مهدی طارمی

جزییات جدید ازدواج مهدی طارمی | مهدی طارمی با یک دختر تاجر ازدواج کرد

جزییات جدید ازدواج مهدی طارمی | مهدی طارمی با یک دختر تاجر ازدواج کرد
کدخبر : 566380

مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان به تازگی عقد کرده و پدرش درباره حواشی ازدواج این ملی پوش در رسانه ها صحبت کرده است.

مهدی طارمی متولد27 تیر 1371 در بوشهر است. مهدی طارمی بازیکن فوتبال اهل ایران در پست مهاجم است که برای باشگاه پورتو در لیگ برتر پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند. مهدی طارمی سابقه بازی در باشگاه‌های الغرافه قطر و ریو آوه را هم دارد. سرمربی تیم فوتبال پورتو در خصوص روزه داری مهدی طارمی و یک مسلمان دیگر تیم حمایت کرد.ستاره ایرانی لیگ برتر پرتغال شایعات زیادی درباره عروسی اش مطرح شده و پدرش در یک مصاحبه همه را رد کرده و عنوان کرده این ملی پوش در بوشهر با همسرش عقد کرده است.

مهدی طارمی

ازدواج مهدی طارمی

بی‌ اخلاقی برخی رسانه‌های زرد تا حدی پیش رفته که با تصاویری ساختگی مدعی انتشار عکس‌ های مراسم عقد رسمی مهدی می‌ شوند اما به گفته پدر مهدی اصلا عکاسی حضور نداشته و همه تصاویر جعلی می‌ باشد.

این روزها حواشی زیادی در خصوص پیوند مهدی طارمی و همسرش مطرح می‌شود. بازیکن بوشهری شاغل در لیگ پرتغال که با درخشش خود در این فصل بین تیم‌ های اروپایی خواهان زیادی پیدا کرده است، اما برخی از رسانه‌ ها با هدف حاشیه‌ سازی برای این بازیکن خوش اخلاق بوشهری، مسائلی را به وی نسبت داده‌ اند که خلاف واقعیت است.

علیشاه طارمی پدر مهدی طارمی با رد این شایعات اظهار داشت: مراسم عقد رسمی مهدی با حضور اعضای درجه یک خانواده داماد و عروس در بوشهر برگزار شده است و هیچ خبری از مراسم لاکچری و میلیاردی نبوده و مراسم دیگری نیز برگزار نخواهد شد.

مهدی طارمی

ازدواج مهدی طارمی در بوشهر

با توجه به نزدیکی سفر عادل فردوسی پور به بوشهر و حضور مهدی طارمی در این شهر، حتی شایعاتی مبنی بر حضور این مجری معروف صداوسیما در مراسم مهدی منتشر شد که پدر طارمی این موضوع را بی‌ پایه و اساس دانست.

بی‌اخلاقی برخی رسانه‌ های زرد تا حدی پیش رفته که با تصاویری ساختگی مدعی انتشار عکس‌های مراسم عقد رسمی مهدی می‌شوند اما به گفته پدر مهدی اصلا عکاسی حضور نداشته و همه تصاویر جعلی می‌ باشد.

به گفته علیشاه طارمی، ازدواج مهدی طارمی جز مجلس خانوادگی که در بوشهر برگزار شده، هیچ گونه مراسم دیگری تدارک ندیده و شایعاتی نظیر عروسی میلیاردی در تهران، پرتغال و بوشهر با هدف جذب بازدیدکننده و فالوور درحال انتشار می‌ باشد.

تیم فوتبال پورتو در هفته چهارم لیگ پرتغال برابر تیم ریوآوه با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد تا نخستین باخت این فصل خود را تجربه کند. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو از ابتدا در ترکیب تیمش بود اما نتوانست گلزنی کند. طارمی در نیمه دوم حتی یک ضربه پنالتی را از دست داد.

این باخت تیم پورتو باعث شد تا «لوییز دوک» بازیکن سابق بنفیکا با انتشار تصویری عجیب از طارمی و دو بازیکن دیگر پورتو، به تیم رقیب بنفیکا کنایه بزند.

در این تصویر فوتوشاپی، «میگل نوبرگا» مدافع ریوآوه نشان داده می‌شود که طارمی، پپه و اوتاویو را زیر دستان خود گرفته است و اجازه حرکت به آنها را نمی‌دهد.

مهدی طارمی

مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان در این فصل از لیگ برتر پرتغال به همراه پورتو آماری خیرکننده از خود به جای گذاشته است.

طارمی تا اینجای فصل در ۲۸ بازی در لیگ پرتغال برای پورتو ۱۸ گل به ثمر رسانده و ۱۲ پاس گل داده است. این آمار خارق العاده ستاره ایرانی باعث شده تا او در میان بهترین مهاجم این فصل لیگ های معتبر دنیا قرار بگیرد.

سایت «Matchday۳۶۵» با ارائه آماری به معرفی ماشین گلزنی های این فصل ۷ لیگ معتبر فوتبال جهان پرداخت است.

مهدی طارمی

این رسانه گلزنی و ساخت گل هر بازیکن در هر بازی را ارزیابی کرده و میانگین تاثیرگذاری‌اش را اعلام کرده است. مهدی طارمی با میانگین ۱.۰۹ در هر بازی در رده هشتم بهترین مهاجمان این فصل ۷ لیگ معتبر جهان قرار گرفت.ش۸ ماشین گلزنی برتر این فصل در ۷ لیگ معتبر دنیا به ترتیب زیر است:

۱-ارلینگ هالند(نروژ)= ۱.۳۳

۲-داروین نونز(یونان)= ۱.۳۲

۳-فابیو ویرا(پرتغال)= ۱.۲۳

۴-کیلیان امباپه(فرانسه)= ۱.۱۹

۵-کودی گاکپو(هلند)= ۱.۱۷

۶- کریم بنزما(فرانسه)= ۱.۹

۷-کریستوفر انکونکو(فرانسه)= ۱.۰۹

۸-مهدی طارمی(ایران)= ۱.۰۹

مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان در این فصل از لیگ برتر پرتغال به همراه پورتو آماری خیرکننده از خود به جای گذاشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: