سیگارکشیدن دونده حین دویدن در ماراتن! + فیلم

سیگارکشیدن دونده حین دویدن در ماراتن! + فیلم
کدخبر : 572149

سیگارکشیدن دونده در مسابقه دو ماراتن در چین با واکنش کاربران محلی در این کشور همراه بود.

به گزارش شما و اقتصاد: اقدام عجیب یک دونده اهل چین در یکی از مسابقات دو ماراتن در این کشور خبرساز شده است. در تصاویری که در در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود چن ۵۰ ساله را در حالی که مشغول کشیدن سیگار است نشان می دهد. این اتفاق در یک مسابقه دو ماراتن سین آنجیانگ در شهر جیانده چین رخ داد.

 

 

بنا به گزارش رسانه های محلی چین این تصاویر زمانی که چن در ۶ نوامبر در این ماراتن ۴۲ کیلومتری شرکت کرده بود تهیه شد. چن در این مسابقه، در مدت زمان ۳ ساعت و ۲۸ دقیقه خود را به خط پایان رساند در این رقابت حدود ۱۵۰۰ شرکت کننده حضور داشتند که چن رتبه ۵۱۵ را به دست آورد.

بنا به این گزارش، چن تاکنون در مسابقات دو ماراتن مختلف شرکت داشته است. او در ماراتن گوآنژو ۲۰۱۸، ماراتن ژئامن ۲۰۱۹، ماراتن لیشوی اولترا و همچنین نیمه ماراتن لهاسا حضور داشت.

انتشار این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی محلی چین با واکنش منفی کاربران همراه بود. بسیاری از کاربران از اینکه این دونده در یک مسابقه ورزشی دست به چنین اقدامی زد به انتقاد از او پرداختند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: « آیا این دونده فکر نکرد که در پشت سر او هم شرکت کنندگان در حال دویدن هستند. آنها مجبور بودند تا دود سیگار را استشمام کنند.» کاربر دیگر در کامنتی نوشت: « این دونده الگوی نامناسبی برای همه خواهد بود .»/مخاطب24

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: