قیمت دلار | قیمت دلار امروز | قیمت دلار چند؟

قیمت دلار آزاد با این روش عجیب بالا نگه داشته می شود!

قیمت دلار آزاد با این روش عجیب بالا نگه داشته می شود!
کدخبر : 569330

برخی از کانال‌های تلگرامی جعلی به دنبال افزایش قیمت دلار در بازار بوده و قیمت‌های غیر واقعی را به مخاطبان خود ارائه می‌کنند.

به گزارش شماواقتصاد: در حالی با اقدامات صورت گرفته توسط بانک مرکزی روند افزایش نرخ دلار در بازار آزاد متوقف شده است که رصد برخی از کانالهای تلگرامی نشان می‌دهد ظاهراً جریاناتی تمایل به کاهش نرخ دلار در بازار ندارند.

این کانال‌های تلگرامی عمدتاً قیمت‌های ارز را به طور میانگین بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان بالاتر از قیمت‌های بازار نشان می‌دهند تا بتوانند بر روی نرخ‌های دلار در بازار اثر گذار باشند.

بررسی‌های صورت گرفته خبرنگار مهر حاکی است در حال حاضر قیمت دلار در بازار آزاد از کانال ۳۶ هزار تومان عقب نشینی کرده و به کانال ۳۵ هزار تومان وارد شده است به طوری که هم اکنون در لحظه تنظیم این گزارش قیمت دلار در بازار آزاد به مبلغ ۳۵ هزار ۸۰۰ تومان رسیده است.

اما در این کانال‌ها همچنان قیمت دلار در بازار آزاد را با مبالغ ۳۶ هزار و ۲۰۰ تا ۳۶ هزار ۳۰۰ تومان نشان می‌دهند.

بررسی نرخ دلار توافقی نیز حاکی از آن است که هر دلار در بازار توافقی هم اکنون به مبلغ ۳۴ هزار و ۱۶۲ تومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز گذشته حدود ۴۰۰ تومان کاهش داشته است. هم چنین قیمت هر یورو نیز در بازار توافقی به مبلغ ۳۴ هزار و ۷۰۰ تومان معامله می‌شود.

همچنین قیمت دلار هرات به مبلغ ۳۴ هزار و ۹۴۰ تومان و دلار سلیمانیه نیز ۳۵ هزار و۷۴۰ تومان است.

اما برخی از کانال‌های تلگرامی جعلی به دنبال افزایش قیمت بوده و قیمت‌های پرتی را در بازار ارائه می‌کنند، به عنوان مثال یک کانال تلگرامی قیمت دلار فردایی را ۳۷ هزار تومان معرفی کرده در صورتی که قیمت دلار فردایی هم اکنون ۳۶,۰۲۰ تومان معامله می‌شود.

منبع: مهر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: