نازنین بیاتی | حواشی نازنین بیاتی | نقش های نازنین بیاتی

بازیگر مشهور عروس شد | خاص ترین لباس عروس بر تن نازنین بیاتی

بازیگر مشهور عروس شد | خاص ترین لباس عروس بر تن نازنین بیاتی
کدخبر : 564827

گریم و لباس عروس متفاوت نازنین بیاتی در نمایش تئاتر "عروس مردگان" سوژه فضای مجازی شد.

نازنین بیاتی متولد ۱۵ دی ۱۳۶۸ در تهران بازیگر ایرانی است. نازنین بیاتی دانش‌آموخته رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن است. نازنین بیاتی در نخستین حضور سینمایی خود در فیلم دربند درخشید و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و در همه‌پرسی از نویسندگان و منتقدان، به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن از هفتمین جشنواره منتقدین سینما انتخاب شد. همچنین نازنین بیاتی برای بازی در سریال نمایش خانگی گلشیفته موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر زن کمدی از نوزدهمین دوره جشنواره حافظ شد.

نمایش عروس مردگان به کارگردانی امیدرضا سپهری، برگرفته از انیمیشن مشهوری با همین نام از تیم برتون است.

در تصویرهای جدید منتشر شده ازتئاتر عروس مردگان نازنین بیاتی با لباس عروس و آرایشی عجیب دیده می‌شود.

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی

نخستین عکس از نازنین بیاتی در «شادروان» منتشر شد

همزمان با ادامه مراحل فنی؛ نخستین عکس از نازنین بیاتی در «شادروان» منتشر شد
با پایان تدوین فیلم سینمایی «شادروان» توسط عماد خدابخش، آرش قاسمی صداگذاری تازه‌ترین ساخته سینمایی حسین نمازی و کامیار شفیع‌پور جلوه‌های ویژه کامپیوتری این اثر را آغاز کردند.

نازنین بیاتی


بطور همزمان نخستین عکس از نازنین بیاتی در «شادروان» منتشر شد. او در این فیلم ایفاگر نقشی متفاوت در کارنامه بازیگری اش است.
سینا مهراد، گلاره عباسی، نازنین بیاتی، بهرنگ علوی با هنرمندی رویا تیموریان و با حضور رضا رویگری و بهرام ابراهیمی ترکیب بازیگران «شادروان» را تشکیل می‌دهند.
«شادروان» به قلم حسین نمازی و تهیه کنندگی عباس نادران، روایتی شیرین از یک ملودرام اجتماعی در بستر خانواده‌ای حاشیه‌نشین است که خود را برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر آماده می کند.

شباهت به ترانه علیدوستی 

عده ای معتقدند نازنین به ترانه علیدوستی شباهت دارد.

او در این باره می گوید: “برای من جای خوشحالی است که بگویند شبیه خانم علیدوستی هستم بازیگری که به نظرم یکی از بهترین بازیگران سینمای ماست”.

ببینید | عصبانیت نازنین بیاتی کار دست برادرش داد! | چک محکم نازنین بیاتی بر روی برادرش غوغا کرد

سایر فعالیت های نازنین بیاتی

نازنین بیاتی نقاشی را از کودکی شروع کرد. وی دیپلم گرافیک دارد.

وی می گوید در اوقات فراغت کتاب می‌ خوانم، فیلم می‌ بینم یا نقاشی می‌ کنم و یک بیزینس هم در کنار بازیگر انجام می دهم. در کنار بازیگری طراحی لباس نیز می کنم.

نازنین در سریال عروسکی شکرستان در سال ۹۱ به عنوان طراح دکور، طراح لباس و صداپیشه شخصیت رویا و پیشگو حضور داشت.

اودر عرصه موسیقی نیز وارد شده است.

بخشی از مصاحبه نازنین بیاتی
در یکی از مصاحبه هایت گفته بود که مردم جلوه ای از من را دیده اند که جدی و معصوم است، در حالی که خودم اهل شیطنت و شوخی هستم. دوست داریم بیشتر از این جنبه شخصیتی ات بدانیم.
من در کل آدم پرانرژی هستم و اگر قرار باشد کاری انجام بدهم، خیلی دوست دارم به آن چیزی که می خواهم خیلی زود برسم. مثلا وقتی دارم نقاشی می کشم دوست دارم زود تمام بشود. حتی اگر لازم باشد ۲۴ ساعت پای آن بایستم انجامش می دهم. ولی اصولا در نقش هایی که پیشنهاد داشتم یا بازی کردم این ویژگی کمتر دیده شده. مثلا در رخ دیوانه در صحنه تصادف، هیحانِ واقعیِ خودم است. یا آن جایی که ماشین دور ۳۶۰ می زند، بدلکار نبود و من خودم کنار راننده نشسته بودم. برایم این هیجان، جذاب است. به خاطر همین دوست دارم در فیلم های هیجانی هم بازی کنم چون احساس می کنم بیشتر تخلیه می شوم.

عکس های نازنین بیاتی در کنسرت نوبت عاشقی | نازنین بیاتی چهره ویژه کنسرت نوبت عاشقی شد

در زندگی واقعی این ویژگی چطور نمود پیدا می کند؟
در رابطه با دوستانم در بعضی از شرایط این عجول بودن و تندتند رفتار کردن هست؛ اما در بعضی جمع ها تا کمی احساس امنیت یا راحتی نکنم تبدیل به یک آدم آرام می شوم. به طور کلی بستگی به شرایطی که در آن قرار می گیرم دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: