همراه اول | بسته نامحدود همراه اول | نحوه دریافت بسته نامحدود همراه اول

بسته نامحدود همراه اول را اینطوری فعال کنید | دانلود نامحدود با اینترنت همراه اول

بسته نامحدود همراه اول را اینطوری فعال کنید | دانلود نامحدود با اینترنت همراه اول
کدخبر : 566050

همراه اول یک بسته 30 روزه با امکان دانلود بامحدود برای مشترکین خود در نظر گرفته است.

شرکت ارتباطات سیار ایران که با نام تجاری همراه اول نیز شناخته می‌شود، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت مخابرات ایران. همراه اول نخستین و بزرگترین اپراتور شبکه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در ایران با حدود ۱۲۴ میلیون سیم کارت واگذار شده‌است. همراه اول دارای پر سرعت‌ترین اینترنت ایران به همراه ۲٬۹۴۰ منطقه تحت پوشش اینترنت است. همراه اول یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت مخابرات ایران می‌باشد و در سال ۱۳۸۹ ه‍.خ پس از عرضه ۵ درصد از کل سهام خود در بازار فرا بورس ایران از سهامی خاص به سهامی عام تغییر شخصیت حقوقی داد و نهایتاً در سال ۱۳۹۱ در شرکت بورس اوراق بهادار ایران پذیرفته شده‌است.

گرانی اینترنت در سال جدید باعث شد تا بسیاری از بسته‌های پرطرفدار اپراتورهای همراه نیز از دسترس خارج شوند. بسته اینترنت نامحدود همراه اول یکی از بسته‌های محبوب اینترنت است که اگرچه در وبسایت‌های این فروشگاه در دسترس نیست اما می‌توان به یک روش آن را خریداری کرد.

همراه اول

استفاده از اینترنت این روزها به جزء جدایی ناپذیر زندگی‌مان تبدیل شده است و همواره میزان مصرف افراد و خانوار در حال افزایش است. تماشای آنلاین فیلم، دانلود فیلم و بازی، ارسال عکس و حتی اینستاگرام‌گردی از جمله عادت‌های این روزهای ما است.

اپراتورهای تلفن همراه با توجه وضعیت شبکه ثابت، اینترنت پرسرعت‌تر و با کیفیت‌تری را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند اما از سویی دیگر حجم بسته‌های اینترنت آن‌ها کمتر بوده وطبیعتا هزینه بیشتری را برای استفاده از آن بایستی پرداخت کرد.

اما بسته اینترنت نامحدود همراه اول یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که حجم مصرف بالایی دارند. امکان خریداری این بسته تنها از طریق شماره‌گیری کد دستوری مربوطه ممکن است و آن‌ها را در فروشگاه‌های آنلاین این اپراتور نخواهید یافت.

اگرچه پیش از این بسته‌های اینترنت نامحدود متنوعی از سوی این اپراتور در اختیار مشترکینش قرار می‌گرفت اما در حال حاضر تنها یک بسته نامحدود 30 روزه از ساعت یک بامداد تا 11 ظهر، در دسترس است. قیمت این بسته 19هزار و 900 تومان حجم مصرف منصفانه آن نیز 100 گیگابایت ذکر شده است؛ یعنی اگر در این مدت یک ماهه حجمی بیش از این رقم مصرف کنید، بسته به اتمام خواهد رسید.

کد خرید اینترنت نامحدود همراه اول

برای خرید این بسته کافی است کد دستوری #33232*100* را شماره‌گیری کنید. سپس از شما سوال می‌شود که قصد خرید این بسته را برای خود یا شماره دیگری دارید.

بسته نامحدود همراه اول

در ادامه نیز قیمت بسته به شما نمایش داده شده و با درج عدد یک، خرید آن را نهایی می‌کنید. توجه داشته باشید هزینه این بسته از اعتبار شما کسر خواهد شد، پس اگر مشترک اعتباری همراه اول هستید، پیش از خرید بسته از داشتن اعتبار کافی اطمینان حاصل کنید.

سوالات متداول کاربران

قیمت بسته اینترنت نامحدود همراه اول چقدر است؟

این بسته یک ماهه بوده و 19هزار و 900 تومان قیمت دارد.

آیا امکان خرید آنلاین اینترنت نامحدود همراه اول وجود دارد؟

خیر. بنابر اعلام این اپراتور تنها با شماره‌گیری کد دستوری مربوطه می‌توانید از این سرویس بهره‌مند شوید.

همراه اول

پوشش شبکه همراه اول

هم‌اکنون ۹۶ درصد جمعیت تحت پوشش نسل چهار و تمامی ۱۲۴۶ شهر کشور تحت پوشش نسل سه و چهار و ۴٫۵همراه اول هستند و بیش از ۷۰ هزار کیلومتر از جاده‌های کشور آنتن‌های همراه اول نصب شده‌است.

همچنین ارتباط رومینگ بین‌الملل آن با ۲۷۰ اپراتور در ۱۱۲ کشور جهان برقرار است.

پیش‌شماره سیم‌کارت های همراه اول

پیش‌شماره‌های همراه اول در سال ۱۳۷۳ با عرضه سیمکارت‌های دائمی شروع شد که اولین پیش‌شماره، سیم کارت ۰۹۱۲ همراه اول هست. در همان سال تعداد ۴ سیمکارت برای ریاست جمهوری اسلامی ایران داده شد که از همان سال سیمکارت‌ها به فروش درآمدند. این پیش‌شماره محبوب دارای کدهای مختلفی می‌باشد و اولین سیم کارت از این پیش‌شماره با کد ۱ وارد بازار شد. سپس سیم کارت‌های اعتباری از سال ۱۳۸۰ با پیش‌شماره ۰۹۱۱ به بازار آمد و پس از اتمام آن، ۰۹۱۳ آمد و تاکنون با توجه به استان‌های مختلف از ۰۹۱۱ تا ۰۹۱۸ وجود دارد. از مهر ۱۳۹۴ پیش‌شماره‌های ۰۹۹۰، ۰۹۹۱، ۰۹۹۲، ۰۹۹۳ و ۰۹۹۴ هم ایجاد شده‌است. همچنین شماره‌های رند همراه اول به قیمت‌های بالایی فروش می‌روند اما همچنان در ایران دارای محبوبیت بالایی است و طرفداران زیادی دارد.

سیم کارت‌های مربوط به استان‌های مختلف تهران به جز پیش‌شماره ۰۹۱۲ دارای دو نوع اعتباری و دائمی می‌باشند اما تنها شماره ای که از ابتدا به صورت دائمی وارد بازار شده و نوع اعتباری آن وجود ندارد، پیش‌شماره ۰۹۱۲ است.

همراه اول

معروفترین نوع رند در دنیا رند حروفی است که همراه اول نیز بخشی در سایت خود برای فروش این نوع سیم کارت‌ها دارد. و گران‌ترین سیمکارت ایران که سیمکارت‌های ۹۱۲ به مبلغ گران فروخته می‌شود.

منبع: دیجیاتو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: