شاهرخ استخری | همسر شاهرخ استخری | دختر شاهرخ استخری

کولاک شاهرخ استخری به مرگ مهسا امینی | پست جانگداز شاهرخ استخری طرفدارانش را به وجد آورد

کولاک شاهرخ استخری به مرگ مهسا امینی | پست جانگداز شاهرخ استخری طرفدارانش را به وجد آورد
کدخبر : 567083

شاهرخ استخری در این باره تصویری از دخترانش منتشر کرده است و در حاشیه آن نوشته است که از سکوت او تعبیرهای اشتباهی شده است.

یکی از بازیگران فعال در اینستاگرام شاهرخ استخری است. شاهرخ استخری متولد ۱۳۵۹ است و ۴۱ سال سن دارد. شاهرخ استخری چندین سال است که با سپیده بزمی پور ازدواج کرده است  و دو دختر به نام های پناه و نبات دارد. خانم سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری بازیگر مرد مشهور سینما و تلویزیون متولد ۱۳۶۷ است و هم در تهران و هم در بلژیک سکونت دارد. شاهرخ استخری چندین سال است که بیزینس خود را دایر کرده است.

شاهرخ استخری در این باره تصویری از دخترانش منتشر کرده است و در حاشیه آن نوشته است که از سکوت او تعبیرهای اشتباهی شده است.

شاهرخ استخری

بیماری سخت دختر شاهرخ استخری در بلژیک​

شاهرخ استخری

 

 

 

 

همسر شاهرخ استخری با انتشار تصاویری از دخترش پناه اینستاگرام خود را بروز کرد و خبر از بیماری دخترش داد.

شاهرخ استخری

سپیده بزمی پور داستان بیماری دخترش پناه را برای فالورهای خودش تعریف کرد اما در حال حاضر دختر شاهرخ استخری در سلامت کامل بسر می برد و بیماری که ناشی از مسمومیت بود رفع شده برای این بازیگر و خانواده اش آرزوی سلامتی داریم.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری با انتشار پستی از دخترش پناه و نبات اینستاگرام خود را بروز کرد و سوژه کاربران فضای مجازی شد.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری با انتشار پستی از دخترش پناه اینستاگرام خود را بروز کرد و نوشت:

تنها موجودی که میتونه تا صبح بارها تو رو از خواب ناز بیدار کنه و فرداش سالم باشه، بچته

 

 

 

 

 

 

 

 

بیوگرافی شاهرخ استخری

نام: شاهرخ

نام خانوادگی: استخری

تاریخ تولد: 1359/7/14 در تهران

تحصیلات: فارغ التحصیل مهندسی صنایع

همسر: سپیده بزمی پور

فرزندان: دو دختر به نام های پناه و نبات

شاهرخ استخریزندگینامه شاهرخ استخری

شاهرخ استخری (زاده ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. استخری در رشته مهندسی صنایع دارای مدرک لیسانس است. از جمله فعالیت‌های او می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی دلنوازان، فاصله‌ها، ساعت شلوغی، آمین، ماه و پلنگ، سوگند، پرواز در ارتفاع صفر و دلدادگان اشاره کرد.

شاهرخ استخری فرزند اول خانواده است و ۲ خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهرش یک سال از او کوچک تر است فوق‌لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچک ترش هم به هنر علاقه دارد. شاهرخ استخری تا سوم دبستان، ساکن بلوار کشاورز بوده است و از آن به بعد در شهرک غرب زندگی می کند. سوم دبستان را در مدرسه ۱۵ خرداد و دوره راهنمایی‌اش را در مدرسه آزادی و دوران دبیرستان اش را در فجر دانش تحصیل کرده است.

وی از خدمت سربازی معاف شده است چون پدرش ۸ سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده است. فامیلی استخری از شهری در استان فارس که اصالت پدری اش به آن منطقه برمی‌گردد، می آید. البته در حال حاضر آنجا دیگر شهر نیست و بیشتر زمین‌های زراعی، آن محدوده را احاطه کرده است.

شاهرخ استخری

نحوه شروع بازیگری شاهرخ استخری

شاهرخ استخری پس از اتمام تحصیلات آکادمیک خود با حضور در تئاتر اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۸۲-۱۳۸۱ گام بر عرصه ی هنــر نهاد و سپس یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند. وی با تله فیلم “تلــخون” ساخته علیرضا امینی به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و پله به پله از “پریدخت” گرفته تا “مثل هیچ کس” و سپس “ماه عســل” و نقطه ی عطف همه ی فعالیتهایش که سریال “دل نوازان” است و بعد از آن “فاصله‌ها” جایگاه خویش را در میان مخاطبانش یافت.

استخری در سریال “دل نوازان” ساخته پیشین حسین سهیلی زاده ایفاگر نقش بهزاد بود و این آشنایی سبب شد تا در سریال “فاصله‌ها”، نقش سعید را بازی کند. او می‌گوید: مسیر هنری ام با بازی در سریال “دل نوازان” تغییر کرد. البته ورودم به دنیای بازیگری را مدیون علیرضا امینی هستم.

شاهرخ استخریفرزندان دختر شاهرخ استخری

پناه و نبات استخری فرزندان شاهرخ استخری هستند .پناه استخری دختر اول شاهرخ استخری در سال 1392 به دنیا آمد. وی در یکی از مصاحبه های خود گفته است : بزرگترین نقطه ضعفم در حال حاضر دخترم «پناه» است. آینده و اتفاقاتی که ممکن است برای او بیفتد، باعث ترس و نگرانی من است. همه تلاشم این است که همه چیز برای او به خوبی فراهم باشد. نبات استخری دختر دوم شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور در آبان ماه 1397 به دنیا آمد و خانواده 3 نفره استخری رابه یک خانواده گرم 4 نفره تبدیل کرد.

شاهرخ استخری

آشنایی با همسر شاهرخ استخری

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری به 3 زبان زنده دنیا مسلط است و یکی از بهترین مترجمان زبان فرانسوی و انگلیسی است او این روزها در حال ترجمه کتب فرانسوی است و همچنین مدرس زبان انگلیسی و فرانسه در یکی از بهترین آموزشگاه های زبان خارجه تهران است. امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور است که وی یکی از بهترین نقاشان رنگ روغن می باشد و مستند ساز معروف ایرانی است که اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می کند.

زن شاهرخ استخری

همچنین سپیده یک برادر بزرگتر از خودش به اسم سعید دارد .سعید بزمی پور برادر سپیده اکنون 33 ساله شده است و صاحب یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در تهران است در سال 1380 خانم بزمی پور همراه با پدر و مادر و برادرش تصمیم به مهاجرت به کشور بلژیک را گرفتند و در سال 2002 میلادی در شهر بروکسل ساکن شدند و برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد.تحصیلات سپیده بزمی پور علاوه بر مترجمی زبان انگلیسی لیسانس حسابداری از دانشگاه بروکسل بلژیک است که وی در سن 22 سالگی موفق به اخذ مدرک کارشناسی حسابداری شد.

شاهرخ استخریشاهرخ استخری در چه سریال هایی بازی کرده است؟

۱۳۸۶ پریدخت

۱۳۸۷ مثل هیچ کس

۱۳۸۷ ماه عسل

۱۳۸۸ دلنوازان

۱۳۸۹ فاصله ها

۱۳۸۹ پرانتز باز

۱۳۹۳ آمین

۱۳۹۵ ماه و پلنگ

1396 پرواز در ارتفاع صفر

1396 دلدادگان

نمایش و نمایشنامه خوانی شاهرخ استخری

1397نمایش کمیته نان

1397نمایش نامه خوانی سالی که دوبار پاییز شد

بیوگرافی سپیده بزمی پور

همسر شاهرخ استخری در سن 22 سالگی موفق به اخذ مدرک کارشناسی حسابداری شد. امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور است که همسر شاهرخ استخری یکی از بهترین نقاشان رنگ روغن و مستند ساز معروف ایرانی است که اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می کند.

همچنین سپیده یک برادر بزرگتر از خودش به اسم سعید دارد که صاحب یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در تهران است و همچنین هرزچندگاهی قطعه شعری را می خواند. در سال 1380 خانم بزمی پور همراه با پدر و مادر و برادرش تصمیم به مهاجرت به کشور بلژیک را گرفتند و در سال 2002 میلادی در شهر بروکسل ساکن شدند و برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد. سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون است که در سال 90 با هم ازدواج کردند

پناه استخری اولین فرزند سپیده و شاهرخ در مرداد سال 1392 یعنی دو سال بعد از ازدواج شان به دنیا آمد و همچنین دختر دوم سپیده و شاهرخ با نام نبات استخری در آبان ماه سال 1397 به دنیا آمده است. سپیده بزمی پور، این تصویر را از نبات و شاهرخ استخری در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

مهاجرت

در سال 1380 خانم بزمی پور همراه با پدر و مادر و برادرش تصمیم به مهاجرت به کشور بلژیک را گرفتند و در سال 2002 میلادی در شهر بروکسل ساکن شدند و برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد.

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون است که در سال 90 با هم ازدواج کردند.

شاهرخ استخری در این ویدیو نشان می دهد که مشغول ورزش کردن در یک باشگاه در بلژیک است و از دستگاه دوچرخه ثابت استفاده می کند.

او در حاشیه این ویدیو توضیح داده و گفته که دوچرخه باشگاه تبدیل به محل کارش شده است. این ویدیو حالا توجه کاربران جلب شده و در فضای مجازی دست به دست می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: