بازیکن عاقل تیم انگلیس

اعتراف جالب بازیکن عاقل تیم انگلیس!

اعتراف جالب بازیکن عاقل تیم انگلیس!
کدخبر : 570369

دوحه- ایرنا- مهاجم تیم ملی انگلیس پس از پیروزی این تیم برابر ایران گفت: امروز گل‌های زیادی زدیم و اعتماد به‌نفس‌ بالایی گرفتیم اما باید اطمینان حاصل کنیم که در بازی برابر تیمی قدرتمندتر ۲ گل دریافت نکنیم.

کلِم ویلسون، مهاجم تیم ملی انگلیس پس از بازی این تیم مقابل ایران اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و به برد خوبی رسیدیم. در نیمه دوم وارد زمین شدم و توانستم یک گل بسازم که حس بسیار خوبی است.

وی درباره اینکه آیا ورودش به بازی به خاطر مصدومیت هری کین بود، گفت: باید آماده باشید برای زمانی که به دلایل فنی یا مصدومیت احتمالی فراخوانده می‌شوید و من هم آماده بودم. وقتی سرمربی گفت آماده بودم تا به زمین بیایم. برایم دلیلش اهمیت ندارد.

ویلسون افزود: به عنوان مهاجم وقتی تیم شما پیش افتاده است و به زمین می‌آیید، یعنی اینکه فرصت دارید که گل بزنید. ما ۲ گل خوردیم و ناراحتمان کرد ولی مجموعه تیم خوب بازی کرد و اعتماد به نفس خوبی به‌دست آوریم.

مهاجم سه‌شیرها درباره اینکه چرا توپی که می‌توانست خودش به گل تبدیل کند را به جک گریلیش هم‌تیمی‌اش پاس داد، اضافه کرد: یک مهاجم همیشه دوست دارد گل بزند. وقتی در جام جهانی بازی می‌کنید، دوست دارید که گل بزنید اما در زمین بازی باید تصمیم درست بگیرید زیرا موضوع تیم است نه موفقیت انفرادی و برای من موفقیت انفرادی اهمیتی ندارد. زمانی که پاس دادم، زاویه من بسته بود و پاس دادم. فوتبال همین است و بقیه برای شما تلافی می‌کنند.

تیم ملی انگلیس در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ با نتیجه ۶ بر ۲ ایران را شکست داد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: