حسن یزدانی | ازدواج حسن یزدانی | کشتی حسن یزدانی

خواستگاری زن کشتی گیر ژاپنی از حسن یزدانی | حسن یزدانی در صربستان داماد شد

خواستگاری زن کشتی گیر ژاپنی از حسن یزدانی | حسن یزدانی در صربستان داماد شد
کدخبر : 566043

کشتی گیر زن ژاپنی با پوشیدن لباس حسن یزدانی در مقابل دوربین قرار گرفت و حاشیه هایی را در پی داشت.

حسن یزدانی کشتی گیر ایرانی است. حسن یزدانی کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم ایران با پیروزی شش بر دو برابر دیوید تیلور آمریکایی ضمن جبران شکست در دیدار نهایی بازی‌های المپیک توکیو به مقام قهرمانی رقابت‌های جهان دست یافت. همسر حسن یزدانی اهل استان کرمانشاه و بنابر شنیده ها کارمند شرکت هواپیمایی است.حسن یزدانی قهرمان کشتی جهان پیش از اعزام به مسابقات جهانی با همراهی خانواده خود در کرمانشاه و بعد از طی مراحل خواستگاری عقد کرد. اما خبر ازدواج حسن یزدانی بعد مدتی تکذیب شد و ستاره کشتی ایران مجرد است.

کشتی گیر ژاپنی به نام اوزاکی با پوشیدن تی شرت با عکس حسن یزدانی برای ایرانی ها دلبری کرد.

حسن یزدانی

نونوکا اوزاکی کشتی گیر زن ژاپنی که صاحب مدال طلای مسابقات جهانی صربستان شده است از طرفداران حسن ییزدانی است و پیراهنی با ععکس این سوپراستار کشتی به تن کرد.

حسن یزدانی

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان از روز پنجشنبه هفته جاری (۲۴ شهریور ۱۴۰۱) آغاز می شود.

با اعلام مسئولان برگزاری رقابت های کشتی آزاد جهانی، حسن یزدانی آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در روز اول مساباقت از ساعت ۱۳ به روی تشک خواهد رفت.

کشتی حسن یزدانی و دیوید تیلور حریف آمریکایی در صورت صعود دو آزادکار به فینال رقابت ها روز جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ در بلگراد صربستان برگزار خواهد شد.

حسن یزدانی؛ به دنبال شکستن رکوردی ۶۰ سالهرقابت‌های وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و حسن یزدانی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.حسن یزدانی؛ به دنبال شکستن رکوردی ۶۰ ساله

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان قرار است از روز شنبه نوزدهم شهریورماه  و به مدت ۹ روز در شهر بلگراد صربستان برگزار شود. به همین دلیل و در فاصله دو هفته تا آغاز این رقابت‌ها، ما هم تصمیم گرفته‌ایم که روزانه یک وزن از اوزان دهگانه هر یک از دو بخش آزاد و فرنگی را مورد بررسی قرار دهیم. در این مطلب به بررسی وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد خواهیم پرداخت که در روزهای  ۲۴ و ۲۵ شهریورماه انجام خواهد شد.

بزرگترین دوئل جهان با حسن یزدانی و دیوید تیلور

به گزارش سایت flowrestling، رقابت‌های جهانی کشتی از ۲۰ شهریور در بلگراد برگزار می‌شود و یکی از حساس‌ترین رقابت‌ها مربوط به وزن ۸۶ کیلوگرم است جایی که حسن یزدانی و دیوید تیلور که هر دو سابقه قهرمانی در المپیک را دارند برای کسب طلا شانس خواهند داشت. دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک، نماینده ایالات متحده در وزن ۸۶ کیلوگرم در مسابقات جهانی خواهد بود.

۸ کشتی گیر برتر این وزن بر اساس امتیازات جمع آوری شده در مسابقات رنکینگ از زمان المپیک توکیو به رقابت می‌پردازند. در بین تمام اوزان، کشتی گیران این وزن شناخته شده‌ترین کشتی گیران در جهان هستند.

سیدبندی:

حسن یزدانی، جمهوری اسلامی ایران

دیوید تیلور، ایالات متحده آمریکا

مایلز آمین، سن مارینو

ابوبکر آباکاروف، آذربایجان

بوریس ماکوئف، اسلواکی

عظمت دولتبکوف، قزاقستان

عثمان گوچن، ترکیه

احمد آیبویف، فرانسه

شانس‌های اصلی طلا

حسن یزدانی، جمهوری اسلامی ایران

دیوید تیلور، ایالات متحده آمریکا

از سال ۲۰۱۷، هر مدال طلای جهانی یا المپیک در وزن ۸۶ کیلوگرم توسط حسن یزدانی یا دیوید تیلور به دست آمده است. یزدانی در سال‌های ۲۰۱۷، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ عناوین جهانی را به دست آورد در حالی که تیلور در سال ۲۰۱۸ طلای جهان و طلای المپیک ۲۰۲۱ را به دست آورده است. رقابت یزدانی و تیلور ممکن است در حال حاضر بزرگترین رقابت در کشتی جهان باشد و به احتمال زیاد در مسابقات امسال شاهد یک مسابقه دیگر بین این دو خواهیم بود.

تیلور برنده سه مبارزه رقابت مقابل یزدانی شد و در جام جهانی ۲۰۱۷، قهرمانی جهان ۲۰۱۸ و المپیک توکیو برابر او پیروز شد. در حالی که تیلور هر بار برنده شد، هر مسابقه مثل یک نبرد رفت و برگشت بود که اختلافات ناچیز تفاوت را رقم زد. در واقع در هر سه برد تیلور، یزدانی در تایم اول برتری داشت، ولی تیلور توانست در تایم دوم برنده شود. تیلور به وضوح از سرعت خود برای غلبه بر یزدانی استفاده کرد تا در ۳ مسابقه اول پیروز شود.

یزدانی سال گذشته سرانجام در فینال جهانی ۲۰۲۱ انتقام خود را گرفت و با نتیجه ۶ بر ۲ تیلور را شکست داد. در آن مسابقه یزدانی در وقت استراحت با نتیجه ۲ بر صفر پیش افتاد و برای اولین بار در سری مسابقات خود توانست در وقت دوم از تیلور پیشی بگیرد. آیا این بدان معناست که بالاخره یزدانی رمز پیروزی مقابل تیلور را متوجه شده است؟ یا تیلور امسال انتقامش را خواهد گرفت؟

 

 

 

 

نمی‌توان اغراق کرد که تیلور و یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم چقدر از بقیه جلوتر هستند. اگر آن‌ها دوباره در فینال جهانی ۲۰۲۲ ملاقات کنند، مطمئناً آتش بازی خواهد بود!

پیش‌بینی:

مبارزه دیگر بین تیلور و یزدانی قریب الوقوع است. در حالی که رقبای برجسته زیادی در این وزن وجود دارند، اگر تیلور یا یزدانی قبل از فینال شکست بخورند، یکی از بزرگترین شگفتی‌های تمام دوران خواهد بود. اگر آن‌ها برای کسب طلا با هم دیدار کنند، انتظار نبردی سخت مشابه ۲ مسابقه سال گذشته آن‌ها در المپیک و مسابقات قهرمانی جهان را داشته باشید. هر کسی که برنده شود احتمالا برنده یک رقابت نزدیک و باورنکردنی شده است.

این سایت در پایان مدال آوران این وزن را پیش بینی کرد.

بغض حسن یزدانی از بی‌توجهی به قهرمانان

گلایه حسن یزدانی از بی‌توجهی به قهرمانان: پاداش سال قبل را ندادند

هشتمین اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ صربستان از روز ۲۲ مرداد در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد که این مرحله از تمرینات تا روز تا ۵ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

شاگردان پژمان درستکار که برخی از آنها در قالب تیم اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی از امروز در شهر قونیه ترکیه به میدان خواهند رفت، بزودی باید در رقابتهای جهانی به روی تشک بروند و مهمترین رویداد کشتی در سال ۲۰۲۲ را پشت سر بگذارند.

حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک هم یکی از مدعیان بزرگ مسابقات جهانی صربستان است که در حال حاضر خود را برای آغاز اردوی جدید تیم ملی آماده می‌کند و به عنوان ستاره کاروان کشتی ایران، نگاه ویژه ای به پیکارهای پیش رو دارد.

در همین راستا حسن یزدانی در آستانه آغاز اردوی جدید آزادکاران ملی پوش اعلام کرد: نه تنها من بلکه تمامی بچه‌های تیم ملی روحیه و انگیزه بالایی دارند تا موفقیت‌های سال گذشته را در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان هم را تکرار کنند.

وی در خصوص آخرین وضعیتش در آستانه رقابتهای جهانی افزود: خوشبختانه وضعیت مطلوبی دارم و با کمک مربیان تیم ملی در کنار تمرینات، تمامی حریفانم را هم با دقت آنالیز می‌کنم. بی تردید نگاه ویژه ای به رقیب آمریکایی ام دارم و به طور جدی تر او را زیر نظر دارم.

قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک در پایان با اظهار گلایه از بی توجهی به قهرمانان و افتخارآفرینان کشتی خاطرنشان کرد: بعد از رقابت‌های جهانی سال گذشته قرار بود به بچه‌ها پاداش دهند که متأسفانه هنور این اتفاق رخ نداده است.

حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک از بی‌توجهی به قهرمانان و افتخارآفرینان کشتی ناراحت بود و گفت: پاداش سال قبل را ندادند.

مراسم عزاداری محرم بعد از ظهر دیروز در محل خانه کشتی کمپ تیم های ملی کشتی با حضور حسن یزدانی و سایر ملی پوشان برگزار شد.

استقبال از ستاره ی کشتی ایران حسن یزدانی با شور و شوق مردم دیدنی بود.

حسن یزدانی

صحبت‌های هادی عامل درخصوص ازدواج حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد کشورمان را ببینید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حسن یزدانی، آزادکار پرافتخار ایرانی وارد ۲۸سالگی شد. او طی روز‌های گذشته در یک کاخ رستوران در تهران جشن تولدش را برگزار کرد.

حسن یزدانی

بیوگرافی و زندگینامه کامل حسن یزدانی 

نام :حسن 

نام خانوادگی :یزدانی چراتی

تاریخ تولد :۷ دی ۱۳۷۳

محل تولد :جویبار

وزن :۸۶کیلوگرم

قد :۱۸۱ cm

حسن یزدانی یکی از نوابغ کشتی آزاد ایران می باشد بطوری که حسن یزدانی تا به حال در تمام مسابقات و تورنمنت های مختلف خوش درخشیده است و تجربه بالا رفتن از سکوهای (مسابقات آسیایی، مسابقات جهانی، مسابقات المپیک) را در کارنامه خود دارد، همچنین حسن یزدانی از کشتی گیران محبوب ایرانی است و این پهلوان تا به حال هیچ حاشیه ای نداشته و تمرکز وی تنها بر روی ورزش کشتی است. وی اعتقاد دارد که اگر برای هدفی با تمام وجود تلاش کنید حتما موفق می شوید و به آن هدف خواهید رسید.

حسن یزدانی یکی از شش کشتی گیر آزادکار ایرانی است که موفق به کسب مدال طلای مسابقات المپیک شده است. او با یک مدال طلای المپیک و یک مدال طلای جهان و یک مدال نقره جهان در رده بندی بهترین کشتی گیران ایران در رشته کشتی آزاد در رتبه هفتم قرار دارد و با توجه به سن کمش می تواند در سالهای آینده یکی از برترین کشتی گیران تاریخ ایران بشود.

حسن یزدانی در یک خانواده ۶ نفره زندگی می کند و ۳ برادر دارد و حسن یزدانی پسر سوم این خانواده است. پدر حسن یزدانی هم در رشته کشتی فعالیت داشته است اما نه بطوری که به صورت حرفه ای کشتی را دنبال کند و کشتی سنتی کار می کرد.

محل زندگی حسن یزدانی در گیل خواران شهرستان جویبار می باشد، همچنین حسن یزدانی در رابطه با مردم شهرش اینگونه می گوید:هم شهری هایم برای قهرمانان احترام بسیاری قائل هستند و علاقه بسیاری به ورزش کشتی دارند.

حسن+یزدانی

شروع کشتی حسن یزدانی

حسن یزدانی در دوران کودکی اش زمانی که مسابقات در شهرستان جویبار برگزار می شد، برای تماشا در مسابقات حضور پیدا می کرد و اینگونه شد که یزدانی به ورزش کشتی علاقه پیدا کرد.

هدف حسن یزدانی در کشتی

کشتی گیر حسن یزدانی:از همان روزهای ابتدایی که کشتی را شروع کردم، با این هدف کشتی را به صورت حرفه ای دنبال کردم که به بالاترین مقام در ورزش برسم.

تحصیلات حسن یزدانی

کشتی گیر حسن یزدانی دانشجوی سما دانشگاه آزاد است و تحصیلات خود را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر پیگیری می کند، وی دارای مدرک کارشناسی مدیریت می باشد.

علی اعظم یزدانی پدر حسن یزدانی قهرمان دلاور کشتی آزاد کشورمان در گفت و گو با خبر ورزشی، درباره قهرمانی حسن یزدانی در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۱ اسلو نروژ و آینده فرزندش در کشتی آزاد کشورمان و همچنین اتفاقاتی که ظرف این مدت رخ داده است حرف زد. متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:

ظاهراً از زمان قهرمانی حسن یزدانی، شهر جویبار یکسره بیدار است؟

بله! این لطف خدا بود که این اتفاق بزرگ برای کشتی ایران و البته شهر جویبار رخ داد. در این مدت ازدحام جمعیت اطراف منزل ما و البته خیابان‌های شهر اینقدر زیاد بود که ما شرمنده مردم می‌شدیم. مردم خوب جویبار و استان مازندران که چه عرض کنم، لابلای جمعیت می‌بینم که مردم از شهرهای دور خودشان را به اینجا رسانده اند تا با حسن دیدار کنند و به او تبریک بگویند. از کل کشور افرادی در جویبار هستند که باورتان نمی‌شود. می‌خواهم از طریق خبر ورزشی بگویم که من به این همه شور و شوق ملت ایران افتخار می‌کنم و دست تک تک کسانی که به جویبار آمده اند را می‌بوسم.

حسن+یزدانی

پدر چنین قهرمانی بودن چه احساسی دارد؟

نمی‌توانم آن را توصیف کنم. حس شادی زیادی دارم. خوشحالم که فرزندم پرچم کشورمان را برای چندمین بار به اهتزاز درآورد. البته این بار تفاوت ویژه ای داشت و آن این بود که حریف سرسختش را شکست داد. حریفی را شکست داد که چند بار حسن را مغلوب کرده بود. شکست دادن حریف آمریکایی طعم شیرینی برای مردم ایران داشت که من به عنوان پدر حسن به این موضوع افتخار می‌کنم. با چشم می‌بینم که شکست تیلور چقدر به دل ملت ایران چسبیده است.

شما غیر از حسن سه پسر دیگر هم دارید. چرا آنها در کشتی موفق نشدند؟

شرایط حسن و عشق و علاقه اش به کشتی با بقیه آنها فرق داشت. پسر بزرگ من هم کشتی گیر بود اما او دوست داشت ره صد ساله را یک شبه برود. پسر بزرگم که از حسن بزرگتر است می‌خواست ظرف یک سال همه قهرمانی‌ها را به دست بیاورد اما حسن اینگونه نبود و کم کم خودش را به این جایی رساند که مایه افتخار ایران و ایرانی شده است.

خواستگاری زن کشتی گیر ژاپنی از حسن یزدانی | حسن یزدانی در صربستان داماد شد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: