آغاز طرح فروش بدون قرعه کشی از شنبه تا ۲۳ اسفند

آغاز طرح فروش بدون قرعه کشی از شنبه تا 23 اسفند
کدخبر : 576864

طرح جدید وزارت صمت برای فروش خودروهای داخلی بدون قرعه کشی از روز گذشته ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده است و تا پایان روز سه‌شنبه ۲۳ اسفندماه ادامه دارد.

متقاضیان خرید خودرو داخلی در طرح بزرگ یکپارچه فروش که به اسم فروش بدون قرعه‌کشی هم شناخته می‌شود، باید در قدم اول حساب شخصی وکالتی معرفی کنند و مبلغ ۱۰۰ میلیون در آن بریزند. این پول تا قرعه‌کشی تعیین نوبت و اعلام اولویت‌ها که احتمالا تا آخر فروردین طول می‌کشد، مسدود باقی می‌ماند

بزرگترین طرح فروش یکپارچه خودروهای داخلی خارج از فرآیند قرعه‌کشی که توسط ایرانخودرو از روز شنبه ۲۰ اسفند آغاز شده و تا روز سه‌شنبه ۲۳ اسفند ماه ادامه پیدا می‌کند، اسم قشنگی دارد، اما به‌نظر می‌رسد مجریان و طراحانش رندانه تصمیم گرفته‌اند طوری عنوان نامحبوب پیش‌فروش را از روی آن بردارند که به‌هیچ وجه جلوی چشم نباشد. در عوض تا توانسته‌اند روی موارد جذابی مثل پیش‌پرداخت ۱۰۰ میلیون تومانی و فروش بدون انجام قرعه‌کشی مانور داده‌اند. به‌نظر شما یک‌جای کار نمی‌لنگد؟

شماره یک | واقعا بدون قرعه‌کشی است؟

طرح فروش یکپارچه خودروهای داخلی را از مدل فروش خودروهای وارداتی کپی‌برداری کرده‌اند. به این ترتیب هم بدون قرعه‌کشی است، هم با قرعه‌کشی. در فروش خودروهای وارداتی متقاضیان ثبت‌نام می‌کنند، در حساب وکالتی خود پول می‌ریزند و منتظر می‌مانند تا در قرعه‌کشی انجام شده، نوبت‌ها و اولویت‌ها مشخص شود. افراد خوش‌شانس که در ابتدای صف انتظار قرار بگیرند این شانس را دارند تا زودتر برای خرید خودرو دست به‌کار شوند. متقاضیان شرکت در طرح بزرگ فروش یکپارچه خودروهای داخلی هم اگرچه از شر فرآیند قرعه‌کشی به‌معنای برد و باخت راحت شده‌اند، اما همچنان برای تعیین اولویت و قرار گرفتن در نوبت انتظار تحویل خودرو باید چشم به‌راه انجام قرعه‌کشی بمانند و توی دلشان خدا خدا کنند که بخت و اقبال یارشان باشد. نتیجه قرعه‌کشی تا اواخر فروردین سال ۱۴۰۲ مشخص نخواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: