روانشناسی / عاشق شدن/ عشق پنهانی افراد به شما / شخصیت شناسی

۱۵ نشانه عشق پنهانی افراد عاشق که نمی توانند به شما بگویند! | فردی که روی شما کراش است این ۱۵ نشانه پنهان را دارد!

15 نشانه عشق پنهانی افراد عاشق که نمی توانند به شما بگویند! | فردی که روی شما کراش است این 15 نشانه پنهان را دارد!
کدخبر : 582687

در اینجا به این مطلب میپردازیم که شما گاها به افرادی در دور خود شک میکنید که آنها عاشق شما هستند یا خیر با ما همراه باشید تا برایتان از نشانه های عشقشان برایتان بگوییم

۱۵ نشانه اینکه کسی بصورت پنهانی شما را دوست دارد؛ روی شما کراش دارد

گاهی اوقات تشخیص اینکه کسی پنهانی شما را دوست دارد و به عبارتی روی شما کراش دارد یا نه آسان نیست. دانستن اینکه چه علائمی را باید مدنظر قرار دهید، می‌تواند به شما کمک کند که راحت تر و دقیق تر این تشخیص را بدهید. هرچه کسی شما را بهتر بشناسد، پنهان کردن احساساتش برای شما آسان تر است، اما نشانه هایی وجود دارد که می توانید در این صورت هم مراقب آنها باشید.

حتی وقتی کسی احساسات خود را کنترل کرده و پنهان می کند، باز هم می توانید بفهمید که آیا آن شخص روی شما کراش دارد یا خیر. هنگامی که این را فهمیدید، این به شما بستگی دارد که آیا می خواهید کاری در مورد آن انجام دهید یا خیر. زیرا در هر صورت آنها احساس خود را از شما مخفی نگه داشته اند و شاید بهتر باشد که این احساس همچنان مخفی بماند! شاید هم آنها از اینکه احساسات خود را بدون انجام اولین حرکت شما اعلام کنند، می ترسند.

علائم زبان بدن و سایر شاخص ها می توانند به شما در تعیین حقیقت کمک کنند. شما نمی توانید ذهن آنها را بخوانید، اما وقتی در اطرافشان هستید می توانید اعمال و رفتار آنها را بخوانید. آنها بدون اینکه متوجه شوند این کار را انجام می دهند و سرنخ می دهند و شما می توانید با توجه کردن به حقیقت پی ببرید.

پانزده نشانه که یک نفر روی شما کراش دارد

1- وقتی کسی شما را دوست دارد، می خواهد شما را خوشحال کند

وقتی کسی پنهانی شما را دوست دارد، شاد بودن شما او را خوشحال می کند. او می داند که شما لایق بهترین ها هستید و هر کاری که لازم است انجام می دهند تا آن را به شما بدهد. این فرد احتمالاً از شما می پرسد که وضعیت شما چگونه است و آیا می تواند کاری برای آسان تر کردن زندگی شما انجام دهد.

کسی که روی شما کراش دارد، غافلگیرتان می کند تا شادی را به شما القا کرده و باعث شود احساس خاصی داشته باشید. آنها همچنین قبل از تصمیم گیری نظر شما را می پرسند تا مطمئن شوند که از کاری که انجام می دهند راضی خواهید بود. کسی که علاقه ای عاطفی و عاشقانه به شما ندارد، برای انجام این کارها تلاش نمی کند، بنابراین این نشانه خوبی است.

2 - وقتی در اطراف کسی هستید که روی شما کراش دارد، بی قرار می شود

ممکن است متوجه شوید که وقتی در نزدیکی او هستید، به نظر می‌رسد فردی بی‌قرار است. او ممکن است با لباس های خود بازی کند، موهای خود را به هم بریزد یا صورت خود را لمس کند. این نشان می دهد که او عصبی است یا می خواهد توجه شما را جلب کند.

این فرد اغلب متوجه نمی شود که در حال بی قراری است، بنابراین این یک اقدام ناخودآگاه است که می توانید آن را مورد بررسی قرار دهید. سعی کنید زمانی که آنها نمی دانند شما در اطرافشان هستید آنها را تماشا کرده و زیر نظر بگیرید تا ببینید که آیا آنها همانطور که وقتی شما آنجا هستید بی قرار هستند یا خیر. اگر نه، وقت آن است که در نظر بگیرید که آیا می خواهید به علاقه پنهانی آن‌ها توجه کنید یا خیر.

3 - آنها تماس چشمی را حفظ می کنند و گاهی اوقات به نظر می رسد به شما خیره می شوند

وقتی کسی شما را دوست دارد، بیشتر از دیگران به شما نگاه می کند. آن‌ها می‌خواهند هر زمان که بتوانند عمیقاً به چشمان شما نگاه کنند، و ممکن است گاهی آنها را در حال خیره بودن به خودتان ببینید. گاهی اوقات کسی که روی شما کراش دارد این کار را ناخودآگاه انجام می دهد تا افکار شما را بفهمد و تشخیص دهد.

4- وقتی کسی شما را دوست دارد، به سمت شما متمایل می شود و اغلب راه هایی برای لمس شما پیدا می کند

مراقب باشید که وقتی یک نفر در نزدیکی شما است چگونه موقعیت خود را نشان می دهد. این افراد اگر شما را دوست داشته باشند اغلب به شما نزدیکتر می شوند یا به شما متمایل می شوند. آنها همچنین به دنبال راه های بی گناه برای لمس شما خواهند بود. ممکن است متوجه شوید که در حالی که کنار یکدیگر نشسته اید، ظاهرا بصورت غیر عمد دست یا پای خود را به شما می‌مالند. هرچند باید به یاد داشته باشید که این حرکات می‌تواند جنبه‌های دیگری نیز داشته باشد...!

5 – کسی که روی شما کراش دارد جزئیات شخصی زندگی خود را با شما به اشتراک می گذارد

همه افراد، اطلاعات شخصی خود را با شما باز نمی کنند و به اشتراک نمی گذارند. وقتی آنها این کار را انجام می دهند، می تواند به این معنی باشد که آنها مخفیانه شما را دوست دارند.

این نشان می دهد که آنها با شما احساس راحتی می کنند و به این اعتماد دارند که آنها را قضاوت نمی کنید یا اطلاعات شخصی آنها را با دیگران به اشتراک نمی گذارید. در حالی که این می تواند نشان دهنده یک دوستی عمیق باشد، می تواند معنای بسیار بیشتری هم داشته باشد. این کار صمیمیت را عمیق تر کرده و باعث می شود که شما دو نفر از دیگران به یکدیگر نزدیک تر شوید.

6- وقتی کسی شما را دوست دارد، چیزهایی را که به او می دهید را نگه می دارد

داشتن احساسات عاشقانه نسبت به کسی اغلب منجر به گرامی داشتن همه چیزهایی می شود که از او دریافت می کنید. وقتی کسی هدایای قدیمی یا یادگاری‌های تصادفی از شما را نگه می‌دارد، نشانه آن است که می‌خواهد چیزی بیشتر از دوستان دیگر باشد. آنها ممکن است یک جاکلیدی که به آنها داده اید، تصویری که سال ها پیش کشیده اید یا هر چیز دیگری که باعث شود با دیدن آن به شما فکر کنند را ذخیره کرده و برای همیشه پیش خود نگه دارند.

این شخص، این هدایا را بخاطر ارزش مادی آن‌ها نگه نمی دارد. دلیل نگه داشتن آن‌ها این است که شما را به عنوان یک دارایی در زندگی خود می بینند که نمی خواهند از دستش بدهند.

7 – کسی که روی شما کراش دارد اغلب به شوخی های شما لبخند می زند و می خندد

یکی از راه‌های تشخیص اینکه آیا کسی به شما علاقه پنهانی دارد یا خیر این است که به این توجه کنید که چقدر در قبال شما لبخند می‌زند و می‌خندد. اگر بیشتر اوقات در حضور شما لبخند می زند، احتمال زیادی وجود دارد که شما را دوست داشته باشد. این نشان می دهد که او از حضور شما راضی بوده و آن را گرامی می دارد.

علاوه بر این، خندیدن به تمام شوخی‌های شما نشانه دیگری است که نشان می‌دهد آن‌ها بیشتر از دیگران از گذراندن وقت با شما لذت می‌برند. آنها ممکن است حتی زمانی که شوخی شما اصلا عالی نیست باز هم بخندند ، که نشان دهنده جذابیت شما برایشان و تمایل آن‌ها به ارتباط در سطح عمیق تر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: