الناز حبیبی

تغییر چهره عجیب الناز حبیبی سوژه شد | بلایی که الناز حبیبی سر چهره اش آورد

تغییر چهره عجیب الناز حبیبی سوژه شد | بلایی که الناز حبیبی سر چهره اش آورد
کدخبر : 567485

الناز حبیبی بازیگر مطرح در اینستاگرامش عکسی متفاوت را از خود با یک گریم سنگین و عجیب بر چهره اش به اشتراک گذاشت.

الناز حبیبی اصالتاً همدانی می‌باشد. الناز حبیبی کار هنری را در کودکی و با بازی در تئاتر آغاز کرد. الناز حبیبی از سال ۱۳۷۶ همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد.  الناز حبیبی تاکنون در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده‌است. پس از آن که سعید سلطانی برای ۳ فیلم خود او را برگزید به‌طور جدی‌تر این حرفه را دنبال کرد. الناز حبیبی تاکنون در ۳ فیلم کیانوش عیاری نیز جلوی دوربین رفته‌است.

تغییر چهره عجیب الناز حبیبی سوژه شد

الناز حبیبی

الناز حبیبی طلاقش را تایید  کرد

الناز حبیبی از جمله بازیگرانی است که قبل از اینکه به شهرت فراگیر برسد ازدواج کرد اما این زندگی در مدت کوتاهی به طلاق ختم شد

خانم بازیگر که حالا مجرد می باشد به تنهایی زندگی می کند چرا که خانواده اش سالهاست ساکن کشور سوئد می باشند

الناز جبیبی در سال 1391 وقتی 24 ساله بود با «مهدی صاحب زمانی» ازدواج کرد که آقای شوهر بواسطه شغلش خارج از کشور زندگی می کرد

بیوگرافی الناز حبیبی 

نام: الناز

نام خانوادگی: حبیبی

تاریخ تولد: 1368/5/21

محل تولد: تهران

میزان تحصیلات: دانشجوی رشته تدوین

زندگینامه الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد 21 مرداد 1368، تهران بازیگر سینما و تلویزیون و دانشجوی رشته تدوین است. در کودکی تئاتر بازی می‎کرد. از 1378 همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. تا کنون، در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده است.

خاطرات الناز حبیبی

الناز حبیبی: با وجود اینکه خانواده من در خارج از کشور زندگی می کنند، اما همچنان به آداب و رسوم ایرانی اهمیت می دهند و حتی می توان گفت تا حد زیادی سنتی هستند، به همین خاطر مراسم خواستگاری ما به همان شیوه مرسوم سنتی برگزار شد و ما در منزل، میزبان خانواده داماد بودیم، خوشبختانه چون من و مهدی حرف هایمان را با هم زده بودیم، استرسی بابت خواستگاری نداشتیم.  

پدرم میزان مهریه را تعیین کرد

راستش را بخواهید وقتی حرف مهریه و رسم و رسوم مربوط به عروسی به میان آمد. من و مهدی تصمیم گرفتیبم خودمان را کنار بکشیم و مسائل را به بزرگترها واگذار کنیم چون می دانستیم آنها به دلیل اشرافشان نسبت به این مسائل، زبان هم را به خوبی می دانند و به قول معروف می دانند چگونه با هم صحبت کنند. در هر حال میزان مهریه را پدر من تعیین کرد و من دخالتی در مورد آن نداشتم. البته این صحبت ها بدون کمترین چالش و اختلاف نظری بیان شد چون خانواده های ما به لحاظ سطح به هم نزدیک بودند و ما مشکلی در این خصوص با هم نداشتیم.

الناز فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۶ با بازی در تئاتر آغاز کرد. وی در کودکی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همکاری می کرد.

وی می گوید: اواخر کلاس پنجم ابتدایی بودم که در کانون پرورش فکری برای بازی در فیلم «دفترچه خاطرات» به کارگردانی آقای سلطانی انتخاب شدم. برای بازی در آن فیلم دنبال دختری سر و زبان‌دار و بامزه می‌گشتند که مرا انتخاب کردند. با پدرم تماس گرفتند و پس از رضایت ایشان در ۱۱سالگی وارد دنیای بازیگری شدم.

او در مورد حمایت های پدرش افزود : پدرم به‌شدت طرفدار هنر است و از موسیقی تا سینما همه هنرها را دوست دارد، در زمینه بازیگری هم همیشه مشوق و همراهم بود و حتی تا ۱۶سالگی سر کارهایم حاضر می‌شد.

طلاق نامحسوس الناز حبیبی

اخباری مبنی بر طلاق وی در فضای مجازی و یا دیگر رسانه ها منتشر نشد اما او در یک مصاحبه وقتی مجری از او پرسید که طلاق گرفته ای یا خیر آن را تایید کرد که از همسرش جدا شده است.

آغاز فعالیت هنری الناز حبیبی

الناز حبیبی از سال 1378 کارش را با کانون پرورش فکری کودکان شروع کرده تا به اینجا که چند سریال و فیلم سینمایی بازی کرده. بعد از آن آقای سعید سلطانی برای 3 تا از فیلم هایش وی را انتخاب می کنند و کم کم به صورت جدی تر این حرفه را دنبال می کند.الناز حبیبی برای 3 فیلم از کیانوش عیاری جلوی دوربین رفت، سریال فاصله ها را بازی کرد

الناز حبیبی

پیتزا مخلوط فیلم سینمایی کمدی اکران شده در سال 1390 ساخته حسین قاسمی جامی است. دو جوان شهرستانی که از هفت سال پیش برای کسب درآمد به تهران آمده اند، در یک پیتزا فروشی مشغول کار هستند، تا اینکه بروز ماجراهایی، آن دو را در موقعیت های عجیب و جالبی قرار می دهد.

الناز حبیبی در سریال دردسرهای عظیم در نقش بهار ایفای نقش کرد . سریال دردسرهای عظیم به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی مهرام مهام و ایرج محمدی از شبکه سوم سیما پخش شد.

الناز حبیبی در فیلم سینمایی ناخواسته به کارگردانی برزو نیک نژاد در کنار مهتاب کرامتی .و مهرداد صدیقیان به ایفای نقش پرداخت. داستان این فیلم :هر از گاهی اتفاقاتی می افتد، خوب، بد که اگر جاده زندگیمان را تغییر ندهد، پیچ و تابش گریز ناپذیر است. ما خواسته، کاری می کنیم برای دوری از ناخواسته های سر زده، ولی گهگاه سرنوشتمان رقم می خورد، با همین ناخواسته ها.

الناز حبیبی

سینمایی های الناز حبیبی

رمانتیسم عماد و طوبی (1398 )

پیتوک ( 1398)

ژن خوک (1397)

دشمن زن (1396)

ناخواسته (فیلم 1٣٩6)

خجالت نکش (1396)

ماه گرفتگی (1395)

زاپاس (1394)

ناخواسته (1392)

پیتزا مخلوط (1389)

فصل باران های موسمی (1388)

مجموعه‎های تلویزیونی الناز حبیبی

1386روزگار قریب

1389فاصله ها

1390پنج کیلومتر تا بهشت

1390سی امین روز

1390تا ثریا

1390لبه آتش

1391فراموشی

1391به خاطر مونا

1392دودکش 1

1393دردسرهای عظیم

1393سربه راه

1394دردسرهای عظیم 2

1395–96 پرستاران

1396-1397سارق روح

1397 دل دار

الناز حبیبی

جوایز و افتخارات الناز حبیبی

برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره رنگین کمان چین برای فیلم زاپاس (۱۳۹۵)

نامزد جایزه بهترین بازیگر زن برای نمایش شاه ماهی از سی و هشتمین دوره جشنواره تئاتر فجر (۱۳۹۸)

نامزد بهترین بازیگر زن کمدی بیستمین دوره جشن حافظ برای دوپینگ (۱۳۹۹)

مقام دوم بازیگری ششمین دوره جشنواره تئاتر رضوی (۱۳۸۷)

نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن سی و نهمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا (۱۳۹۹)

گفتگو با الناز حبیبی

تقریبا تمام خانواده من از ایران مهاجرت کرده اند و در کشور سوئد زندگی می‌کنند. اما کارهایم را دنبال می‌کنند و در زمان پخش سریال‌هایم هر روز 20 نفری دور هم جمع می‌شوند در خانه یکی از فامیل ها؛ مثلا یک روز خانه عمه‌ام، یک روز خانه دخترعمه‌ام، روز دیگر خانه خواهرم و… یک چیز جالب اینکه در حین پخش سریال اگر صحنه ای را دوست داشته باشند فورا به من زنگ می‌زنند که مثلا اینجا چقدر بامزه بودی الناز یا این قسمت خیلی خوب است.

خیلی دلتنگ خانواده‌ام می‌شوم. همه خواهر و برادرهایم را عاشقانه دوست دارم خصوصا یکی از خواهرم به نام  ‌آی‌سودا را بی‌نهایت دوست دارم و واقعا حس می‌کنم یک روح در دو جسم هستیم. زمانی که خواهرم ‌آی‌سودا از ایران رفت حس کردم همه چیز من برا با خودش برده و حس تهی بودن و غم عظیمی داشتم اما به خاطر حس رضایت و خوشحالی خواهرم دوری او را تحمل کردم. مطمئنا که این دوری برای ‌آی‌سودا هم خیلی سخت است. خواهرم فقط دو سال از من بزرگتر است اما واقعا حس مادرانه‌ای به من دارد و بعد از فوت مادرمان واقعا برایم مادر بود.

الناز حبیبی در مورد بازیگر مورد علاقه اش می گوید

دوست دارم خودم باشم و کاری که معتقدم درست است را انجام بدهم ، از بین بازیگران فاطمه معتمد آریا و پرویز پرستویی را خیلی دوست دارم.

الناز حبیی از ماجرای لقب مادر بزرگ می گوید

الناز حبیبی

در بین دوستانم به عنوان مادربزرگ شناخته می شوم چون تقریبا در سن کم جوانی و نوجوانی سعی کردم کار اشتباه و خطایی را انجام ندهم، همیشه تو زندگی ام خیلی محتاط بودم.

الناز حبیبی درباره چیزی که خوشحالش میکند گفت

شادی خانواده‌ ام ، آرامش ، سلامت و پول خوشحالم می کند، مخصوصا زماتنی که وقتی پول زیادی داری و می تونی خرید خوبی انجام بدی این بخش، خیلی لذت بخش است. من هم مثل اکثر خانم‌ ها عاشق خرید کردن هستم البته تماشای فیلم هم من را خیلی خوشحال می کند. برای خودم هدیه میخرم، بهترین هدیه روز تولدم کادوی خودم است؛ از طرف دیگر ، کمک کردن به دیگران از دسته کارهایی است که خیلی خوشحالم می کند.

الناز حبیبی درباره نفرتش از تنهایی می گوید

من آدم به شدت اجتماعی‌ هستم و اصلا نمی خواهم یک ثانیه تنها زندگی کنم

تغییر چهره عجیب الناز حبیبی سوژه شد | بلایی که الناز حبیبی سر چهره اش آورد 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: