اصغر یوسفی نژاد | اصغر یوسفی نژاد فوت کرد | اصغر یوسفی نژاد درگذشت

اصغر یوسفی نژاد فوت کارگردان بنام ایرانی فوت کرد | علت فوت و سوابق اصغر یوسفی نژاد

اصغر یوسفی نژاد فوت کارگردان بنام ایرانی فوت کرد | علت فوت و سوابق اصغر یوسفی نژاد
کدخبر : 565874

اصغر یوسفی نژاد کارگردان به نام ایرانی بر اثر عارضه مغزی درگذشت.

اصغر یوسفی نژاد فوت کرد. اصغر یوسفی نژاد کارگردان ایرانی درگذشت. اصغر یوسفی نژاد برنده جایزه سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر بر اثر عارضه مغزی فوت کرد. پایگاه خبری شماواقتصاد درگذشت اصغر یوسفی نژاد را به همه ملت ایران به خصوص خانواده ایشان و اهالی سینما تسلیت می گوید.

 اصغر یوسفی نژاد، کارگردان سینمای ایران و برنده جایزه سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر بر اثر عارضه مغزی درگذشت.

این کارگردان برجسته تبریزی که با فیلم «ائو» مورد توجه منتقدان سینما قرار گرفت، بر اثر خونریزی مغزی در بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفته بود و به فاصله چند روز پس از عمل جراحی درگذشت.

فیلم ائو ساخته اصغر یوسفی نژاد در سی‌وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر سه سیمرغ بهترین فیلم هیأت داوری نت‌پک و جوایز بهترین فیلم و فیلم‌نامه بخش مسابقه بین‌الملل را دریافت کرده بود.

اصغر یوسفی نژاد

بیوگرافی اصغر یوسفی‌نژاد

اصغر یوسفی‌نژاد نویسنده سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1348 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار اصغر یوسفی‌نژاد می‌توان به فعالیت در فیلم او (خانه)، فیلم باران رویاها را نمی شوید اشاره کرد.

اصغر یوسفی‌نژاد کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال 1382 در 34 سالگی در فیلم باران رویاها را نمی شوید به عنوان کارگردان فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم او (خانه)، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای اصغر یوسفی‌نژاد محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون یکتا ناصر، حامد منافی، آناهیتا اشکان و محمد مناجاتی را تجربه کرد.

اصغر یوسفی‌نژاد در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم اصغر یوسفی‌نژاد در این سال، فعالیت در فیلم او (خانه) به کارگردانی اصغر یوسفی‌نژاد محسوب می‌شود.

اصغر یوسفی نژاد

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی اصغر یوسفی‌نژاد فعالیت در فیلم او (خانه) بوده است. اصغر یوسفی‌نژاد سال 1395 در 47 سالگی در فیلم او (خانه) به عنوان نویسنده فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. اصغر یوسفی‌نژاد توانست با فعالیت در فیلم او (خانه) تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر رامین ریاضی، محدثه حیرت، سیروس مصطفی و میثم ولی خانی توانست سطح کاری او را متحول کند.

با اینکه اصغر یوسفی‌نژاد را بیشتر بعنوان نویسنده می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. اصغر یوسفی‌نژاد علاوه‌بر نویسنده به‌عنوان کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار اصغر یوسفی‌نژاد در حرفه‌ی کارگردان، فیلم او (خانه) و فیلم باران رویاها را نمی شوید است.

در مجموع در کارنامه 49 ساله و بیوگرافی اصغر یوسفی‌نژاد آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی اصغر یوسفی‌نژاد و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار اصغر یوسفی‌نژاد در منظوم سر بزنید. همه 2 اثر مهم اصغر یوسفی‌نژاد در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار اصغر یوسفی‌نژاد در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر اصغر یوسفی‌نژاد در آثار ارزشمندتری فعالیت کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی اصغر یوسفی‌نژاد درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی اصغر یوسفی‌نژاد بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم او (خانه) محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی اصغر یوسفی‌نژاد کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم باران رویاها را نمی شوید محسوب می‌شود.

اصغر یوسفی نژاد

اگر در مورد بیوگرافی اصغر یوسفی‌نژاد نکات بیشتری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران اصغر یوسفی‌نژاد کرده باشید. مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی اصغر یوسفی‌نژاد، آثار اصغر یوسفی‌نژاد، جوایز اصغر یوسفی‌نژاد، همکاران اصغر یوسفی‌نژاد، گالری عکس اصغر یوسفی‌نژاد، قد اصغر یوسفی‌نژاد، وزن اصغر یوسفی‌نژاد، رنگ چشم اصغر یوسفی‌نژاد، وضعیت تأهل و همسر اصغر یوسفی‌نژاد، فرزندان اصغر یوسفی‌نژاد، حواشی اصغر یوسفی‌نژاد و کودکی اصغر یوسفی‌نژاد می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: