کرونا | کرونا در ایران | کرونا در جهان | زیرسویه جدید کرونا | ویروس کرونا | آمار کرونا

کرونا به زمین نشست | آمار ویروس کرونا امروز ۱۰ شهریور ۱۴۰۱

 کرونا به زمین نشست | آمار ویروس کرونا امروز 10 شهریور 1401
کدخبر : 564828

آمار ویروس کرونا امروز پنجشنبه، 10 شهریور 1401 توسط وزارت بهداشت اعلام شد.

آمار کرونا امروز پنجشنبه، 10 شهریور اعلام شد. با شروع سفرها آمار کرونا دوباره اوج گرفت. برخی ها علت اوج گیری آمار کرونا را عدم واکسن زنی گروهی از مردم می دانند. آمار کرونا امروز نسبت به دیروز چگونه است؟ آمار کرونا را با ما دنبال کنید.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای ضمن تشریح آخرین وضعیت کرونا در کشور اعلام کرد که در شبانه روز گذشته، تمامی استانهای کشور مرگ و میر تک رقمی داشته اند که ۱۷ استان بدون مرگ و میر و ۸ استان نیز، فقط یک مورد مرگ و میر بیماران کووید۱۹ را تجربه کرده اند.

کرونا

به گزارش وبدا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است: 

تا کنون ۶۵ میلیون و ۳ هزار و ۴۲۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۳۸۶ هزار و ۲۵۷ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۸۳۱ هزار و ۶۴ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۷۴۲ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۶۱ هزار و ۸۹۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

کرونا

از دیروز تا امروز ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳۶۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی و ۳۱۲ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کرونا در کشور به ۷ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۳۲۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۷ بیمار مبتلا به کرونا در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۳ هزار و ۸۹۴ نفر رسید.

در شبانه روز گذشته، تمامی استانهای کشور مرگ و میر تک رقمی داشته اند که ۱۷ استان بدون مرگ و میر و ۸ استان نیز، فقط یک مورد مرگ و میر بیماران کووید۱۹  را تجربه کرده اند. 

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۲۹۹ هزار و ۹۶۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۱۰۴۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۳ میلیون و ۸۱۳ هزار و ۲۰۸ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۶۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۶۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند."

کرونا

روند کاهشی بستری ها و فوتی های کرونا در هفته آخر مردادماه

مرکز مدیریت بیماری های واگیر از روند کاهشی بستری ها و فوتی های کرونا در هفته آخر مردادماه خبر داد.

در گزارش این مرکز تعداد فوتی های هفته آخر مرداد ماه 1401 بالغ بر 430 نفر اعلام شده که نسبت به هفته پیش از آن 491 نفر، روند کاهشی را نشان می دهد.

در این گزارش موارد بستری نیز کاهش محسوسی داشته و از 7 هزار و 604 نفر در هفته ماقبل آخر به 6 هزار و 104 نفر در هفته آخر مردادماه و موارد سرپایی نیز از 31 هزار و 116 نفر به 22 هزار و 77 نفر کاهش یافته است.

برای مشاهده گزارش کامل تصویر زیر را مشاهده کنید.

کرونا

منبع: وزارت بهداشت
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: