یکتا ناصر | حواشی یکتا ناصر | همسر یکتا ناصر | خانواده یکتا ناصر

طبیعت گردی شیک و باکلاس یکتا ناصر | پیاده روی احساسی یکتا ناصر در فضایی شگفت‌انگیز

طبیعت گردی شیک و باکلاس یکتا ناصر | پیاده روی احساسی یکتا ناصر در فضایی شگفت‌انگیز
کدخبر : 566114

یکتا ناصر همسر بازیگر مشهور کشور در حال طبیعت گردی دیده شد.

یکتا ناصر (زاده ۱۲ آبان ۱۳۵۷) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. پدر یکتا ناصر افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه‌دار است. یکتا ناصر در ۱۹ سالگی به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرده و در تست انتخاب بازیگر شرکت نمود به‌طوری که در نهایت برای بازی در سریال گلهای کاغذی انتخاب شد. یکتا ناصر با منوچهر هادی ازدواج کرده و دارای یک دختر به نام سوفیا است.

یکتا ناصر با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت:

گاهی دشوارترین کارها را به تنهایی انجام می‌دهیم ولی در یک بطری را نمی‌توانیم تنهایی باز کنیم و تمام تلاش‌های خودمان را نادیده میگیریم ...#یکتا_ناصر

یکتا ناصر

جشن تولد ۵۰ سالگی همسر یکتا ناصر با کیک میلیونی اش 

ویدیویی که امشب منوچهر هادی از جشن تولد ۵۰ سالگی‌اش درکنار همسرش یکتا ناصر و دخترش سوفیا منتشر کرد.

چهره شکسته یکتا ناصر بعد از زایمان دخترش سوژه شد

یکتا ناصر بازیگر محبوب سینما و تلویزیون به تازگی عکسی از خود در صفحه شخصی اش منتشر کرد که توجه مخاطبان را به خود جلب کرد.

یکتا ناصر

تصاویر جالب از یکتا ناصر و مادرش لب دریا کنار ساحل در سیزده بدر سوژه رسانه ها شد.

یکتا ناصر

بیوگرافی یکتا ناصر

نام:یکتا

نام خانوادگی:ناصر   

تاریخ تولد:آبان 1357

تحصیلات:تحصیل کرده رشته مهندسی محیط زیست

یکتا ناصرزندگینامه یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است. او در دبیرستان رشته ی تجربی را گذرانده و در دانشگاه رشته ی تحصیلی اش مهندسی محیط زیست بوده، به گفته ی خودش آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر آنچه که دوست می داشت به کمک شانس بدست اورده و به همین خاطر خیلی تلاش برای بازیگری نکرد است.

او از سال 74 فعالیت هنری خودش رو آغاز کرد و در سال 75 در حالی که فقط 18 سال داشت برای نخستین بار مقابل دوربین رفت و در کار تلویزیونی گلهای کاغذی ایفای نقش کرد.

در سال 76 که مسیر و سلیقه ی سینمای ایران تغییر کرد و به سمت جوانگرایی و جوان پسندی رفت یکتا ناصر که از قبل زمینه ی حضور در سینما را داشت ترجیح داد به درسهای دانشگاه بپردارد! در این سالها موجی از جوانان به صورت فراگیر وارد سینما شدند و آنهایی که استعداد داشتند خود را نشان دادند و آنهایی هم که استعداد نداشتند این فرصت را بدست آوردند تا در چند پروژه خوب خود را مطرح کنند اما در این میان تنها کارهایی برای یکتا پیش آمد که خیلی باعث مطرح کردن این هنرمند نشد ( از جمله :پدر خوانده – شب چراغ ) این روند کار تا سال 79 ادامه داشت. تا اینکه در سال 79 تغییر سرنوشت یکتا به دست حمید لبخنده با کار تلویزیونی ( با من بمان) رقم خورد.

زندگی جای دیگری است فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی پدرام کریمی، منوچهر هادی، بابک کایدان و تهیه کنندگی سید امیر سیدزاده ساخته سال 1392 است. این فیلم در بخش مسابقه سی و دومین جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد.

حامد بهداد و یکتا ناصر

یکی می خواد باهات حرف بزنه فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی، نویسندگی منوچهر هادی و سعید دولت خانی و تهیه کنندگی فرشته مهدی پور ساخته سال 1390 است. داستان این فیلم زنی به نام لیلا است یک هفته فرصت دارد برای امری حیاتی از شوهر سابق اش رضایت بگیرد.

یکتا ناصر

مصاحبه با یکتا ناصر

یکتا ناصر آدم مغروری است ؟

ناصر:اولین کسی نیستید که این موضوع را به من می گویید ، متاسفانه به خاطر چهره ام برای همه این تصور پیش می آید که یکتا ناصر دچار غرور شده و خودش را می گیرد اما در واقع این طور نیست .

اهل درس و مدرسه بودید؟

 بله ، راستش از اول کتاب خواندن و مطالعه را خیلی دوست داشتم .

به یاد دارید که دبستان ، دبیرستان کجا تحصیل کردید؟ 

ابتدایی در مدرسه سیمه در خیابان بهار شمالی ، راهنمایی در مدرسه هفتم تیر واقع در میدان هفت تیر و دبیرستان نیز در مدرسه ایران در خیابان قلهک.

یکتا ناصر

فیلم شناسی یکتا ناصر

 سینما  

آینه بغل (1396)

مشکل گیتی (1394)

آشوب (1394)

فصل نرگس (1394)

کارگر ساده نیازمندیم (1394)

من سالوادور نیستم (1393)

زندگی جای دیگری است (1392)

گنجشکک اشی مشی (1392)

یکی می خواد باهات حرف بزنه (1390) برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن جشنواره فیلم فجر (1390)

یکتا ناصر

قند تلخ (1387)

روز برمی آید (1385)

نسکافه داغ داغ (1385)

قتل آنلاین (1384)

سرود تولد (1383)

باران رؤیاها را نمی شوید (1382)

خانه ای در شن (1382)

عاشق مترسک (1382)

فراری (1381)

ساقی (1380)

مجموعه تلویزیونی

  جاده قدیم (1394)

دختران حوا (1391)

قند ترش (1385)

اولین شب آرامش (1384)

لبه تاریکی (1383)

تله فیلم «پیش پرده» (1382)

ضربه سوم (1380)

با من بمان (1379)

کاشانه (مجموعه تلویزیونی)

عید آن سال ها (1378–1377)

گل های کاغذی (1376)

شبکه خانگی

عاشقانه  منوچهر هادی 

ابله کمال تبریزی

جوایز و افتخارات یکتا ناصر

 یکتا ناصر  برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم یکی می خواد باهات حرف بزنه.

ازدواج یکتا ناصر

یکتا ناصر در اسفند 1394 وقتی 37 ساله بود با منوچهر هادی 41 ساله ازدواج کرد، آشنایی این دو با فیلم یکی می‌خواد باهات حرف بزنه از سال 1390 شروع شد. ثمره این زندگی یک دختر بنام سوفیا متولد آذر 1395 می باشد

اینکه مردم در خیابان تو را می بینند و به تو محبت می کنند، حس لذت بخشی است البته من یک مشکل بزرگ دارم و آن خجالتی بودنم است.

آن روزهای اول نمی دانستم وقتی مردم مرا می شناسند و به من نگاه می کنند باید چه کار کنم، باید من به آنها سلام کنم یا آنها به من … (خنده)

قسمتی از مصاحبه یکتا ناصر

مادر بودن خیلی سخته ولی خیلی جذاب و لذت بخشه. هنگامی که سرِ کار هستم فیلم و عکس های سوفیا را می بینم و حس های جدیدی را تجربه می کنم، خیلی به زندگی امیدوار شدم، خیلی بیشتر تلاش می کنم از خودم مراقبت کنم به خاطرِ دخترم.

کلا جون دوست تر شدم، تلاش می کنم اتفاقی برام نیفته که دخترم بخواد سختی بکشه یا احیانا بخواد من و از دست بده. مثل تمامی پدر و مادرهای دیگه دوست دارم دخترم بهترین چیزها را تو زندگی تجربه کنه.

این که می گن ازدواج آدم و پخته و کامل می کنه واقعیت داره؟

در حال حاضر برای من به علت این که تو زندگی خصوصیم آرامش دارم باعث میشه با تمرکز بیشتری اون کارهایی که بهش علاقه دارم را انجام بدم.

مراقبت از سوفیا

پدر و مادرم و برادرم خیلی کمکم می کنند. نمی تونم آدم غریبه ای را بیارم که از سوفیا مراقبت کنه و خودمم هستم و دائم هم خسته ام.!

حضور در اینستاگرام

بیشتر اینستاگرام برای فوضولی کردن تو زندگی همدیگه هستش. من اصولا خیلی دوست ندارم حضور داشته باشم ولی به کسی هم نمی تونم بگم بودن در اینستا خوبه یا بد. هرکس رویه زندگی خودش رو دارد.

نقشی بوده که حسرت بازی در آن را داشته باشین ؟

نه …اصولا من غبطه هیچ چیز در زندگی رو نمی خورم. به تنها چیزی که غبطه می خورم نسبت به آدم هایی است که بیشتر کتاب می خونن!

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: