مدیرعامل شرکت ماهان سیرجان:

پروژه احداث واحد خردایش ۵ میلیون تنی آبان ماه به بهره برداری می رسد

پروژه احداث واحد خردایش ۵ میلیون تنی آبان ماه به بهره برداری می رسد
کدخبر : 582578

مدیرعامل شرکت توسعه فراوری ماهان سیرجان اعلام کرد: پروژه احداث واحد خردایش پیش فراوری و کوبینگ خشک به ظرفیت ۵ میلیون تن با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان آبان ماه امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش شماواقتصاد: مهدی بهرامی در جریان بازدید فرماندار سیرجان  و هیات همراه از پروژه های در دست اجرای شرکت ماهان سیرجان افزود: همچنین با تکمیل و بهره برداری از دو پروژه احداث کارخانه کنسانتره و گندله سازی هر کدام به ظرفیت سالانه ۲.۵ میلیون تن ضمن تکمیل زنجیره فولاد برای ۸۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.
c6139366-108f-4232-9a0f-ab4307e7ac91

یعقوبی پور فرماندار سیرجان در  بازدید از پروژه های شرکت ماهان سیرجان حمایت از شرکت های معدنی و صنعتی را از اولویت های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: با توجه به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان مهار تورم و رشد تولید می کوشیم تا از حمایت  و پشتیبانی از شرکت های معدنی و صنعتی  ضمن بهره وری بهینه از معادن، زمینه اشتغال حداکثری جوانان شهرستان را فراهم کنیم.
b2fc663f-1844-44b1-875d-5c61207b23dc

یعقوبی پور با بیان اینکه بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان، به صورت مستمر و با هدف حمایت و رفع موانع تولید در دستور کار است ، تصریح کرد: پتانسیل های خوبی در شهرستان در بخش های معدن و صنعت وجود دارد که در صورت حمایت و توجه بیشتر می توانیم زنجیره تولید را برای اشتغالزایی در مجموعه فولاد کامل کرده و با تولید بیشتر، منافع بیشتری را برای مردم ایجاد کنیم.

بر اساس این گزارش، فرماندار سیرجان به همراه معاون برنامه ریزی و توسعه و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان سیرجان از  پروژه های در دست اجرای شرکت توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان دیدن کردند و از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه ها قرار گرفتند.



روابط عمومی گروه مالی گردشگری

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: