قیمت دلار | قیمت دلار امروز | قیمت دلار چند؟

قیمت دلار امروز را اینجا بخوانید | قیمت دلار چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱

قیمت دلار امروز را اینجا بخوانید | قیمت دلار چهارشنبه 27 مهر 1401
کدخبر : 567562

امروز (چهارشنبه 27 مهر ماه 1401) آخرین قیمت دلار و سایر ارزها در معاملات عصر بازار آزاد تهران، اعلام شد.

قیمت دلار در روزهای اخیر با نوسان روبرو بود و در کانال 26 هزار تومانی در رفت و برگشت بود. قیمت دلار تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد و به همین دلیل در نوسان است. نقش دلالان بر قیمت دلار بی تاثیر نیست و نیاز است که مسوولان دولتی، نظارت بیشتری بر بازار آزاد داشته باشند. قیمت دلار روز قبل دلار در بازار متشکل مانند ۲ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. 2 روز قبل قیمت دلار کانادا مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار کانادا که ۲ روز پیش تا ۲۳,۷۹۷ (بیست و سه هزار و هفتصد و نود و هفت ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ مصادف با ۱۹ اکتبر ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۱۱ درصدی به ۲۳,۷۶۹ (بیست و سه هزار و هفتصد و شصت و نه ) تومان رسید.

قیمت دلار امروز چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱

دلار در بازار آزاد در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۲۱۰ تومان کاهش، ۳۲,۶۵۰ تومان نرخ گذاری شد.دلار در صرافی ملی با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲۸,۹۲۳ تومان معامله شد.دلار در بازار متشکل با افزایش ۰.۰۳ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲۸,۷۸۰ تومان معامله شد.دلار در سامانه سنا با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲۸,۹۲۳ تومان معامله شد.دلار کانادا با کاهش ۰.۱۱ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲۳,۷۶۹ تومان معامله شد.

قیمت دلارقیمت دلار در بازار آزاد

روز قبل دلار در بازار آزاد مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در بازار آزاد که ۲ روز پیش تا ۳۲,۸۶۰ (سی و دو هزار و هشتصد و شصت ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ مصادف با ۱۹ اکتبر ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۶۴ درصدی به ۳۲,۶۵۰ (سی و دو هزار و ششصد و پنجاه ) تومان رسید.

قیمت دلار در صرافی ملی

روز قبل دلار در صرافی ملی مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۲ روز پیش تا ۲۸,۹۲۳ (بیست و هشت هزار و نهصد و بیست و سه ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ مصادف با ۱۹ اکتبر ۲۰۲۲ - به ۲۸,۹۲۳ (بیست و هشت هزار و نهصد و بیست و سه ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

روز قبل دلار در بازار متشکل برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار در بازار متشکل که ۲ روز پیش تا ۲۸,۷۷۰ (بیست و هشت هزار و هفتصد و هفتاد ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ مصادف با ۱۹ اکتبر ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۰۳ درصدی به ۲۸,۷۸۰ (بیست و هشت هزار و هفتصد و هشتاد ) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا

روز قبل دلار در سامانه سنا مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در سامانه سنا که ۲ روز پیش تا ۲۸,۹۲۳ (بیست و هشت هزار و نهصد و بیست و سه ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ مصادف با ۱۹ اکتبر ۲۰۲۲ - به ۲۸,۹۲۳ (بیست و هشت هزار و نهصد و بیست و سه ) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا

روز قبل دلار کانادا مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار کانادا که ۲ روز پیش تا ۲۳,۷۹۷ (بیست و سه هزار و هفتصد و نود و هفت ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ مصادف با ۱۹ اکتبر ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۱۱ درصدی به ۲۳,۷۶۹ (بیست و سه هزار و هفتصد و شصت و نه ) تومان رسید.

تداوم روند نزولی قیمت دلار متشکل 

 بازار متشکل  هم از روز شنبه تا روز دوشنبه  با وقفه کوتاه در مذاکرات وین شاهد  ثبات نسبی قیمت دلار بود . دلار در این روزها بر روی 27 هزار و 180 تومان قرار داشت.

اما از روز سه شنبه قیمت دلار متشکل بر مدار نزول قرار گرفت و  نسبت به روز دوشنبه 330 تومان پایین رفت و به کانال 26 هزار تومان برگشت. دلار در ادامه روز سه شنبه  به این کاهش قیمت بسنده نکرد و بار دیگر  نتوانست دربرابر افت قیمت مقاومت کند.

قیمت انتهایی دلار در بازار متشکل سه شنبه 25 هزار و 998 تومان بود که نسبت به عصر روز دوشنبه کاهش 1 هزار و 179 تومانی را نشان می‌دهد.

این اسکناس آمریکایی در روز  چهارشنبه برای ساعاتی  خود را به کانال 26 هزار تومان رساند اما زیاد در این کانال باقی نماند و دوباره  به کانال 25 هزار تومان برگشت. قیمت انتهایی دلار در بازار متشکل روز چهارشنبه بر روی 25 هزار و 807 تومان قرار داشت که نسبت به روز شنبه 1 هزار و 373 تومان کاهش را نشان می دهد. 

دلار، قیمت درهم را پایین کشید

قیمت درهم نیز سرنوشتی مشابه قیمت دلار داشت. درهم روز شنبه  تا روز دوشنبه  اگرچه در حال کاهش بود اما همچنان  بالای مرز حساس 8 هزار تومان قرار داشت. قیمت درهم در ابتدای هفته 8 هزار و 125 تومان، در وسط هفته 8 هزار و 20 تومان بود. افت قیمت دلار در روز سه شنبه باعث شد قیمت درهم نیز وارد فاز نزولی شود و مرز 8 هزار تومان را از دست بدهد و با 7هزار و 950 تومان معامله شود. 

منبع: اقتصاد

قیمت دلار امروز را اینجا بخوانید | قیمت دلار چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱​

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: