بهرام رادان | همسر بهرام رادان | بهرام رادان و استایلش

کتک کاری زشت بهرام رادان در مراسم عزاداری | خاک عزا بر سر بهرام رادان

کتک کاری زشت بهرام رادان در مراسم عزاداری | خاک عزا بر سر بهرام رادان
کدخبر : 567122

بهرام رادان در یکی از قسمت های سریال جیران معشوقه اش جیران را کتک زد .اما در فضای مجازی این موضوع طوری باز نشر شده که بهرام رادان همسر واقعی اش را کتک می زند.

بهرام رادان بازیگر و تهیه کننده ۴۳ ساله سینما است. بهرام رادان با سریال جیران توجه مخاطبان زیادی را معطوف به سریال تاریخی کرد. بهرام رادان با یکی از بلاگرهای مطرح  به نام مینا مختاری ازدواج کرده و متاهل است. بهرام رادان تهیه کننده فیلم گربه سیاه با بازی ترلان پروانه است.

بهرام رادان در یکی از قسمت های سریال جیران معشوقه اش جیران را کتک زد .اما در فضای مجازی این موضوع طوری باز نشر شده که بهرام رادان همسر واقعی اش را کتک می زند. در ادامه به سکانس دیدنی بهرام رادان و عزاداری اش برای پسرش می پردازیم.

به تازگی تصویری از بهرام رادان در کنار مادرش در ماسشین لاکچری اش منتشر شده که حاشیه ساخت.

بهرام رادان

تصویری از پنجره اتاق مینا مختاری همسر بهرام رادان که دنج خانه اوست و ارامش خاصی در آنجا دارد را در استوری اینستاگرام منتشر کرده و نوشت:

ڪنج دنجے پیدا ڪن، خودت را با دلخوشی‌ هات محاصره ڪن …

بهرام رادان

ژست های بهرام رادان، الناز شاکردوست، بهنوش طباطبایی و میلاد کی مرام در پردیس سینمایی کوروش حاشیه ساخت.

بهرام رادان

 

 

مینا مختاری با انتشار تصویری عاشقانه در کنار همسرش بهرام رادان اینستاگرام خود را به روز کرد.

بهرام رادان

بهرام رادان روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ خبر ازدواج خود با همسرش مینا مختاری فشن بلاگر و از طراحان لباس شناخته شده در فضای مجازی را رسانه ای کرد.

مانتو میلیونی و جنجالی همسر بهرام رادان سوژه شد

بهرام رادان

و نوشت: بعدازظهر گرم تابستان چند سال پیش، در کافه ای تو یک شهر غریب دیدمت، از همه جا گفتیم، بخصوص از آنچه بر تو گذشت، در اون دوران تلخ و سیاه دوست مشترکی داشتیم که مدام از حال تو خبر میاورد، ترس از آنچه جامعه بر سر تو آوار میکرد، تن آدم رو میلرزوند، و تو تعریف کردی چه کردند با تو در تمام اون سالها... 

و حالا تو بر قله جهان نشستی ققنوس وار و لبخند میزنی به آنچه گذشت و شدی الگوی زنان زخم خورده سرزمینت... فرش قرمز پیش پای تو پهن شده دختر خوب، از اینجا تا ابد

بهرام رادان به بهانه تولدش اولین عکس دو نفره با همسرش مینا مختاری را منتشر و اینستاگرام خود را بروز کرد.

بهرام رادان

بهرام رادان تصویری از سفرش به کشور امارات و تفریحاتی که در دوبی انجام می دهد را در صفحه شخصی اش منتشر کرد. 

بهرام رادان

بهرام رادان عکس هایی از سفرش به کشور کنیا و طبیعت زیبای افریقا را منتشر کرد. 

بهرام رادانو درباره این سفر نوشت:

عجیب ترین و به یادموندنی ترین سفر زندگیم

بهرام رادان

بیوگرافی بهرام رادان

نام:بهرام

نام خانوادگی:رادان

تاریخ تولد:۱۳۵۸/۲/۸

محل تولد :تهران

تحصیلات:فارغ التحصیل مدیریت بازرگانی

تاهل:مجرد

بهرام رادان

زندگی هنری بهرام رادان

بهرام رادان

او دوره بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.

 در اولین حضور سینمایی تنها به واسطه چهره اش شناخته شد:شور عشق اما فیلم به فیلم به دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه در چهارمین نقش آفرینی اش کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد:آواز قو. رادان سپس موفق به کسب سیمرغ بلورین نقش اول مرد نیز شد که با انتقاداتی از سوی برخی محافل سینمایی روبرو شد.

 بهرام رادان پس از بازی در فیلم های شورعشق و آواز قو در سال ۱۳۷۹ در فیلم سینمای آبی به کارگردانی حمید لبخنده به ایفای نقش پرداخت. داستان آن این است که دختری به نام مهتاب (هدیه تهرانی) با جوانی به نام ارسطو (بهرام رادان) به عمد تصادف می کند و همین تصادف باعث آشنایی و درگیری آنها باهم می شود.

بهرام رادان در سال ۱۳۸۳ با بازی در فیلم سینمایی گاو خونی به کارگردانی و نویسندگی بهروز افخمی و تهیه کنندگی علی معلم بر اساس گاوخونی (رمان) نوشته جعفر مدرس صادقی موفق به کسب تندیس حافظ شد.

 گاوخونی داستان کابوس های جوانی را حکایت می کند که خاطرات پدر مرده اش، شهر زادگاهش یعنی اصفهان و رودخانه زاینده رود او را به مرز پریشانی می رساند.

بهرام رادان

فیلم سربازهای جمعه به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته ساخته سال ۱۳۸۲ است. بهرام رادان برای بازی در این فیلم موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم شد.  این فیلم داستان چند سرباز است که یک روز جمعه به همراه گروهبان خود به شهر می آیند. این روز تعطیل اما برای آنها حوادثی تازه در پی دارد و آنها را به نگاهی دیگر می رسان

بهرام رادان

فیلم سربازهای جمعه در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر (۱۳۸۲) در بخش بهترین بازیگر نقش دوم زن (مریلا زارعی) سیمرغ بلورین مسابقات را کسب کرده است.همچنین این فیلم در دو بخش بهترین بازیگر نقش دوم مرد (بیژن امکانیان) و بهترین صدابرداری (اسحاق خانزادی) نیز کاندیدا مسابقات بوده است.

هرام رادان به تازگی در فیلم سینمایی آتش بس ۲ که ادامه فیلم آتش بس میباشد در کنار میترا حجار به ایفای نقش پرداخت این فیلم همانند سری نخست آن با استقبال خوبی رو برو شد و فروشی میلیاردی داشت.

بهرام رادان

رویداد ورزشی بهرام رادان

او در سال ۲۰۱۷ مشعل بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ را در سئول حمل کرد. او گفت: «خوشحال است که مشعل المپیک را حمل می‌کند» و همچنین عنوان کرد حس خیلی خوب و عجیبی بود که توانستم این مشعل را حمل کنم و برای من یک لحظه تاریخی قلمداد می‌گردید. او برای ورزشکاران ایران آرزوی موفقیت نمود.

بهرام رادان

سفیر برنامه جهانی غذا

در سال ۱۳۸۹ بهرام رادان به عنوان اولین سفیر ایرانی برنامه جهانی غذا در مبارزه علیه گرسنگی منصوب شد.

اظهار نظر راجع به همجنسگرایان

رادان در صفحه توئیتر خود قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان در کنگره آمریکا را به اندازهٔ لغو برده‌داری یک رویداد تاریخی قلمداد کرد اما پس از چند روز، طی فشارهای امنیتی موجود، احضاریه‌ها و چاپ مداوم مطالبی بر علیه وی در روزنامه کیهان، مجبور به نوشتن نامه‌ای خطاب به مدیرمسئول روزنامه کیهان شد و توئیت خود را نیز حذف کرد. پس از این بسیاری عامل نامه فرستادن وی خطاب به کیهان را تشدید فشارهای امنیتی دانستند.

بهرام رادانفیلم شناسی بهرام رادان

سینمایی

1379 

شور عشق  آواز قو آبی 

1381 

طلوع   تاریک    ساقی 

1381 

گاوخونی    عطش    رز زرد 

1382 

شمعی در باد     سربازهای جمعه    گیلانه 

1383 

رستگاری در هشت و بیست دقیقه         ازدواج صورتی بهرام رادان

۱۳۸۴ 

حکم   تقاطع پدرام 

۱۳۸۵ 

خون بازی   چهارانگشتی   سنتوری  

۱۳۸۶ 

کنعان 

۱۳۸۷ 

بی پولی   کارناوال مرگ    زادبوم    راه آبی ابریشم   تردید 

۱۳۸۸ 

تهران ۱۵۱۱   نقطه بی بازگشت  آدم کش 

۱۳۸۹ 

یکی از ما دو نفر 

۱۳۹۰

پل چوبی   نقش و نگار   تراژدی

۱۳۹۲

نقشِ نگار  تراژدی

۱۳۹۳

آتش بس   عصر یخبندان

۱۳۹۴

من ناصر حجازی هستم...      بارکد

بهرام رادان

جوایز بهرام رادان

نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از پنجمین جشن خانه سینما برای فیلم آواز قو - ۱۳۸۱

برنده تندیس حافظ برای فیلم گاوخونی - ۱۳۸۳

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم برای فیلم سربازهای جمعه- ۱۳۸۲

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر برای فیلم سنتوری- ۱۳۸۵

نامزد تندیس حافظ برای فیلم سنتوری - ۱۳۸

منبع: پرشین وی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: