سهام عدالت | اخبار سهام عدالت | سود سهام عدالت | وضعیت سهام عدالت | جاماندگان سهام عدالت

واریز سود ۸ میلیونی به حساب سهامداران سهام عدالت | سود مرحله دوم سهام عدالت این روز واریز می شود

واریز سود 8 میلیونی به حساب سهامداران سهام عدالت | سود مرحله دوم سهام عدالت این روز واریز می شود
کدخبر : 565976

روز گذشته ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه های شرکت های بورسی در این سهام به ۸ میلیون۳۱۴هزار و۹۵تومان رسید.

سهام عدالت از زمان آزادسازی، تاکنون، با نوسان زیادی روبرو بوده است. بیش از نیمی از جمعیت کشور دارای برگه های سهام عدالت هستند و به همین دلیل، اخبار سهام عدالت برای مردم حائز اهمیت است. ارزش سهام عدالت در تابستان سال گذشته (99) با رشد بسیاری روبرو شد ولی پس از آن، ارزش سهام عدالت وارد روند نزولی شد.

دیروز سه شنبه (۲۲ شهریور ۱۴۰۱)، ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه های شرکت های بورسی در این سهام به ۸ میلیون۳۱۴هزار و۹۵تومان رسید.

به نقل از جماران، شاخص کل بازار بورس نیز با۴۱۵۵ واحد افزایش در ارتفاع ۱.۳۹۳.۱۲۶ و شاخص هم  وزن در ارتفاع ۴۰۵.۲۵۷ واحدی قرار گرفته است.

ارزش معاملات امروز بازار بورس۳۳۵۶ میلیارد تومان بود که در نهایت ارزش کل بازار بورس را در رقم ۵۵۳۹ هزار میلیارد تومان قرار داد.

برای دریافت سود سهام عدالت کلیک کنید | جزئیات واریز سود 10 میلیونی سهام عدالت شهریورماه

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در ۲۲ شهریور ۱۴۰۱

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (۲۲ شهریور ۱۴۰۱) ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی دارندگان این سهام به ۸ میلیون و۸۳۴هزار و۳۲۵تومان رسید.

تعداد هرسهم برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی خود را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

سهام عدالت

جاماندگان سهام عدالت در انتظار تصمیم دولت

ایبنا نوشت: سود سهام عدالت سال مالی ۱۳۹۹ پرتفوی در سه مرحله به حساب مشمولان جامانده واریز شد. سود عملکرد سال مالی ۱۴۰۰ نیز در اواخر سال ۱۴۰۱ واریز می‌شود. اما وضعیت سهام عدالت جاماندگان دو دهک کم درآمد و تحت پوشش نهادهای حمایتی مشخص شد؟

سهام عدالت جاماندگان جبه دو دهک کم‌درآمد و تحت پوشش نهادهای حمایتی هنوز منتظر تصویب دولت است.

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی در مورد آخرین وضعیت اختصاص سهام عدالت به بازماندگان دو دهک کم‌درآمدی و تحت پوشش نهادهای حمایتی توضیح داد.

سهام عدالت

حسین قربانزاده گفت: سهام عدالت تکمیلی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در دولت به تصویب رسید. بعد از آن یک ایراد حقوقی به آن مصوبه گرفته شد و برای رفع این ایراد به معاونت حقوقی رئیس‌جمهور ارجاع شد.

قربانزاده افزود: در حال حاضر این مصوبه در مرحله رفع ایراد حقوقی در معاونت حقوقی ریاست جمهوری است، بعد از آن باید دوباره دولت مصوب کند و برای اجرا به سازمان خصوصی‌سازی ابلاغ شود.

وی بیان کرد: سازمان خصوصی‌سازی آمادگی دارد. افراد مشمول به تعداد ۳.۵ میلیون نفر بازمانده سهام عدالت جاماندگان از دو دهک کم‌درآمد شناسایی شده و اطلاعات آن‌ها موجود است.

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی همچنین گفت: سهام دولت برای اختصاص به دو دهک کم‌درآمد هم شناسایی شده است. فقط منتظر مصوبه اصلاحی دولت هستیم. اگر ایراد حقوقی به مصوبه رفع شود، مراحل اختصاص سهام عدالت به دو دهک کم‌درآمد آغاز می‌شود.

سهام عدالت

سود سهام عدالت امسال چه زمانی واریز می‌شود؟

زمان واریز سود سهام عدالت سال جاری هنوز به طور دقیق مشخص نیست اما پیش‌بینی می‌شود همانند دو سال گذشته نزدیک عید نوروز این سود برای همه مشمولان واریز شود.

سود سهام عدالت سال ۱۳۹۸ در دو مرحله و در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ در یک مرحله به حساب مشولان واریز شد. واریز امسال به چه صورت خواهد بود؟

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، معاون فناوری و توسعه نوآوری سپرده‌گذاری مرکزی در خصوص نحوه واریز سود سهام عدالت و شرایط آن نکاتی را بیان کرد.

محمود حسنلو گفت: تا به امروز تصمیمی در خصوص این که پرداخت سود سهام عدالت در چند مرحله باشد گرفته نشده و به سپرده‌گذاری اعلام نشده است. البته امیدواریم این اتفاق هم رخ ندهد. درصدد هستیم با همکاری همه شرکت‌ها سود سهام عدالت را یک جا واریز کنیم. همانند سود عملکرد سال ۹۸ دو مرحله‌ای نشود و مرحله دوم به بعد از عید موکول نشود.

حسنلو افزود: شیوه واریز سود عملکرد سال ۹۸ در دو مرحله اسفند ۹۹ و تیر ۱۴۰۰ پرداخت شد. سود عملکرد ۹۹ به صورت یک مرحله‌ای در اسفند ۱۴۰۰ واریز شد. بنابراین نحوه واریز سود امسال کاملا وابسته به همکاری شرکت‌ها است.

سهام عدالت

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: