اقدامات فولاد سنگان برای اجرای بهتر طرح‌های توسعه‌ای

اقدامات فولاد سنگان برای اجرای بهتر طرح‌های توسعه‌ای
کدخبر : 583715

شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای این شرکت، بالغ بر ۲۰ میلیون یورو و ۹۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده است. این شرکت برای رسیدن به اهداف خود با درنظر گرفتن حفاظت از محیط زیست و فعالیت‌های مبتنی بر مسئولیت اجتماعی برای بهینه‌تر شدن برنامه‌های توسعه‌ای در مسیر رشد تولید و درآمدزایی، شناسایی شایستگی‌ها و ظرفیت‌های کارکنان با برگزاری دوره آموزش نظام تحول را در فولاد سنگان پایه‌گذاری کرد.

به گزارش شماواقتصاد: شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان، یکی از تولیدکنندگان بزرگ صنعت فولاد در شرق کشور است که تولید محصول با کیفیت اصلی را با همکاری شرکت‌های دانش بنیان به عنوان یکی از مهمترین رویکردهای موجود برای تولید محصول با کیفیت، مقرون به صرفه و قابل رقابت در دستور کار خود قرار داده است.

IMG_20230917_165928

به همین منظور این شرکت که بیش از ۲۰ میلیون یورو معادل ۹۰ هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای خود سرمایه‌گذاری کرده است، اقدام به راه‌اندازی کارخانه گلوله‌های فلزی آسیای شرکت آتیه فولاد سنگان با ظرفیت تولید ۱۵ هزار تن گلوله فلزی در دو شیفت کاری و سرمایه‌گذاری سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی توسط یک شرکت دانش‌بنیان داخلی کرد که در مدت یکسال به بهره‌برداری رسید.

IMG_20230917_170016

 

IMG_20230917_170038

بزرگترین شرکت صنعتی شرق کشور در مسیر رسیدن به اهداف توسعه‌ای و رشد تولید خود، از حوزه مسئولیت‌های اجتماعی غافل نبوده و یکی از مهمترین رویکردهای این مجموعه را حفظ محیط زیست می‌داند. موضوعی که سبب شد تا روابط عمومی فولاد سنگان در سومین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت‌های اجتماعی ایران موفق به دریافت نشان عالی مسئولیت اجتماعی پیشرفته، تقدیرنامه و لوح سفیر مسئولیت‌های اجتماعی از انجمن بین‌المللی روابط عمومی به دلیل توجه ویژه به بخش‌های زیست‌محیطی مسئولیت‌های اجتماعی شود.

IMG_20230917_170101

این شرکت، گام های بزرگی در راستای توسعه زیرساختی به خصوص انرژی برداشته است. احداث نیروگاه برق بادی به ظرفیت ۲۰۰ مگاوات و سرمایه گذاری ۲۳۰ میلیون یورویی یکی از ابرپروژه های فولاد سنگان است. این پروژه اگرچه بیشتر یک پروژه فنی و صنعتی دیده می‌شود اما نباید از تاثیرات بزرگ زیست محیطی آن غافل بود، به این ترتیب فولاد سنگان یکی از پیشگامان توسعه متکی به انرژی پاک به شمار می آید.

IMG_20230917_170211

شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان برای دستیابی به اهداف توسعه‌ای خود، اولویت را در شناسایی ظرفیت‌ها و شایستگی‌های کارکنان و مدیران این مجموعه قرار داده است. به همین منظور، دوره آموزش نظام تحول را با حضور معاونین، مدیران و رؤسای دیگر بخش‌ها به مدت دو روز با حضور اساتید سطح ملی در شهر مشهد مقدس با اهداف آشنایی با مدل‌های نوین مدیریت کیفیت و برنامه‌ریزی برگزار کرد. علاوه بر این، دوره ارزیابی توسعه شایستگی توسط کانون ارزیابان در فولاد سنگان با هدف شناسایی شایستگی‌ها و پتانسیل‌های موجود کارکنان در حال برگزاری است.

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: