برگزاری سمینار «عوارض سبز» به میزبانی شرکت پتروشیمی اروند / «اروند» در مسیر خروج از صنایع آلاینده

برگزاری سمینار «عوارض سبز» به میزبانی شرکت پتروشیمی اروند / «اروند»  در مسیر خروج از صنایع آلاینده
کدخبر : 582339

سمینار «عوارض سبز» با حضور بیش از ۴۰ نفر از کارشناسان و روسای ادارات HSE، محیط زیست و منابع طبیعی شهرستان بندرماهشهر به میزبانی شرکت پتروشیمی اروند برگزار شد.

به گزارش شماواقتصاد: در راستای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست، مسئولیت های اجتماعی و آشنایی مدیران و متخصصان صنعت پتروشیمی با قوانین و مقررات محیط زیستی کشور، سمینار علمی محیط زیستی با هدف معرفی "ماده ۲۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده (عوارض سبز)" و آیین نامه مربوطه با عنوان "معیارهای تعیین سطح آلایندگی واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی آلاینده (مصوبه ۲۷/۱۲/۱۴۰۲ هیات دولت)" در تاریخ دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ به میزبانی شرکت پتروشیمی اروند برگزار شد.

در این سمینار که بادعوت از بیش از ۴۰ نفر از مدیران و متخصصان شرکت های پتروشیمی منطقه، روسای بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت های پتروشیمی منطقه و سازمان منطقه ویژه، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندر ماهشهر و رییس اداره منابع طبیعی، آب خیز داری و ... شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد، خانم دکتر کعبی از مدیران با تجربه سازمان حفاظت  محیط زیست و مدیرکل اسبق دفتر پایش فراگیر سازمان به ارایه موضوع پرداختند.

 

 

روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: