مهدی طارمی

مهدی طارمی پدر شد | فرزند مهدی طارمی به دنیا آمد

مهدی طارمی پدر شد | فرزند مهدی طارمی به دنیا آمد
کدخبر : 568444

مهدی طارمی پدر شد و فرزند مهدی طارمی به دنیا آمد

مهدی طارمی متولد27 تیر 1371 در بوشهر است. مهدی طارمی بازیکن فوتبال اهل ایران در پست مهاجم است که برای باشگاه پورتو در لیگ برتر پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند. مهدی طارمی سابقه بازی در باشگاه‌های الغرافه قطر و ریو آوه را هم دارد. سرمربی تیم فوتبال پورتو در خصوص روزه داری مهدی طارمی و یک مسلمان دیگر تیم حمایت کرد.مهدی طارمی پدر شد و فرزند مهدی طارمی به دنیا آمد خبری است که فضای مجازی را حسابی داغ کرده اما این خبر صحت ندارد و عکس مربوطعه از اقوام او است.

taremii-3-scaled

فصل جدید رقابت‌های باشگاهی در فوتبال اروپا تقریبا یک ماه است که شروع شده است. این فصل برای تمام بازیکنانی که در جام جهانی حضور دارند اهمیت زیادی دارد چرا که باید خودشان را نشان دهند تا بتوانند در جام جهانی که اواخر آبان ماه برگزار می شود حضور داشته باشند.

با این حال مهاجمان ایرانی غیر از طارمی تاکنون شروع خوبی در جام جهانی نداشتند و این موضوع به یکی از نگرانی های تیم ملی در آستانه جام جهانی تبدیل شده است.

سردار آزمون - ۵ بازی بدون گل

مهاجم ۲۲ میلیون یورویی فوتبال ایران فصل جدید را با لورکوزن خوب شروع نکرده است و در ۴ بازی در بوندسلیگا و یک بازی در جام حذفی موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده است. آزمون که از زمان حضور در لورکوزن تنها یک گل برای این تیم به ثمر رسانده است، در دیدار این هفته از دقیقه ۸۳ به زمین بازی آمد. لورکوزن نیز بعد از حذف از جام حذفی در بوندسلیگا یک برد و ۳ باخت دارد.

کریم انصاری فرد - بدون تیم

کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی آینده‌ای در تیم آ.ا.ک آتن یونان ندارد و سران این تیم به بازیکن ایرانی خود گفتند که باید به دنبال تیم دیگری باشد. بازیکن ایرانی که امیدوار به حضور در سومین جام جهانی خود است، باید به‌زودی تیم جدید خود را معرفی کند. با این شرایط باید دید اسکوچیچ برای اردوی تیم ملی فوتبال ایران در مهر و بازی برابر سنگال و اروگوئه انصاری فرد را به تیم ملی دعوت می کند یا خیر.

کاوه رضایی - نامشخص

وضعیت کاوه رضایی برای فصل پیش رو نامشخص است. او با شارلوا قرارداد دارد ولی با اخذ مجوز از باشگاه بلژیکی در تمرینات استقلال حضور داشت. پر بودن فهرست نفرات استقلال ممکن است باعث شود تا او راهی تیم دیگری شود. رضایی مدتی است از فوتبال دور بوده و حالا شایعه پیوستن او به پرسپولیس شنیده می شود و باید دید او تا قبل از جام جهانی چه تصمیمی می‌گیرد.

مهدی طارمی

الله‌یار صیادمنش - مصدوم

بازیکن جوان ایرانی هال سیتی به دلیل مصدومیت احتمالا جام جهانی را از دست بدهد. رسانه‌های ترکی حتی اعلام کردند او قطعا جام جهانی را از دست می دهد ولی پروسه درمان این بازیکن شروع شده و باید دید او چه وضعیتی پیدا می کند. از دست دادن جام جهانی برای این بازیکن جوان ایرانی خبر بدی خواهد بود چرا که با وجود سن کم می توانست یکی از ستاره های جوان ایران در قطر باشد.

علی علیپور - ۶ بازی یک گل 

علی علیپور نیز در این فصل تاکنون ۶ بار به میدان رفته است. ۳ بازی در انتخابی لیگ کنفرانس اروپا و ۳ بازی در لیگ پرتغال که طی این بازی‌ها او یک بار موفق به گلزنی شده است. علیپور این فصل با جدایی از ماریتیمو راهی ژیل ویسنته شده و تنها گل خود را زمانی به ثمر رساند که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین بازی آمد.

شهاب زاهدی - ۷ بازی یک گل

مهاجم ایرانی که در لیگ مجارستان توپ می‌زند در این فصل چندان در امر گلزنی موفق نبوده و نتوانسته درخشش خود در اوکراین را تکرار کند. او ۵ بازی در لیگ مجارستان و دو بازی در انتخابی لیگ کنفرانس انجام داده است و در مجموع در ۷ دیدار برای این تیم تنها یک گل به ثمر رسانده است.

مهدی قایدی - ۲ بازی یک گل

قایدی بعد از تجربه نه چندان خوب در امارات تصمیم به بازگشت به لیگ ایران گرفت و پیراهن استقلال را بار دیگر به تن کرد و تاکنون در ۲ بازی در لیگ ایران توانسته است یک گل به ثمر برساند. از ۸ مهاجمی که دراگان اسکوچیچ در اردوی قبلی به تیم ملی فوتبال ایران دعوت کرده است تنها در حال حاضر مهدی قایدی در لیگ ایران توپ می زند و به دنبال متقاعد کردن اسکوچیچ است تا بتواند در جام جهانی حضور داشته باشد.

مهدی طارمی

طارمی تنها امیدواری خط حمله در شرایط فعلی

تنها امیدواری فوتبال ایران در خط حمله در شرایط فعلی مهدی طارمی است که توانسته است در ۳ بازی لیگ پرتغال ۲ بار گلزنی کند و در سوپر جام نیز دو گل به ثمر رساند تا با ۴ گل زده در ۴ بازی شرایط خوبی داشته باشد. طارمی البته در بازی قبلی با اسپورتینگ مصدوم شد و حضورش در بازی در دیدار با ریوآوه در هاله‌ای از ابهام است.

مراسم پاگشای عروس مهدی طارمی در بوشهر غوغا کرد 

 

مادر مهدی طارمی از عروس خود رونمایی کرد

صحبت های مادر مهدی طارمی با عادل فردوسی پور از ماجرای ازدواج پسرش را در می توانید ببینید:

پدر مهدی طارمی که به نوعی پرورش‌دهنده اصلی مهدی محسوب می‌شود و استعداد ناب فوتبالی او را به نوعی شناسایی کرد و حق مهمی بر گردن مهدی به لحاظ فوتبالی دارد از این موضوع خیلی خوشحال است اما از انعکاس خبری بعضی از سایت‌های خبری که خبر عقد مهدی را خیلی در بوق و کرنا کرده و اخبار غیرواقعی در رابطه با مراسم عقد پسرش نوشته‌اند دل پردردی دارد و به ایران ورزشی می‌گوید که واقعاً توقع نداشته که یک مراسم ساده را به شکلی منعکس سازند که به هیچ وجه صحت نداشته و دلخوری خودش را به‌شدت از این مسأله به خبرنگار ایران ورزشی اطلاع می‌دهد و بر این نکته صحه می‌گذارد که عقد مهدی با حضور ۱۰-۱۵ نفر برگزار شد و همسر مهدی را که به عقد مهدی در آمده خوزستانی می‌داند.

عادل فردوسی پور که این روزها با باه راه اندازی برنامه جدید خود خبرساز شده است، این بار برای ضبط یک برنامه در خصوص مهدی طارمی به بوشهرسفر کرده است.

مهدی طارمی

مراسم فوق لاکچری از مراسم عروسی مهدی طارمی و همسر اروپایی اش

مهدی طارمی با یکی از ایرانی‌هایی که در لندن زندگی می‌کند، نامزد کرد. همسر طارمی در لندن بزرگ شده و پدرش تاجر است. مهدی طارمی سال گذشته بعد از گلزنی حرف p را نشان می‌دهد و ظاهرا این حرف، اول اسم همسرش است.

طارمی بعد از پایان دادن به فصل سنگین فوتبالی خود در پورتو، قصد دارد مراسم عروسی خود را در بوشهر یا اصفهان برگزار کند. او و همسرش مشغول تدارک در این زمینه هستند و به زودی مراسم عروسی خود را برگزار می‌کنند.

مهدی طارمی تبدیل به ستاره این روز‌های پورتو و محبوب هواداران این باشگاه شده، باشگاه پورتو پرتغال در جشن قهرمانی اش و هنگام ورود مهدی طارمی، آهنگ بوشهری پخش کرد.

مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان در این فصل از لیگ برتر پرتغال به همراه پورتو آماری خیرکننده از خود به جای گذاشته است.

طارمی تا اینجای فصل در ۲۸ بازی در لیگ پرتغال برای پورتو ۱۸ گل به ثمر رسانده و ۱۲ پاس گل داده است. این آمار خارق العاده ستاره ایرانی باعث شده تا او در میان بهترین مهاجم این فصل لیگ های معتبر دنیا قرار بگیرد.

سایت «Matchday۳۶۵» با ارائه آماری به معرفی ماشین گلزنی های این فصل ۷ لیگ معتبر فوتبال جهان پرداخت است.

این رسانه گلزنی و ساخت گل هر بازیکن در هر بازی را ارزیابی کرده و میانگین تاثیرگذاری‌اش را اعلام کرده است. مهدی طارمی با میانگین ۱.۰۹ در هر بازی در رده هشتم بهترین مهاجمان این فصل ۷ لیگ معتبر جهان قرار گرفت.ش۸ ماشین گلزنی برتر این فصل در ۷ لیگ معتبر دنیا به ترتیب زیر است:

۱-ارلینگ هالند(نروژ)= ۱.۳۳

۲-داروین نونز(یونان)= ۱.۳۲

۳-فابیو ویرا(پرتغال)= ۱.۲۳

۴-کیلیان امباپه(فرانسه)= ۱.۱۹

۵-کودی گاکپو(هلند)= ۱.۱۷

۶- کریم بنزما(فرانسه)= ۱.۹

۷-کریستوفر انکونکو(فرانسه)= ۱.۰۹

۸-مهدی طارمی(ایران)= ۱.۰۹

مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان در این فصل از لیگ برتر پرتغال به همراه پورتو آماری خیرکننده از خود به جای گذاشته است.

طارمی تا اینجای فصل در ۲۸ بازی در لیگ پرتغال برای پورتو ۱۸ گل به ثمر رسانده و ۱۲ پاس گل داده است. این آمار خارق العاده ستاره ایرانی باعث شده تا او در میان بهترین مهاجم این فصل لیگ های معتبر دنیا قرار بگیرد.

سایت «Matchday۳۶۵» با ارائه آماری به معرفی ماشین گلزنی های این فصل ۷ لیگ معتبر فوتبال جهان پرداخت است.

این رسانه گلزنی و ساخت گل هر بازیکن در هر بازی را ارزیابی کرده و میانگین تاثیرگذاری‌اش را اعلام کرده است. مهدی طارمی با میانگین ۱.۰۹ در هر بازی در رده هشتم بهترین مهاجمان این فصل ۷ لیگ معتبر جهان قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: