سایپا | وضعیت فروش فوری سایپا

ببینید | کم فروشی سایپا در خودروی پر طرفدارش | آبروریزی سایپا خریداران را عصبانی کرد

ببینید | کم فروشی سایپا در خودروی پر طرفدارش | آبروریزی سایپا خریداران را عصبانی کرد
کدخبر : 566334

تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد در خودروهای ساینا اس جدید، کم فروشی انجام شده است را ببینید. به طوری که آینه‌های بغل این خودرو متعلق به تیبا است.

خرید محصولات سایپا آسان شد. محصولات سایپا بدون قرعه کشی به فروش می رسد. پیش فروش محصولات سایپا بدون قرعه کشی است. قیمت خودروهای بدون قرعه کشی محصولات سایپا را در ادامه بخوانید.

تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد در خودروهای ساینا اس جدید، کم فروشی انجام شده است را ببینید. به طوری که آینه‌های بغل این خودرو متعلق به تیبا است.


بشتابید فروش فوق العاده محصولات سایپا 

این گروه خودروسازی فروش فوق‌العاده وانت پراید ۱۵۱ را آغاز خواهد کرد.

حداکثر زمان تحویل محصولات یاد شده در فروش فوق العاده، ٩٠ روزه است.

بر این اساس متقاضیان با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com می‌توانند در این طرح فروش ثبت‌نام کنند و در فرآیند قرعه‌کشی قرار گیرند.

محصولات سایپا

فهرست انتخاب‌شدگان نهایی یک روز پس از اتمام قرعه‌کشی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا اعلام خواهد شد.

همچنین پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبان فروش فوق‌العاده باید در مدت سه روز نسبت به واریز کامل وجه اقدام کنند.

نحوه ثبت نام محصولات سایپا ۱۴۰۱ بدون قرعه کشی در سامانه 

متقاضیان محصولات سایپا می توانند از ساعت ۹ صبح امروز با ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو (sale.iranecar.com) پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب نوع خودرو و ثبت نام اقدام کنند .

لازم به ذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق سایت فوق امکان‌پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها، عواقب آن بر عهده گروه خودروسازی سایپا نخواهد بود.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که از میان ۱۴ خودرو داخلی که در این هفته بررسی شده اند،‌ چهار خودرو افت قیمت ۲ تا هفت میلیون تومان داشته اند و هفت خودرو نیز رشدی یک تا هفت میلیون تومان را ثبت کرده اند، اما برخی از خودروها نیز تغییر قیمت نداشتند.

به گفته فعالان بازار خودرو نوسان پی در پی نرخ دلار در بازار یکی از عمده دلایلی است که موجب شد تا در این هفته بازار خودرو روند عجیب قیمتی به خود گیرد، عاملی که بازار خودرو را گاهی کاهشی و در برخی مواقع افزایشی کرد.

براساس ارزیابی بازار در هفته سپری شده « سمندlx با موتور EF۷» با افزایش هفت میلیونی بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص داد و «دنا معمولی» هم با افت هفت میلیونی بیشترین افت قیمت را داشت.

سامانه ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۱ یکپارچه

ثبت نام سایپا فقط از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو به آدرس زیر امکان پذیر است.

https://sale.iranecar.com/public/home 

مشتریان محترم می‌توانند جهت رویت بسته‌های خدمت و آپشن به سایت www.saipayadak.org مراجعه کنند.

سایت سایپا

آدرس درگاه اینترنتی سایپا جهت بررسی مشخصات محصولات این گروه خودروسازی saipacorp.com مراجعه کنند.

قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز

 قیمت روز خودرو شامل همه محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز مشخص شد و همچنان قیمت کارخانه محصولات سایپا و ایران خودرو فاصله زیادی با نرخ بازار دارند و این تفاوت قیمت در برخی محصولات بیش از صد میلیون تومان است. در ادامه جدول قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو را می‌بینید:

برخی خودروهای سایپا تغییراتی به شرح زیر را داشته است: در مهمترین معاملات سایپا قیمت پراید 111 SE (سفید) برابر 205 میلیون تومان و تیبا SX مدل 1401 صندوق دار 196 میلیون تومان خرید و فروش شد . ساینا EX مدل 1401 فول 210 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد و آریو 1600 اتوماتیک (مدل 1398) با قیمت 500 میلیون تومان معامله شد.

بشتابید پیش فروش محصولات سایپا بدون قرعه کشی

بر اساس اطلاعیه سایپا به متقاضیان و نمایندگی‌های مجاز شرایط پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا بدون قرعه کشی تا تکمیل ظرفیت در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به شرح جداول ذیل اعلام می‌شود:

محصولات سایپا

قیمت محصولات سایپا

طرح پیش فروش با قیمت غیر قطعی است و قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت است؛ در این طرح محصولات با پیش پرداخت علی الحساب زیر عرضه می‌شوند:

کوییک S با پیش پرداخت علی‌الحساب ۹۲ میلیون و ۳۳۱ هزار تومان

کوییک R با گیربکس معمولی با پیش پرداخت علی‌الحساب ۸۹ میلیون و ۱۰ هزار تومان

کوییک گیربکس معمولی با پیش پرداخت علی‌الحساب ۸۴ میلیون و ۳۷ هزار تومان

ساینا S با پیش پرداخت علی‌الحساب ۸۴ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان

شاهین G با پیش پرداخت علی‌الحساب ۱۸۲ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان

جزئیات پیش فروش محصولات سایپا

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۲ با ورود به "سامانه یکپارچه تخصیص خودرو" پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب نوع خودرو و ثبت نام اقدام کنند.

لازم به ذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق سایت فوق امکان پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها، عواقب آن بر عهده گروه خودروسازی سایپا نخواهد بود .

سایپا

شرایط عمومی بخشنامه ثبت نام محصولات سایپا

محدودیت کد مل ی برای ثبت نام‌ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است).

حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم هستند.

امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد.

متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت‌های خودروساز نداشته باشد.

امکان ثبت نام برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نیست.

تبصره: در خصوص متقاضیان خرید خودرو شاهین، بند ۵ رعایت نمی‌شود و بند ۴ نیز برای متقاضیانی که از ابتدای سال ۱۴۴۱ نسبت به خرید خودرو شاهین اقدام کرده‌اند، مجاز به ثبت نام خودرو مذکور نیستد.

شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می‌شود الزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست (شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.

شماره تلفن همراه اعلام شده باید متعلق به شخص متقاضی باشد.

کد پستی متقاضی ثبت نام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری باید از یک استان باشند. بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی، امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نیست.

مشتریان محترم باید پس از کارکرد ۱۰۰۰ کیلومتر و حداکثر ۵ ماه از تاریخ تحویل خودرو برای انجام سرویس اولیه به نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا مراجعه کنند.

ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نیست.

چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام تا تحویل خودرو، مشخص شود اطلاعات متقاضی ناصحیح بوده و یا ناقض شرایط بخشنامه است، ثبت نام متقاضی کان لم یکن خواهد شد.

در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی‌مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی (آپشن) بر روی خودرو شود و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه تکمیل وجه مربوطه صادر خواهد شد. پ

با توجه به دستورالعمل‌های صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروز رسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری موارد ذیل متذکر می‌شود:

الف) در صورتیکه مشتری در سامانه شماره گذاری فاقد اطلاعات فردی و سکونتی بوده و یا بیشتر از یک سال از آخرین تاریخ بروز رسانی اطلاعات فردی و نشانی محل سکونت آن در سامانه شماره گذاری گذشته باشد، مشتری محترم باید با مراجعه به سامانه سخا (که در سایت اینترنتی نشانی آن موجود است) نسبت به بروز رسانی و یا ثبت آخرین اطلاعات خود اقدام کرده و پس از تایید توسط اداره پست تصویر نشانی ثبت شده در سامانه سخا را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل دهد.

ب) در صورتیکه مشتری دارای برگه احراز سکونت باشد باید حتماً برگه مذکور را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل دهد در غیر این صورت عواقب ناشی از آن بر عهده مشتری خواهد بود.

لازم به ذکر است تا زمانی که برگه احراز سکونت توسط مشتری به نمایندگی ارائه نشود و یا اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری به درستی ارائه نشده باشد، شماره پذیرش مشتری وارد مرحله تخصیص نخواهد شد و فاکتور نمی‌شود و عواقب ناشی از عدم فرآیند مذکور بر عهده مشتری خواهد بود همچنین علاوه بر اینکه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو نیز دریافت خواهد شد.

محصولات سایپا

شرایط اختصاصی بخشنامه محصولات سایپا

در روش پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید، قیمت غیرقطعی است.

در روش پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید، قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت بوده و بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان، محاسبه و اخذ خواهد شد.

تبصره: مبلغ واریزی از سوی مصرف کننده به عنوان بخشی از ثمن معامله به صورت علی الحساب پرداخت گردیده است. قیمت نهایی خودرو بر اساس قرارداد پس از صدور دعوتنامه توسط خودروساز و تکمیل وجه توسط مصرف کننده و بر مبنای قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشخص خواهد شد.

در روش پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید، رنگ خودرو توسط مشتری و پس از صدور دعوتنامه تکمیل وجه بر اساس رنگهای قابل عرضه انتخاب خواهد شد. بنابراین رنگ انتخابی در زمان ثبت نام، ملاک تحویل خودرو نخواهد بود.

در روش پیش فروش یک ساله از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو، سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر در روش پیش فروش یک ساله معادل ۱۲ درصد سالیانه و در روش مشارکت در تولید معادل ۱۸ درصد سالیانه، محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

در روش‌های پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید امکان انتخاب بسته‌های خدمت و آپشن برای خودروها به صورت اختیاری فراهم است. در صورت انتخاب بسته، مبلغ آن در زمان پرداخت مابه‌التفاوت از مشتریان اخذ می‌شود.

محصولات سایپا

قیمت خودروهای پرفروش سایپا

پراید ۱۱۱ ۲۰۴ میلیون تومان ۲۰۴ میلیون تومان

پراید ۱۳۱ ۱۸۳ میلیون تومان ۱۸۳ میلیون تومان

پراید ۱۳۲ ۱۷۷ میلیون تومان ۱۷۷ میلیون تومان

پراید ۱۵۱ ۱۸۴ میلیون تومان ۱۸۶ میلیون تومان

پراید ۱۵۱ پلاس ۱۸۹ میلیون تومان ۱۸۸ میلیون تومان

تیبا ۱۹۶ میلیون تومان ۱۹۵ میلیون تومان

تیبا ۲ ۲۰۵ میلیون تومان ۲۰۴ میلیون تومان

تیبا ۲ پلاس ۲۱۲ میلیون تومان ۲۱۴ میلیون تومان

ساینا ۲۱۳ میلیون تومان ۲۱۳ میلیون تومان

ساینا S ۲۱۷ میلیون تومان ۲۱۵ میلیون تومان

کوئیک دنده‌ای ۲۱۳ میلیون تومان ۲۱۷ میلیون تومان

کوئیک اتوماتیک پلاس ۳۲۰ میلیون تومان ۳۲۲ میلیون تومان

سیتروئن C۳ یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان

چانگان CS۳۵ ۶۳۵ میلیون تومان ۶۳۵ میلیون تومان

وانت زامیاد ۳۳۸ میلیون تومان ۳۴۰ میلیون تومان

کیا سراتو ۲۰۰۰ مونتاژی یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان

آریو ۵۰۰ میلیون تومان ۵۰۰ میلیون تومان

شاهین ۳۸۲ میلیون تومان ۳۸۲ میلیون تومان

محصولات سایپا

ماجرای خودروساز شدن شرکت صنعتی از زبان سخنگوی وزارت صمت

امید قالیباف- سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت-  ضمن اشاره به ادعای این شرکت مبنی بر تولید یک میلیون دستگاه خودرو توسط شرکت صنعتی زر، اعلام کرد: بهار سال گذشته، تعدادی از هلدینگ‌های بزرگ تولیدی- سرمایه‌گذاری، تفاهم‌نامه‌ای را با وزارت صمت امضا کردند که در چارچوب اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و در جهت توسعه سرمایه‌گذاری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در قالب تفاهم‌نامه مذکور ، گروه صنعتی زر با یک پیشنهاد چهار میلیارد دلاری برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های حمل‌ونقل، غذایی، شیمیایی، خودرو و پتروشیمی وارد عمل می‌شود. در حوزه خودرو پیشنهاد این شرکت، سرمایه‌گذاری یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون یورو برای تولید یک میلیون دستگاه خودرو در سال (۶۰۰ هزار خودرو سواری، ۲۰۰ هزار خودرو هیبریدی و ۲۰۰ هزار خودرو سنگین) بوده است.

این مقام مسئول در وزارت صمت تاکید کرد: با بررسی کارنامه عملکردی گروه صنعتی زر در حوزه‌های مختلف و با توجه به اینکه این گروه صنعتی در دهه‌ ۶۰، کار ساخت قطعات خودرو همچون سرسیلندر و میل‌لنگ را آغاز کرده و در این زمینه صاحب تجربه است، وزارت صمت با این درخواست موافقت کرده و در تیرماه ۱۴۰۰، مجوز تاسیس کارخانه‌ برای تولید خودرو برای این گروه صنعتی صادر شد.

ببینید | کم فروشی سایپا در خودروی پر طرفدارش | آبروریزی سایپا خریداران را عصبانی کرد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: