اخبار قتل./ اخبار حوادث

قتل جگر سوز و بی رحمانه دختر۹ ساله تهرانی به دست پدر به بهانه ...

قتل جگر سوز  و بی رحمانه دختر9 ساله تهرانی به دست پدر  به بهانه ...
کدخبر : 582616

پدر عصبانی دختربچه اش را با ضربات کابل در شهرری به قتل رساند.

سرهنگ سید رضا عمادالدینی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری گفت: ساعت ۶ صبح امروز ماجرای قتل دختروی افزود: ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که پدر خانواده سال گذشته با حضور در افغانستان ، دختربچه ۸ ساله خودش را به ایران آورده و همراه زن دوم و دو فرزند دیگرش زندگی می کردند که شامگاه گذشته، همراه زن دوم و دو بچه دیگرش به یک مهمانی رفته و این در حالی بوده که دختر بچه ۹ ساله اش در خانه تنها بوده است.

سرهنگ عمادالدینی ادامه داد: پدر خانواده پس از بازگشت به خانه با به هم ریختگی خانه رو به رو شد و دختر بچه ۹ ساله اش را با ضربات کابل به باد کتک می گیرد و دختربچه نیمه بیهوش روی زمین می افتد تا اینکه ساعت ۵ صبح امروز دختربچه شروع به گریه می کند  و پدر عصبانی بار دیگر فرزندش را هدف ضربات مرگبار کابل قرار می دهد. 

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به مدارک به دست آمده پدر دختربچه بازداشت و در اختیار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته و جسد دختربچه به پزشکی قانونی منتقل شد.

بچه ۹ ساله ای به ماموران کلانتری ۱۷۶ حسن آباد گزارش شد که ماموران با حضور در محل جنایت با جسد دختربچه ای که با ضربات کابل به قتل رسیده بود رو به رو شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: