امیر آقایی

واکنش امیر آقایی و متین ستوده به فوت مهسا امینی | پست بازیگران در اینستاگرام جنجال به پا کرد

واکنش امیر آقایی و متین ستوده به فوت مهسا امینی  | پست بازیگران در اینستاگرام جنجال به پا کرد
کدخبر : 566457

امیر آقایی، بازیگر مرد ایرانی به تازگی پستی درباره فوت مهسا امینی منتشر کرده است که در ادامه می‌بینید.متین ستوده با انتشار یک پست در اینستاگرامش به ماجرای مهسا امینی واکنش نشان داد.

امیر آقایی بازیگر جذاب و پر طرفدار تئاتر، سینما و تلویزیون در تاریخ ۱۰ مرداد سال ۱۳۵۴ در شهر ارومیه چشم به جهان گشود. امیر آقایی در یک خانواده ۴ نفری زندگی کرده است و تنها یک خواهر به نام نرمین دارد. امیر آقایی همچنین در رشته تئاتر تحصیل نموده است و در همین رشته توانسته مدرک کسب نماید و فارغ‌التحصیل شود. امیر آقایی، بازیگر مرد ایرانی به تازگی پستی درباره فوت مهسا امینی منتشر کرده است که در ادامه می‌بینید.

امین آقایی

واکنش متین ستوده به ماجرای مهسا امینی

متین ستوده با انتشار یک پست در اینستاگرامش به ماجرای مهسا امینی واکنش نشان داد.

او با انتشار تصویر زیر نوشت: 

این پل طبیعت تهران است...

ژینا از کردستان آمده بود به کرج و از آنجا سوار بر مترو همراه برادرش میخواست به اینجا بیاد تا با شادمانى بر بلنداى آن بایستد و عکس بگیرد …اما جلوى در ایستگاه مترو او را از برادرش جدا کردند و بردند…و چند ساعت بعد همه ایران میدانستند که چشم ژیناى زیباى معصوم هیچوقت پل طبیعت را نخواهد دید …اگر بعد از این پایتان به پل طبیعت رسید از آن بالا با چشمهاى ژینا به تهران خالى از هویت نگاه کنید و همواره به یاد آورید دخترى را که نامش یک رمز شد

امیر آقایی

ازدواج و همسر امیر آقایی

امیر آقایی ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

او در مورد ازدواج خود با حضور در برنامه دور همی مهران مدیری گفت:

تاکنون هیچ وقت به خواستگاری نرفته ام. ازدواج مسئولیت بسیار بزرگی و سختی است هر گاه این توانایی را در خود ببینم که بتوانم بار دیگری را بر دوش بکشم حتما ازدواج می کنم.

ورود امیر آقایی به دنیای هنر و بازیگری

امیر آقایی پیش از آنکه وارد عرصه بازیگری شود فعالیت هنری خود را با ساخت فیلم کوتاه آغاز کرده بود و همیشه دغدغه بازی در سینما را داشت اما در سال اول دانشجویی، به دلیل عدم حضور یکی از بازیگران گروه تئاتر خانم آزیتا حاجیان به صورت اتفاقی به روی صحنه رفته و فعالیت بازیگری خود را از سال 1375 آغاز کرد.

 امیر آقایی در سال 1381، با سریال خاک سرخ بار دیگر با ابراهیم حاتمی کیا همکاری کرده و اولین تجربه تلویزیونی خود را بدست آورد و سپس در مجموعه هایی همچون اولین شب آرامش، بی گناهان، نوار زرد و ... نقش آفرینی کرد.

این بازیگر موفق کشورمان در شبکه نمایش خانگی نیز توانست بر موفقیت های خود افزوده و نقش های ماندگاری را ایفا کند. او در سریال هایی همچون خون‌سرد، آقازاده و عالیجناب بسیار درخشیده و به یکی از بازیگران مطرح این عرصه تبدیل شد.

امیر آقایی

امیر آقایی در سریال آقازاده

آقازاده سریالی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی حامد عنقا در نمایش خانگی است که در سال 1399 منتشر شد.

این سریال در ژانر درام عاشقانه اجتماعی بوده و داستان یک آقازاده به نام نیما بحری با بازی امیر آقایی را روایت می کند که تخلفات اقتصادی مرتکب شده و یک مأمور به نام حامد تهرانی (سینا مهراد) که او هم یک آقازاده اما با خصوصیاتی کاملاً مخالف، تلاش می‌کند تا دست نیما را رو کند.

در سریال آقازاده بازیگرانی همچون امین تارخ، ثریا قاسمی، مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، امین حیایی، نیکی کریمی، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، دیبا زاهدی و پردیس پرعابدینی به هنرمندی پرداخته اند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: