قیمت گوشی‌های سامسونگ امروز شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ + جدول

قیمت گوشی‌های سامسونگ امروز شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ + جدول
کدخبر : 577735

گوشی A32 سامسگ سه سال بعد از عرضه جهانی در ایران حدود ۱۱.۲ می‌شود. قیمت نسخه جدید آن به ۱۳.۵ میلیون رسیده است

قیمت گوشی های سامسونگ امروز شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲  را مشاهده می کنید. گلکسی A۳۲ سامسونگ تقریبا سه سال پیش رونمایی شد، اما هنوز در ایران طرفدار دارد. مدلی که نسخه ۱۲۸ گیگ آن را فروشنده‌های موبایل در نیمه فروردین امسال حدود ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می‌فرشند. گلکسی A۳۳ که نسخه جدید آن به‌شمار می‌رود، با همین فضا ذخیره سازی ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و قیمت گلکسی A۵۳ سامسونگ به ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

بهگلکسی A۷۳ را به‌عنوان بهترین میان‌رده سامسونگ نهایتا ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌فروشند و خرید گلکسی S۲۱ FE الان ۲۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان آب می‌خورد. قیمت گلکسی S۲۳ Ultra هم که یکی از گران‌ترین پرچمداران سامسونگ است، با ۵۱۲ گیگ فضای ذخیره‌سازی، الان ۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

گلکسی A۱۳ را درحال حاضر به‌عنوان پرفروش‌ترین محصول سامسونگ در بازار می‌شناسیم که حالا نسخه جدید آن یعنی گلکسی A۱۴ هم به بازار معرفی شده است. فروشنده‌های موبایل می‌گویند، هر دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگ گوشی گلکسی A۱۳ بین محبوب‌ترین مدل‌های فعلی بازار به‌حساب می‌آیند و کنار آن می‌توانیم به گلکسی A۳۲ اشاره کنیم که بعد تقریبا بعد سه سال از عرضه جهانی، هنوز در ایران طرفدار دارد.

گلگسی A۵۳ و A۷۳ توانستند به‌ترتیب جانشین‌های خوبی برای A۵۲ و A۷۳ باشند و بین محبوب‌ترین میان‌رده‌های بازار برای خودشان جایی دست‌وپا کنند. البته از گلکسی S۲۱ FE هم نباید غافل شویم. مدلی که به آن لقب قاتل پرچمدار را می‌دهند و خیلی‌ها به‌جای رفتن سراغ گوشی‌های پرچمدار سری S، با قیمت کمتری S۲۱ FE را می‌خرند.

گلکسی S۲۳ Ultra جدید‌ترین و بهترین پرچمدار فعلی سامسونگ است که با حسگر اصلی ۲۰۰ مگاپیکسل یکی از رقبای گوشی‌های گرانقیمت آیفون به‌حساب می‌آید. گلکسی S۲۲ Ultra نسخه قدیمی‌تر S۲۳ Ultra است و الان با قیمت کمتری فروخته می‌شود.

قیمت روز گوشی‌های پرفروش سامسونگ

مدل

قیمت

Galaxy A۱۳ ۶۴+۴

شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

Galaxy A۱۴ ۶۴+۴

هفت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

Galaxy A۳۲ ۱۲۸+۶

۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

Galaxy A۳۳ ۱۲۸+۶

۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

Galaxy A۰۳ Core ۳۲+۲

سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

Galaxy A۵۳ ۵G ۲۵۶+۸

۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

Galaxy A۲۳ ۱۲۸+۴

هشت میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

Galaxy M۳۳ ۱۲۸+۶

۹ میلیون و ۵۰ هزار تومان

Galaxy A۰۴ ۶۴+۴

پنج میلیون تومان

Galaxy A۷۳ ۵G ۲۵۶+۸

۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

Galaxy S۲۲ Ultra ۵G ۵۱۲+۱۲

۵۴ میلیون تومان

Galaxy S۲۳ Ultra ۵G ۲۵۶+۱۲

۶۳ میلیون تومان

Galaxy S۲۳ Ultra ۵G ۵۱۲+۱۲

۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

Galaxy S۲۱ FE ۵G ۲۵۶+۸

۲۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

Galaxy S۲۲ ۵G ۱۲۸+۸

۳۶ میلیون تومان

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: