خیابان های تهران

در خیابان های تهران چه خبر است | فیلم درگیری ها در خیابان های تهران

در خیابان های تهران چه خبر است | فیلم درگیری ها در خیابان های تهران
کدخبر : 566780

فیلم درگیری ها در خیابان های تهران را در ادامه ببیینید.

خیابان های تهران صحنه بروز هنجارشکنی معترضان شد. در خیابان های تهران چه خبر است. برای دیدن صحنه های درگیری در خیابان های تهران با ما همراه باشید تا از شروع اعتراض تا ضربه زدن به اموال عمومی در خیابان های تهران را ببینید.

برخی کانال‌های خبری خارج‌نشین از ساعتی پیش فیلم‌هایی منتشر و ادعا می‌کنند که مربوط به تجمع ساعت ۱۱ صبح امروز در بلوار کشاورز است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برخی کانال‌های خبری خارج‌نشین از ساعتی پیش فیلم‌هایی منتشر و ادعا می‌کنند که مربوط به تجمع ساعت 11 صبح امروز در بلوار کشاورز است.

بر همین مبنا از ساعتی پیش خبرنگار تسنیم در بلوار کشاورز حضور پیدا کرد اما مشاهدات عینی نشان می‌دهد که هیچ تجمعی در این ساعات در بلوار کشاورز وجود ندارد و انتشار چنین فیلم‌هایی بیش از آنکه جنبه اطلاع رسانی داشته باشد، خبرسازی است.

ده‌ها نفراز مردم غروب روز گذشته در بلوار کشاورز تهران در اعتراض به درگذشت خانم مهسا امینی تجمع کرده و شعارهای اعتراضی سر دادند.

در این تجمع حدود یک ساعت به طول انجامید و نهایتاً با حضور پلیس مردم متفرق شدند. برخی گزارش‌ها حاکیست که تجمع مشابهی در مشهد نیز انجام شده است.

درگذشت خانم مهسا امینی موجب تاثر مردم شده است. مردم انتظار دارند که به این موضوع به دقت رسیدگی و علت درگذشت به صورت شفاف شود.

علی‌رغم آنکه رسانه‌های ضدانقلاب درصدد گسترده کردن این تجمعات و رادیکال کردن آنها و فراتر بردن اعتراضات از موضوع خانم امینی هستند، اما این رویکرد غیرمنطقی با استقبال عموم مردم مواجه نشده است.

مسولان مختلف از جمله رییس جمهور، وزیر کشور، معاونت زنان و امور خانواده رییس جمهور، قوه قضاییه و ... تاکید کرده اند که به این مساله به صورت شفاف رسیدگی خواهند کرد.

پزشکی قانونی نیز تاکید کرده است که بر اساس رسالت پزشکی خود، تحقیقات خود را فارغ از حاشیه‌ها و به دقت انجام و نتیجه را طی دو تا سه هفته اعلام خواهد کرد.

در خیابان های تهران چه خبر است | فیلم درگیری ها در خیابان های تهران 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: