مهران رجبی

سکوت مهران رجبی شکست | صحبت های عجیب مهران رجبی غوغا کرد

سکوت مهران رجبی شکست | صحبت های عجیب مهران رجبی غوغا کرد
کدخبر : 570196

بر اساس شایعه‌ای درباره اجرای برنامه دورهمی توسط مهران رجبی، این بازیگر موضوع را شفاف سازی می‌کند.

مهران رجبی در تاریخ خاص  ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ بدنیا آمده و در حال حاضر حدود ۶۰ سال سن دارد . مهران رجبی اهل کرج است و یکی از محبوب ترین بازیگر های تلویزیون ایران است . مهران رجبی لیسانس خود را در رشته گرافیک گرفته است و در حال حاضر علاوه بر بازیگری به تدریس رشته گرافیک در آموزش و پرورش می پردازد . متاسفانه مهران رجبی همسر اول خود را طلاق  داده است و ازدواج مجدد کرد و مهریه همسر او فقط ۱۴ سکه است .تیکه سنگین خانم مجری به مهران رجبی غوغا کرد.

 اظهارنظر‌های متفاوت دو مهران -یکی رجبی و دیگری مدیری- درباره اتفاقات اجتماعی اخیر باعث شده بسیاری شایعه حول هر دو نفر ساخته شود. از جمله این شایعات اجرای برنامه دورهمی توسط مهران رجبی است.

رجبی به روزنامه جام جم گفت: شنیده‌ام می‌گویند قرار است جای مهران مدیری را در دورهمی بگیرم. اصلا این طور نیست.

رجبی ادامه داد: مهران مدیری از دوستان من است و خیلی اجرا و سبک او را دوست دارم. البته خودش هم به این موضوع احاطه دارد که شایعه بوده است.

رجبی که برنامه خودمونی را به‌عنوان مجری روی آنتن دارد، افزود: من جانشینی مدیری را تکذیب کردم، چون برنامه‌ای که با لوگو و اسم خودش ساخته می‌شود، هیچ ربطی به برنامه قبلی ندارد.

ممکن است عده‌ای خودمونی را مترادف دورهمی بدانند، اما اگر این طور باشد که اصلا هیچ برنامه‌ای ساخته نمی‌شود.

اجرای مهران رجبی شبیه جراحی قلب توسط لحاف‌دوز است

تاکنون بازیگران زیادی از جمله مهران مدیری، سروش صحت و پژمان بازغی وارد عرصه اجرا شدند و همواره هم به سبب شهرت و محبوبیتی که داشتند مورد استقبال مخاطبان قرار گرفتند؛ اما به تازگی اتفاقی رخ داده که حواشی زیادی به دنبال داشته و نتوانسته دل مخاطبان را به دست آورد.

مهران رجبی

اتفاقی که رخ داده این است که تلویزیون به مرور زمان برخی مجریان خود را از دست داده بگونه ای که تعدادی از آنها عطای کار با رسانه ملی را به لقایش بخشیدند ، حال صداوسیما برای اینکه این کمبود را جبران کند، سراغ مهران رجبی رفته که نتوانسته نظر مردم در عرصه اجرا را به خود جلب کند و مورد انتقاد قرار گرفته است همچنین سید بشیر حسینی داور برنامه «عصر جدید» و استاد ارتباطات نیز وارد این عرصه شده است. به بهانه همین اتفاق خبرآنلاین از مخاطبان خود خواست تا نظرشان درباره ورود این افراد به عرصه اجرا را با ما در میان بگذارند، که در ادامه می‌خوانید.

اجرایشان عالی است

بخشی از مخاطبان خبرآنلاین اجرای هر دو هنرمند را بسیار خوب و ارزشمند دانستند.

یکی از کاربران درباره اجرای خوب این دو مجری نوشت: «به‌نظرم ایشان علاوه بر اینکه بازیگر بسیار عالی‌ای هستند، می‌توانند یک مجری درجه یک هم باشند. بدون اغراق ایشان کم نظیر هستند و نباید به‌خاطر عقایدشان آن‌ها را محکوم کنیم که نباید مجری گری کنند.»

کاربری به نام حنیف نوشت: «با توجه به اینکه خودی هستند و با ایمان، خیلی خوب هستند، به بقیه نباید اعتماد کرد، اول ایمان و خودی بودن این افراد مهم است.»

کاربری به نام سامی هم در پاسخ به حنیف نوشت: «وقتی دایره خودی ها اونقدر محدود کردید،که فقط همفکران و تصدیق گران کارهای شما،در اون جا بشن،فکر این نکردید که با این حلقه تنگ خودی ها،دچار چالش کمبود نیروی انسانی متبحر در تمام بخش‌ها خواهید شد؟؟! این نتیجه دشمن پنداری مردم معترض هست!»

مخاطبی نوشت: «مهران رجبی را خیلی دوست داشتنی می‌دانم. در همه عرصه‌ها. بازی درخشانش در بیدار شو آرزو تا حضور منطقی و پر رنگش در شب‌های مافیا که بر خلاف همسالانش ذهن تیز و استدلال گری داشت»

یکی از کاربران خبرآنلاین هم درباره این موضوع نوشت: «هر دو بسیار عالی هستند، مخصوصا مهران رجبی که خوار چشم دشمنان اسلام و انقلاب شده است.»

کسی تلویزیون تماشا نمی‌کند

تعداد بسیار زیادی از نظرهای مخاطبان حاوی این موضوع بود که چه اهمیتی دارد که این دو هنرمند خوب اجرا می‌کنند یا بد، چون در این موقعیت و با این برنامه‌هایی که صداوسیما برای مخاطبان خود گذاشته، دیگر کسی تلویزیون را تماشا نمی‌کند.

کاربری به نام ایمان درباره این موضوع نوشت: «کسی دیگر تلویزیون ایران را نگاه نمی‌کند، هرکسی را که خواستید در عرصه اجرا بگذارید.»

کاربر دیگری نوشت: «مگر اصلا چند درصد مردم تلویزیون جمهوری اسلامی را می‌بینند؟ برای رسانه‌ای در این سطح امثال بشیر حسینی و مهران رجبی، زیاد هم هست. اصلا مگر مهم است برنامه‌ای که سراسر آن دروغ و بدون محتوا است، توسط چه کسی اجرا می‌شود؟»

کاربری درباره اجرای این دو مجری نوشت: «مجری گری این آقایان، مخصوصا مهران رجبی، مثل جراحی قلب توسط یک لحاف دوز است.»

کاربر دیگری با اشاره به نخبه کشی‌های انجام شده توسط تلویزیون نوشت:« متاسفم برای تلویزیون و نخبه کشی‌ای که راه انداخته و فقط سرمایه و بودجه مملکت را می‌بلعد کسی هم تلویزیون نگاه نمی‌کند.»

یکی از مخاطبان خبرآنلاین نیز درباره این موضوع نوشت: «نظر مردم مهم نیست چون دیگر کسی تلویزیون نگاه نمی‌کند، همین نظر مسؤلین مثبت باشد؛ همه چیز حل است.»

تلویزیون کاری با نظر مخاطبانش ندارد

تعداد زیادی از مخاطبان هم پرسش اصلیشان این بود که چرا این مسئله مطرح می‌شود وقتی صدا و سیما هیچ توجهی به مخاطبان خود نمی‌کند؟ و کوچک‌ترین توجهی به خواسته آن‌ها ندارد! در چنین شرایطی چه اهمیتی دارد که چه کسی برنامه‌های تلویزیون را اجرا می‌کند.

یکی از کاربران درباره این موضوع نوشت: «کار تلویزیون تخصصی نیس چون طرف، هم مجری، هم گوینده خبر، هم خواننده و هم بازیگر است و این افرادی که الان در تلویزیون حضور دارند همه فن حریف و آچار فرانسه هستند.»

کاربر دیگری نوشت: «من نمی‌دانم چرا همه کارهای صداوسیما شده لجبازی کردن با مردم‌، چرا واقعا چنین اتفاق‌هایی رخ می‌دهد؟ یعنی چه که هر چی عموم مردم دوست دارند، باید نادیده گرفته بشود و فقط عقیده عده کمی مورد توجه قرار بگیرد؟»

مخاطبی به نام امیر نوشت: « نه مهران رجبی و نه سید بشیر. سید بشیر حسینی حتی نمی‌توانست داور خوبی باشد حالا چطور مجری خوبی باشد؟»

یکی از مخاطبان هم نوشت: «استقبال از برنامه‌های این آقایان نشان می‌دهد، مردم حتی حاضر نیستند قیافه این افراد را ببینند. چه برسد به برنامه، متاسفانه صداوسیمای میلی ظاهرا نه دوست دارد مجری خوب در صحنه بماند و نه چیزی در پشت صحنه برای نشان دادن دارد و نه دیگر برنامه پرباری عرضه می‌کند.»

یکی از مخاطبان هم نوشت: «مهران از کارای قبلیش نمره تقریبا قبولی گرفته و بشیر رانتی هم صفر است. اما رفتن به تلویزیون در این شرایط نشان می‌دهد که مهران هم از صدای مردم فاصله گرفته و هر دو سر وته یک کرباس هستند.»

مهران رجبیماجرای خواستگاری و ازدواج مهران رجبی:

من معلم بودم و در مدارس کرج تدریس می کردم و همسرم نیز در آموزش و پرورش کرج کارمند بودند. بنا به دلایل کاری رفت و آمد زیادی داشتم و در این رفت و آمدها احساس کردم این خانم می تواند همسر ایده آلی برای من باشد.

خواستگاری در خانه آقای رئیس رئیس آموزش و پرورش شهر کرج از دوستان نزدیکم بود و ارتباط خوبی با وی داشتم. موضوع را با او در میان گذاشتم و او نیز ضمن استقبال از این پیشنهاد قول داد تا مقدمات را فراهم کند. در این ملاقات به توافقات خوبی رسیدیم و متوجه شدم این خانم می تواند شریک زندگی ام باشد.

آرزوی مهران رجبی:

من همیشه آرزوی پرواز کردن داشتم، الان هم یک پاراگلایدر خریده ام و تحت آموزش هستم، امیدوارم به زودی بتوانم پرواز کنم و از این طریق به یکی از آرزوهای کودکی ام برسم.

قصد دارم خانه ای در یکی از روستاهای جاده چالوس شهرستان کرج بسازم و در اوقاتی که از کار فارغ می شوم از شلوغی های شهر فرار کنم و برای کسب آرامش به آنجا بروم. طبیعت را خیلی دوست دارم و دلم می خواهد از زیبایی های آن لذت ببرم. برای همین تصمیم به ساخت خانه در شمال گرفته ام.

مهران رجبی بازیگری را در سال 1376 با بازی در مجموعه تلویزیونی بچه های مدرسه همت آغاز کرد. بچه های مدرسهٔ همت نام یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی رضا میرکریمی است که در سال 1376-1375 تولید و از شبکه 2 سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردید. این مجموعه تلویزیونی درباره تعدادی دانش آموز است که در مدرسه راهنمایی همت به طور شبانه روزی تحصیل و زندگی می کنند هر بار با ماجرایی تازه روبرو می شوند.

در سال 1378 با بازی در فیلم سینمایی کودک و سرباز به کارگردانی رضا میرکریمی نخستین کار سینمایی را در کارنامه اش ثبت کرد. نقش ستوده شده او در کودک و سرباز کاندیدای جایزه جشنواره فجر هم گردید که برای بازیگری تازه کار افتخار است.

مهران رجبی در فیلم سینمایی اند خلاف نقش یک زن را ایفا میکند. داستان اند خلاف درباره پنج خلافکار است که باندی را تشکیل می دهند تا یک شجره نامه مومیایی را جعل کرده و به فروش برسانند.

مهران رجبی

فیلم شناسی مهران رجبی:

فیلم های سینمایی:

- تیغ و ترمه (۱۳۹۷)

- ما خیلی باحالیم(۱۳۹۶)

- ثبت با سند برابر است(۱۳۹۵)

- انزوا(۱۳۹۵)

- هفت معکوس(۱۳۹۴)

- ناردون (۱۳۹۴)

- معراجی ها۲(۱۳۹۴)

- پارادایس (۱۳۹۴)

- رسوایی ۲(۱۳۹۴)

- کالسکه (۱۳۹۲)

- انارهای نارس (۱۳۹۲)

- آقای الف (سه بعدی) (۱۳۹۱)

- دوازده صندلی (۱۳۹۰)

- خانه پدری (۱۳۸۹)

- شش نفر زیر باران (۱۳۸۹)

- دختر شاه پریون (۱۳۸۹)

- دلقک ماهی (۱۳۸۹)

- آژانس ازدواج (۱۳۸۹)

- ورود زنده‌ها ممنوع (۱۳۸۹)

- خنده در باران (۱۳۸۹)

- ما همه گناهکاریم (۱۳۸۹)

- سجل (فیلم تلویزیونی)(۱۳۸۹)

- پرنده باز (۱۳۸۹)

- دامادی به نام صفر (۱۳۸۹)

- ازدواج در وقت اضافه (۱۳۸۸)

- پرواز مرغابی‌ها (۱۳۸۸)

- بعدازظهر سگی سگی (۱۳۸۸)

- دیگری (۱۳۸۸)

- حلقه‌های ازدواج (۱۳۸۸)

- شیر و عسل (۱۳۸۸)

- گل بارون (۱۳۸۸)

- اخراجیها ۲(۱۳۸۷)

- طلا و مس (۱۳۸۷)

- پوست موز (۱۳۸۷)

- چار چنگولی (۱۳۸۷)

- دلداده (۱۳۸۷)

- ده رقمی (۱۳۸۷)

- سفر مرگ (۱۳۸۷)

- کلانتری غیرانتفاعی (۱۳۸۷)

- باد در علفزار می‌پیچد (۱۳۸۶)

- دوشیزه باران (۱۳۸۶)

- روز برمی آید (۱۳۸۵)

- سه زن (۱۳۸۵)

- قاعده بازی (۱۳۸۵)

- کلاهی برای باران (۱۳۸۵)

- مینای شهر خاموش (۱۳۸۵)

- به آهستگی(۱۳۸۴)

- پیشنهاد ۵۰ میلیونی (۱۳۸۴)

- جایی در دوردست (۱۳۸۴)

- بیدار شو آرزو (۱۳۸۳)

- شاخه گلی برای عروس (۱۳۸۳)

- مارمولک (۱۳۸۲)

- طلای سرخ (۱۳۸۲)

- مزرعه آفتابگردان (۱۳۸۲)

- تهران ساعت ۷ صبح (۱۳۸۱)

- دو فرشته (۱۳۸۱)

- رسم عاشق کشی (۱۳۸۱)

- روز کارنامه (۱۳۸۱)

- صورتی (۱۳۸۱)

- ایستگاه متروک (۱۳۸۰)

- عزیزم من کوک نیستم (۱۳۸۰)

- از کنار هم می‌گذریم (۱۳۷۹)

- زیر نور ماه (۱۳۷۹)

- کودک و سرباز (۱۳۷۸)

تلویزیون:

- ۱۳۷۵ بچه‌های مدرسه همت (سیدرضا میرکریمی)

- ۱۳۸۰ دوران سرکشی (کمال تبریزی)

- ۱۳۸۱ روزهای بیاد ماندنی (همایون شهنواز)،(تورج منصوری)

- ۱۳۸۲ مزرعه آفتابگردان (فریدون حسن پور)

- ۱۳۸۳ ۱۰۱ راه برای ذله کردن پدر و مادرها (حجت قاسم زاده اصل)

- ۱۳۸۵ زیرزمین (علیرضا افخمی)

- ۱۳۸۵ صاحبدلان (محمدحسین لطیفی)

- ۱۳۸۶ یک وجب خاک(علی عبدالعلی زاده)

- ۱۳۸۶ راه بی‌پایان (همایون اسعدیان)

- ۱۳۸۶ روزگار قریب (کیانوش عیاری)

- ۱۳۸۶ دریا در غربت (سید رحیم حسینی)

- ۱۳۸۶ قرارگاه مسکونی (سید جواد رضویان)

- ۱۳۸۶ یک مشت پر عقاب (اصغر هاشمی)

- ۱۳۸۷ سه در چهار (مجید صالحی)

- ۱۳۸۷ مثل هیچ‌کس (عبدالحسن برزیده)

- ۱۳۸۷ عملیات ۱۲۵ (بهروز افخمی)

- ۱۳۸۷ غیر محرمانه (مسعود رسام)

- ۱۳۸۷ دیدار (سیدجواد هاشمی)

- ۱۳۸۸ عبور از پاییز (مسعود شاه محمدی)

- ۱۳۸۸ چاردیواری (سیروس مقدم)

- ۱۳۸۸ محله تهرونی‌ها (سهیل موفق)

- ۱۳۸۷ لطفاً دور نزنیم (مهدی مظلومی)

- ۱۳۸۹ آسمان همیشه ابری نیست (سعید عالم‌زاده)

- ۱۳۸۹ خوش‌نشین‌ها (سعید آقاخانی)

- ۱۳۸۹ خنده بازار سری اول (شهاب عباسی)

- ۱۳۸۹ قهوه‌خانه بهشت (محمد تقی انصاری)

- ۱۳۸۹ از یاد رفته (فریدون حسن‌پور)

- ۱۳۹۰ سایه روشن (آرش معیریان)

- ۱۳۹۰ سی امین روز (جواد افشار)

- ۱۳۹۰ فراموشی (سعید سلطانی)

- ۱۳۹۱ شوق پرواز (یدالله صمدی)

- ۱۳۹۱ دزد و پلیس (سعید آقاخانی)

- ۱۳۹۱ خانه‌ای روی تپه (داریوش یاری)

- ۱۳۹۱ هفت سین (یدالله صمدی)

- ۱۳۹۲ بالهای خیس (عباس رنجبر)

- ۱۳۹۲ روزهای بد، به‌در (سعید آقاخانی)

- ۱۳۹۳ گذر از رنج‌ها (فریدون حسن پور)

- ۱۳۹۳ معراجی‌ها (مسعود ده نمکی)

- ۱۳۹۳ بین خودمون بمونه (علی عطشانی)

- ۱۳۹۳ دردسرهای عظیم (برزو نیک‌نژاد)

- ۱۳۹۳ پرده‌نشین (بهروز شعیبی)

- ۱۳۹۴ دردسرهای عظیم ۲ (برزو نیک نژاد)

- ۱۳۹۴ غیرعلنی (مهرداد خوشبخت)

- ۱۳۹۵ لیسانسه‌ها (فصل اول) (سروش صحت)

- ۱۳۹۵ سرزمین کهن (کمال تبریزی)

- ۱۳۹۶ لیسانسه‌ها (فصل دوم ) (سروش صحت)

- ۱۳۹۷کوبار (فریدون حسن پور)

- ۸۷ متر (کیانوش عیاری)

تله فیلم:

- آخرین مجرد(۱۳۸۹)

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: