نسرین مقانلو

نسرین مقانلو پیکر بی جان پسرش را در دست گرفت | صحنه جگرسوز از تشییع پیکر پسر نسرین مقانلو

نسرین مقانلو پیکر بی جان پسرش را در دست گرفت | صحنه جگرسوز از تشییع پیکر پسر نسرین مقانلو
کدخبر : 567055

عکس جدید از مراسم پسر نسرین مقانلو خبرساز شد .

نسرین مقانلو در سریال ها و فیلم های مختلف ایفای نقش کرده است . نسرین مقانلو در مراسم تشییع پسرش حسابی گریه کرد . گریه های نسرین مقانلو فشار روحی زیادی به او وارد کرد در ادامه عکس دیده نشده از نسرین مقانلو و گریه هایش را تماشا می کنید .

نسرین مقانلو در پست اینستاگرامی اش نوشت: بس که دوست داشتی ایران بمونی، اومدی پیشم و همین جا ازم جدا شدی و موندگار شدی تو همینجا و رفتی به سفر ابدیت؟؛ فکر منو نکردی که وجودم به وجودت بسته بود، ارشیا پسرم رفتی؟ اما منو هم با خودت بردی؛ داغت اینقدر رو دلم سنگینه که شکستم، با رفتنت من هم مردم پسرم؛ منتظرم باش مادرت به زودی پشت سرت میاد پیشت. جات توی بهشت عزیز مهربونم؛ راهت روشن پسر خوش قلبم. بی تو دیگه مادرت آرام نیست اما تو آروم بخواب.

نسرین مقانلو

ازدواج و فرزندان نسرین مقانلو

نسرین مقانلو سالها قبل با کمال خلیلیان فوتبالیست سابق تیم های ملی فوتبال،قهرمان جوانان آسیا و عضو باشگاههای گمرک اهواز ،پاس و تاج ازدواج کرد و ثمره زندگی مشترک آنها دو فرزند به نامهای ارشیا و آرین است.

خانم مقانلو در ابتدای مسیر بازیگری خود ازدواج کرده و به همراه همسرش راهی کشور آمریکا شد اما به دلیل علاقه بسیار خود به حرفه بازیگری، چند سال بعد از به دنیا آمدن فرزند دوم خود با حمایت همسرش به ایران رفت و آمد کرده و در فیلم و سریال های تلویزیونی نقش آفرینی می کند.

به دنبال این خبر بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و با جسد پسری ۲۶ ساله در اتاق خواب مواجه شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد این پسر جوان که ارشیا نام داشت فرزند بزرگ نسرین مقانلو، بازیگر معروف صداوسیما است که ۱۰ روز قبل از امریکا برای دیدن مادرش به ایران آمده بود.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد وی از مدتی قبل در امریکا تحت درمان بوده و روز حادثه بعد از مصرف داروهایش برای استراحت به اتاق خواب رفته است. اما دقایقی بعد وقتی مادرش به داخل اتاق رفت متوجه شد او دچار حالت تهوع شده و حال خوبی ندارد. بلافاصله با اورژانس تماس گرفته و زمانی که امدادگران راهی خانه او شدند بعد از معاینه اولیه دریافتند وی جان باخته است.

بررسی‌های اولیه متخصصان پزشکی قانونی احتمال مسمومیت دارویی را علت مرگ پسر ۲۶ ساله اعلام کردند. با این حال بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای سم شناسی، بررسی نمونه‌ها از سوی متخصصان تشخیص هویت، تحقیق از خانواده ارشیا، بررسی سوابق بیماری و پرونده بالینی او را صادر کرد.

نسرین مقانلو

خانم بازیگر در این باره به تیم تحقیق گفت: پسرم برای تحصیل به امریکا رفته بود، اما ۱۰ روز قبل برای دیدن من به ایران آمد. پسرم چند سال قبل در حادثه‌ای از ناحیه سر دچار مصدومیت شده و جراحی مغزی کرده بود. بعد از آن دارو مصرف می‌کرد و تحت درمان بود. حتی در امریکا نیز به درمانش ادامه داد. روز حادثه پس از صرف ناهار به اتاقش رفت تا داروهایش را مصرف و کمی استراحت کند. اما دقایقی بعد ناگهان دچار حالت تهوع شد و از هوش رفت. بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم، اما پسرم فوت کرد.

نسرین مقانلو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: