اربعین حسینی | ثبت نام اربعین حسینی | مهلت ثبت نام اربعین حسینی

آمار وحشتناک از اربعین حسینی امسال | آخرین آمار جانباختگان و تصادفات اربعین حسینی

آمار وحشتناک از اربعین حسینی امسال | آخرین آمار جانباختگان و تصادفات اربعین حسینی
کدخبر : 565447

حوادث اتفاق افتاده در اربعین حسینی امسال بسیاز زیاد بوده است. آخرین آمار جانباختگان اربعین حسینی را بخوانید.

لیست کامل فروش بلیت پروارهای اربعین جسینی منتشر شد. صدور آنی برگ گذر اربعین حسینی از امروز آغاز شده است. تکلیف سربازان برای حضور در اربعین حسینی مشخص شد. اربعین حسینی مشکلات سامانه پلیس من برای افرادی که قصد حضور در اربعین حسینی را دارند برطرف شده است. آمار جانباختگان اربعین حسینی امسال منتشر شد.

امروز پنجشنبه ۱۷ شهریور در تصادف خونین در سمت دو نفر جان خود را از دست دادند.

در این تصادف ماشین پیکان که عازم مهران بوده ، در ۵ کیلومتری «بیشه دراز» به سمت مهران ، با اتوبوس شاخ به شاخ شده و اتوبوس دوم از پشت با پیکان برخورد می‌کند.

لیست دفاتر فروش بلیت پروازهای اربعین حسینی | برگ گذر ویژه اربعین از امروز قابل دریافت است

۲نفر از سرنشینان پیکان در صحنه جان باخته و نفر سوم پس از رسیدن به بیمارستان ، به علت شدت جراحات فوت کرده و حال دو مصدوم دیگر هم وخیم گزارش شده است.

سرهنگ« ابوالفضل کهزادی » رئیس پلیس راه استان نیز اعلام کرد : برابر اعلام کارشناسان پلیس راه،علت این حادثه بی احتیاطی از جانب راننده سواری پیکان به علت تجاوز به چپ گزارش شده است.

به نقل از شفقنا، دفاع مدنی عراق، نجات ۴۲ نفر از آتش‌سوزی هتلی در استان کربلا خبر داد و عنوان کرد که این آتش‌سوزی مجروحان و تلفات زیادی را به ثبت رساند.

سازمان دفاع مدنی در بیانیه‌ای اعلام کرد که تیم‌های ما با از خودگذشتگی و بسیج تمام امکانات، افراد ساکن در هتل شش طبقه «قصر جرش» را که واقع در میدان «التربیه» کربلا است نجات دادند.

این سازمان عنوان کرد که تیم‌های ما تلاش کردند ۴۲ نفر با تابعیت‌های مختلف را نجات دهند و کمک‌های اولیه را برای آنها اعمال و ۲۰ مصدوم را که قبل از انتقال به بیمارستان دچار خفگی شده بودند احیا کنند.

۱۵ زائر مصدوم شدند

به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام بعد از ظهر امروز حوالی ساعت ۱۳:۱۵ به علت واژگونی ، ۱۵ نفر از ۳۳ مسافر این اتوبوس مصدوم شدند.

بر اساس این گزارش، خوشبختانه این حادثه فوتی برجای نگذاشته و همه ی مصدومان توسط ۸دستگاه آمبولانس سبک و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس ، پس از انجام اقدامات درمانی اولیه ، به مراکز درمانی منتقل شدند.

اربعین حسینی

بیشتر بخوانید: لیست دفاتر فروش بلیت پروازهای اربعین حسینی | برگ گذر ویژه اربعین از امروز قابل دریافت است

 بخش عمده‌ای از فروش بلیت پروازهای اربعین از طریق مراجعه به سایت‌های شرکت‌های هواپیمایی است و امروز لیست دفاتر فروش بلیت پروازهای اربعین منتشر شد.

به نقل از مشرق، با توجه به آنکه بخش عمده‌ای از فروش بلیت‌های پروازهای اربعین از طریق اینترنتی و مراجعه به سایت‌های خود شرکت های هواپیمایی بود امروز لیست دفاتر فروش بلیت های پروازهای اربعین منتشر شد.

بنابراین مسافران پروازهای اربعین با مراجعه به این دفاتر می‌توانند بلیت با نرخ مصوب تهیه کنند.

اربعین حسینی

۱۶ بانک دیگر هم مکلف به عرضه ارز اربعین شدند

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی از عرضه ارز اربعین با نرخ توافقی به زائران توسط شعب ارزی ۱۶ بانک دیگر خبر داد.

به نقل از ایبِنا، مصطفی قمری‌وفا در توییتی نوشت: بانک مرکزی در راستای تسهیل شرایط عزیمت هموطنان به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی، علاوه بر ۵ بانک عامل قبلی، تمامی شعب ارزی ۱۶ بانک دیگر را هم با اولویت شهر تهران و کلان شهرها مکلف کرد تا ارز اربعین را با نرخ توافقی به زائران محترم عرضه کنند.

اربعین حسینی

صدور آنی برگ گذر ویژه اربعین

سخنگوی فراجا از صدور آنی برگ گذر ویژه اربعین از امروز خبر داد و گفت: تا به امروز ۴۱۰ هزار گذرنامه ویژه اربعین یا همان برگ گذر ویژه اربعین صادر شده است.

به نقل از مهر، سردار مهدی حاجیان در برنامه سلام صبح بخیر اظهار داشت: با تمهیداتی که اندیشیده شد و با هماهنگی که با ستاد مرکزی اربعین شد امسال دو اتفاق خوب در بحث صدور اسناد هویتی در بحث گذرنامه و برگ گذر ویژه اربعین رخ داد.وی افزود: یکی از این اتفاقات خوب این بود که غیر از گذرنامه، گذرنامه ویژه اربعین یا همان برگ گذر ویژه اربعین را کشور عراق پذیرفت و دومین اتفاق برچسب اعتباری بود که در گذرنامه‌های فاقد اعتبار زده شد.

تمدید اعتبار ۲۶۰ هزار گذرنامه تا به امروز

حاجیان با بیان اینکه ۲۶۰ هزار نفر متقاضی برای تمدید اعتبار گذرنامه تا به امروز به مراکز گذرنامه مراجعه کرده اند، گفت: روند تمدید اعتبار گذرنامه که در واقع برچسب اعتبار زده می‌شوند حدود ۴-۵ دقیقه طول می‌کشد.

سخنگوی فراجا با بیان اینکه تا به امروز ۴۱۰ هزار گذرنامه ویژه اربعین یا همان برگ گذر ویژه اربعین صادر شده است، گفت: ۳۷۰ هزار برگ گذر ویژه اربعین تا به الان تحویل اداره پست داده شده است و مابقی آن هم تا ظهر امروز به اداره پست تحویل داده می‌شود.

 اربعین حسینی

روزانه ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار گذرنامه صادر و یا تمدید اعتبار می‌شود

وی ادامه داد: از ابتدای مرداد امسال تا کنون یک میلیون و ۳۶۰ هزار گذرنامه صادر شده است یعنی می‌توان گفت روزانه بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار برگ گذر ویژه و گذرنامه صادر و یا تمدید اعتبار شده است.

حاجیان با بیان اینکه اسناد هویتی بر اساس تقاضای افراد صادر می‌شود، تصریح کرد: از مرداد ماه به یک باره تقاضا ۱۰ برابر شد این در حالی است که پلیس توانایی صدور ۳۰ هزار جلد گذرنامه را به صورت روزانه دارد.

سخنگوی فرماندهی انتظامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نمی‌شد پیش بینی کرد که قرار است چه تعداد گذرنامه صادر شود، بیان کرد: صدور گذرنامه با درخواست افراد انجام می‌شود و ما نمی‌توانیم پیش بینی کنیم که آیا فردی می‌خواهد این گذرنامه را تمدید اعتبار کند یا خیر.

وی ادامه داد: امسال به دفاتر پلیس +۱۰ اجازه داد شد که از ۸ صبح تا ۶ بعدازظهر فعالیت کنند و درخواست‌های برگ گذر ویژه اربعین را ثبت کنند.

حاجیان گفت: از امروز صدور برگ گذر ویژه به روز شده است، یعنی اگر کسی برای گرفتن برگ گذر ویژه امروز اقدام کند همین امروز و در همان لحظه برایش برگ گذر ویژه صادر می‌شود.

اربعین حسینی

سخنگوی فراجا بیان کرد: از مردم تقاضا می‌کنند افرادی که قصد شرکت در مراسم اربعین را دارند فقط درخواست برگ گذر ویژه آن هم از دفاتر پلیس +۱۰ داشته باشند.

وی گفت: افرادی که به هر دلیلی گذرنامه هایشان به دستشان نرسیده است می‌توانند به مراکز صدور گذرنامه مراجعه کنند و وضعیت گذرنامه خود را پیگیری کنند؛ البته افراد از طریق سامانه پلیس من هم می‌توانند این پیگیری را انجام دهند.

مشکلات سامانه پلیس من برطرف شد

حاجیان با بیان اینکه سامانه پلیس من مشکلاتی داشت که امکان ثبت درخواست را با سخت کرده بود، گفت: این مشکلات برطرف شد و دیگر هیچ مشکلی برای ثبت درخواست صدور گذرنامه وجود ندارد.

سخنگوی فرماندهی انتظامی ادامه داد: در تهران دو مرکز برای صدور گذرنامه وجود داشت، یکی مرکز ستارخان و دیگری خیابان شهید مطهری که از روز گذشته دو مرکز دیگر یکی جنت آباد و دیگری شهر ری هم اضافه کردیم تا صف‌ها شکسته شود.

اربعین حسینی

تکلیف سربازان و سربازان غایب در اربعین چیست

وی با اشاره به وضعیت سربازان برای سفر به اربعین گفت: در این حوزه دو دسته افراد داریم؛ یکی افرادی که مشمول هستند و دیگر افرادی که مشمول غایب هستند؛ آنها که غایب هستند هیچ چاره‌ای ندارد و به هیچ عنوان نمی‌توانند از مرز خارج شوند.

حاجیان در پایان گفت: اما آنهایی که مشمول غیر غایب هستند می‌توانند بدون هیچ وثیقه ای به این سفر بروند و مشکلی برای خروج از کشور ندارند.

منبع: تجارت نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: