید. اما الان دقیقا همان زمانی است که باید در کنار او باشید. حس سخت کوشی و جدیت محض وجودتان را فرا گرفته است. به لطف طرز برخورد و رفتار هوشمندانه تان تحسین شخصی را بر می انگیزید. این روزها به استقبال انجام کاری خواهید رفت که شور و شوق خاصی را به همراه خود دارد، وجود انگیزه تمام سختی ها و مشکلات ممکن را برایتان آسان می کند. در مورد نیتی که در سر دارید بی ملاحظگی می کنید، قدری حوصله لازم دارید تا به مقصد برسید.

منبع: رصد روز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: