وام | پرداخت وام | وام نقدی | شرایط گرفتن وام | وام بانکی | وام فوری

وام ۱۰ میلیونی فوری رئیسی برای یارانه بگیران | جزئیات ثبت‌نام وام ۱۰ میلیونی یارانه مهر ۱۴۰۱

وام 10 میلیونی فوری رئیسی برای یارانه بگیران | جزئیات ثبت‌نام وام 10 میلیونی یارانه مهر ۱۴۰۱
کدخبر : 566943

تسهیلات قرض الحسنه وام تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون هرگونه کارمزد، پرداخت می‌کند و به سرپرستان خانوار یارانه بگیر این وام ده میلیونی واریز خواهد شد.

وام، گونه‌ای قرض دادن پول سوددار است، که در زمانی مشخص بین قرض دهنده و قرض گیرنده انجام می‌شود. وام دارای انواع مختلفی می‌باشد. جزئیات حقوقی وام در رشته حقوق مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. مفهوم وام تاریخچه‌ای قدیمی دارد و به دوران کهن بازمی گردد.

وام ۱۰ میلیونی فوری رئیسی برای یارانه بگیران

تسهیلات قرض الحسنه وام تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون هرگونه کارمزد، پرداخت می‌کند و به سرپرستان خانوار یارانه بگیر این وام ده میلیونی واریز خواهد شد.

از سوی دیگر در این صندوق تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۰ میلیون تومان فاقد هرگونه کارمزد است و طی ۲۴ ساعت در اختیار درخواست کننده قرار می‌گیرد. همچنین برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان نیز یک بار در تمام دوره کارمزد دریافت می‌شود.

به نقل از اقتصادنیوز، علاوه بر این تسهیلات این صندوق در ۶ سرفصل کارگشایی، ودیعه مسکن، تعمیرات ساختمان و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی،تسهیلات درمانی و فرهنگی برای دانشجویان و دانش‌آموزان پرداخت می‌شود، در پنج ماهه سال جاری هم بیش از ۸۴ میلیارد تومان تسهیلات در قالب ۷۸۴۰ فقره وام پرداخت شده است.

وام

طریقه ثبت نام وام ۱۰ میلیونی یارانه

صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون هرگونه کارمزد، پرداخت می‌کند.

در حال حاضر ۳ شعبه این صندوق قرض الحسنه در سطح استان تهران به مشتریان خدمات ارائه می دهند؛ همچنین در تمامی ادارات کمیته امداد سطح استان تهران نیز خدمات قرض الحسنه به مشتریان ارائه می شود.

از سوی دیگر در این صندوق تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۰ میلیون تومان فاقد هرگونه کارمزد است و طی ۲۴ ساعت در اختیار درخواست کننده قرار می‌گیرد. همچنین برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان نیز یک بار در تمام دوره کارمزد دریافت می‌شود.

بنا بر گفته حسین خجسته فاضل، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران از ابتدای سال، ۴۹ تفاهم نامه هم افزایی با مساجد، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه با سپرده گذاری ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در جهت پرداخت تسهیلات به نیازمندان منعقد شده است.

یکی از اقدامات دولت سیزدهم برای تسهیل خدمات بانکی به مردم، استفاده از سهام به عنوان وثیقه و ضمانت برای دریافت وام است که اخیرا کلید خورده و قرار است فراگیر شود.

احمد اسفندیاری گفت: این سازمان در نظر دارد تا با پرداخت تسهیلات ۱۲۰ میلیون ریالی به تعدادی از بازنشستگان، زمینه‌ حضور این عزیزان را در پیاده‌روی اربعین فراهم کند.

وی تاکید کرد: به علت محدودیت منابع این تسهیلات فقط به ۲۰ هزار نفر ارائه می‌شود و دفاتر کانون‌های بازنشستگی در سطح استان ثبت‌نام متقاضیان را در سراسر کشور انجام می دهند و ضمن دریافت تعهدنامه و اخذ برگه تائیدیه ثبت‌نام زائر در سامانه سماح به تکمیل لیست ثبت‌نام اقدام می‌کنند.

اسفندیاری ادامه داد: انتخاب متقاضیان برای ارائه تسهیلات به صورت قرعه کشی است و همه شرایط احراز تعیین شده برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه از جمله نداشتن چک برگشتی و اقساط معوق در این خصوص الزامی است.

یکی از اقدامات دولت سیزدهم برای تسهیل خدمات بانکی به مردم، استفاده از سهام به عنوان وثیقه و ضمانت برای دریافت وام است که اخیرا کلید خورده و قرار است فراگیر شود.

طرح توثیق سهام برای دریافت وام، از جمله طرح‌هایی است که در صورت گسترش به سایر بانک‌ها، راه را برای مردم عادی جهت دریافت وام تسهیل می‌کند.

 

در گام اول طرح توثیق سهام برای دریافت وام، یکی از بانک‌های قرض‌الحسنه کشور پیشگام شده به طوری که مردم می‌توانند با به وثیقه گذاشتن سهام بورسی خود در این بانک، وام قرض‌الحسنه دریافت کنند. وزارت اقتصاد و بانک مرکزی دولت سیزدهم برای گسترش این طرح، در حال پیگیری و اضافه کردن سایر بانک‌ها هستند.

در همین زمینه،‌ عضو هیأت مدیره و معاون فناوری اطلاعات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: با استفاده از سامانه ستاره و زیرساخت توثیق سهام، مشتریان بانک می‌توانند از ظرفیت سهامداری خود برای دریافت وام بهره برده و از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده کنند.

«حمیدرضا توسلی» اظهار داشت: با توجه به اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یکی از سه بانک عامل در سامانه ستاره شرکت سپرده گذاری مرکزی است، شرایط توثیق سهام و تسهیل فرآیندهای دریافت وام با استفاده از این طرح آسان‌تر شده و می‌تواند ارتباط مناسب‌تر سهامداران را با فضای قرض‌الحسنه فراهم آورد.

وام

چگونگی ثبت نام وام ۱۰ میلیونی یارانه

عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: توثیق سهام که در قالب طرح ستاره از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی مطرح شده، پیشینه‌ توثیق سهام عدالت را داشته و این پیشینه تجربیات ارزنده‌ای را برای این اتفاق مهم رقم زده است.

وی افزود: نکته مهم در این طرح این است که در کنار طرح‌های بانک، می‌تواند پاسخ مناسبی به انتظارت مشتریان بوده و به همراه سایر خدمات غیرحضوری مانند افتتاح حساب آنلاین، مستقل از زمان و جغرافیا خدمات بانک را دسترس‌پذیر کند.

توسلی اظهار داشت: برای دریافت وام با وثیقه سهام کافی است افراد با مراجعه به پیشخوان بانک به‌ عنوان نقطه مهم ارتباط مشتری، فرآیند توثیق را به صورت آنلاین انجام داده و بعد از دریافت کد مربوطه، چه از طریق شعبه و چه از طریق پیشخوان مجازی برای دریافت وام خود اقدام کنند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه این بانک در پیشخوان مجازی در حال تنوع‌بخشی به خدمات خود است،‌ امیدواریم که توثیق سهام در کنار امکاناتی همچون سفته الکتروینکی بتواند سبب تسهیل و رضایت‌مندی مردم در کسب خدمات از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شود.

شماره تلفن وام ۱۰ میلیونی یارانه

هموطنان گرامی می‌توانند به صورت غیرحضوری و از طریق تماس با تلفن گویا سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور پاسخ پرسش‌ها و راهنمایی‌های خود را دریافت کنند.

در تهران از طریق تماس با شماره تلفن ۴۳۸۵۷ و در شهرستان‌ها با شماره تماس ۴۳۸۵۷-۰۲۱ در ۲۴ ساعت شبانه روز اطلاعات خود را کسب کنند.

ارتباط با سازمان برنامه و بودجه کشور

تلفنخانه مرکزی : ۳۳۲۷۱

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: