در طرح استقبال از مهر در ایستگاه‌های خط ۴ مترو چه اقداماتی انجام شده است؟

در طرح استقبال از مهر در ایستگاه‌های خط ۴ مترو چه اقداماتی انجام شده است؟
کدخبر : 583694

هم زمان با اجرای طرح استقبال از مهر اقدامات متعددی در خطوط مترو تهران و حومه در حال انجام است که به طور خاص در خط چهار ۱۶ دستگاه پله برقی اورهال شده و مراحل اورهال سایر پله‌برقی‌ها طبق برنامه‌ریزی و اولویت تعیین شده در دست اجراست.

به گزارش شماواقتصاد: مجتبی بیات مدیر ارشد خط ۴ شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ضمن تشریح برنامه‌های استقبال از مهر در این خط افزود: به منظور آمادگی حداکثری برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان و مسافران محترم هم زمان با بازگشایی مراکز آموزشی، از چند ماه قبل بررسی تجهیزات و تأسیسات ایستگاه‌های مترو در خط ۴ آغاز شده و اقدامات متعددی جهت انجام تعمیرات اساسی و به‌روزرسانی مواردی چون پله برقی، هواساز و هواکش، آب‌سردکن‌ها، روشنایی ایستگاه‌ها انجام شده است. این فعالیت‌ها به منظور حفظ تجهیزات در شرایط مطلوب به‌صورت مستمر و طبق زمان‌بندی انجام می‌شود.

وی به انجام تعمیرات اساسی ۱۶ دستگاه پله‌های برقی در خط چهار اشاره کرد و گفت: مراحل اورهال سایر پله‌برقی‌ها طبق برنامه‌ریزی و اولویت تعیین شده در دست اجراست. همچنین سیستم ایمنی تمام پله‌برقی‌های فعال، کنترل و نصب حسگرهای ایمنی مکمل بر روی پله‌برقی‌ها در دست اقدام قرار دارد.

بیات ادامه داد: در اجرای طرح استقبال از مهر سعی شد تا تمام تجهیزات ایستگاهی مورد بررسی قرار گیرند تا از صحت عملکرد آنها در حد امکان مطمئن شویم. در این راستا بررسی عملکرد سیستم پیج ایستگاه‌ها، ساعت‌ها، عملکرد مانیتورینگ، سیستم نظارت تصویری اتاق کنترل، بررسی وضعیت پخش شبکه‌های رادیویی، پوشش تلفن همراه و تجهیزات سیستم حفاظت اتوماتیک انجام شد.

مدیر ارشد خط چهار با بیان اینکه بررسی عملکرد گیت‌های مسافری نیز انجام شده است افزود: رفع خرابی‌های مشاهده شده در دست اقدام است همچنین سرویس کارت‌خوان‌ها و بررسی صحت عملکرد کلیدهای توقف اضطراری در ایستگاه‌ها انجام شده است.

وی به برنامه‌ریزی و اقدامات لازم جهت استقرار تیم‌ها و اکیپ‌های تعمیراتی جهت تعمیرات اضطراری در حوزه‌های کاری مختلف برای رفع فوری نواقص احتمالی در قطارها، ایستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: در خصوص حضور بساط گستران، دست‌فروشان و متکدیان در ایستگاه‌ها نیز هماهنگی‌های لازم جهت حضور پلیس مترو، نیروهای یگان حفاظت و انتظامات جهت ساماندهی این موارد در ایستگاه‌های پرتردد انجام شده است.

بیات در پایان خاطرنشان کرد: پاک‌سازی نمای ایستگاه‌ها، نظافت کف و دیوار سالن‌ها، حریم ریلی، صندلی‌ها و نظافت و شستشوی واگن‌ها نیز در حال انجام است.

 

 

 

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: