نسرین مقانلو | ازدواج نسرین مقانلو | شوهر نسرین مقانلو

متن جگرسوز فاطمه گودرزی برای نسرین مقانلو | غم بزرگ نسرین مقانلو

متن جگرسوز فاطمه گودرزی برای نسرین مقانلو | غم بزرگ نسرین مقانلو
کدخبر : 567053

فاطمه گودرزی به مناسبت درگذشت فرزند نسرین مقانلو دلنوشته‌ای زیبا در اینستاگرام خود برای نسرین مقانلو منتشر کرد

نسرین مقانلو بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . نسرین مقانلو در سریال های زیادی ایفای نقش کرده است . نسرین مقانلو در سریال مختارنامه نیز حضور داشته است او دوستان سینمایی زیادی دارد . فرزندان نسرین مقانلو برای تحصیل در آمریکا زندگی می کنند. در ادامه عکس دیده نشده از پست فاطمه گودرزی برای نسرین مقانلو را تماشا می کنید .

نسرین مقانلو

فاطمه گودرزی متول ۱۹ تیر ۱۳۳۷ در تهران است، فاطمه گودرزی هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است. فاطمه گودرزی تاکنون موفق به دریافت یک سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم غزال و دو نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول ونقش مکمل زن سال در جشنواره فیلم فجر شده است،فاطمه گودرزی همسر عبدالرضا گنجی کارگردان سینما است.فاطمه گودرزی از سال ۱۳۶۱ دورهٔ دوسالهٔ تئاتر را در ادارهٔ بازیگری گذراند.فاطمه گودرزی نخستین بازی او در تلویزیون در مجموعه تلویزیونی آئینه بود و اولین حضور خود در سینما را با بازی در فیلم به خاطر همه چیز در سال ۱۳۶۹ تجربه کرد.فاطمه گودرزی به مناسبت درگذشت فرزند نسرین مقانلو دلنوشته ای زیبا در اینستاگرام خود برای نسرین مقانلو منتشر کرد.

نسرین مقانلو

زندگی شخصی نسرین مقانلو

نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکم تیرماه سال 1347 در تهران متولد شد. او دارای مدرک تحصیلی دیپلم می باشد.

نسرین مقانلو

خانواده نسرین مقانلو

نسرین مقانلو خواهر بیژن مقانلو، سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی ایران است.

 

ازدواج و فرزندان نسرین مقانلو

نسرین مقانلو سالها قبل با کمال خلیلیان فوتبالیست سابق تیم های ملی فوتبال،قهرمان جوانان آسیا و عضو باشگاههای گمرک اهواز ،پاس و تاج ازدواج کرد و ثمره زندگی مشترک آنها دو فرزند به نامهای ارشیا و آرین است.

خانم مقانلو در ابتدای مسیر بازیگری خود ازدواج کرده و به همراه همسرش راهی کشور آمریکا شد اما به دلیل علاقه بسیار خود به حرفه بازیگری، چند سال بعد از به دنیا آمدن فرزند دوم خود با حمایت همسرش به ایران رفت و آمد کرده و در فیلم و سریال های تلویزیونی نقش آفرینی می کند.

نسرین مقانلو

ورود نسرین مقانلو به دنیای بازیگری

نسرین مقانلو در بیست و دو سالگی وارد دنیای بازیگری شده و فعالیت خود را با نقش کوتاهی در فیلم دو نیمه سیب به کارگردانی کیانوش عیاری در سال 1369 آغاز کرد و سپس در فیم سینمایی امید به سینمای ایران معرفی شد.

 

نسرین مقانلو در 19 سالگی

این بانوی هنرمند با سریال آخرین سند وارد قاب تلویزیون شد و در مجموعه لبخند زندگی به شهرت رسید. او پس از بازی در فیلم نابخشوده به آمریکا مهاجرت کرد و پس از بازگشت با بازی در سریال مسافری از هند و سپس فیلم مهمان مامان، خود را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد. 

سریال مختارنامه یکی از مشهورترین آثار ماندگار در کارنامه هنری نسرین مقانلو است که در آن نقش ناریه همسر اول مختار ثقفی را بر عهده داشت.

 

اجرا و داوری نسرین مقانلو

نسرین مقانلو یکی از هنرمندانی است که علاوه بر بازیگری در سیبنما و تلویزیون، تجربه اجرای برنامه ای با عنوان دستپخت های خودمانی در تلویزیون و داوری در برنامه میلیون میلیون در نمایش خانگی را بر عهده داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: