سکته مغزی مرد جوان پس از چرخاندن سریع سر

سکته مغزی مرد جوان پس از چرخاندن سریع سر
کدخبر : 573521

مرد جوانی که حین بازی سرش را سریع چرخانده بود دچار سکته مغزی شد.

یک مرد اهل میسوری در ایالات متحده آمریکا می‌تواند خود را خوش شانس بداند که پس از پارگی شریان گردن و سه سکته مغزی پیاپی هنوز زنده است. جوئل هنریچ به دلیل چرخش سریع سرش در حین بازی پیکل بال دچار این حادثه شد.

 جوئل، یک مرد ۳۵ ساله ورزشکار، اهل فستوس، میسوری در نوامبر سال گذشته دچار این تصادف عجیب شد. جوئل و چند تن از دوستانش مشغول بازی پیکل بال، یک ورزش راکتی شبیه به تنیس بودند که او به سرعت سرش را به یک سمت چرخاند تا توپ را ردیابی کند. جوئل ناگهان صدایی قوی در پشت سر خود احساس کرد و بلافاصله علائمی را تجربه کرد که قبلاً هرگز آن را احساس نکرده بود. او نمی‌دانست که چرخش سریع گردن باعث ایجاد یک سری جراحات شده است که او را مجبور می‌کند برای زندگی خود بجنگد.

 لحظاتی بعد جوئل بدترین سرگیجه زندگی خود را تجربه کرد و چند دقیقه بعد، دوستانش به او کمک کردند تا روی نیمکت بنشیند. او قادر نبود به تنهایی راه برود.

این مرد جوان به SWNS گفت: «زمین دور سرم می‌چرخید و من دچار حالت تهوع شدید و استفراغ شدم.»

او به سرعت به بیمارستان محلی منتقل شد و بلافاصله در لیست قربانیان مشکوک به سکته مغزی قرار گرفت. دقایقی بعد او برای سی تی اسکن و سپس ام آر آی منتقل شد. در ادامه پزشکان به جوئل گفتند که دچار سه سکته مغزی شده است.

images

 خوشبختانه، پس از دو روز بستری شدن در بیمارستان، جوئل هنریچ توانست بدون هیچ علامت نگران کننده‌ای با پای خود به خانه برگردد. او از آن زمان بهبودی کامل پیدا کرده است و خود را بسیار خوش شانس می‌داند. مشخص نیست که چه چیزی باعث پارگی رگ شده است، زیرا او می‌گوید که قبلاً میلیون‌ها بار سر خود را چرخانده است،

 اگرچه چنین صدمات عجیبی بسیار نادر هستند، اما بی سابقه نیستند. در سال ۲۰۱۹ نیز، یک مرد ۲۸ ساله با انجام کشش گردن، شریان مهره‌اش را پاره کرده بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: