مرحله دوم طرح ساماندهی کلونی های آسیب زای پایتخت در مناطق ۲۲ گانه اجرا شد

مرحله دوم طرح ساماندهی کلونی های آسیب زای پایتخت در مناطق ۲۲ گانه اجرا شد
کدخبر : 583384

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از اجرای مرحله دوم طرح ساماندهی ۱۳۴ نقطه از کلونی های آسیب زای شهر تهران در مناطق ۱۹، ۱۵ و ۱۲ خبر داد.

به گزارش شماواقتصاد:  ساماندهی ۱۶۰ معتاد متجاهر و ۱۰۰ بی خانمان در آستانه برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی 

 

دکتر احمد احمدی صدر در این خصوص گفت: این طرح به شکل کاملاً تخصصی و دقیق در مسیر برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی پایتخت به اجرا در آمد و ۱۶۰ معتاد متجاهر و یکصد بی خانمان ساماندهی شدند.

وی با اشاره به اینکه در فاز نخست ساماندهی ۱۳۴ نقطه از کلونی های آسیب زای پایتخت، با همکاری مددکاران و کارشناسان حوزه آسیب ها، به شکل میدانی نقاط آسیب زای محلات شهر تهران پایش شدند، ادامه داد: در مرحله دوم با همکاری یگان حفاظت شهرداری تهران، کلانتری های مناطق و گشت خدمات فوریت های اجتماعی و مددکاران و حامی شهر مناطق نسبت به جمع آوری و ساماندهی بی خانمان ها و معتادان متجاهر اقدام شد.

احمدی صدر افزود: در این پایش کاملاً تخصصی ابتدا مکان، زمان وقوع آسیب، نوع آسیب و موارد این چنینی شناسایی می شوند و سپس با همکاری شهرداری مناطق ۲۲گانه، نیروی انتظامی و سایر دستگاه ها اقدامات لازم برای ساماندهی این افراد صورت می گیرد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی خاطر نشان کرد: این طرح هر هفته به شکل متمرکز به اجرا در می آید و در این طرح افراد بی خانمان و معتادان متجاهر برای ساماندهی و درمان به مراکز مربوطه هدایت می شوند.

 

 

 

روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: