محمد نخودی | کشتی آزاد

محمد نخودی به مدال نقره بسنده کرد | طلسم باروز با شکست محمد نخودی پا برجا ماند

محمد نخودی به مدال نقره بسنده کرد | طلسم باروز با شکست محمد نخودی  پا برجا ماند
کدخبر : 566133

محمد نخودی آزادکار ایرانی به ممصاف جردن باروز کشتی گیر آمریکایی در چارچوب فینال مسابقات قهرمانی جهانی ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان رفت و نقره گرفت.

محمد نخودی (زادهٔ ۱۹ بهمن ۱۳۷۹) کشتی‌گیر آزادکار ، ورزشکار جویباری تیم ملی ایران است. محمد نخودی در قهرمانی کشتی جهان ۲۰۲۱ مدال نقره وزن ۷۹ کیلوگرم را کسب کرد.  محمد نخودی در مسابقات کشتی آزاد آسیایی بزرگسالان ۲۰۱۹ در شی‌آن در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد مدال برنز کسب کرد. محمد نخودی در مسابقات جهانی نوجوانان ۲۰۱۷ آتن در وزن ۶۹ کیلوگرم به مدال برنز رسید.

محمد نخودی به مدال نقره بسنده کرد

طلسم باروز همچنان پابرجا ماند. در رقابت فینال وزن ۷۹ کیلوگرم، محمد نخودی به مصاف جردن باروز آمریکایی رفت و پس از اینکه باروز نتوانست در زمان ۳۰ ثانیه اخطار امتیازی کسب کند، وقت اول با برتری ۱ بر صفر نخودی به پایان رسید. در ابتدای وقت دوم پای نماینده کشورمان از تشک خارج شد و پس از آن هم با یک زیر دو خم خاک شد تا حساب کار ۳ بر ۱ شود. در ادامه نیز نخودی در ۳۰ ثانیه اخطار امتیازی کسب نکرد و در ثانیه های آخر هم پای باروز را از تشک بیرون کرد تا در نهایت با حساب ۴ بر ۲ مغلوب شده و به مدال نقره دست پیدا کند.

محمد نخودی به فینال رسید

محمد نخودی با پیروزی ۵ بر ۴ مقابل میخایلوف اوکراینی، راهی دیدار فینال مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد شد تا فردا مقابل جردن بارز قرار گیرد.

محمد نخودی به فینال رسید | دور خیز محمد نخودی برای مدال طلا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: